Prethodna tema :: Sljedeća tema |
Autor/ica |
Poruka |
protest Forumaš(ica)
Pridružen/a: 02. 05. 2008. (13:51:38) Postovi: (4)16
|
|
[Vrh] |
|
tihana Forumaš(ica)
Pridružen/a: 19. 06. 2006. (13:26:54) Postovi: (30D)16
Spol:
Lokacija: Zagreb
|
|
[Vrh] |
|
protest Forumaš(ica)
Pridružen/a: 02. 05. 2008. (13:51:38) Postovi: (4)16
|
|
[Vrh] |
|
mdoko Forumaš(ica)
Pridružen/a: 30. 11. 2002. (22:17:12) Postovi: (71A)16
Spol:
Lokacija: Heriot-Watt University, Edinburgh
|
|
[Vrh] |
|
ma Forumaš(ica)
Pridružen/a: 27. 01. 2007. (12:06:50) Postovi: (347)16
Spol:
|
Postano: 17:44 pet, 2. 5. 2008 Naslov: Re: Studentski prosvjed |
|
|
[quote="mdoko"][quote="protest"]
• Da se svakom studentu omogući upis u diplomski studij bez plaćanja školarine i da jedini uvjet za
upis istog bude završen preddiplomski studij
[/quote]
Zanimljivo. A da srednjoskolci zatraze da jedini uvjet upisa na faks bude zavrsena srednja skola?[/quote]
:-s usporedba baš ne stoji. 'poveznica' preddiplomski - diplomski studij je mnogo snažnija nego srednja škola - visoko školstvo (uopće). ok- ne znam kako se izraziti, ali razumijete me.
nekako je prirodno nastojati upisati diplomski studij na svom fakultetu nakon završenog preddiplomskog. i mislim da je tu ustvari najveće nezadovoljstvo izazvano time što nitko ništa ne zna do zadnjeg časa.
recite da sam glup, ali, iskreno, ja sam pri upisu na faks očekivao da je famozni 3+2 program svojevrsna cjelina, da se tako izrazim, odnosno, hoću reći, od početka sam kanio završiti svih pet godina, nadajući se da, ako uopće upišem fakultet na teret ministarstva, imam pravo završiti svih 5 godina na teret ministarstva, uz naravno neke razumne zahtjeve poput - treba sve polagati u roku i sl.
ne znamo još što znači biti prvostupnik, ali moja su očekivanja da to neće biti posebno cijenjeni status :?
[quote="mdoko"][quote]
• Titule prepoznatljive na tržištu rada (PRVOSTUPNIK???)
[/quote]
Alternativni prijedlog je... ?[/quote]
možda se tu misli i na ono da bez obzira na smjer imamo iste titule :?
mdoko (napisa): | protest (napisa): |
• Da se svakom studentu omogući upis u diplomski studij bez plaćanja školarine i da jedini uvjet za
upis istog bude završen preddiplomski studij
|
Zanimljivo. A da srednjoskolci zatraze da jedini uvjet upisa na faks bude zavrsena srednja skola? |
usporedba baš ne stoji. 'poveznica' preddiplomski - diplomski studij je mnogo snažnija nego srednja škola - visoko školstvo (uopće). ok- ne znam kako se izraziti, ali razumijete me.
nekako je prirodno nastojati upisati diplomski studij na svom fakultetu nakon završenog preddiplomskog. i mislim da je tu ustvari najveće nezadovoljstvo izazvano time što nitko ništa ne zna do zadnjeg časa.
recite da sam glup, ali, iskreno, ja sam pri upisu na faks očekivao da je famozni 3+2 program svojevrsna cjelina, da se tako izrazim, odnosno, hoću reći, od početka sam kanio završiti svih pet godina, nadajući se da, ako uopće upišem fakultet na teret ministarstva, imam pravo završiti svih 5 godina na teret ministarstva, uz naravno neke razumne zahtjeve poput - treba sve polagati u roku i sl.
ne znamo još što znači biti prvostupnik, ali moja su očekivanja da to neće biti posebno cijenjeni status
mdoko (napisa): | Citat: |
• Titule prepoznatljive na tržištu rada (PRVOSTUPNIK???)
|
Alternativni prijedlog je... ? |
možda se tu misli i na ono da bez obzira na smjer imamo iste titule
_________________ ima let u finish
|
|
[Vrh] |
|
Antonija Forumaš(ica)
Pridružen/a: 04. 11. 2007. (09:38:06) Postovi: (139)16
|
|
[Vrh] |
|
Mad Wilson Forumaš(ica)
Pridružen/a: 29. 05. 2006. (22:51:14) Postovi: (121)16
|
|
[Vrh] |
|
mdoko Forumaš(ica)
Pridružen/a: 30. 11. 2002. (22:17:12) Postovi: (71A)16
Spol:
Lokacija: Heriot-Watt University, Edinburgh
|
|
[Vrh] |
|
filipnet Forumaš(ica)
Pridružen/a: 02. 11. 2003. (01:17:46) Postovi: (399)16
Spol:
Lokacija: cvrsto na stolici
|
|
[Vrh] |
|
Fedmahn Kassad Forumaš(ica)
Pridružen/a: 21. 02. 2007. (12:40:11) Postovi: (27)16
|
Postano: 20:12 pet, 2. 5. 2008 Naslov: |
|
|
Oprostite gospodo, ali nije ni danas jasno svima koji su to sve uvjeti za upisivanje diplomskog studija jer ne postoji pravilnik koji bi to regulirao. Svi se pozivaju na papire, zakone i pravilnike koji ne postoje. To je jad i bijeda! U isto vrijeme naši vrli profesori na fakultetima i srednjim školama misle da su bogovi i batine, i da se mora održavati ovaj način izvođenja nastave, dok su svi ostali programi, pa čak i MIT ili Oxford inferiorni. Zato smo mi naravno na listi 12xx najboljih fakulteta, a ovi spomenuti na listi prvih 50.
Kod nas se nezna što se mora znat, na usmenim ispitima je sve odokativno, po procjeni profesora. Nije mi samo jasno kako netko može ustvrdit da ako se dobije >50% na pismenom da možeš past na usmenom bez obzira na to?! Čemu onda pismeni uopće? Zašto nema dodatnih rokova? Zašto se ne stave ankete javno? Vjerojatno jer bi se onda vidjelo da neki profesori imaju ocjenu ispod 2.0 i da im pada >80% studenata na kolegijima. Pa stanimo malo i razmislimo o tome, na PMF-MO ne idu budale pa da ih toliko padne jer su, eto, svi nesposobni. I opet, gdje su nam knjige, gdje je detaljan program? Ništa nije prilagođeno za bolonju, apsolutno ništa. Mi nemamo ništa! Žalio sam se na neke stvari rektoratu, ali od njih ni traga ni glasa, čak ni kad sam osobno otišao tamo. Pa gdje to ima? Sve je rekla kazala i nekonzistentno. Po pravilima, inžinjeri struka tipa matematika, fizika, strojarstvo i slični niti ne mogu biti magistri, već samo inžinjeri. Magistri su oni iz društvenih znanosti.
Oprostite gospodo, ali nije ni danas jasno svima koji su to sve uvjeti za upisivanje diplomskog studija jer ne postoji pravilnik koji bi to regulirao. Svi se pozivaju na papire, zakone i pravilnike koji ne postoje. To je jad i bijeda! U isto vrijeme naši vrli profesori na fakultetima i srednjim školama misle da su bogovi i batine, i da se mora održavati ovaj način izvođenja nastave, dok su svi ostali programi, pa čak i MIT ili Oxford inferiorni. Zato smo mi naravno na listi 12xx najboljih fakulteta, a ovi spomenuti na listi prvih 50.
Kod nas se nezna što se mora znat, na usmenim ispitima je sve odokativno, po procjeni profesora. Nije mi samo jasno kako netko može ustvrdit da ako se dobije >50% na pismenom da možeš past na usmenom bez obzira na to?! Čemu onda pismeni uopće? Zašto nema dodatnih rokova? Zašto se ne stave ankete javno? Vjerojatno jer bi se onda vidjelo da neki profesori imaju ocjenu ispod 2.0 i da im pada >80% studenata na kolegijima. Pa stanimo malo i razmislimo o tome, na PMF-MO ne idu budale pa da ih toliko padne jer su, eto, svi nesposobni. I opet, gdje su nam knjige, gdje je detaljan program? Ništa nije prilagođeno za bolonju, apsolutno ništa. Mi nemamo ništa! Žalio sam se na neke stvari rektoratu, ali od njih ni traga ni glasa, čak ni kad sam osobno otišao tamo. Pa gdje to ima? Sve je rekla kazala i nekonzistentno. Po pravilima, inžinjeri struka tipa matematika, fizika, strojarstvo i slični niti ne mogu biti magistri, već samo inžinjeri. Magistri su oni iz društvenih znanosti.
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin
Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3560)16
Spol:
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 20:41 pet, 2. 5. 2008 Naslov: Re: Studentski prosvjed |
|
|
[b]Iz prespektive MO...[/b]
[quote="protest"]• Da se poštuju uvjeti po kojima smo upisali studij[/quote]
Koji se to uvjeti ne postuju? :-k
[quote="protest"]• Da se svakom studentu omogući upis u diplomski studij bez plaćanja školarine i da jedini uvjet za upis istog bude završen preddiplomski studij[/quote]
To se javite Ministarstvu da plati novu zgradu i dovoljno zaposlenih. :? Dok su kapaciteti kakvi jesu, mi ne mozemo biti otvoreni svima. :(
[quote="protest"]• Titule prepoznatljive na tržištu rada (PRVOSTUPNIK???)
• Ravnopravno sudjelovanje u kreiranju nastave[/quote]
Slazem se s mdokom. :)
[quote="protest"]• Da rezultati anketa o kvaliteti nastave budu javni te da u provjeri istih sudjeluju studenti[/quote]
Ja bih rado da prvo studenti to pocnu ozbiljno ispunjavati (a [b]znam[/b] da mnogi to zaokruzuju bezveze ili po kriterijima koji nemaju veze s nacinom drzanja nastave, prema izjavama samih studenata). :roll:
[quote="protest"]• Poštivanje studentskih prava[/quote]
Koja vasa prava krsi PMF-MO? :-k
[quote="protest"]• Poboljšanje kvalitete nastave i odnosa profesor-student[/quote]
Ovo znaci... sto? :-k
@Fedmahn: Vidim da se, unatoc najavi, nisi kandidiaro za predstavnika, a sada opet ulijeces - IMO - demagoski. :roll: Internet warrior, ha? :P Evo, da ne glumim tebe:[list=1][*]Uvjeti za upis na nase diplomske poznati su mjesecima; [url=http://www.math.hr/Default.aspx?art=2816&sec=279]ima na sluzbenom webu[/url], bilo je na Forumu, bila je javna prezentacija,... slazem se da je to trebalo prije, ali ti tvrdis da to "nije ni danas jasno" sto je lazh vulgaris. :evil:
[*] Koji to profesori na MO misle da su "bogovi i batine" i s kojim argumentima to tvrdis? :-k
[*] MIT ima 6 studenata po docentu; na MO je taj omjer preko 100 (mozda i preko 200, ali nisam siguran). :roll:
[*] Molim te tvoje referentne popise "12xx najboljih fakulteta"; ja znam samo za popise 200 i 500 najuglednijih [b]sveucilista[/b] i tamo nas zaista nema, sto smatram puno manje "zaslugom" MOa (pa i PMFa) nego nekih drugih sastavnica. :|
[*] "Kod nas se nezna što se mora znat"
Ovo jednostavno ne stoji, osim mozda za neke kolegije, ali onda se na te konkretne kolegije treba i zaliti (voditelju studija, za pocetak).
[*] "na usmenim ispitima je sve odokativno, po procjeni profesora"
A tko bi trebao procjenjivati znanje na usmenom? :-k Cistacica? :lol:
[*] "kako netko može ustvrdit da ako se dobije >50% na pismenom da možeš past na usmenom bez obzira na to?! Čemu onda pismeni uopće?"
Pismeni je filter; tamo mozes prepisati, mozes rjesavati sablonski i ako ti nista nije jasno,... a u [b]matematici[/b] je razumijevanje - srecom - jos uvijek cijenjena pojava. :)
[*]"Zašto nema dodatnih rokova?"
Zato jer ima kontinuirana provjera znanja (prouci Statut Sveucilista prije nego nastavis o ovome). 8)
[*]"Zašto se ne stave ankete javno? Vjerojatno jer bi se onda vidjelo da neki profesori imaju ocjenu ispod 2.0 i da im pada >80% studenata na kolegijima"
Sto se tice drugog dijela, anketa ne pokriva prolaznost. :roll:
Sto se tice prvog dijela, svi prof. i asistenti, koliko je meni poznato imaju ocjene od 3.5 do 4.5 (zato i prigovaram da studenti ne pristupaju tim anketama ozbiljno).
[*] "Magistri su oni iz društvenih znanosti."
Ako pricamo o Bolonji, tamo se lijepo vidi da se nakon 5. godine dobija titula magistra.[/list:o]
Iz prespektive MO...
protest (napisa): | • Da se poštuju uvjeti po kojima smo upisali studij |
Koji se to uvjeti ne postuju?
protest (napisa): | • Da se svakom studentu omogući upis u diplomski studij bez plaćanja školarine i da jedini uvjet za upis istog bude završen preddiplomski studij |
To se javite Ministarstvu da plati novu zgradu i dovoljno zaposlenih. Dok su kapaciteti kakvi jesu, mi ne mozemo biti otvoreni svima.
protest (napisa): | • Titule prepoznatljive na tržištu rada (PRVOSTUPNIK???)
• Ravnopravno sudjelovanje u kreiranju nastave |
Slazem se s mdokom.
protest (napisa): | • Da rezultati anketa o kvaliteti nastave budu javni te da u provjeri istih sudjeluju studenti |
Ja bih rado da prvo studenti to pocnu ozbiljno ispunjavati (a znam da mnogi to zaokruzuju bezveze ili po kriterijima koji nemaju veze s nacinom drzanja nastave, prema izjavama samih studenata).
protest (napisa): | • Poštivanje studentskih prava |
Koja vasa prava krsi PMF-MO?
protest (napisa): | • Poboljšanje kvalitete nastave i odnosa profesor-student |
Ovo znaci... sto?
@Fedmahn: Vidim da se, unatoc najavi, nisi kandidiaro za predstavnika, a sada opet ulijeces - IMO - demagoski. Internet warrior, ha? Evo, da ne glumim tebe:- Uvjeti za upis na nase diplomske poznati su mjesecima; ima na sluzbenom webu, bilo je na Forumu, bila je javna prezentacija,... slazem se da je to trebalo prije, ali ti tvrdis da to "nije ni danas jasno" sto je lazh vulgaris.
- Koji to profesori na MO misle da su "bogovi i batine" i s kojim argumentima to tvrdis?
- MIT ima 6 studenata po docentu; na MO je taj omjer preko 100 (mozda i preko 200, ali nisam siguran).
- Molim te tvoje referentne popise "12xx najboljih fakulteta"; ja znam samo za popise 200 i 500 najuglednijih sveucilista i tamo nas zaista nema, sto smatram puno manje "zaslugom" MOa (pa i PMFa) nego nekih drugih sastavnica.
- "Kod nas se nezna što se mora znat"
Ovo jednostavno ne stoji, osim mozda za neke kolegije, ali onda se na te konkretne kolegije treba i zaliti (voditelju studija, za pocetak).
- "na usmenim ispitima je sve odokativno, po procjeni profesora"
A tko bi trebao procjenjivati znanje na usmenom? Cistacica?
- "kako netko može ustvrdit da ako se dobije >50% na pismenom da možeš past na usmenom bez obzira na to?! Čemu onda pismeni uopće?"
Pismeni je filter; tamo mozes prepisati, mozes rjesavati sablonski i ako ti nista nije jasno,... a u matematici je razumijevanje - srecom - jos uvijek cijenjena pojava.
- "Zašto nema dodatnih rokova?"
Zato jer ima kontinuirana provjera znanja (prouci Statut Sveucilista prije nego nastavis o ovome).
- "Zašto se ne stave ankete javno? Vjerojatno jer bi se onda vidjelo da neki profesori imaju ocjenu ispod 2.0 i da im pada >80% studenata na kolegijima"
Sto se tice drugog dijela, anketa ne pokriva prolaznost.
Sto se tice prvog dijela, svi prof. i asistenti, koliko je meni poznato imaju ocjene od 3.5 do 4.5 (zato i prigovaram da studenti ne pristupaju tim anketama ozbiljno).
- "Magistri su oni iz društvenih znanosti."
Ako pricamo o Bolonji, tamo se lijepo vidi da se nakon 5. godine dobija titula magistra.
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju.
|
|
[Vrh] |
|
Fedmahn Kassad Forumaš(ica)
Pridružen/a: 21. 02. 2007. (12:40:11) Postovi: (27)16
|
Postano: 21:36 pet, 2. 5. 2008 Naslov: |
|
|
Nisam se kandidirao jer sam zaključio da je to što sam ikada došao na PMF-MO jedna od najvećih grešaka u mome životu, te sukladno sa time ću upisati neki drugi fakultet, pa nema smisla se kandidirat iza bilo što ovdje na PMF-MOu. Ocjena sveukupnog Sveučilišta u zagrebu reflektira sve njene komponente, pa smatram da bi bilo pretjerano reći da je PMF iznimka, na kraju krajeva, kada bi to bio slučaj, onda ne bi bilo prosvjeda niti bi započeli ovdje. U statu na koji se pozivaš stoji da je sve određeno pravilikom, no taj nije donesen. Čime onda je određeno? N našim stranicama postoje pdoatci, no dosta je toga iz 2005 i očito više ne vrijedi. Na primjer, piše i da svaki student ima pravo na popravni usmeni, no neki profesori to jednostavno ne prakticiraju. Ako to nije kršenje prava, neznam što je?
Naravno, tituliranje po bolonji da smo svi magistri nakon dvije godine je ono o čemu govorim. Nema magistara za tehničke zannosti, samo inžinjeri ovog ili onog.
Na fakultetu se NE ZNA što se mora znat, i to mogu pokazati veoma, veoma lagano: navedi mi popis predmeta za koje postoji detaljni popis tema koje će se obrađivati te točno što će e iz svakog poglavljaraditit. Na to ne mislim: Teroija skupova, teorija brojeva, ... U teoriju skupova ili diferencijalni račun se može utrpati 5 godišnji studiji. Ono što treba biti je točno u detalj što će se obrađivati. Tada se može tražiti literatura koja odogovara onome što se obrađuje. Ja ovako u naprijed to nemogu napraviti, jer ja jednsotavno nemama pojma što će biti obrađeno. Također, tu čest problem ispravljanja kolokvija kada asistent kaže: "ali tako nije u skripti" ili "tako nije bilo na predavanju/vježbama". Nije mi jasno, ako je nešto dobro riješeno, zašto ne bi bilo priznato, taman i da nije bilo obrađivano na nastavi? Ovdje bi se trebala POTICAT znatiželja prema novim sadržajima i metodama, a ne ugnjetavat.
Na usmenim ispitima se pokazuje bog i batina princip. Efektivno znači da ljudi neznaju što će dobiti iz nekog predmeta dok tu ocjenu na kraju ne dobiju (nešto me ovo podsjeća na kvantnu mehaniku). Konkretno, profesore nije briga (večinom) da li ljudi razumiju ono što rade, ili samo nisu naučil ina pamet par dokaza i definicija. Govorim oonome što sam vidio kod drugih tijekom usmenih. Naime, nepojmljivo je da je jedan kolega otišao sa 5 na 2 jer je za potprostore koristio A i B umjesto V i W. Konkretno, zašto se ne priznaju i alternativne definicije i dokazi (pod uvjetom da su točni), a ne samo one koje se rade na predavanju? Ovdje je tipično da se desi da jedan profesor ima ovako dokazano, a drugi onako, no moraš paziti kod kojegkoji dokaz prikazuješ jer nije sigurno da će biti priznat. Ovo su česte priče vezane za analizu, u koje sam se mogao sam uvjeriti.
Imam i jedno osobno pitanje vsegi, ako se može odgovoriti. Zašo ne želiš ispraviti skriptu iz programiranja? Ako išta, to je jedino što sam mislio da je pozitivno, da postoji ako ništa, ono skripta po kojoj možeš raditi, no koja je poanta ako ni autor ne želi, i otvoreno to tvrdi, ispraviti greške u njoj? Da je ispravljena, mogla bi se koristiti i izvan ovog faksa i ljudi bi ju obožavali jer bi bila super literatura na hrvatskom jeziku. Ovako, ja sam fino našao K&R ANSI C i učiti po tome (sa gcc-om na minimum tolerancije).
Nisam se kandidirao jer sam zaključio da je to što sam ikada došao na PMF-MO jedna od najvećih grešaka u mome životu, te sukladno sa time ću upisati neki drugi fakultet, pa nema smisla se kandidirat iza bilo što ovdje na PMF-MOu. Ocjena sveukupnog Sveučilišta u zagrebu reflektira sve njene komponente, pa smatram da bi bilo pretjerano reći da je PMF iznimka, na kraju krajeva, kada bi to bio slučaj, onda ne bi bilo prosvjeda niti bi započeli ovdje. U statu na koji se pozivaš stoji da je sve određeno pravilikom, no taj nije donesen. Čime onda je određeno? N našim stranicama postoje pdoatci, no dosta je toga iz 2005 i očito više ne vrijedi. Na primjer, piše i da svaki student ima pravo na popravni usmeni, no neki profesori to jednostavno ne prakticiraju. Ako to nije kršenje prava, neznam što je?
Naravno, tituliranje po bolonji da smo svi magistri nakon dvije godine je ono o čemu govorim. Nema magistara za tehničke zannosti, samo inžinjeri ovog ili onog.
Na fakultetu se NE ZNA što se mora znat, i to mogu pokazati veoma, veoma lagano: navedi mi popis predmeta za koje postoji detaljni popis tema koje će se obrađivati te točno što će e iz svakog poglavljaraditit. Na to ne mislim: Teroija skupova, teorija brojeva, ... U teoriju skupova ili diferencijalni račun se može utrpati 5 godišnji studiji. Ono što treba biti je točno u detalj što će se obrađivati. Tada se može tražiti literatura koja odogovara onome što se obrađuje. Ja ovako u naprijed to nemogu napraviti, jer ja jednsotavno nemama pojma što će biti obrađeno. Također, tu čest problem ispravljanja kolokvija kada asistent kaže: "ali tako nije u skripti" ili "tako nije bilo na predavanju/vježbama". Nije mi jasno, ako je nešto dobro riješeno, zašto ne bi bilo priznato, taman i da nije bilo obrađivano na nastavi? Ovdje bi se trebala POTICAT znatiželja prema novim sadržajima i metodama, a ne ugnjetavat.
Na usmenim ispitima se pokazuje bog i batina princip. Efektivno znači da ljudi neznaju što će dobiti iz nekog predmeta dok tu ocjenu na kraju ne dobiju (nešto me ovo podsjeća na kvantnu mehaniku). Konkretno, profesore nije briga (večinom) da li ljudi razumiju ono što rade, ili samo nisu naučil ina pamet par dokaza i definicija. Govorim oonome što sam vidio kod drugih tijekom usmenih. Naime, nepojmljivo je da je jedan kolega otišao sa 5 na 2 jer je za potprostore koristio A i B umjesto V i W. Konkretno, zašto se ne priznaju i alternativne definicije i dokazi (pod uvjetom da su točni), a ne samo one koje se rade na predavanju? Ovdje je tipično da se desi da jedan profesor ima ovako dokazano, a drugi onako, no moraš paziti kod kojegkoji dokaz prikazuješ jer nije sigurno da će biti priznat. Ovo su česte priče vezane za analizu, u koje sam se mogao sam uvjeriti.
Imam i jedno osobno pitanje vsegi, ako se može odgovoriti. Zašo ne želiš ispraviti skriptu iz programiranja? Ako išta, to je jedino što sam mislio da je pozitivno, da postoji ako ništa, ono skripta po kojoj možeš raditi, no koja je poanta ako ni autor ne želi, i otvoreno to tvrdi, ispraviti greške u njoj? Da je ispravljena, mogla bi se koristiti i izvan ovog faksa i ljudi bi ju obožavali jer bi bila super literatura na hrvatskom jeziku. Ovako, ja sam fino našao K&R ANSI C i učiti po tome (sa gcc-om na minimum tolerancije).
|
|
[Vrh] |
|
Luuka Forumaš(ica)
Pridružen/a: 13. 02. 2007. (20:34:54) Postovi: (925)16
Spol:
Lokacija: Hakuna Matata
|
Postano: 22:31 pet, 2. 5. 2008 Naslov: |
|
|
[quote="Fedmahn Kassad"]
Na fakultetu se NE ZNA što se mora znat, i to mogu pokazati veoma, veoma lagano: navedi mi popis predmeta za koje postoji detaljni popis tema koje će se obrađivati te točno što će e iz svakog poglavljaraditit. Na to ne mislim: Teroija skupova, teorija brojeva, ... U teoriju skupova ili diferencijalni račun se može utrpati 5 godišnji studiji. Ono što treba biti je točno u detalj što će se obrađivati. Tada se može tražiti literatura koja odogovara onome što se obrađuje. Ja ovako u naprijed to nemogu napraviti, jer ja jednsotavno nemama pojma što će biti obrađeno. [/quote]
Moram se uključit i demantirat te. Pogledaj recimo preddiplomski studij matematika:
[url]http://www.math.hr/Default.aspx?art=2014&sec=296[/url]
Dolje je popis baš svih kolegija u prve 3 godine studija, sa opisanim planom i programom rada te literaturom. Ne znam kaj bi ti više. :roll:
Fedmahn Kassad (napisa): |
Na fakultetu se NE ZNA što se mora znat, i to mogu pokazati veoma, veoma lagano: navedi mi popis predmeta za koje postoji detaljni popis tema koje će se obrađivati te točno što će e iz svakog poglavljaraditit. Na to ne mislim: Teroija skupova, teorija brojeva, ... U teoriju skupova ili diferencijalni račun se može utrpati 5 godišnji studiji. Ono što treba biti je točno u detalj što će se obrađivati. Tada se može tražiti literatura koja odogovara onome što se obrađuje. Ja ovako u naprijed to nemogu napraviti, jer ja jednsotavno nemama pojma što će biti obrađeno. |
Moram se uključit i demantirat te. Pogledaj recimo preddiplomski studij matematika:
http://www.math.hr/Default.aspx?art=2014&sec=296
Dolje je popis baš svih kolegija u prve 3 godine studija, sa opisanim planom i programom rada te literaturom. Ne znam kaj bi ti više.
_________________ "Bolje bi prolazio na faxu da sam na drogama nego na netu" - by a friend of mine
"Poslije spavanja doma spavanje bilo di mi je najdraža stvar" - by the same guy
|
|
[Vrh] |
|
Nori Forumaš(ica)
Pridružen/a: 01. 10. 2006. (18:41:07) Postovi: (E5)16
Spol:
|
|
[Vrh] |
|
HijenA Forumaš(ica)
Pridružen/a: 23. 01. 2004. (16:46:04) Postovi: (3D2)16
Spol:
Lokacija: Prazan skup ;-)
|
Postano: 0:19 sub, 3. 5. 2008 Naslov: |
|
|
apropos studentskih anketa, moje osobno misljenje (a i misljenje nekih kolega s kojima sam o tome pricao, a puno rade po pitanju studentskog aktivizma) jest da je ovakav sustav anketiranja jako pogresan i da sluzi samo [i]pro forma[/i], jer to sustav tako kaze. postoje 3 problema u svemu tome, a vsego je naveo samo 1:
1) studenti se ne odnose onako kako bi trebali prema tim anketama
slazem se da je ovo problem, no postoje 2 puno veca problema:
2) ankete su sveucilisnog tipa i u skladu s tim se isto provodi i objavljuju se rezultati
3) bas zato sto je sustav [i]pro forma[/i], ne postoje nikakve realne sanse da ce neki profesor biti bilokako kaznjen za to sto je lose radio i lose predavao (jednako vrijedi za asistenta).
ovaj drugi problem slijedi iz prvoga, i oba su poprilicno jednostavno rjesiva: sustav anketa ne moze biti normiran na cijelo sveuciliste, vec bi trebao biti fakultetskog tipa. dakle, ako ja glasam da je prof. xyz sa fizike los iz tog, tog i tog, da to ulazi u ocjenu samo tog profesora i samo na fizici. isto vrijedi i za matematiku. ovako imamo situaciju gdje rezultati kazuju da su prosjecne ocjene 3.5 do 4.5 za profesore na sveucilistu, ali sta nam taj prosjek u biti kaze? jedno veliko nista. to samo znaci da ljudi smatraju da je vecina profesora na ovom sveucilistu dobra ili vrlo dobra, nikako objektivnu kvalitetu pojedinih profesora (a to je ono sto bi se trebalo procjeniti, right?). 3. razlog proizlazi iz ovoga jer ispada da niti jedan profesor ne moze biti negativno ocjenjen. jer ce uvijek upasti u prosjek svih ostalih, no buduci da "odskace" od drugih, po dobrom obicaju statistike, vodit ce se kao greska u mjerenju i nece se uopce razmatrati. drugacija bi stvar bila kad bi se i asistenti i profesori ocjenjivali [b]samo[/b] u okviru onoga sto predaju i kad bi se ti rezultati (pa da postoji 10 rezultata za istog profesora, ali anketa za sve kolegije) objavljivali [b]javno[/b] na sluzbenoj oglasnoj ploci fakulteta. samo bi se tako mogli odvojiti od velike vecine onih koji korektno izvrsavaju svoje zadace.
apropos upisa u poslijediplomski studij...smatram da je ovo prijelazno razdoblje izmedju dva sustava, u kojem definitivno mora biti nekakve vece slobode, pogotovo zato sto ni pravilnicki nije definiran kako spada. i ne samo da pravilnicki nije definiran, problem predstavlja i to sto za baccalaureate u vecini slucajeva (ne u svima) ne postoje zanimanja (definirana zakonom) niti postoji barem lista poslova sto bi oni mogli raditi. nazalost, svi baccalaureati su trenutno na nicijoj zemlji, s jedne strane im se moze dogodit da izgube 3 godine studiranja i ne upisu dalje nista i besposlicare ili rade totalno neadekvatan posao, s druge strane da se ipak upisu na diplomski studij, imaju dobar posao i adekvatno su placeni. mislim da im se treba omogucit ovo potonje, ne unistit njihovu zelju za znanjem i totalno im porusit povjerenje u sustav. i naravno, da im se konacno prestane lagat i da se koncizno definiraju uvjeti i pravila po kojim ce se dalje onda moci funkcionirat. i zbog toga, ja [b]podrzavam[/b] ovaj prosvjed studenata BOa, i zato cu se tamo i pojavit.
apropos studentskih anketa, moje osobno misljenje (a i misljenje nekih kolega s kojima sam o tome pricao, a puno rade po pitanju studentskog aktivizma) jest da je ovakav sustav anketiranja jako pogresan i da sluzi samo pro forma, jer to sustav tako kaze. postoje 3 problema u svemu tome, a vsego je naveo samo 1:
1) studenti se ne odnose onako kako bi trebali prema tim anketama
slazem se da je ovo problem, no postoje 2 puno veca problema:
2) ankete su sveucilisnog tipa i u skladu s tim se isto provodi i objavljuju se rezultati
3) bas zato sto je sustav pro forma, ne postoje nikakve realne sanse da ce neki profesor biti bilokako kaznjen za to sto je lose radio i lose predavao (jednako vrijedi za asistenta).
ovaj drugi problem slijedi iz prvoga, i oba su poprilicno jednostavno rjesiva: sustav anketa ne moze biti normiran na cijelo sveuciliste, vec bi trebao biti fakultetskog tipa. dakle, ako ja glasam da je prof. xyz sa fizike los iz tog, tog i tog, da to ulazi u ocjenu samo tog profesora i samo na fizici. isto vrijedi i za matematiku. ovako imamo situaciju gdje rezultati kazuju da su prosjecne ocjene 3.5 do 4.5 za profesore na sveucilistu, ali sta nam taj prosjek u biti kaze? jedno veliko nista. to samo znaci da ljudi smatraju da je vecina profesora na ovom sveucilistu dobra ili vrlo dobra, nikako objektivnu kvalitetu pojedinih profesora (a to je ono sto bi se trebalo procjeniti, right?). 3. razlog proizlazi iz ovoga jer ispada da niti jedan profesor ne moze biti negativno ocjenjen. jer ce uvijek upasti u prosjek svih ostalih, no buduci da "odskace" od drugih, po dobrom obicaju statistike, vodit ce se kao greska u mjerenju i nece se uopce razmatrati. drugacija bi stvar bila kad bi se i asistenti i profesori ocjenjivali samo u okviru onoga sto predaju i kad bi se ti rezultati (pa da postoji 10 rezultata za istog profesora, ali anketa za sve kolegije) objavljivali javno na sluzbenoj oglasnoj ploci fakulteta. samo bi se tako mogli odvojiti od velike vecine onih koji korektno izvrsavaju svoje zadace.
apropos upisa u poslijediplomski studij...smatram da je ovo prijelazno razdoblje izmedju dva sustava, u kojem definitivno mora biti nekakve vece slobode, pogotovo zato sto ni pravilnicki nije definiran kako spada. i ne samo da pravilnicki nije definiran, problem predstavlja i to sto za baccalaureate u vecini slucajeva (ne u svima) ne postoje zanimanja (definirana zakonom) niti postoji barem lista poslova sto bi oni mogli raditi. nazalost, svi baccalaureati su trenutno na nicijoj zemlji, s jedne strane im se moze dogodit da izgube 3 godine studiranja i ne upisu dalje nista i besposlicare ili rade totalno neadekvatan posao, s druge strane da se ipak upisu na diplomski studij, imaju dobar posao i adekvatno su placeni. mislim da im se treba omogucit ovo potonje, ne unistit njihovu zelju za znanjem i totalno im porusit povjerenje u sustav. i naravno, da im se konacno prestane lagat i da se koncizno definiraju uvjeti i pravila po kojim ce se dalje onda moci funkcionirat. i zbog toga, ja podrzavam ovaj prosvjed studenata BOa, i zato cu se tamo i pojavit.
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin
Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3560)16
Spol:
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 4:42 sub, 3. 5. 2008 Naslov: |
|
|
[quote="Fedmahn Kassad"]Zašo ne želiš ispraviti skriptu iz programiranja?[/quote]
O cemu ti? :shock: Gdje sam ja to odbio ispraviti (i koje) greske? :-k
Sto se ostatka tice, Luuka ti je dio odgovorio. 8)
Sto se tice popravnih usmenih (volio bih tocnu referencu koja to obecava), ako "[b]neki[/b] profesori to jednostavno ne prakticiraju", onda to treba i prijaviti; ne mozes ocekivati da voditelji studija i Prodekanica sve sami (sa)znaju. :roll:
Sto se titule magistra tice, sto je to "magistar/magistra matematike" na [url=http://www.nn.hr/clanci/sluzbeno/2008/1542.htm]linku koji je dao Krcko[/url] na onom istom topicu na kojem si ti replyao sa "Idemo"? :shock:
[quote="Fedmahn Kassad"]Također, tu čest problem ispravljanja kolokvija kada asistent kaže: "ali tako nije u skripti" ili "tako nije bilo na predavanju/vježbama".[/quote]
Volio bih znati koliko je to "cesto" i kod koliko ljudi. :? Ja sam kroz svoj studij, na ukupno 50ak ispita, naletio na jednu ili dvije osobe s takvim pristupom... :)
@HijenA: Te ankete se i meni cine lose, ali - iskreno - apsolutno mi je svejedno kakve su, dok niti samim studentima nije stalo da ih ispune maksimalno ozbiljno i time im daju na vaznosti (pa i nama motiva da ih dovedemo u red). :| Da, moglo bi i obratno (prvo se srede ankete, pa se ceka studente), ali znamo da to u praxi ne funkcionira. ;)
@Nori: Cini mi se da vecina vjezbi ne postoji u [i]publishable[/i] obliku... :(
Fedmahn Kassad (napisa): | Zašo ne želiš ispraviti skriptu iz programiranja? |
O cemu ti? Gdje sam ja to odbio ispraviti (i koje) greske?
Sto se ostatka tice, Luuka ti je dio odgovorio.
Sto se tice popravnih usmenih (volio bih tocnu referencu koja to obecava), ako "neki profesori to jednostavno ne prakticiraju", onda to treba i prijaviti; ne mozes ocekivati da voditelji studija i Prodekanica sve sami (sa)znaju.
Sto se titule magistra tice, sto je to "magistar/magistra matematike" na linku koji je dao Krcko na onom istom topicu na kojem si ti replyao sa "Idemo"?
Fedmahn Kassad (napisa): | Također, tu čest problem ispravljanja kolokvija kada asistent kaže: "ali tako nije u skripti" ili "tako nije bilo na predavanju/vježbama". |
Volio bih znati koliko je to "cesto" i kod koliko ljudi. Ja sam kroz svoj studij, na ukupno 50ak ispita, naletio na jednu ili dvije osobe s takvim pristupom...
@HijenA: Te ankete se i meni cine lose, ali - iskreno - apsolutno mi je svejedno kakve su, dok niti samim studentima nije stalo da ih ispune maksimalno ozbiljno i time im daju na vaznosti (pa i nama motiva da ih dovedemo u red). Da, moglo bi i obratno (prvo se srede ankete, pa se ceka studente), ali znamo da to u praxi ne funkcionira.
@Nori: Cini mi se da vecina vjezbi ne postoji u publishable obliku...
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju.
|
|
[Vrh] |
|
Nori Forumaš(ica)
Pridružen/a: 01. 10. 2006. (18:41:07) Postovi: (E5)16
Spol:
|
|
[Vrh] |
|
ma Forumaš(ica)
Pridružen/a: 27. 01. 2007. (12:06:50) Postovi: (347)16
Spol:
|
Postano: 9:49 sub, 3. 5. 2008 Naslov: |
|
|
[quote="HijenA"]apropos upisa u poslijediplomski studij...smatram da je ovo prijelazno razdoblje izmedju dva sustava, u kojem definitivno mora biti nekakve vece slobode, pogotovo zato sto ni pravilnicki nije definiran kako spada.[/quote]
e vidiš! ja mislim da prijelaznoga razdoblja nikad nije ni bilo :!: i to je ono što me najviše frustrira :x
dogodio se jedan ogromni 'hop' sa starog sistema na bolonjski, pri kojem očito nije bilo mjesta razmatranju posljedica. tisuću zašto došlo je u pitanje tek kad smo postali nezadovoljni (ne mislim da su samo studenti oni kojima bolonja baš i ne odgovara) - prekasno.
ako je već trebalo doći do promjene, zašto, pobogu, ministarstvo nije dovelo nekoga iz prosvjete zemalja koje već provode bolonju i na koje se toliko ugledamo :?: :roll: nego krećemo u maglu sa stavom "ma snaći ćemo se" :roll:
HijenA (napisa): | apropos upisa u poslijediplomski studij...smatram da je ovo prijelazno razdoblje izmedju dva sustava, u kojem definitivno mora biti nekakve vece slobode, pogotovo zato sto ni pravilnicki nije definiran kako spada. |
e vidiš! ja mislim da prijelaznoga razdoblja nikad nije ni bilo i to je ono što me najviše frustrira
dogodio se jedan ogromni 'hop' sa starog sistema na bolonjski, pri kojem očito nije bilo mjesta razmatranju posljedica. tisuću zašto došlo je u pitanje tek kad smo postali nezadovoljni (ne mislim da su samo studenti oni kojima bolonja baš i ne odgovara) - prekasno.
ako je već trebalo doći do promjene, zašto, pobogu, ministarstvo nije dovelo nekoga iz prosvjete zemalja koje već provode bolonju i na koje se toliko ugledamo nego krećemo u maglu sa stavom "ma snaći ćemo se"
_________________ ima let u finish
|
|
[Vrh] |
|
toncica Forumaš(ica)
Pridružen/a: 22. 02. 2008. (23:44:42) Postovi: (2)16
|
|
[Vrh] |
|
HijenA Forumaš(ica)
Pridružen/a: 23. 01. 2004. (16:46:04) Postovi: (3D2)16
Spol:
Lokacija: Prazan skup ;-)
|
Postano: 11:52 sub, 3. 5. 2008 Naslov: |
|
|
[quote="vsego"]
@HijenA: Te ankete se i meni cine lose, ali - iskreno - apsolutno mi je svejedno kakve su, dok niti samim studentima nije stalo da ih ispune maksimalno ozbiljno i time im daju na vaznosti (pa i nama motiva da ih dovedemo u red). :| Da, moglo bi i obratno (prvo se srede ankete, pa se ceka studente), ali znamo da to u praxi ne funkcionira. ;)
[/quote]
mozda bi ovaj put to i funkcioniralo :-) naime, studentima je najvise u interesu da se losi profesori maknu sa sveucilista, da se maknu sa fakulteta. jer nikakve koristi od takvih profesora nema, barem ne objektivne u smislu predavanja znanja. fakulteti su znanstveno-obrazovne ustanove, ali dobri znanstvenici nisu nuzno i dobri profesori, sto i sam dobro znas ;-) dakle, ja sam za soluciju da se pokusa promijeniti sustav anketiranja i onda zahtijevat od studenata da to kvalitetno i dobro ispune. ako se to ne dogodi, onda se stvarno moze reci da studenti ne zavredjuju takvo anketiranje jer se ni sami ne zele potruditi da ono bude kvalitetno i dobro.
@ma: slazem se s tobom, prijelaznog razdoblja nije bilo. problem i jest u tome, sto su stvari nedefinirane, a ide se u reformu posto-poto. i btw. aprospos drugih zemalja, primjer italije i njemacke nam je dao naslutiti sta ce se sve desiti, jer je italija uvela bolonju prije nas i totalno unistila 2-3 generacije studenata (jer nisu bili nikako spremni na to, niti tehnicki niti kadrovski, niti programski), a u njemackoj je doslo do raspada sustava na nekoliko sveucilista koji su bolonju testirali. dakle, osobno smatram da se nije trebalo ugledati na druge, vec je trebalo donijeti kvalitetne zakonske propise, donijeti [b]na vrijeme[/b] kvalitetne pravilnike i odbiti sve studijske programe koji su bili u suprotnosti sa smjernicama bolonje (kojih je bilo poprilicno 2005.).
vsego (napisa): |
@HijenA: Te ankete se i meni cine lose, ali - iskreno - apsolutno mi je svejedno kakve su, dok niti samim studentima nije stalo da ih ispune maksimalno ozbiljno i time im daju na vaznosti (pa i nama motiva da ih dovedemo u red). Da, moglo bi i obratno (prvo se srede ankete, pa se ceka studente), ali znamo da to u praxi ne funkcionira.
|
mozda bi ovaj put to i funkcioniralo naime, studentima je najvise u interesu da se losi profesori maknu sa sveucilista, da se maknu sa fakulteta. jer nikakve koristi od takvih profesora nema, barem ne objektivne u smislu predavanja znanja. fakulteti su znanstveno-obrazovne ustanove, ali dobri znanstvenici nisu nuzno i dobri profesori, sto i sam dobro znas dakle, ja sam za soluciju da se pokusa promijeniti sustav anketiranja i onda zahtijevat od studenata da to kvalitetno i dobro ispune. ako se to ne dogodi, onda se stvarno moze reci da studenti ne zavredjuju takvo anketiranje jer se ni sami ne zele potruditi da ono bude kvalitetno i dobro.
@ma: slazem se s tobom, prijelaznog razdoblja nije bilo. problem i jest u tome, sto su stvari nedefinirane, a ide se u reformu posto-poto. i btw. aprospos drugih zemalja, primjer italije i njemacke nam je dao naslutiti sta ce se sve desiti, jer je italija uvela bolonju prije nas i totalno unistila 2-3 generacije studenata (jer nisu bili nikako spremni na to, niti tehnicki niti kadrovski, niti programski), a u njemackoj je doslo do raspada sustava na nekoliko sveucilista koji su bolonju testirali. dakle, osobno smatram da se nije trebalo ugledati na druge, vec je trebalo donijeti kvalitetne zakonske propise, donijeti na vrijeme kvalitetne pravilnike i odbiti sve studijske programe koji su bili u suprotnosti sa smjernicama bolonje (kojih je bilo poprilicno 2005.).
|
|
[Vrh] |
|
|