Prethodna tema :: Sljedeća tema |
Autor/ica |
Poruka |
vsego Site Admin
Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3560)16
Spol:
Lokacija: /sbin/init
|
|
[Vrh] |
|
mkos Forumaš(ica)
Pridružen/a: 14. 11. 2007. (17:05:25) Postovi: (6)16
Spol:
|
|
[Vrh] |
|
pinkgirl Forumaš(ica)
Pridružen/a: 30. 11. 2006. (21:08:16) Postovi: (1AE)16
Spol:
Lokacija: K-K-Z
|
|
[Vrh] |
|
Antonija Forumaš(ica)
Pridružen/a: 04. 11. 2007. (09:38:06) Postovi: (139)16
|
Postano: 9:16 ned, 24. 2. 2008 Naslov: |
|
|
[quote="pinkgirl"]buduci da je ispit proso i ubrane poprilicno dobre ocjene, molila bi ekipu da nam recu na koje stvari bi trebali obratiti nesto vise pozornosti...ak nije probl...
:drama:[/quote]
moj savjet: primjeri iz prakse... u mojoj grupi je bilo navest primjere kako motivirat ucenike, napisat sto sve moze djelovat negativno na motivaciju.
onda je bilo od cega se sastoji licnost (tako nesto), cime se bavi psihologija obrazovanja, sto proucava, koje teorijske perspektive licnosti postoje, izvori proucavanja licnosti, prepoznat obrambene mehanizme kod Freuda tj. izdvojit koji nije, izdvojit koje potrebe ne pripadaju u osnovne kod Maslowa, funkcije istrazivanja osobina, napisala je neke osobine pa smo morali odredit jel se radi o introvertima, ekstravertima, kako pospjesit smoregulirano ucenje kod djece...
ak se sjetim jos necega- napisem, nadam se da ce ovo pomoc barem nekome.
pinkgirl (napisa): | buduci da je ispit proso i ubrane poprilicno dobre ocjene, molila bi ekipu da nam recu na koje stvari bi trebali obratiti nesto vise pozornosti...ak nije probl...
|
moj savjet: primjeri iz prakse... u mojoj grupi je bilo navest primjere kako motivirat ucenike, napisat sto sve moze djelovat negativno na motivaciju.
onda je bilo od cega se sastoji licnost (tako nesto), cime se bavi psihologija obrazovanja, sto proucava, koje teorijske perspektive licnosti postoje, izvori proucavanja licnosti, prepoznat obrambene mehanizme kod Freuda tj. izdvojit koji nije, izdvojit koje potrebe ne pripadaju u osnovne kod Maslowa, funkcije istrazivanja osobina, napisala je neke osobine pa smo morali odredit jel se radi o introvertima, ekstravertima, kako pospjesit smoregulirano ucenje kod djece...
ak se sjetim jos necega- napisem, nadam se da ce ovo pomoc barem nekome.
_________________
|
|
[Vrh] |
|
aniratak Forumaš(ica)
Pridružen/a: 30. 10. 2007. (20:50:37) Postovi: (5)16
|
|
[Vrh] |
|
eval Forumaš(ica)
Pridružen/a: 15. 01. 2008. (22:48:52) Postovi: (70)16
Spol:
|
|
[Vrh] |
|
mkos Forumaš(ica)
Pridružen/a: 14. 11. 2007. (17:05:25) Postovi: (6)16
Spol:
|
|
[Vrh] |
|
pinkgirl Forumaš(ica)
Pridružen/a: 30. 11. 2006. (21:08:16) Postovi: (1AE)16
Spol:
Lokacija: K-K-Z
|
|
[Vrh] |
|
lotus_eater Forumaš(ica)
Pridružen/a: 21. 11. 2007. (14:12:28) Postovi: (5)16
|
|
[Vrh] |
|
|