Prethodna tema :: Sljedeća tema |
Autor/ica |
Poruka |
vsego Site Admin


Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3562)16
Spol: 
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 13:37 pet, 22. 12. 2006 Naslov: |
|
|
Da se nadovezem na "argument MIOCa":
1. MIOC vec godinama nema "matematicki razred", nego smao "jezicna" i "informaticke". :shock: Moj "matematicki razred" je bio jedan od posljednjih. :(
2. Mi s MIOCa smo uvijek bili "pametna djeca koja lako prolaze", pa tamo nismo naucili uciti i onda smo na faxu imali poprilicno problema (dok nismo ovdje naucili uciti). :( Moje pocetne ocjene su bile :oops:
3. Necu imenovati, ali barem jedno asistentsko stvorenje, izuzetno kvalitetno, potjece s neke tamo gimnazije koja je imala 4 sata matematike tjedno. :P "Stvorenje" (da ne preciziram niti spol niti ista drugo ;)) nikada nije islo po natjecanjima. :P
Sto se brojke od 150 studenata tice, prosle godine sam slozio [url=http://viveka.math.hr/kolokviji-final/]usporedbu rezultata prijemnih i prvog kolokvija[/url] (HTML+JPEG, 145kB). :D Zadnji stupac, "Prosjek okoline (9 studenata)" je prosjecni broj polozenih kolokvija po studentu za studenta u cijem retku se to nalazi, te za 4 prije njega i 4 poslije njega. :-s Zeleni su oni koji imaju 2.5 ili vise. 8) Oni koji nemaju bodove na prijemnom (od 220. mjesta nadalje) su "stari" studenti koji nisu pokazali neki znacajniji napredak, no taj dio nije referentan jer nisu niti trebali izaci na sve kolokvije (nisam mogao nabaviti podatke tko je na koliko kolokvija trebao izaci :().
To "usrednjavanje" sam slozio zato da se vizualno vidi gdje pocnu nastajati (vece) "rupe", tj. od kojeg mjesta na prijemnom (sto je kriterij sorta) pocinju "problemi". O:) Objasnjenja su na dnu dokumenta. :)
Problemi, IMO, pocinju izmedju 130. i 140. mjesta, tako da smatram da je 150 daleko najvise sto bismo mi smjeli upisivati. :? IMO, 100-120 bi bilo realnije, jer su ovo rezultati [b]prvog[/b] kolokvija. :| Analiza je preopsezna da bih ju iz ciste dosade radio svako malo, a vlasti nisu pokazale interes za to. :(
Naravno, moze se reci da su velicina "okoline" (9 studenata) i granica od 2.5 polozena kolokvija proizvoljno zadani i sluze "nastimavanju". :) Meni se tako cinilo dobro, ali nemam tvrdih argumenata (2.5 sam uzeo kao "malo vise od pola"). ;) SXC datoteka je dostupna, pa tko zeli, moze mijenjati parametre. 8)
Da se nadovezem na "argument MIOCa":
1. MIOC vec godinama nema "matematicki razred", nego smao "jezicna" i "informaticke". Moj "matematicki razred" je bio jedan od posljednjih.
2. Mi s MIOCa smo uvijek bili "pametna djeca koja lako prolaze", pa tamo nismo naucili uciti i onda smo na faxu imali poprilicno problema (dok nismo ovdje naucili uciti). Moje pocetne ocjene su bile
3. Necu imenovati, ali barem jedno asistentsko stvorenje, izuzetno kvalitetno, potjece s neke tamo gimnazije koja je imala 4 sata matematike tjedno. "Stvorenje" (da ne preciziram niti spol niti ista drugo ) nikada nije islo po natjecanjima.
Sto se brojke od 150 studenata tice, prosle godine sam slozio usporedbu rezultata prijemnih i prvog kolokvija (HTML+JPEG, 145kB). Zadnji stupac, "Prosjek okoline (9 studenata)" je prosjecni broj polozenih kolokvija po studentu za studenta u cijem retku se to nalazi, te za 4 prije njega i 4 poslije njega. Zeleni su oni koji imaju 2.5 ili vise. Oni koji nemaju bodove na prijemnom (od 220. mjesta nadalje) su "stari" studenti koji nisu pokazali neki znacajniji napredak, no taj dio nije referentan jer nisu niti trebali izaci na sve kolokvije (nisam mogao nabaviti podatke tko je na koliko kolokvija trebao izaci ).
To "usrednjavanje" sam slozio zato da se vizualno vidi gdje pocnu nastajati (vece) "rupe", tj. od kojeg mjesta na prijemnom (sto je kriterij sorta) pocinju "problemi". Objasnjenja su na dnu dokumenta.
Problemi, IMO, pocinju izmedju 130. i 140. mjesta, tako da smatram da je 150 daleko najvise sto bismo mi smjeli upisivati. IMO, 100-120 bi bilo realnije, jer su ovo rezultati prvog kolokvija. Analiza je preopsezna da bih ju iz ciste dosade radio svako malo, a vlasti nisu pokazale interes za to.
Naravno, moze se reci da su velicina "okoline" (9 studenata) i granica od 2.5 polozena kolokvija proizvoljno zadani i sluze "nastimavanju". Meni se tako cinilo dobro, ali nemam tvrdih argumenata (2.5 sam uzeo kao "malo vise od pola"). SXC datoteka je dostupna, pa tko zeli, moze mijenjati parametre.
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju. 
|
|
[Vrh] |
|
venovako Forumaš(ica)

Pridružen/a: 07. 11. 2002. (22:46:38) Postovi: (2F9)16
|
Postano: 16:20 pet, 22. 12. 2006 Naslov: |
|
|
[quote="mdoko"]S druge strane, ne bih rekao da je opravdano biti ljut na one koji su isli u kako ti kazes "fensi-smensi skole", jer smo svi nakon osnovne skole imali priliku pod jednakim uvjetima birati i upisati srednju skolu.[/quote]
Teoretski.
U ZG je to posve druga prica, ali nebitna za temu.
[quote="mdoko"]smatram da ovako lagani, pa cak i smijesni kolokviji (gdje se ovo smijesni prvenstveno odnosi na UuR) takodjer namaju nikakvog smisla i ne vode nicemu dobrome.[/quote]
Nije lose to sto balkanjski kolokvij moze poloziti svatko tko je barem prelistao vjezbe i isprobao po koji zadatak, vec to sto se izgubila finija raspodjela tezine zadataka. Da se prepoznaju i nagrade ljudi koji su se zbilja potrudili, trebao bi biti barem jedan netrivijalan zadatak.
[quote="mdoko"]IMO PMF-MO bi na prvu godinu studija matematike (ex ing. smjer) trebao upisivati ne vise od 150 studenata (za razliku od sadasnjih >300).[/quote]
Ne svidja mi se licitiranje apsolutnim brojkama.
Ovisno o interesu i kvaliteti kandidata jedne godine bi mozda imalo smisla upisati 200, druge 250, trece 150... Naravno, to je neizvedivo bez nekog "pretprijemnog" ili ozbiljnog anketiranja po skolama da se utvrdi kvota i prag te godine.
Mozda drzavna matura pruzi koristan feedback...
[quote="mdoko"]Puno sretnije rjesenje je dogovoriti se koji je to minimum znanja koji student mora pokazati kako bi polozio pojedini kolegij. Odredjivanje tog minimuma mora biti takvo da se od studenata zahtijeva nuzno potrebno [b]operativno[/b] znanje, jer, budimo iskreni, velika vecina studenata nema ambiciju baviti se znanstvenim radom.[/quote]
Oko ovog se apsolutno slazem!
Vrlo precizni, jasni i javni kriteriji sigurno ce povecati prolaznost, makar realno bili i visi od sadasnjih, jer ce studentima biti poznato sto se tocno od njih ocekuje.
Time bi i diplome postale vredniji indikatori stvarnih mogucnosti buducih magistara.
mdoko (napisa): | S druge strane, ne bih rekao da je opravdano biti ljut na one koji su isli u kako ti kazes "fensi-smensi skole", jer smo svi nakon osnovne skole imali priliku pod jednakim uvjetima birati i upisati srednju skolu. |
Teoretski.
U ZG je to posve druga prica, ali nebitna za temu.
mdoko (napisa): | smatram da ovako lagani, pa cak i smijesni kolokviji (gdje se ovo smijesni prvenstveno odnosi na UuR) takodjer namaju nikakvog smisla i ne vode nicemu dobrome. |
Nije lose to sto balkanjski kolokvij moze poloziti svatko tko je barem prelistao vjezbe i isprobao po koji zadatak, vec to sto se izgubila finija raspodjela tezine zadataka. Da se prepoznaju i nagrade ljudi koji su se zbilja potrudili, trebao bi biti barem jedan netrivijalan zadatak.
mdoko (napisa): | IMO PMF-MO bi na prvu godinu studija matematike (ex ing. smjer) trebao upisivati ne vise od 150 studenata (za razliku od sadasnjih >300). |
Ne svidja mi se licitiranje apsolutnim brojkama.
Ovisno o interesu i kvaliteti kandidata jedne godine bi mozda imalo smisla upisati 200, druge 250, trece 150... Naravno, to je neizvedivo bez nekog "pretprijemnog" ili ozbiljnog anketiranja po skolama da se utvrdi kvota i prag te godine.
Mozda drzavna matura pruzi koristan feedback...
mdoko (napisa): | Puno sretnije rjesenje je dogovoriti se koji je to minimum znanja koji student mora pokazati kako bi polozio pojedini kolegij. Odredjivanje tog minimuma mora biti takvo da se od studenata zahtijeva nuzno potrebno operativno znanje, jer, budimo iskreni, velika vecina studenata nema ambiciju baviti se znanstvenim radom. |
Oko ovog se apsolutno slazem!
Vrlo precizni, jasni i javni kriteriji sigurno ce povecati prolaznost, makar realno bili i visi od sadasnjih, jer ce studentima biti poznato sto se tocno od njih ocekuje.
Time bi i diplome postale vredniji indikatori stvarnih mogucnosti buducih magistara.
|
|
[Vrh] |
|
krcko Forumaš nagrađen za životno djelo


Pridružen/a: 07. 10. 2002. (15:57:59) Postovi: (18B3)16
|
Postano: 16:35 pet, 22. 12. 2006 Naslov: |
|
|
[quote="venovako"][quote="mdoko"]IMO PMF-MO bi na prvu godinu studija matematike (ex ing. smjer) trebao upisivati ne vise od 150 studenata (za razliku od sadasnjih >300).[/quote]
Ne svidja mi se licitiranje apsolutnim brojkama.
Ovisno o interesu i kvaliteti kandidata jedne godine bi mozda imalo smisla upisati 200, druge 250, trece 150... Naravno, to je neizvedivo bez nekog "pretprijemnog" ili ozbiljnog anketiranja po skolama da se utvrdi kvota i prag te godine.[/quote]
Ha cuj, Sveuciliste nas svake godine pita apsolutnu brojku i onda ju objavi u natjecaju. Osim toga mislim da nikakvim anketiranjem ili pretprijamnim ne bi tako lako mogli ocijeniti znanje cijele jedne generacije (ne mozemo ni prijemnim).
[quote="venovako"]Mozda drzavna matura pruzi koristan feedback...[/quote]
Kvota se utvrdjuje puno prije maturalnih ispita. Osim toga trebala bi ovisiti o kapacitetima faksa i potrebama drustva, a ne o predznanju buducih studenata. Potrebe za matematicarima ocito ima obzirom da se lako zaposljavaju, ali mislim da sadasnja kvota daleko premasuje kapacitet MO. "Nabildana kvota" potjece iz vremena kad su studenti masovno izostajali s predavanja i vjezbi i nije se postavljalo pitanje prolaznosti. Malo je smanjena u odnosu na tadasnju brojku, ali ne dovoljno.
venovako (napisa): | mdoko (napisa): | IMO PMF-MO bi na prvu godinu studija matematike (ex ing. smjer) trebao upisivati ne vise od 150 studenata (za razliku od sadasnjih >300). |
Ne svidja mi se licitiranje apsolutnim brojkama.
Ovisno o interesu i kvaliteti kandidata jedne godine bi mozda imalo smisla upisati 200, druge 250, trece 150... Naravno, to je neizvedivo bez nekog "pretprijemnog" ili ozbiljnog anketiranja po skolama da se utvrdi kvota i prag te godine. |
Ha cuj, Sveuciliste nas svake godine pita apsolutnu brojku i onda ju objavi u natjecaju. Osim toga mislim da nikakvim anketiranjem ili pretprijamnim ne bi tako lako mogli ocijeniti znanje cijele jedne generacije (ne mozemo ni prijemnim).
venovako (napisa): | Mozda drzavna matura pruzi koristan feedback... |
Kvota se utvrdjuje puno prije maturalnih ispita. Osim toga trebala bi ovisiti o kapacitetima faksa i potrebama drustva, a ne o predznanju buducih studenata. Potrebe za matematicarima ocito ima obzirom da se lako zaposljavaju, ali mislim da sadasnja kvota daleko premasuje kapacitet MO. "Nabildana kvota" potjece iz vremena kad su studenti masovno izostajali s predavanja i vjezbi i nije se postavljalo pitanje prolaznosti. Malo je smanjena u odnosu na tadasnju brojku, ali ne dovoljno.
_________________ Vedran Krcadinac
Ljudi su razliciti, a nula je paran broj.
|
|
[Vrh] |
|
arya Forumaš(ica)


Pridružen/a: 30. 11. 2006. (20:10:37) Postovi: (233)16
Spol: 
Lokacija: forum
|
Postano: 19:15 pet, 22. 12. 2006 Naslov: |
|
|
[quote="The Economist"]gle arya zbilja mislim da bi trebala izaci iz svog svijeta mioca/5gimnazija/neke druge fensi-smensi skole:
meni je 1. godina teska. zanimljiva, ali teska jer mi je sve NOVO. prvi put vidjeno. pa vi ste u vasim skolama radili teoriju za usmeno ispitivanje![/quote]
ček malo, ajd mi molim te reci gdje sam ja rekla da matematiku trebaju studirati samo ljudi iz mioca, pete i sličnih škola? ne, ja sam samo rekla da ako netko želi studirati matematiku treba valjda imati bar malo talenta, a različito predznanje se može nadoknaditi... kaj se mene tiče, nek studira netko i iz škole za kovinotokare ako želi i ako može... baš me briga otkud je tko, ne smatram da su ljudi iz matematičkih gimnazija nužno bolji... pa i u tim školama ima loših profesora, učenika koji ne rade i slično... kao što i u drugim školama ima ljudi i profesora koji su kvalitetni... pa ono, nisam ja uopće u svijetu u koji me ti svrstavaš... al eto, ljudi si svašta dopuštaju, zašto ne bi i ovo... :roll:
[quote="The Economist"]ali pusti i nas da zivimo. nismo nuzno gluplji ili manje talentirani od tebe. usput, na istom smo cilju: naucit matematiku.
[/quote]
ajmo opet... dosadno je, i meni i vama, ali dok svi ne shvate, valjda trebam ponavljati... kad sam rekla da sam ja ne znam kako talentirana i pametnija? kad sam rekla da ti ili bilo tko drugi ne može studirati matematiku? kad sam ikome zabranila da živi i studira? ajd mi, molim vas, odgovorite na ovo...
ja ne kužim zašto ste se svi našli prozvani... pa nisam mislila na vas uopće, nego samo na pojedince koji ne znaju skoro pa ništa, a niti žele raditi i učiti... nego se provlačiti... a sad, ako se netko od vas koji me ovdje napadate prepoznao u tome... to nije moj problem... :roll: vi ne znate čitati, imate problema s razumijevanjem teksta, izvlačite stvari iz konteksta kako biste se mogli posvađati s nekim, nervozni ste zbog ne znam čega ili što? pa dajte, ohladite malo... da naglasim: [b]ne, NISAM pametnija od većine drugih... ne, NISAM talentiranija od većine drugih... ne, NE MISLIM da samo ljudi iz matematičkih gimnazija mogu uspjeti na pmf-u.... ne, NE MISLIM da ste vi koji ovo čitate glupi... ne, NE MISLIM da svi koji nisu išli na natjecanja nemaju što ovdje raditi...[/b] jedino što mislim, a što vi tumačite na razne pogrešne načine, je da za završiti matematiku treba malo talenta, a puno rada i volje... i da ima ljudi koji ne zadovoljavaju te kriterije... i zar je to toliko strašno? :roll:
i s ovima koji kažu da je previše studenata na mo-u se apsolutno slažem... kao i s tim da je propisivanje koliko ljudi mora proći glupo... neka prođe onoliko koliko to i zaslužuje... za što trebaju postojati unaprijed utvrđeni kriteriji, kao što se govorilo gore... što je jedna od boljih ideja iznesenih ovdje... a ne da netko prođe, a potrebnog znanja nema... što se tiče banalnih kolokvija i bolonje koja je dovela do toga, o tome sam već rekla što mislim, i neću ponavljat... nadam se samo da će se na usmenima vidjeti tko je učio napamet, prepisivao i provlačio se na kolokvijima, a tko stvarno zna i zaslužuje prolaz... pa valjda neće biti previše štete od ovakvih kolokvija...
sad me samo zanima hoće li se netko uvrijediti i zbog ovoga... ne vidim nijedan valjan razlog, ali uopće se ne bih čudila, sudeći po dosadašnjem iskustvu... :?
The Economist (napisa): | gle arya zbilja mislim da bi trebala izaci iz svog svijeta mioca/5gimnazija/neke druge fensi-smensi skole:
meni je 1. godina teska. zanimljiva, ali teska jer mi je sve NOVO. prvi put vidjeno. pa vi ste u vasim skolama radili teoriju za usmeno ispitivanje! |
ček malo, ajd mi molim te reci gdje sam ja rekla da matematiku trebaju studirati samo ljudi iz mioca, pete i sličnih škola? ne, ja sam samo rekla da ako netko želi studirati matematiku treba valjda imati bar malo talenta, a različito predznanje se može nadoknaditi... kaj se mene tiče, nek studira netko i iz škole za kovinotokare ako želi i ako može... baš me briga otkud je tko, ne smatram da su ljudi iz matematičkih gimnazija nužno bolji... pa i u tim školama ima loših profesora, učenika koji ne rade i slično... kao što i u drugim školama ima ljudi i profesora koji su kvalitetni... pa ono, nisam ja uopće u svijetu u koji me ti svrstavaš... al eto, ljudi si svašta dopuštaju, zašto ne bi i ovo...
The Economist (napisa): | ali pusti i nas da zivimo. nismo nuzno gluplji ili manje talentirani od tebe. usput, na istom smo cilju: naucit matematiku.
|
ajmo opet... dosadno je, i meni i vama, ali dok svi ne shvate, valjda trebam ponavljati... kad sam rekla da sam ja ne znam kako talentirana i pametnija? kad sam rekla da ti ili bilo tko drugi ne može studirati matematiku? kad sam ikome zabranila da živi i studira? ajd mi, molim vas, odgovorite na ovo...
ja ne kužim zašto ste se svi našli prozvani... pa nisam mislila na vas uopće, nego samo na pojedince koji ne znaju skoro pa ništa, a niti žele raditi i učiti... nego se provlačiti... a sad, ako se netko od vas koji me ovdje napadate prepoznao u tome... to nije moj problem... vi ne znate čitati, imate problema s razumijevanjem teksta, izvlačite stvari iz konteksta kako biste se mogli posvađati s nekim, nervozni ste zbog ne znam čega ili što? pa dajte, ohladite malo... da naglasim: ne, NISAM pametnija od većine drugih... ne, NISAM talentiranija od većine drugih... ne, NE MISLIM da samo ljudi iz matematičkih gimnazija mogu uspjeti na pmf-u.... ne, NE MISLIM da ste vi koji ovo čitate glupi... ne, NE MISLIM da svi koji nisu išli na natjecanja nemaju što ovdje raditi... jedino što mislim, a što vi tumačite na razne pogrešne načine, je da za završiti matematiku treba malo talenta, a puno rada i volje... i da ima ljudi koji ne zadovoljavaju te kriterije... i zar je to toliko strašno?
i s ovima koji kažu da je previše studenata na mo-u se apsolutno slažem... kao i s tim da je propisivanje koliko ljudi mora proći glupo... neka prođe onoliko koliko to i zaslužuje... za što trebaju postojati unaprijed utvrđeni kriteriji, kao što se govorilo gore... što je jedna od boljih ideja iznesenih ovdje... a ne da netko prođe, a potrebnog znanja nema... što se tiče banalnih kolokvija i bolonje koja je dovela do toga, o tome sam već rekla što mislim, i neću ponavljat... nadam se samo da će se na usmenima vidjeti tko je učio napamet, prepisivao i provlačio se na kolokvijima, a tko stvarno zna i zaslužuje prolaz... pa valjda neće biti previše štete od ovakvih kolokvija...
sad me samo zanima hoće li se netko uvrijediti i zbog ovoga... ne vidim nijedan valjan razlog, ali uopće se ne bih čudila, sudeći po dosadašnjem iskustvu...
_________________ kalendar

|
|
[Vrh] |
|
Ignavia Forumaš(ica)


Pridružen/a: 02. 10. 2004. (19:22:39) Postovi: (235)16
Spol: 
Lokacija: prijestolnica
|
|
[Vrh] |
|
nana Forumaš(ica)


Pridružen/a: 29. 11. 2005. (12:24:35) Postovi: (2AD)16
Spol: 
|
|
[Vrh] |
|
MB Forumaš(ica)


Pridružen/a: 01. 07. 2005. (12:35:21) Postovi: (224)16
Spol: 
Lokacija: Molvice
|
Postano: 21:26 pet, 22. 12. 2006 Naslov: |
|
|
to je mozda zato sto se do lani taj dvostruki integral pojavio u drugom semestru, nakon sto smo vec odslusali analizu 3 i naucili kako se ti integrali racunaju.
dobro da si spomenula takav slucaj, ali za to se odmah nadje jednostavno objasnjenje. vjerujem da je tesko uskladiti sve i da nije bas ugodno biti pokusni kunic, ali mozemo se nadati da ce sve te promjene poluciti mnogo dobra :sunny:
uostalom cijeli ovaj topic je nastao iz slicne situacije koja se kroz kratki dijalog asistenta i studenata dala rijesiti.
teme tko treba studirati, kako studirati i sve slicno sto se spominje su vjecne, ali treba o tome pricati i dobro je cuti sve strane. moje misljenje je da se kriteriji ne bi trebali previse spustali- ne vidim poantu u povecanju kvantitete i smanjenju kvalitete. isto tako ako se kriteriji spustaju, ljudi manje uce jer misle da moraju manje znati, pa se kriteriji jos spustaju i tako dalje.. najbolje u cijeloj prici je da nitko nema ideju kakvi su kriteriji prije, pa ni ne zna da je zapravo normalno da on/a to svo 'grozno' gradivo treba savladati ako zeli postat matematicar.
nisam probao, ali mislim da je nemoguce kvalitetno spremiti 4 ispita u tjedan dana. zato mi se cini da se kriteriji na bolonji spustaju. pretpostavljam da to nije bas tak, pa bih bas volio cuti misljenje o tome.
znam da postoje ljudi koji kontinuirano rade i sve stignu, ali to nisu svi. mislim da vecina onih koji imaju losije rezultate nikad nisu otisli na demonstrature ili konzultacije. na nasem faksu su barem svi susretljivi po tom pitanju.
kao jedan od onih ljudi koji su isli u 'fensi-smensi' skolu jer sam se trudio imat dobre ocjene da upadnem u tu skolu i trudio u toj skoli naucit sto vise, mogu reci samo da podrzavam da se ljudi iz raznih skola upisuju ali da se potrude savladati ono gradivo koje im nedostaje i koje je postavljeno kao nekakav kriterij. ima ljudi koji ce pomoci ako se pokaze volja. ko primjer bih istaknuo grgu i ignaviju, medju najboljim su studentima iako su isli u 'manje fensi-smensi' (iliti lessi-fensi-smensi) skolu. :weee:
vjezbe na prvoj godini bi trebale biti dovoljno lagane da se svi mogu ufurat u gradivo, ali bi i asistenti trebali dati nekakve materijale za one bolje jer to brucosima nije lako pronaci (ne znaju gdje traziti).
slazem se s mdokom sto se tice odredjivanja kriterija. razdioba ljudi po smjerovima pokazuje koliko ljudi pokazuje afinitete prema znanosti, odn. cistoj matematici (iako ne mislim da se ne mozes baviti znanoscu s bilo kojim zavrsenim smjerom), ali neke stvari su stvarno osnovne i svi bi ih trebali znati.
cesto me nazivciraju komentari ljudi koji se zale kako je sve pretesko, a nikad se ne potrude pitati nekog drugog za savjet. puno bolje je kad se nadje grupa od 10 kolega koji u krug medjusobno pricaju kako je sve grozno i kako asistenti ne valjaju. :roll:
pamet, talent ili kako vec to hocemo zvati, je u zapadnjackoj kulturi precijenjeno, a ako se trudis smatraju te budalom. jasno je da bez talenta neke stvari ne mozemo savladati ili nam je puno teze, ali kinezi i japanci baziraju svoje drustvo na radu. nitko nije bogom dan matematicar, pa zato kad pogledate tko je najbolji na americkim fakultetima- to su najcesce azijati. (mozda sam s ovim zabrazdio :?)
to conclude (kako bih to rekao kod drage nam profesorice), treba razgovarat o onome sto nas muci, a ako se trudis to ce se sigurno primjetiti. :horsie:
to je mozda zato sto se do lani taj dvostruki integral pojavio u drugom semestru, nakon sto smo vec odslusali analizu 3 i naucili kako se ti integrali racunaju.
dobro da si spomenula takav slucaj, ali za to se odmah nadje jednostavno objasnjenje. vjerujem da je tesko uskladiti sve i da nije bas ugodno biti pokusni kunic, ali mozemo se nadati da ce sve te promjene poluciti mnogo dobra
uostalom cijeli ovaj topic je nastao iz slicne situacije koja se kroz kratki dijalog asistenta i studenata dala rijesiti.
teme tko treba studirati, kako studirati i sve slicno sto se spominje su vjecne, ali treba o tome pricati i dobro je cuti sve strane. moje misljenje je da se kriteriji ne bi trebali previse spustali- ne vidim poantu u povecanju kvantitete i smanjenju kvalitete. isto tako ako se kriteriji spustaju, ljudi manje uce jer misle da moraju manje znati, pa se kriteriji jos spustaju i tako dalje.. najbolje u cijeloj prici je da nitko nema ideju kakvi su kriteriji prije, pa ni ne zna da je zapravo normalno da on/a to svo 'grozno' gradivo treba savladati ako zeli postat matematicar.
nisam probao, ali mislim da je nemoguce kvalitetno spremiti 4 ispita u tjedan dana. zato mi se cini da se kriteriji na bolonji spustaju. pretpostavljam da to nije bas tak, pa bih bas volio cuti misljenje o tome.
znam da postoje ljudi koji kontinuirano rade i sve stignu, ali to nisu svi. mislim da vecina onih koji imaju losije rezultate nikad nisu otisli na demonstrature ili konzultacije. na nasem faksu su barem svi susretljivi po tom pitanju.
kao jedan od onih ljudi koji su isli u 'fensi-smensi' skolu jer sam se trudio imat dobre ocjene da upadnem u tu skolu i trudio u toj skoli naucit sto vise, mogu reci samo da podrzavam da se ljudi iz raznih skola upisuju ali da se potrude savladati ono gradivo koje im nedostaje i koje je postavljeno kao nekakav kriterij. ima ljudi koji ce pomoci ako se pokaze volja. ko primjer bih istaknuo grgu i ignaviju, medju najboljim su studentima iako su isli u 'manje fensi-smensi' (iliti lessi-fensi-smensi) skolu.
vjezbe na prvoj godini bi trebale biti dovoljno lagane da se svi mogu ufurat u gradivo, ali bi i asistenti trebali dati nekakve materijale za one bolje jer to brucosima nije lako pronaci (ne znaju gdje traziti).
slazem se s mdokom sto se tice odredjivanja kriterija. razdioba ljudi po smjerovima pokazuje koliko ljudi pokazuje afinitete prema znanosti, odn. cistoj matematici (iako ne mislim da se ne mozes baviti znanoscu s bilo kojim zavrsenim smjerom), ali neke stvari su stvarno osnovne i svi bi ih trebali znati.
cesto me nazivciraju komentari ljudi koji se zale kako je sve pretesko, a nikad se ne potrude pitati nekog drugog za savjet. puno bolje je kad se nadje grupa od 10 kolega koji u krug medjusobno pricaju kako je sve grozno i kako asistenti ne valjaju.
pamet, talent ili kako vec to hocemo zvati, je u zapadnjackoj kulturi precijenjeno, a ako se trudis smatraju te budalom. jasno je da bez talenta neke stvari ne mozemo savladati ili nam je puno teze, ali kinezi i japanci baziraju svoje drustvo na radu. nitko nije bogom dan matematicar, pa zato kad pogledate tko je najbolji na americkim fakultetima- to su najcesce azijati. (mozda sam s ovim zabrazdio )
to conclude (kako bih to rekao kod drage nam profesorice), treba razgovarat o onome sto nas muci, a ako se trudis to ce se sigurno primjetiti.
|
|
[Vrh] |
|
5ra Forumaš(ica)


Pridružen/a: 13. 08. 2006. (21:34:08) Postovi: (D5)16
Spol: 
|
|
[Vrh] |
|
Nori Forumaš(ica)

Pridružen/a: 01. 10. 2006. (18:41:07) Postovi: (E5)16
Spol: 
|
|
[Vrh] |
|
nana Forumaš(ica)


Pridružen/a: 29. 11. 2005. (12:24:35) Postovi: (2AD)16
Spol: 
|
|
[Vrh] |
|
matmih Forumaš(ica)


Pridružen/a: 07. 12. 2006. (22:57:42) Postovi: (1A4)16
Spol: 
Lokacija: {Zg, De , Ri}
|
|
[Vrh] |
|
The Economist Forumaš(ica)


Pridružen/a: 04. 06. 2006. (00:03:21) Postovi: (5D)16
Spol: 
|
Postano: 0:32 sub, 23. 12. 2006 Naslov: |
|
|
glejte, ja sam namjerno isla isprovocirat i bit politicki nekorektna. :lol: vidim da sam uspjela, ljudi se prikljucuju raspravi...
nisam isla u ekonomsku, vec u krizanicevu (mislim da pise ranije negdje u topicu, ispricavam se ako cu se ponavljat).
a sto se tice komentara da se u matematickima radi samo kombinatorika vise na to cu se samo slatko :lol: buduci da sam vec rekla da je gradivo 4. razreda 5. gimn. gotovo identicno s gradivom kolegija matematike na ekonomskom fakultetu (ne znam jel to tuzno ili smijesno, i za koju od te dvije institucije) 8)
opet, kako sam rekla ranije u ovom topicu: ne zalim se da su mi svi krivi osim mene same sto mi je na faksu tesko. ucim, radim, vjezbam, asistenti su mi super, faks je odlicno organiziran.
al zelim barem da se prihvati da takvi ljudi poput mene postoje i da valjda ta balkanja kakav je funkcionira za ljude kao ja.
ps ipak sam iz UUR imala maksimalan broj bodova, da ne misle ljudi da sam totalni krembil...
glejte, ja sam namjerno isla isprovocirat i bit politicki nekorektna. vidim da sam uspjela, ljudi se prikljucuju raspravi...
nisam isla u ekonomsku, vec u krizanicevu (mislim da pise ranije negdje u topicu, ispricavam se ako cu se ponavljat).
a sto se tice komentara da se u matematickima radi samo kombinatorika vise na to cu se samo slatko buduci da sam vec rekla da je gradivo 4. razreda 5. gimn. gotovo identicno s gradivom kolegija matematike na ekonomskom fakultetu (ne znam jel to tuzno ili smijesno, i za koju od te dvije institucije)
opet, kako sam rekla ranije u ovom topicu: ne zalim se da su mi svi krivi osim mene same sto mi je na faksu tesko. ucim, radim, vjezbam, asistenti su mi super, faks je odlicno organiziran.
al zelim barem da se prihvati da takvi ljudi poput mene postoje i da valjda ta balkanja kakav je funkcionira za ljude kao ja.
ps ipak sam iz UUR imala maksimalan broj bodova, da ne misle ljudi da sam totalni krembil...
_________________ Lots of people believe that women have some kind of genetic fault that keeps them from understanding science. Fact is: there is no genetic fault, but it's still harder, because they have to work against everybody's expectation that they won't make it anyway.
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin


Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3562)16
Spol: 
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 0:47 sub, 23. 12. 2006 Naslov: |
|
|
[quote="5ra"]bilo bi najbolje da se ovaj topic zaključa, jer mislim da nema smisla raspravljati o nečem što je individualno, jer od nas 10 koji su neš tu napisali svatko ima svoje mišljenje.[/quote]
[color=blue]Takve procjene ostavi moderatorima. :? Nitko te ne tjera da citas, ne?[/color] :roll:
5ra (napisa): | bilo bi najbolje da se ovaj topic zaključa, jer mislim da nema smisla raspravljati o nečem što je individualno, jer od nas 10 koji su neš tu napisali svatko ima svoje mišljenje. |
Takve procjene ostavi moderatorima. Nitko te ne tjera da citas, ne?
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju. 
|
|
[Vrh] |
|
nana Forumaš(ica)


Pridružen/a: 29. 11. 2005. (12:24:35) Postovi: (2AD)16
Spol: 
|
|
[Vrh] |
|
The Economist Forumaš(ica)


Pridružen/a: 04. 06. 2006. (00:03:21) Postovi: (5D)16
Spol: 
|
|
[Vrh] |
|
mdoko Forumaš(ica)


Pridružen/a: 30. 11. 2002. (22:17:12) Postovi: (71A)16
Spol: 
Lokacija: Heriot-Watt University, Edinburgh
|
|
[Vrh] |
|
arya Forumaš(ica)


Pridružen/a: 30. 11. 2006. (20:10:37) Postovi: (233)16
Spol: 
Lokacija: forum
|
Postano: 1:32 ned, 24. 12. 2006 Naslov: |
|
|
što se tiče onog komentara da sam se ja već pet puta ispričala... znam da jesam, mogu ja i još koji put ak je potrebno, nije problem...:) ali očito nekim ljudima ni to nije dosta...
a inače... gle, the economist, istina je da smo mi u srednjoj radili derivacije, integrale i kombinatoriku... velika većina ljudi koji nisu išli u matematičke gimnazije nije to radila, istina... ali opet, ja baš i ne vidim neku korist od toga što ja to znam... mislim, nije da to trenutno upotrebljavam kako bih riješila zadatke koje radimo... pa mislim da smo tu na istome... jer pretpostavlja se da to ljudi ne znaju... i kolko ja znam, sve ćemo to radit kasnije, i svi će to imati priliku naučiti... nekima će biti lakše, nekima teže, ali mi sada definitivno nismo u prednosti zbog toga... a čak i kad to počnemo radit, mislim da nam neće bit previše korisno što znamo integrale još iz srednje... mislim, nije da smo mi radili neku veliku teoriju o integralima... više je to bilo onako na brzinu napravljeno, tek tako da se znamo time poslužiti... o pravom razumijevanju tu nema ni govora... a na analizi ćemo to valjda raditi opširno i detaljno, pa nam ovo malo što smo radili u srednjoj i neće puno pomoći... ( kad već spominjem integrale, još ću napomenut da ja uopće nisam bila na nastavi dok smo ih radili :) pa tehnički gledano, u istoj sam poziciji kao i ti što se tog dijela gradiva tiče ;)... ono što znam o tome, sama sam naučila... jer mi je bilo dosadno u životu, pa sam si tražila zabavu :)... ali službeno, ja o integralima u srednjoj nisam niš čula... ostali ljudi iz mog razreda jesu... dobro, ne svi, većina njih... ali eto, ja nisam :) mislim, nije to sada bitno, al eto, da znaš...)... a inače, sve ove stvari koje ti spominješ da se rade u matematičkim gimnazijama, a u drugima ne, ja skoro da i ne upotrebljavam... ne treba mi previše, i više volim druge metode... elementarnije, ko što sam već rekla, mislim...:) one za koje je potrebno malo mozga, a ne puko računanje... znam da će mi kasnije trebat sve to, ali trenutno ne... pa eto, ja uglavnom mislim da nije problem toliki u tom različitom predznanju... i mislim da bi s gradivom više trebalo ići u dubinu, a ne širinu... jer ovako 'znamo' hrpu toga, ne razumijemo ništa kako spada... ali to je sada druga priča...
i da, sad sam se sjetila ovoga... dobro, možda niste svi radili baš sve ko mi iz matematičkih škola... ali uzmimo one stvari koje su bile na prijemnom... pretpostavka je da bi to svi trebali bar donekle znati... e sad, mene muči kako onda ljudi na kolokviju iz elementarne nisu znali riješit jednadžbe, a to je ono što se tražilo na prijemnom...? mislim, možete sad reć da sigurno svi koji su upisali matematiku ne znaju ama baš sve kaj je bilo na prijemnom... i znam da je to tako... ali mislim da bi se trebalo uzeti pod normalno da se one stvari koje se javljaju na prijemnom trebaju znati, i da ih ne treba ponavljati na faxu... po meni, to je logično... i sad, ako i te elementarne stvari niste radili u srednjoj...a trebali ste... a loše je to, ali ako želite matematiku studirat, probajte to sami nadoknadit... mislim, nije to idealno, znam, ali eto, nema drugog rješenja :( jer inače, radit na faxu ono što se već tražilo na prijemnom, nema nekog smisla... a još manjeg smisla ima da ljudi na kolokvijima slične zadatke ne znaju riješiti... mislim, trebali su to znati za prijemni, valjda bi trebali znati to i sada :?
a što se tiče naših teorijskih odgovaranja... a čuj, bilo je toga, istina... ali većina ljudi ti je to učila bez razumijevanja, napamet, dan prije odgovaranja... po meni, kao da i nije učila... jer sam sigurna da sad pojma o tome nemaju... i da, bilo je ljudi koji su sve dokaze, definicije, i slično znali doslovce napamet... mislim, ja to nikad nisam tako radila... meni je bitnije bilo razumijevanje... i nikad nisam išla učit matematiku napamet, nego sam sve pokušavala shvatiti, a ništa ne prihvaćati zdravo za gotovo... a kad tak radiš, onda ti nekak i te definicije uđu u uho, i bez štrebanja od riječi do riječi ;)... ali, recimo, znala sam čut ljude kako odgovaraju matematiku, i mogla sam doslovce pratit ono što govore u svojoj bilježnici... jer su valjda naučili za svaki zarez gdje se točno nalazi... a ni r od razumijevanja, bar kod nekih... i čemu onda to? ničemu, po meni...
mislim da je jedan od problema na ovom faxu i to što ljudi ne znaju zapravo kako 'učiti' matematiku... i misle da je matematika samo zadaci... a za teoriju, koga briga... e pa ja bi rekla da je to daleko od istine...i da se prvo treba svladati teorija dobro, a onda će zadaci puno lakše ići, i neće dolazit do toga da ljudi znaju postupke rješavanja svih zadataka, a uopće nemaju pojma zašto se to tako radi... a na to se svode bolonjski kolokviji... zadatke po šabloni... i još k tome banalne... i zato sam protiv toga, i protiv bolonje u ovom obliku... jer ćemo dobit matematičare koji ne znaju što je matematika... a ne znaju jer ih nitko tome nije naučio :( loše :(
e sad sam stvarno pisala o svačemu... koliko smisleno, ne znam :) nadam se barem malo :)
što se tiče onog komentara da sam se ja već pet puta ispričala... znam da jesam, mogu ja i još koji put ak je potrebno, nije problem... ali očito nekim ljudima ni to nije dosta...
a inače... gle, the economist, istina je da smo mi u srednjoj radili derivacije, integrale i kombinatoriku... velika većina ljudi koji nisu išli u matematičke gimnazije nije to radila, istina... ali opet, ja baš i ne vidim neku korist od toga što ja to znam... mislim, nije da to trenutno upotrebljavam kako bih riješila zadatke koje radimo... pa mislim da smo tu na istome... jer pretpostavlja se da to ljudi ne znaju... i kolko ja znam, sve ćemo to radit kasnije, i svi će to imati priliku naučiti... nekima će biti lakše, nekima teže, ali mi sada definitivno nismo u prednosti zbog toga... a čak i kad to počnemo radit, mislim da nam neće bit previše korisno što znamo integrale još iz srednje... mislim, nije da smo mi radili neku veliku teoriju o integralima... više je to bilo onako na brzinu napravljeno, tek tako da se znamo time poslužiti... o pravom razumijevanju tu nema ni govora... a na analizi ćemo to valjda raditi opširno i detaljno, pa nam ovo malo što smo radili u srednjoj i neće puno pomoći... ( kad već spominjem integrale, još ću napomenut da ja uopće nisam bila na nastavi dok smo ih radili pa tehnički gledano, u istoj sam poziciji kao i ti što se tog dijela gradiva tiče ... ono što znam o tome, sama sam naučila... jer mi je bilo dosadno u životu, pa sam si tražila zabavu ... ali službeno, ja o integralima u srednjoj nisam niš čula... ostali ljudi iz mog razreda jesu... dobro, ne svi, većina njih... ali eto, ja nisam mislim, nije to sada bitno, al eto, da znaš...)... a inače, sve ove stvari koje ti spominješ da se rade u matematičkim gimnazijama, a u drugima ne, ja skoro da i ne upotrebljavam... ne treba mi previše, i više volim druge metode... elementarnije, ko što sam već rekla, mislim... one za koje je potrebno malo mozga, a ne puko računanje... znam da će mi kasnije trebat sve to, ali trenutno ne... pa eto, ja uglavnom mislim da nije problem toliki u tom različitom predznanju... i mislim da bi s gradivom više trebalo ići u dubinu, a ne širinu... jer ovako 'znamo' hrpu toga, ne razumijemo ništa kako spada... ali to je sada druga priča...
i da, sad sam se sjetila ovoga... dobro, možda niste svi radili baš sve ko mi iz matematičkih škola... ali uzmimo one stvari koje su bile na prijemnom... pretpostavka je da bi to svi trebali bar donekle znati... e sad, mene muči kako onda ljudi na kolokviju iz elementarne nisu znali riješit jednadžbe, a to je ono što se tražilo na prijemnom...? mislim, možete sad reć da sigurno svi koji su upisali matematiku ne znaju ama baš sve kaj je bilo na prijemnom... i znam da je to tako... ali mislim da bi se trebalo uzeti pod normalno da se one stvari koje se javljaju na prijemnom trebaju znati, i da ih ne treba ponavljati na faxu... po meni, to je logično... i sad, ako i te elementarne stvari niste radili u srednjoj...a trebali ste... a loše je to, ali ako želite matematiku studirat, probajte to sami nadoknadit... mislim, nije to idealno, znam, ali eto, nema drugog rješenja jer inače, radit na faxu ono što se već tražilo na prijemnom, nema nekog smisla... a još manjeg smisla ima da ljudi na kolokvijima slične zadatke ne znaju riješiti... mislim, trebali su to znati za prijemni, valjda bi trebali znati to i sada
a što se tiče naših teorijskih odgovaranja... a čuj, bilo je toga, istina... ali većina ljudi ti je to učila bez razumijevanja, napamet, dan prije odgovaranja... po meni, kao da i nije učila... jer sam sigurna da sad pojma o tome nemaju... i da, bilo je ljudi koji su sve dokaze, definicije, i slično znali doslovce napamet... mislim, ja to nikad nisam tako radila... meni je bitnije bilo razumijevanje... i nikad nisam išla učit matematiku napamet, nego sam sve pokušavala shvatiti, a ništa ne prihvaćati zdravo za gotovo... a kad tak radiš, onda ti nekak i te definicije uđu u uho, i bez štrebanja od riječi do riječi ... ali, recimo, znala sam čut ljude kako odgovaraju matematiku, i mogla sam doslovce pratit ono što govore u svojoj bilježnici... jer su valjda naučili za svaki zarez gdje se točno nalazi... a ni r od razumijevanja, bar kod nekih... i čemu onda to? ničemu, po meni...
mislim da je jedan od problema na ovom faxu i to što ljudi ne znaju zapravo kako 'učiti' matematiku... i misle da je matematika samo zadaci... a za teoriju, koga briga... e pa ja bi rekla da je to daleko od istine...i da se prvo treba svladati teorija dobro, a onda će zadaci puno lakše ići, i neće dolazit do toga da ljudi znaju postupke rješavanja svih zadataka, a uopće nemaju pojma zašto se to tako radi... a na to se svode bolonjski kolokviji... zadatke po šabloni... i još k tome banalne... i zato sam protiv toga, i protiv bolonje u ovom obliku... jer ćemo dobit matematičare koji ne znaju što je matematika... a ne znaju jer ih nitko tome nije naučio loše
e sad sam stvarno pisala o svačemu... koliko smisleno, ne znam nadam se barem malo
_________________ kalendar

|
|
[Vrh] |
|
nana Forumaš(ica)


Pridružen/a: 29. 11. 2005. (12:24:35) Postovi: (2AD)16
Spol: 
|
|
[Vrh] |
|
Martinab Moderator

Pridružen/a: 02. 04. 2003. (19:07:56) Postovi: (2A03E)16
|
Postano: 13:08 pon, 25. 12. 2006 Naslov: |
|
|
Zasto ti za definiciju povezanog prostora treba inducirana topologija?
Da podrzim Aryu sa V. gimnazijom. Kad sam ja isla u nju (nematematicki razred), spomenuli su se i integrali, i derivacije, i kombinatorika. Kazem SPOMENULI, jer nisu nista bitno vise od toga. Nastrebala sam tablicne integrale i 2 pravila integriranja, Newton Leibnitzovu formulu sam znala ali nije mi bila jasna- nije mi bilo jasno da je ono sto se desi da zapravo definiras DVA razlicita pojma, oba ih zoves integral, i, iako nema ocitog razloga da budu povezani, onda nades tu krasnu formulu koja ti daje jaku vezu medu njima. Tablice derivacija nisam nastrebala, pa sam tu dobila svoj jedini komad iz matematike. Na kraju, o derivacijama sam znala da su "smjer tangente na graf funkcije", i znala sam ih racunati ako imam zute tablice kraj sebe, a o integralima sam znala da su "ono suprotno". Ako netko misli da sam time bila u ogromnoj prednosti za polaganje analize, sto da kazem... Samo :roll: Bolonja.
S druge strane, na linearnoj je asistent odmah na pocetku zadao par zanimljivih zadataka s grupama (onakvi "prtljavi zadaci" kakve smo lani radili na algebraskima- kad ti zada da u grupi vrijede neka 2-3 identiteta, i onda te pita da dokazes npr da je komutativna), i pod pauzom smo frend (iz V. ) i ja pokusavali rijesiti jedan takav. VRLO BRZO sam cula traceve da je to zato jer smo mi u V. radili grupe.
Naprosto je jednostavnije prebaciti krivnju za to sto nekima ide bolje na nesto nad cim nemas utjecaja. Ful je lakse reci sam sebi "to je zato jer nisam iz matematicke gimnazije, a to vise ne mogu popraviti" nego "joj... izgleda da mi ovo ne ide... idem sad zapeti svim snagama i probati shvatiti to; ako uspijem prestat cu napadat ljude kojima ide na forumu, a ako ne uspijem razmislit cu zatso je to bilo i je li ovo pravi faks za mene". Iako... pretpostavljam da je i "zapeti svim snagama" promijenilo znacenje otkad sam ja studirala.
No... Mozda je bed omen bit ovako zao i cinican na forumu, first thing in the morning, na Bozic :) Sretan Bozic svima (NE samo onima iz V), i lijepo se odmorite danas pa sutra opet na posao.
I Arya, prestani se ispricavat.
Zasto ti za definiciju povezanog prostora treba inducirana topologija?
Da podrzim Aryu sa V. gimnazijom. Kad sam ja isla u nju (nematematicki razred), spomenuli su se i integrali, i derivacije, i kombinatorika. Kazem SPOMENULI, jer nisu nista bitno vise od toga. Nastrebala sam tablicne integrale i 2 pravila integriranja, Newton Leibnitzovu formulu sam znala ali nije mi bila jasna- nije mi bilo jasno da je ono sto se desi da zapravo definiras DVA razlicita pojma, oba ih zoves integral, i, iako nema ocitog razloga da budu povezani, onda nades tu krasnu formulu koja ti daje jaku vezu medu njima. Tablice derivacija nisam nastrebala, pa sam tu dobila svoj jedini komad iz matematike. Na kraju, o derivacijama sam znala da su "smjer tangente na graf funkcije", i znala sam ih racunati ako imam zute tablice kraj sebe, a o integralima sam znala da su "ono suprotno". Ako netko misli da sam time bila u ogromnoj prednosti za polaganje analize, sto da kazem... Samo Bolonja.
S druge strane, na linearnoj je asistent odmah na pocetku zadao par zanimljivih zadataka s grupama (onakvi "prtljavi zadaci" kakve smo lani radili na algebraskima- kad ti zada da u grupi vrijede neka 2-3 identiteta, i onda te pita da dokazes npr da je komutativna), i pod pauzom smo frend (iz V. ) i ja pokusavali rijesiti jedan takav. VRLO BRZO sam cula traceve da je to zato jer smo mi u V. radili grupe.
Naprosto je jednostavnije prebaciti krivnju za to sto nekima ide bolje na nesto nad cim nemas utjecaja. Ful je lakse reci sam sebi "to je zato jer nisam iz matematicke gimnazije, a to vise ne mogu popraviti" nego "joj... izgleda da mi ovo ne ide... idem sad zapeti svim snagama i probati shvatiti to; ako uspijem prestat cu napadat ljude kojima ide na forumu, a ako ne uspijem razmislit cu zatso je to bilo i je li ovo pravi faks za mene". Iako... pretpostavljam da je i "zapeti svim snagama" promijenilo znacenje otkad sam ja studirala.
No... Mozda je bed omen bit ovako zao i cinican na forumu, first thing in the morning, na Bozic Sretan Bozic svima (NE samo onima iz V), i lijepo se odmorite danas pa sutra opet na posao.
I Arya, prestani se ispricavat.
_________________ A comathematician is a device for turning cotheorems into ffee. A cotheorem is, naturally, an easy nsequence of a rollary.
|
|
[Vrh] |
|
cinik Forumaš(ica)


Pridružen/a: 27. 04. 2003. (23:34:09) Postovi: (1FB)16
Spol: 
Lokacija: /proc/sys/cpu/
|
Postano: 13:36 pon, 25. 12. 2006 Naslov: |
|
|
[quote="Martinab"]S druge strane, na linearnoj je asistent odmah na pocetku zadao par zanimljivih zadataka s grupama (onakvi "prtljavi zadaci" kakve smo lani radili na algebraskima- kad ti zada da u grupi vrijede neka 2-3 identiteta, i onda te pita da dokazes npr da je komutativna), i pod pauzom smo frend (iz V. ) i ja pokusavali rijesiti jedan takav. VRLO BRZO sam cula traceve da je to zato jer smo mi u V. radili grupe.[/quote]
Mi JESMO (u petoj, matematicki razred) radili grupe u 1. razredu i to je bilo prilicno zbunjujuce ... jedini tko je ista skuzio (i.e. dobio vise od 3 na prvom testu) bjeh ja. No, kasnije nista o tim grupama nismo rekli, pa je to ostalo visiti u zraku.
Cinjenica jest da je startna pozicija ljudima iz pete [i]u prosjeku[/i] mrvicu bolja. To nije nuzno samo zato sto su iz pete, but it helps.
Problem koji ovdje adresiramo nije pitanje [b]koliko[/b] novog vidis na nekom kolegiju -- pitanje je [b]koliko temeljito[/b] to shvatis. Nitko u srednjoj ne radi Bolzano-Weierstrassov teorem ili Binet-Cauchyev teorem, ili nesto vec iz elementarne (malo mi je presahnula memorija), pa niti osnovne pojmove -- pitanje je koliko truda (kolicina ovisna o talentu) ulozis u razumijevanje toga.
Kljucna stvar je ono sto je Martinab rekla -- najlakse je traziti argument zasto je neka radnja uzaludna (oni to znaju iz srednje, nemam se sta s njima usporedjivati!). Taj argument onda pokvarenim telefonom preraste u trac (oni su nadljudi, nadmatematicari, nedostizna bozanstva (hmph.. ovo mi se pocinje svidjati)). No, u bazi svega je nas opcedrustveni problem kompenzacije rijecima za nerad.
[quote="Martinab"]I Arya, prestani se ispricavat.[/quote]
:iagree:
'ave fun!
Sinisa
Martinab (napisa): | S druge strane, na linearnoj je asistent odmah na pocetku zadao par zanimljivih zadataka s grupama (onakvi "prtljavi zadaci" kakve smo lani radili na algebraskima- kad ti zada da u grupi vrijede neka 2-3 identiteta, i onda te pita da dokazes npr da je komutativna), i pod pauzom smo frend (iz V. ) i ja pokusavali rijesiti jedan takav. VRLO BRZO sam cula traceve da je to zato jer smo mi u V. radili grupe. |
Mi JESMO (u petoj, matematicki razred) radili grupe u 1. razredu i to je bilo prilicno zbunjujuce ... jedini tko je ista skuzio (i.e. dobio vise od 3 na prvom testu) bjeh ja. No, kasnije nista o tim grupama nismo rekli, pa je to ostalo visiti u zraku.
Cinjenica jest da je startna pozicija ljudima iz pete u prosjeku mrvicu bolja. To nije nuzno samo zato sto su iz pete, but it helps.
Problem koji ovdje adresiramo nije pitanje koliko novog vidis na nekom kolegiju – pitanje je koliko temeljito to shvatis. Nitko u srednjoj ne radi Bolzano-Weierstrassov teorem ili Binet-Cauchyev teorem, ili nesto vec iz elementarne (malo mi je presahnula memorija), pa niti osnovne pojmove – pitanje je koliko truda (kolicina ovisna o talentu) ulozis u razumijevanje toga.
Kljucna stvar je ono sto je Martinab rekla – najlakse je traziti argument zasto je neka radnja uzaludna (oni to znaju iz srednje, nemam se sta s njima usporedjivati!). Taj argument onda pokvarenim telefonom preraste u trac (oni su nadljudi, nadmatematicari, nedostizna bozanstva (hmph.. ovo mi se pocinje svidjati)). No, u bazi svega je nas opcedrustveni problem kompenzacije rijecima za nerad.
Martinab (napisa): | I Arya, prestani se ispricavat. |
'ave fun!
Sinisa
_________________ Oslobodjen Senata.
|
|
[Vrh] |
|
|