Prethodna tema :: Sljedeća tema |
Autor/ica |
Poruka |
ddduuu Forumaš(ica)

Pridružen/a: 16. 11. 2008. (12:31:48) Postovi: (109)16
|
|
[Vrh] |
|
Gost
|
|
[Vrh] |
|
konjina Forumaš(ica)


Pridružen/a: 13. 04. 2010. (21:55:18) Postovi: (2C)16
Lokacija: po livadama i šumama
|
|
[Vrh] |
|
Gost
|
|
[Vrh] |
|
ddduuu Forumaš(ica)

Pridružen/a: 16. 11. 2008. (12:31:48) Postovi: (109)16
|
Postano: 23:11 sri, 9. 6. 2010 Naslov: |
|
|
Hmm jel bi neko u 2 recenice objasnia ovo castanje... i da neki primjer koristenja... za ovaj zad..
sa ovog linka sa zadacima, za zadatak je netko napisa..
u klasi glumac neke standardne stvari... onda upadne castanje Smile a to bi se bas tribalo skuzit kako izvest... nekima bilo lagano, meni malo teze...
a zadatak je..
klasu glumac, ima ime, konstruktor, pamti u koliko sapunica taj glumac glumi, cast u int tj, u broj tih sapunica u kojima glumi, definiran operator < (glumac a je manji od glumca b ako glumi u manje sapunica ili ako ako glume u jednako, ako ima manje ime). klasu sapunica koja ima ime, konstruktor, pamti koji glumci glume u njoj, ima operator += (sapunica+=glumac, dakle dodaje novog glumca u sapunicu, ako je vec bio onda nista), operator -= (sapunica-=glumac, izbacuje glumca iz sapunice, ako nije bio u njoj ne radi nista), operator << koji ispisuje ime sapunice i sve glumce koji glume u njoj poredane od manjih prema vecima (po imenu glumca valjda). bio je zadan testni main.
ugl ja san to napravila
operator int ()
{
vector<string>::iterator li;
int i=0;
for ( li=serije.begin(); li!=serije.end(); ++li)
i=i+1;
return i;}
ali nekako sumnjan da je dobro. a i ne znan primjenit ??
Hmm jel bi neko u 2 recenice objasnia ovo castanje... i da neki primjer koristenja... za ovaj zad..
sa ovog linka sa zadacima, za zadatak je netko napisa..
u klasi glumac neke standardne stvari... onda upadne castanje Smile a to bi se bas tribalo skuzit kako izvest... nekima bilo lagano, meni malo teze...
a zadatak je..
klasu glumac, ima ime, konstruktor, pamti u koliko sapunica taj glumac glumi, cast u int tj, u broj tih sapunica u kojima glumi, definiran operator < (glumac a je manji od glumca b ako glumi u manje sapunica ili ako ako glume u jednako, ako ima manje ime). klasu sapunica koja ima ime, konstruktor, pamti koji glumci glume u njoj, ima operator += (sapunica+=glumac, dakle dodaje novog glumca u sapunicu, ako je vec bio onda nista), operator -= (sapunica-=glumac, izbacuje glumca iz sapunice, ako nije bio u njoj ne radi nista), operator << koji ispisuje ime sapunice i sve glumce koji glume u njoj poredane od manjih prema vecima (po imenu glumca valjda). bio je zadan testni main.
ugl ja san to napravila
operator int ()
{
vector<string>::iterator li;
int i=0;
for ( li=serije.begin(); li!=serije.end(); ++li)
i=i+1;
return i;}
ali nekako sumnjan da je dobro. a i ne znan primjenit ??
|
|
[Vrh] |
|
konjina Forumaš(ica)


Pridružen/a: 13. 04. 2010. (21:55:18) Postovi: (2C)16
Lokacija: po livadama i šumama
|
|
[Vrh] |
|
Cobs Forumaš(ica)


Pridružen/a: 21. 01. 2008. (13:32:15) Postovi: (206)16
Spol: 
Lokacija: Geto
|
Postano: 23:23 sri, 9. 6. 2010 Naslov: |
|
|
[quote="konjina"]mislim da se nemože vratiti referenca...kolko se ja sjećam imao si
dambo=!dambo...
kad bi vratio referencu....!dambo bi vratio referencu na damba....u biti bi damba morao mjenjati....
ako sam ja dobro shvatio gradivo :D
ako nije istina, nek me neko ispravi
hmm ovo baš nema smisla što sam napisao
okej, ali kad bi imao tutlek=!dambo.... dambo bi morao ostati nepromijenjen, a sa referencom je to nemoguće...a tutlek je mutirani dambo...
moguće da nisam u pravu....vrlo[/quote]
Greška postoji i velika je...
ako pogledaš što vraćaš u toj funkciji vidjet ćeš da se vraća klasa Jedinka koja je dio funkcije, a sve što se napravi unutar funkcije osim direktne alokacije memorije se samo i uništi nakon poziva return kod završetka funkcije, pa bi se dogodilo da vratiš referencu na neki objekt koji će se direktno nakon returna sam uništit i tu ti već malo bolji kompileri izbacuju neke ozbiljne greške dok dev baca samo warning
konjina (napisa): | mislim da se nemože vratiti referenca...kolko se ja sjećam imao si
dambo=!dambo...
kad bi vratio referencu....!dambo bi vratio referencu na damba....u biti bi damba morao mjenjati....
ako sam ja dobro shvatio gradivo
ako nije istina, nek me neko ispravi
hmm ovo baš nema smisla što sam napisao
okej, ali kad bi imao tutlek=!dambo.... dambo bi morao ostati nepromijenjen, a sa referencom je to nemoguće...a tutlek je mutirani dambo...
moguće da nisam u pravu....vrlo |
Greška postoji i velika je...
ako pogledaš što vraćaš u toj funkciji vidjet ćeš da se vraća klasa Jedinka koja je dio funkcije, a sve što se napravi unutar funkcije osim direktne alokacije memorije se samo i uništi nakon poziva return kod završetka funkcije, pa bi se dogodilo da vratiš referencu na neki objekt koji će se direktno nakon returna sam uništit i tu ti već malo bolji kompileri izbacuju neke ozbiljne greške dok dev baca samo warning
|
|
[Vrh] |
|
Milojko Forumaš(ica)


Pridružen/a: 07. 11. 2008. (14:57:52) Postovi: (453)16
Spol: 
Lokacija: Hilbertov hotel
|
Postano: 23:31 sri, 9. 6. 2010 Naslov: |
|
|
netrebaš pamtit u kojim serijama glumac glumi jer te to nigdi ne traži. dovoljno sam taj int imat i njega povećavat/smanjivat po potrebi.
primjer
[code:1]glumac a("ddduuu"), b("konjina"), c("Milojko");
sapunica s1("Esmeralda"), s2("Labirinti strasti");
s1 += a; /* sad u a povećaš varijabl npr. int ukupno za jedan */
s2 +0 b; s2 += c; s1 += c;
cout << (cast)a << (cast)b << (cast)c;
/* 112 jer nisam stavio razmake :D */
[/code:1]
netrebaš pamtit u kojim serijama glumac glumi jer te to nigdi ne traži. dovoljno sam taj int imat i njega povećavat/smanjivat po potrebi.
primjer
Kod: | glumac a("ddduuu"), b("konjina"), c("Milojko");
sapunica s1("Esmeralda"), s2("Labirinti strasti");
s1 += a; /* sad u a povećaš varijabl npr. int ukupno za jedan */
s2 +0 b; s2 += c; s1 += c;
cout << (cast)a << (cast)b << (cast)c;
/* 112 jer nisam stavio razmake :D */
|
_________________ Sedam je prost broj
Bolonja je smeće i to pod hitno treba mijenjat
|
|
[Vrh] |
|
|