Prethodna tema :: Sljedeća tema |
Da li ste za dodatne rokove za predmeta iz prvog semestra? |
Svakako da jesam! |
|
89% |
[ 85 ] |
Nisam. |
|
10% |
[ 10 ] |
|
Ukupno glasova : 95 |
|
Autor/ica |
Poruka |
mdoko Forumaš(ica)


Pridružen/a: 30. 11. 2002. (22:17:12) Postovi: (71A)16
Spol: 
Lokacija: Heriot-Watt University, Edinburgh
|
Postano: 12:34 sri, 27. 2. 2008 Naslov: |
|
|
[quote="Fedmahn Kassad"]
Ako je FER mogao ukinuti usmene ispite, ne vidim zašto ne bismo i mi isto to mogli uraditi? Naime, bilo bi najjednsotavnije kada bi postojao samo pismeni ispit iz teorije, i gotova je priča.[/quote]
Ja sam stvarno otvoren u razmisljanju prema svacemu, ali jedina stvar koju a priori odbacujem je ukidanje usmenih ispita, jer smatram da je to jedini nacin na koji se moze provjeriti istinsko razumjevanje gradiva.
Cesto se povlaci argument tzv. zbunjivanja na usmenom ispitu, dok se gotovo nikad ne spominje da postoje ljudi kojima pismeni ispiti ne leze bas najbolje. Zasto bi oni koji se zbunjuju na usmenom bili u povlastenoj situaciji nad onima koji se zbunjuju na pismenom? Ako se predlaze da usmeni dio ispita bude opcionalan (ili cak nepostojeci), zasto takav isti pristup nemati prema pismenom dijelu ispita? Zasto student ne bi imao pravo reci "ja ne bih pisao kolokvij, ja zelim samo usmeno odgovarati (teoriju i zadatke)"?
Fedmahn Kassad (napisa): |
Ako je FER mogao ukinuti usmene ispite, ne vidim zašto ne bismo i mi isto to mogli uraditi? Naime, bilo bi najjednsotavnije kada bi postojao samo pismeni ispit iz teorije, i gotova je priča. |
Ja sam stvarno otvoren u razmisljanju prema svacemu, ali jedina stvar koju a priori odbacujem je ukidanje usmenih ispita, jer smatram da je to jedini nacin na koji se moze provjeriti istinsko razumjevanje gradiva.
Cesto se povlaci argument tzv. zbunjivanja na usmenom ispitu, dok se gotovo nikad ne spominje da postoje ljudi kojima pismeni ispiti ne leze bas najbolje. Zasto bi oni koji se zbunjuju na usmenom bili u povlastenoj situaciji nad onima koji se zbunjuju na pismenom? Ako se predlaze da usmeni dio ispita bude opcionalan (ili cak nepostojeci), zasto takav isti pristup nemati prema pismenom dijelu ispita? Zasto student ne bi imao pravo reci "ja ne bih pisao kolokvij, ja zelim samo usmeno odgovarati (teoriju i zadatke)"?
_________________ Extraordinary claims require extraordinary evidence. – Carl Sagan
|
|
[Vrh] |
|
Fedmahn Kassad Forumaš(ica)

Pridružen/a: 21. 02. 2007. (12:40:11) Postovi: (27)16
|
Postano: 12:52 sri, 27. 2. 2008 Naslov: |
|
|
govorimo o teoretskom dijelu, ne i normalnim, praktičnim zadatcima sa kolokvija. No uistinu ne bi bilo loše kada bi se moglo, na drugom ili popravnom kolokviju zaokružiti želi li se pismeni ili usmeni iz teorije. ako bi imali pismeni iz teorije, puno bi se prije svi svega riješili, i svi bi bili zadovoljni.
U svakom slučaju smatram da i nije fer da netko ode sa 5 na 2 ili 1 na usmenom ili obratno. Naime, recimo da sam ja imao >90% na kolokvijima. Dođem na usmeni i profesor mi da 2 ili 1, jer sam loše znao. Čovjek bi zaključio iz moje "2-ojke" da je znam jedva što raditi, no kako je ovo inžinjesrski smjer, nije li bitnije da ja znam primjenjivati to što sam naučio, nego da znam svaki detalj svake teorije? Svakako, mora se tražiti neki minimum znaja teorije.
Suprotno, ako odem sa 50% na kolokvijima i naučim teoriju za 5 i to dobijem u indexu, poslodavac zaključi kako sam ja genije, a u stvari jedva da znam što raditit. Ja tada imam samo neko teoretsko znanje bez pretjeranog zanja primejne te teorije. Da svi mi studiramo teoretsku matematiku ,onda bih razumio toliko inzistiranje na detaljima, u svako mslučaju, ne mislim da je u redu da ljudi mogu dobiti puno veće ili puno manje ocjene od onih sa kolokvija.
govorimo o teoretskom dijelu, ne i normalnim, praktičnim zadatcima sa kolokvija. No uistinu ne bi bilo loše kada bi se moglo, na drugom ili popravnom kolokviju zaokružiti želi li se pismeni ili usmeni iz teorije. ako bi imali pismeni iz teorije, puno bi se prije svi svega riješili, i svi bi bili zadovoljni.
U svakom slučaju smatram da i nije fer da netko ode sa 5 na 2 ili 1 na usmenom ili obratno. Naime, recimo da sam ja imao >90% na kolokvijima. Dođem na usmeni i profesor mi da 2 ili 1, jer sam loše znao. Čovjek bi zaključio iz moje "2-ojke" da je znam jedva što raditi, no kako je ovo inžinjesrski smjer, nije li bitnije da ja znam primjenjivati to što sam naučio, nego da znam svaki detalj svake teorije? Svakako, mora se tražiti neki minimum znaja teorije.
Suprotno, ako odem sa 50% na kolokvijima i naučim teoriju za 5 i to dobijem u indexu, poslodavac zaključi kako sam ja genije, a u stvari jedva da znam što raditit. Ja tada imam samo neko teoretsko znanje bez pretjeranog zanja primejne te teorije. Da svi mi studiramo teoretsku matematiku ,onda bih razumio toliko inzistiranje na detaljima, u svako mslučaju, ne mislim da je u redu da ljudi mogu dobiti puno veće ili puno manje ocjene od onih sa kolokvija.
|
|
[Vrh] |
|
RonnieColeman Forumaš(ica)

Pridružen/a: 26. 04. 2006. (10:35:00) Postovi: (20B)16
Spol: 
Lokacija: |R^3
|
Postano: 13:06 sri, 27. 2. 2008 Naslov: |
|
|
Onaj tko nauči rješavati zadatke bez teorijske podloge(dakle bez smislene podloge) znat će rješavati zadatke kakve je naučio rješavati ali svaki sljedeći zadatak koji je, iole ozbiljnija, varijacija naučenog, predstavljat će teškoću jer se neće raspoznati šablona, a izgrađena teorija u okolini naučenih zadataka je toliko mala da sužava pogled u otključavanje rješenja.
Ukratko, teorija i praksa su poput čovjeka u Sibiru i njegova šala, oboje se moraju dobrano omotati kako bi lagodno živjeli. :wink:
Onaj tko nauči rješavati zadatke bez teorijske podloge(dakle bez smislene podloge) znat će rješavati zadatke kakve je naučio rješavati ali svaki sljedeći zadatak koji je, iole ozbiljnija, varijacija naučenog, predstavljat će teškoću jer se neće raspoznati šablona, a izgrađena teorija u okolini naučenih zadataka je toliko mala da sužava pogled u otključavanje rješenja.
Ukratko, teorija i praksa su poput čovjeka u Sibiru i njegova šala, oboje se moraju dobrano omotati kako bi lagodno živjeli.
_________________ ...He never had looked less like captain of any-thing, even his own soul.
|
|
[Vrh] |
|
krcko Forumaš nagrađen za životno djelo


Pridružen/a: 07. 10. 2002. (15:57:59) Postovi: (18B3)16
|
|
[Vrh] |
|
RonnieColeman Forumaš(ica)

Pridružen/a: 26. 04. 2006. (10:35:00) Postovi: (20B)16
Spol: 
Lokacija: |R^3
|
|
[Vrh] |
|
Fedmahn Kassad Forumaš(ica)

Pridružen/a: 21. 02. 2007. (12:40:11) Postovi: (27)16
|
Postano: 13:58 sri, 27. 2. 2008 Naslov: |
|
|
@ronnie
Nisi me shvatio, ja sam rekao da je razumijevanje toga što činiš nužno, no detaljno znanje svakog dokaza nije. Ako ja razumijem teoreme, zanam što oni znače, no nezanm njihove dokaze, to me sigurno neće spriječitit da riješim zadatke koje još nisam vidio.
Primjer: ja U C-u, moram zanti što su to pointeri i kako oni funkcioniraju, no nemoram znati točno kako to hardver i softver rješava, interpertira i zatim kalkulira. Dakle, ja mogu pisati i nove C programe, osim one kojih su me učili, čak i ako neznam assembly ili koji već je jezik u kojemu je C pisan. Niti moram znati kako točno kompajler ili OS radi da bi pisao programe (barem one obične korisničke). Ako me već zanimaju sistemski programi, onda moram znati i računala u dubinu.
To je ona razlika između praktičnog znanja i teoretskog - analogno, između primjenjene matematika i teoretske.
Ako ja neznam dokaz o tome kada su dva polinoma jednaka, ili dokaz bezoutovog teorema, no znam praktično vidjeti kada su oni isti ili kada (x-a) dijeli f(x), onda meni ti dokazi nisu nužni. Meni je dovoljno da znam akko je st(f(x))=st(g(x)) i svi su koeficjenti jednaki da su onda i f(x)=g(x), i dovoljno mi je znati da akko je f(a)=0, onda (x-a)|f(x). Nemoram znati dokaze za to, no moram razumjeti i znati teoreme. Nisam primejtio da je neznanje ovih dokaza ikoga spriječilo da riješi zadatke sa polinomima.
@ronnie
Nisi me shvatio, ja sam rekao da je razumijevanje toga što činiš nužno, no detaljno znanje svakog dokaza nije. Ako ja razumijem teoreme, zanam što oni znače, no nezanm njihove dokaze, to me sigurno neće spriječitit da riješim zadatke koje još nisam vidio.
Primjer: ja U C-u, moram zanti što su to pointeri i kako oni funkcioniraju, no nemoram znati točno kako to hardver i softver rješava, interpertira i zatim kalkulira. Dakle, ja mogu pisati i nove C programe, osim one kojih su me učili, čak i ako neznam assembly ili koji već je jezik u kojemu je C pisan. Niti moram znati kako točno kompajler ili OS radi da bi pisao programe (barem one obične korisničke). Ako me već zanimaju sistemski programi, onda moram znati i računala u dubinu.
To je ona razlika između praktičnog znanja i teoretskog - analogno, između primjenjene matematika i teoretske.
Ako ja neznam dokaz o tome kada su dva polinoma jednaka, ili dokaz bezoutovog teorema, no znam praktično vidjeti kada su oni isti ili kada (x-a) dijeli f(x), onda meni ti dokazi nisu nužni. Meni je dovoljno da znam akko je st(f(x))=st(g(x)) i svi su koeficjenti jednaki da su onda i f(x)=g(x), i dovoljno mi je znati da akko je f(a)=0, onda (x-a)|f(x). Nemoram znati dokaze za to, no moram razumjeti i znati teoreme. Nisam primejtio da je neznanje ovih dokaza ikoga spriječilo da riješi zadatke sa polinomima.
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin


Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3561)16
Spol: 
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 14:03 sri, 27. 2. 2008 Naslov: |
|
|
[quote="krcko"]S malom razlikom da je šalu apsolutno svejedno oko cega je omotan[/quote]
Pa i teoriji je svejedno oko kakvih zadataka je omotana. :D
Hence, teorija (a ne praksa!) je šal. ;)
@Fedmahn Kassad:
Je l' ti palo na pamet da si fulao fakultet? :-k NHF, ali MO (misli da) obrazuje matematicare, a ne one koji ce samo primjenjivati gotove matematicke teorije... i ako ti zelis biti u toj drugoj grupi, onoj koja "primjenjuje" stvari ciju podlogu ne zna i ne zeli znati, onda nisi ono na sto se cilja kad se kaze "matematicar". :( To sto mi tu popustamo i nemamo niti u primisli da svi studenti koji zavrse MO efektivno i jesu matematicari, rezultat je realnosti, no ne utjece na cinjenicu da se i dalje trudimo obrazovati ono sto smatramo "matematicarima". 8)
MO je poznat po tome da se trazi dokazivanje i nije da smo vas "zaskocili" s time i da to niste mogli ocekivati kad ste upisivali. :roll:
krcko (napisa): | S malom razlikom da je šalu apsolutno svejedno oko cega je omotan |
Pa i teoriji je svejedno oko kakvih zadataka je omotana.
Hence, teorija (a ne praksa!) je šal.
@Fedmahn Kassad:
Je l' ti palo na pamet da si fulao fakultet? NHF, ali MO (misli da) obrazuje matematicare, a ne one koji ce samo primjenjivati gotove matematicke teorije... i ako ti zelis biti u toj drugoj grupi, onoj koja "primjenjuje" stvari ciju podlogu ne zna i ne zeli znati, onda nisi ono na sto se cilja kad se kaze "matematicar". To sto mi tu popustamo i nemamo niti u primisli da svi studenti koji zavrse MO efektivno i jesu matematicari, rezultat je realnosti, no ne utjece na cinjenicu da se i dalje trudimo obrazovati ono sto smatramo "matematicarima".
MO je poznat po tome da se trazi dokazivanje i nije da smo vas "zaskocili" s time i da to niste mogli ocekivati kad ste upisivali.
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju. 
|
|
[Vrh] |
|
RonnieColeman Forumaš(ica)

Pridružen/a: 26. 04. 2006. (10:35:00) Postovi: (20B)16
Spol: 
Lokacija: |R^3
|
|
[Vrh] |
|
alen Forumaš(ica)


Pridružen/a: 14. 10. 2005. (23:25:58) Postovi: (221)16
|
|
[Vrh] |
|
Fedmahn Kassad Forumaš(ica)

Pridružen/a: 21. 02. 2007. (12:40:11) Postovi: (27)16
|
Postano: 16:05 sri, 27. 2. 2008 Naslov: |
|
|
Apsolutno se slažem, ne tvrdim ja da čovjek ne bi trebao znati ništa teorije. Ono što želim reći da možda nije nužno biti velika picajzla oko nekih stvari na usmenima (recimo, ako kažemo "ako" umjesto "ako i samo ako"). Isto tako ne mislim da ako netko zezne neki dokaz da je to kandidat za padanje ili [b]drastično[/b] smanjenje ocjene. Kladim se da hrpa asistenata ovdje na faksu nemože dokazati dosta teorema za one predmete koje ne aistiraju, no, to bi trebali znati (po vama barem, jer su to ipak matematičari po definiciji koju vsego insinuira). Znači li to da oni ne zaslužuju biti asistenti ili da oni neznaju iskoristiti toereme za koje neznaju dokaze? Ako ga nezna, osvježi si pamčenje. Uostalom, to nije niti bitno.
Ono što ja zagovaram nije micanje teorije, nego micanje usmenih ispita koji se zamjene pisemnim ispitima iz teorije, a njih možete napraviti kako teškima želite. Što tome točno fali? Profesor ima više vremena, a ako mu neki dokaz zapne za oko može ipak pozvati na usmeni ili na obrazloženje. Svi sretni.
Apsolutno se slažem, ne tvrdim ja da čovjek ne bi trebao znati ništa teorije. Ono što želim reći da možda nije nužno biti velika picajzla oko nekih stvari na usmenima (recimo, ako kažemo "ako" umjesto "ako i samo ako"). Isto tako ne mislim da ako netko zezne neki dokaz da je to kandidat za padanje ili drastično smanjenje ocjene. Kladim se da hrpa asistenata ovdje na faksu nemože dokazati dosta teorema za one predmete koje ne aistiraju, no, to bi trebali znati (po vama barem, jer su to ipak matematičari po definiciji koju vsego insinuira). Znači li to da oni ne zaslužuju biti asistenti ili da oni neznaju iskoristiti toereme za koje neznaju dokaze? Ako ga nezna, osvježi si pamčenje. Uostalom, to nije niti bitno.
Ono što ja zagovaram nije micanje teorije, nego micanje usmenih ispita koji se zamjene pisemnim ispitima iz teorije, a njih možete napraviti kako teškima želite. Što tome točno fali? Profesor ima više vremena, a ako mu neki dokaz zapne za oko može ipak pozvati na usmeni ili na obrazloženje. Svi sretni.
|
|
[Vrh] |
|
mdoko Forumaš(ica)


Pridružen/a: 30. 11. 2002. (22:17:12) Postovi: (71A)16
Spol: 
Lokacija: Heriot-Watt University, Edinburgh
|
|
[Vrh] |
|
krcko Forumaš nagrađen za životno djelo


Pridružen/a: 07. 10. 2002. (15:57:59) Postovi: (18B3)16
|
Postano: 17:24 sri, 27. 2. 2008 Naslov: |
|
|
[quote="Fedmahn Kassad"]Ono što ja zagovaram nije micanje teorije, nego micanje usmenih ispita koji se zamjene pisemnim ispitima iz teorije, a njih možete napraviti kako teškima želite. Što tome točno fali? Profesor ima više vremena, a ako mu neki dokaz zapne za oko može ipak pozvati na usmeni ili na obrazloženje. Svi sretni.[/quote]
Tome fali da pravila ocjenjivanja odredjuje profesor koji je nosioc kolegija, a ne ti. Akademski kriteriji nisu nesto sto se odredjuje demokratski. Niti na jednom sveucilistu u svijetu.
Fedmahn Kassad (napisa): | Ono što ja zagovaram nije micanje teorije, nego micanje usmenih ispita koji se zamjene pisemnim ispitima iz teorije, a njih možete napraviti kako teškima želite. Što tome točno fali? Profesor ima više vremena, a ako mu neki dokaz zapne za oko može ipak pozvati na usmeni ili na obrazloženje. Svi sretni. |
Tome fali da pravila ocjenjivanja odredjuje profesor koji je nosioc kolegija, a ne ti. Akademski kriteriji nisu nesto sto se odredjuje demokratski. Niti na jednom sveucilistu u svijetu.
_________________ Vedran Krcadinac
Ljudi su razliciti, a nula je paran broj.
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin


Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3561)16
Spol: 
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 19:34 sri, 27. 2. 2008 Naslov: |
|
|
Po definiciji na koju vsego insinuira, matematicar bi trebao razumjeti dokaz kad ga vidi, a ne znati ga napamet. :) Jasno, ne mislim sad na apsolutno bilo kakvo cudo, ali nije niti da se vas pita bijesne dokaze koje kuze eventualno Fieldsovi medaljisti. :P Tebe nitko ne pita te iste dokaze 3 mjeseca nakon sto si zavrsio s kolegijem, pa nemoj ocekivati niti da ja znam na pamet dodatak Kurepine Analize (sto su dokazi koje sam na prvoj godini morao znati kao preduvjet za razmisljati o dvojki, bez pretjerivanja). 8)
A netko tko ne kuzi "ako i samo ako", IMO, ima ozbiljnih problema. :? Ili ti je stvarno svejedno:
- Igrao sam LOTO ako sam na njemu dobio pare.
- Igrao sam LOTO ako i samo ako sam na njemu dobio pare.
Da ovo drugo vrijedi, i ja bih igrao. :D
Blagodat usmenog je upravo to da vecina profesora pomogne ako pokazes razumijevanje, ali "zapnes". :D Problem nastupa kad student zapne, ali je nabubao stvari na pamet. :? Tu nikakvi hintovi ne pomazu, a ja cu se uvijek sloziti da takav student niti ne treba dobiti diplomu Matematike. :)
Po definiciji na koju vsego insinuira, matematicar bi trebao razumjeti dokaz kad ga vidi, a ne znati ga napamet. Jasno, ne mislim sad na apsolutno bilo kakvo cudo, ali nije niti da se vas pita bijesne dokaze koje kuze eventualno Fieldsovi medaljisti. Tebe nitko ne pita te iste dokaze 3 mjeseca nakon sto si zavrsio s kolegijem, pa nemoj ocekivati niti da ja znam na pamet dodatak Kurepine Analize (sto su dokazi koje sam na prvoj godini morao znati kao preduvjet za razmisljati o dvojki, bez pretjerivanja).
A netko tko ne kuzi "ako i samo ako", IMO, ima ozbiljnih problema. Ili ti je stvarno svejedno:
- Igrao sam LOTO ako sam na njemu dobio pare.
- Igrao sam LOTO ako i samo ako sam na njemu dobio pare.
Da ovo drugo vrijedi, i ja bih igrao.
Blagodat usmenog je upravo to da vecina profesora pomogne ako pokazes razumijevanje, ali "zapnes". Problem nastupa kad student zapne, ali je nabubao stvari na pamet. Tu nikakvi hintovi ne pomazu, a ja cu se uvijek sloziti da takav student niti ne treba dobiti diplomu Matematike.
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju. 
|
|
[Vrh] |
|
ekatarina Forumaš(ica)

Pridružen/a: 25. 11. 2007. (19:22:50) Postovi: (161)16
Spol: 
|
|
[Vrh] |
|
Fedmahn Kassad Forumaš(ica)

Pridružen/a: 21. 02. 2007. (12:40:11) Postovi: (27)16
|
Postano: 12:20 čet, 28. 2. 2008 Naslov: |
|
|
znam razliku između ako i akko. Nadalje, ne kanim ja određivati kako će se koji predmet održavati, niti insinuriam da je to moje pravo. Ja samo iznosim kako to rade neki svjektsi fakulteti, pa i neki naši. Ako MIT ili Oxford ili FER nemaju usmeni, ne vidim zašto bi i mi trebali imati jedan? Ti usmeni su jako, jako subjektivni i ima profesora koji te veoma lagano sruše i to na sitnicama. Svi znamo da je kod nekih profesora usmeni skoro pa zagarantirani pad, osim u slučaju veoma visokog znanja. A kao što kaže vsego, ako svi znamo da ću zaboraviti večinu dokaza za par mjeseci (jer ih večina i zaboravi), ne vidim ni poantu da za tako nešto mogu (zbog sitnice) past godinu?
Sad smo teže oftopičarili.
Daklem, ako smo prošle goidne mogli imati dodatne popravne, zašto se to ne bi mogli uraditi i ove? Isot, ako ima rokova u rujnu, zašto ne bi bilo nekih i u ožujku?
znam razliku između ako i akko. Nadalje, ne kanim ja određivati kako će se koji predmet održavati, niti insinuriam da je to moje pravo. Ja samo iznosim kako to rade neki svjektsi fakulteti, pa i neki naši. Ako MIT ili Oxford ili FER nemaju usmeni, ne vidim zašto bi i mi trebali imati jedan? Ti usmeni su jako, jako subjektivni i ima profesora koji te veoma lagano sruše i to na sitnicama. Svi znamo da je kod nekih profesora usmeni skoro pa zagarantirani pad, osim u slučaju veoma visokog znanja. A kao što kaže vsego, ako svi znamo da ću zaboraviti večinu dokaza za par mjeseci (jer ih večina i zaboravi), ne vidim ni poantu da za tako nešto mogu (zbog sitnice) past godinu?
Sad smo teže oftopičarili.
Daklem, ako smo prošle goidne mogli imati dodatne popravne, zašto se to ne bi mogli uraditi i ove? Isot, ako ima rokova u rujnu, zašto ne bi bilo nekih i u ožujku?
|
|
[Vrh] |
|
krcko Forumaš nagrađen za životno djelo


Pridružen/a: 07. 10. 2002. (15:57:59) Postovi: (18B3)16
|
|
[Vrh] |
|
13_mac Forumaš(ica)


Pridružen/a: 23. 10. 2006. (22:56:13) Postovi: (D4)16
Spol: 
|
|
[Vrh] |
|
Fedmahn Kassad Forumaš(ica)

Pridružen/a: 21. 02. 2007. (12:40:11) Postovi: (27)16
|
|
[Vrh] |
|
krcko Forumaš nagrađen za životno djelo


Pridružen/a: 07. 10. 2002. (15:57:59) Postovi: (18B3)16
|
Postano: 14:30 čet, 28. 2. 2008 Naslov: |
|
|
[quote="Fedmahn Kassad"]Što fali da se popravni održe u, recimo, subotu ili nedjelju? A i prošle su se godine održavali popravci tijekom nastave. Kako to? Možda recimo, preko skorašnjih praznika?[/quote]
Odlucio sam ne se zivcirati se vise zbog ovakvih topica. Ipak, radoznalost mi ne da mira. Zanima me ovo. Je li tebi u ijednom trenutku palo na pamet da je [b]nepristojno[/b] traziti od ljudi koji su cijeli semestar radili svoj posao na 120% norme da dodatno rade vikendom i praznikom, zato sto [b]ti[/b] nisi radio kad je trebalo?
Fedmahn Kassad (napisa): | Što fali da se popravni održe u, recimo, subotu ili nedjelju? A i prošle su se godine održavali popravci tijekom nastave. Kako to? Možda recimo, preko skorašnjih praznika? |
Odlucio sam ne se zivcirati se vise zbog ovakvih topica. Ipak, radoznalost mi ne da mira. Zanima me ovo. Je li tebi u ijednom trenutku palo na pamet da je nepristojno traziti od ljudi koji su cijeli semestar radili svoj posao na 120% norme da dodatno rade vikendom i praznikom, zato sto ti nisi radio kad je trebalo?
_________________ Vedran Krcadinac
Ljudi su razliciti, a nula je paran broj.
|
|
[Vrh] |
|
marijap Forumaš(ica)


Pridružen/a: 21. 06. 2006. (19:04:40) Postovi: (209)16
Spol: 
Lokacija: zg
|
|
[Vrh] |
|
|