Prethodna tema :: Sljedeća tema |
Autor/ica |
Poruka |
vsego Site Admin
Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3560)16
Spol:
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 17:13 uto, 13. 2. 2007 Naslov: UuR: popravni kolokvij |
|
|
Kao sto je najavljeno, popravni kolokvij odrzat ce se [b]19.2.2007. u 12:00[/b], u predavaonici [b]003[/b]. 8)
Podsjecam:
:!: [color=green]Kolokviju smiju pristupiti oni studenti koji su pali redovite kolokvije, te oni koji su pravovremeno (cit. [i]najkasnije ovaj petak, 16.2.[/i]) opravdali svoj izostanak s redovitih kolokvija[/color] :!:
U kolokvij ulazi [b]gradivo CIJELOG semestra[/b]: brojevni sustavi, logika sudova, Turingov stroj, sto program radi, osnovni program, petlje, nizovi i funkcije (sprešano u 6 zadataka za ukupno 95 bodova, jer ste 5 bodova mogli dobiti na zadacama). 8)
Kao sto je najavljeno, popravni kolokvij odrzat ce se 19.2.2007. u 12:00, u predavaonici 003.
Podsjecam:
Kolokviju smiju pristupiti oni studenti koji su pali redovite kolokvije, te oni koji su pravovremeno (cit. najkasnije ovaj petak, 16.2.) opravdali svoj izostanak s redovitih kolokvija
U kolokvij ulazi gradivo CIJELOG semestra: brojevni sustavi, logika sudova, Turingov stroj, sto program radi, osnovni program, petlje, nizovi i funkcije (sprešano u 6 zadataka za ukupno 95 bodova, jer ste 5 bodova mogli dobiti na zadacama).
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju.
|
|
[Vrh] |
|
petrak Gost
|
|
[Vrh] |
|
Chupko Forumaš(ica)
Pridružen/a: 06. 10. 2005. (22:12:53) Postovi: (C)16
Spol:
Lokacija: Zagreb
|
|
[Vrh] |
|
Spectre Forumaš(ica)
Pridružen/a: 02. 10. 2006. (16:58:05) Postovi: (167)16
Spol:
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin
Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3560)16
Spol:
Lokacija: /sbin/init
|
|
[Vrh] |
|
Chupko Forumaš(ica)
Pridružen/a: 06. 10. 2005. (22:12:53) Postovi: (C)16
Spol:
Lokacija: Zagreb
|
|
[Vrh] |
|
petra k. Gost
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin
Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3560)16
Spol:
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 18:25 sri, 21. 2. 2007 Naslov: |
|
|
Rezultati su stigli i mozete ih skinuti [url=http://degiorgi.math.hr/uur/uur-bodovi-0607-p.pdf]ovdje[/url] (PDF, 209kB) a famozne, najteze zadatke koje je svijet ikad vidio, mozete naci [url=http://degiorgi.math.hr/uur/uur-kolokvij-0607-p.proc.pdf]ovdje[/url] (PDF, 97kB). :)
Upis ocjena je na zalbama (prof. Singer) i u ponedjeljak u 12:00 (oba nastavnika). 8) Naravno, smiju doci i studenti koji su ocjenu zaradili prije popravka, a do sada ju nemaju upisanu. ;)
Da se malo referenciram na one topice (sada polockane, jer nam zaista ne trebaju 3 topica o istom kolokviju) gdje se prica kako je kolokvij bio nevjerojatno tezak... :|
Prvo, [b]moja procjena[/b] sto biste vi [b]morali[/b] znati (zajedno s bodovima):
1.zad, a - mnozenje u bazi (5 bodova),
1.zad, b - postaviti i zapoceti: raspis po definiciji (5 bodova; ako ste uvrstili b=kolikogod*k, to je 7 bodova),
2. zad - logika sudova (10 bodova),
3. zad - dobar dio (barem 15 bodova)
4. zad - uvrstavanje brojeva u jedan uvjetni operator s inkrementima/dekrementima (10 bodova),
6. zad - rjesiti bez fje (15 bodova)
Ukupno 60 bodova, sto za greske ostavlja 15-20 bodova (ovisno o zadacama). :D Primijetite da Turingu nisam dao niti jedan bod, a tu se moze skupiti ponesto ako ista znate o Turingu. :roll:
Drugo, od svih 75 studenata samo je troje napravilo [b]skoro dobro[/b] ucitavanje niza koje je copy/paste iz vjezbi. :shock: Slicna stvar je i s ispisom niza i sortovima (bez racunanja kriterija). :faint: Bez toga, na Programiranju ne mozete niti pratiti nastavu, a kamoli nesto poloziti, zato apeliram da prvo pogledate u ogledalo, a onda pricate kakav je bio kolokvij. :evil:
Usput, dvoje studenata je logiku sudova ostavilo sa slovima A, B i C unatoc tome sto sam jasno i glasno rekao da se nece priznati i da oni koji tako rade isprave to (barem da napisu supstituciju)! :?
Jedna sitnica koja nema puno veze s bodovima, ali ima s razumijevanjem zadataka: ako zadatak kaze "zadan je k i vrijedi b=nesto*k" onda nema smisla traziti koliki je b (jer je on [b]zadan[/b])! :shock: To sto uz b stoji kvadrat, ne znaci da je on nepoznanica; nepoznanice u 1.b) su x i y! :tso:
Pljuvanja na Forumu po nastavnicima i/ili asistentima cu sankcionirati. :policajac: Ako mislite da imate argumentirani prigovor, smijete ga napisati - ali [b]pristojno[/b] - no korisnije je doci na zalbe i obrazloziti sto mislite da nije u redu. 8) Prof. Singer ce biti tamo. :)
Rezultati su stigli i mozete ih skinuti ovdje (PDF, 209kB) a famozne, najteze zadatke koje je svijet ikad vidio, mozete naci ovdje (PDF, 97kB).
Upis ocjena je na zalbama (prof. Singer) i u ponedjeljak u 12:00 (oba nastavnika). Naravno, smiju doci i studenti koji su ocjenu zaradili prije popravka, a do sada ju nemaju upisanu.
Da se malo referenciram na one topice (sada polockane, jer nam zaista ne trebaju 3 topica o istom kolokviju) gdje se prica kako je kolokvij bio nevjerojatno tezak...
Prvo, moja procjena sto biste vi morali znati (zajedno s bodovima):
1.zad, a - mnozenje u bazi (5 bodova),
1.zad, b - postaviti i zapoceti: raspis po definiciji (5 bodova; ako ste uvrstili b=kolikogod*k, to je 7 bodova),
2. zad - logika sudova (10 bodova),
3. zad - dobar dio (barem 15 bodova)
4. zad - uvrstavanje brojeva u jedan uvjetni operator s inkrementima/dekrementima (10 bodova),
6. zad - rjesiti bez fje (15 bodova)
Ukupno 60 bodova, sto za greske ostavlja 15-20 bodova (ovisno o zadacama). Primijetite da Turingu nisam dao niti jedan bod, a tu se moze skupiti ponesto ako ista znate o Turingu.
Drugo, od svih 75 studenata samo je troje napravilo skoro dobro ucitavanje niza koje je copy/paste iz vjezbi. Slicna stvar je i s ispisom niza i sortovima (bez racunanja kriterija). Bez toga, na Programiranju ne mozete niti pratiti nastavu, a kamoli nesto poloziti, zato apeliram da prvo pogledate u ogledalo, a onda pricate kakav je bio kolokvij.
Usput, dvoje studenata je logiku sudova ostavilo sa slovima A, B i C unatoc tome sto sam jasno i glasno rekao da se nece priznati i da oni koji tako rade isprave to (barem da napisu supstituciju)!
Jedna sitnica koja nema puno veze s bodovima, ali ima s razumijevanjem zadataka: ako zadatak kaze "zadan je k i vrijedi b=nesto*k" onda nema smisla traziti koliki je b (jer je on zadan)! To sto uz b stoji kvadrat, ne znaci da je on nepoznanica; nepoznanice u 1.b) su x i y!
Pljuvanja na Forumu po nastavnicima i/ili asistentima cu sankcionirati. Ako mislite da imate argumentirani prigovor, smijete ga napisati - ali pristojno - no korisnije je doci na zalbe i obrazloziti sto mislite da nije u redu. Prof. Singer ce biti tamo.
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju.
|
|
[Vrh] |
|
kukac Gost
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin
Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3560)16
Spol:
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 21:37 sri, 21. 2. 2007 Naslov: |
|
|
[quote="kukac"]Ok, ocito da nemam pojma to programiranje i ne znam ni kako bi ga vise naucila.. ali kako to da od 75 studenata nije ni 10 proslo??[/quote]
Bit cu bezobrazan, pa malo citirati randomske kolokvije:
[tt]float x[i], i,... i < x;[/tt] (dakle, broj usporedjujemo s nizom brojeva (koji je, usput receno, pogresno deklariran))
[tt]for (i++; i < nesto);[/tt] (ovo bi trebalo znaciti da se nista (jer je odmah zatvoreno s tockom-zarez) izvrsava... u kojim uvjetima?)
[tt]for (i = 0; i < 17; i [latex]\scriptsize\not=[/latex] 3,14; i++);[/tt] (vidi prethodnu opasku)
[tt]for (niz[i] > niz[j]);[/tt] (again)
[tt]...i >< y...[/tt] :shock:
[tt]if t = 0 ? printf(x);[/tt] :faint:
[tt]printf("Elementi niza su %d");[/tt]
Ovo moram prenijeti sa svim skokovima u novi red koji su se tu nasli:
[code:1]...
y = n / 1000; y%n
z = n / 100; z%n
for (z > y)
...[/code:1]
Smijem li napomenuti da sam u zadacima sa [b]sortiranjem[/b] i [b]pretrazivanjem niza[/b] nasao nekoliko [b]Hornerovih algoritama[/b]? :shock:
Pazi, ovo je izvadjeno iz mozda cetvrtine bezveze izabranih kolokvija! :o Garantiram da oni koji su to napisali nisu u zivotu vidjeli compiler, a gledanjem u papirnata rjesenja [b]necete[/b] i [b]ne mozete[/b] nauciti programirati! :ccc:
[quote="kukac"]posto je to bio popravni ocito je da su ljudi barem nesto ucili posto im je to bila zadnja sansa..[/quote]
Na zalost, prema vidjenom, ne bih se slozio. :( Zadaci su pokupljeni s vjezbi, eventualno minorno modificirani i malo izmijesani (npr. treba spojiti racunanje neke znamenke sa sortom ili brojanje prostih faktora kombinirati s ispisom odredjenog broja zvjezdica ili tako neceg). :?
Ja vjerujem kako su neki (mozda i mnogi) gledali u vjezbe/predavanja i bili uvjereni da uce. :) Meni je zao, ali tko nije uspjesno rijesio bar nekoliko zadataka na racunalu, ne moze ocekivati prolaz. :/ Vjeruj mom sestogodisnjem iskustvu na racunarskim kolegijima ovog fakulteta. ;)
[quote="kukac"]a uzmimo i u obzir da je ziher vise od pola njih to programiranje vidjelo prvi put..pa bilo je tesko..[/quote]
Demosi su uglavnom skupljali zadace, ja sam pomagao svojim bivsim studentima oko SPA, prof. Singeru su se na konzultacije javljali samo oni koje smo zvali (zbog prepisivanja na proslom kolokviju) i ako se trebalo nekako ispricati... :? Ta silna navala na demonstrature i konzultacije pokazuje ili a) da vam je sve jasno ili b) da niste ucili. :( Ja gotovo danonocno odgovaram na pitanja, dogovaram konzultacije kad student zeli (tj. ne inzistiram na fixnom terminu), napisao sam detaljne vjezbe prepune objasnjenja i primjera,... sto jos zelite? :-k Skoro sve dolazi u obzir, ali poklonjeni prolazi - [b]NE[/b] :!:
[quote="kukac"]ja ne znam.. a kaj sad?? moram upisat ponovno uur? i kaj onda?[/quote]
Kako stvari stoje, moras ga ponovno upisati. :| Na Vijecu ce se odlucitvati da li ce biti kakve nadoknade ili necega (potrazi po Forumu, o tome sam vec pisao), pa mozda bude jos neki vid "spasa", iako ja - osobno - sumnjam da ce to "proci" jer prodekan(ica) ima problema da nadje ljude za redovite duznosti. :(
[quote="kukac"]ma u tri papirnate maramice, zgazit cu ja to programiranje kad tad svojim znanjem..[/quote]
Najbolje tako... jer prica ne staje na UuR-u: to znanje se ocekuje na Programiranju, na njega se oslanja SPA, a na sve skupa Praktikum 1. :trema: Racunarski kolegiji su jako uskladjeni i jako racunaju da ste na predhodnicima [b]zaradili[/b] prolaz. 8)
Preporucam uhvatiti se toga sto prije i to [b][u]na racunalu[/u][/b] :!: Ako nesto ne radi... dodji na demonstrature, konzultacije,... pitaj kolege koji su polozili... stogod, ali natjeraj da neko tvoje rjesenje proradi na racunalu! :)
Iako znam da ovo nece zvucati iskreno, stvarno jesam iskren: zelim vam srecu i da to polozite cim vam Fakultet pruzi tu mogucnost (pa makar i tek nagodinu). :D Znam da su svi s kolegija spremni pomoci, ali u ucenju, a ne u prolazu bez znanja... :tapsh:
kukac (napisa): | Ok, ocito da nemam pojma to programiranje i ne znam ni kako bi ga vise naucila.. ali kako to da od 75 studenata nije ni 10 proslo?? |
Bit cu bezobrazan, pa malo citirati randomske kolokvije:
float x[i], i,... i < x; (dakle, broj usporedjujemo s nizom brojeva (koji je, usput receno, pogresno deklariran))
for (i++; i < nesto); (ovo bi trebalo znaciti da se nista (jer je odmah zatvoreno s tockom-zarez) izvrsava... u kojim uvjetima?)
for (i = 0; i < 17; i 3,14; i++); (vidi prethodnu opasku)
for (niz[i] > niz[j]); (again)
...i >< y...
if t = 0 ? printf(x);
printf("Elementi niza su %d");
Ovo moram prenijeti sa svim skokovima u novi red koji su se tu nasli:
Kod: | ...
y = n / 1000; y%n
z = n / 100; z%n
for (z > y)
... |
Smijem li napomenuti da sam u zadacima sa sortiranjem i pretrazivanjem niza nasao nekoliko Hornerovih algoritama?
Pazi, ovo je izvadjeno iz mozda cetvrtine bezveze izabranih kolokvija! Garantiram da oni koji su to napisali nisu u zivotu vidjeli compiler, a gledanjem u papirnata rjesenja necete i ne mozete nauciti programirati!
kukac (napisa): | posto je to bio popravni ocito je da su ljudi barem nesto ucili posto im je to bila zadnja sansa.. |
Na zalost, prema vidjenom, ne bih se slozio. Zadaci su pokupljeni s vjezbi, eventualno minorno modificirani i malo izmijesani (npr. treba spojiti racunanje neke znamenke sa sortom ili brojanje prostih faktora kombinirati s ispisom odredjenog broja zvjezdica ili tako neceg).
Ja vjerujem kako su neki (mozda i mnogi) gledali u vjezbe/predavanja i bili uvjereni da uce. Meni je zao, ali tko nije uspjesno rijesio bar nekoliko zadataka na racunalu, ne moze ocekivati prolaz. Vjeruj mom sestogodisnjem iskustvu na racunarskim kolegijima ovog fakulteta.
kukac (napisa): | a uzmimo i u obzir da je ziher vise od pola njih to programiranje vidjelo prvi put..pa bilo je tesko.. |
Demosi su uglavnom skupljali zadace, ja sam pomagao svojim bivsim studentima oko SPA, prof. Singeru su se na konzultacije javljali samo oni koje smo zvali (zbog prepisivanja na proslom kolokviju) i ako se trebalo nekako ispricati... Ta silna navala na demonstrature i konzultacije pokazuje ili a) da vam je sve jasno ili b) da niste ucili. Ja gotovo danonocno odgovaram na pitanja, dogovaram konzultacije kad student zeli (tj. ne inzistiram na fixnom terminu), napisao sam detaljne vjezbe prepune objasnjenja i primjera,... sto jos zelite? Skoro sve dolazi u obzir, ali poklonjeni prolazi - NE
kukac (napisa): | ja ne znam.. a kaj sad?? moram upisat ponovno uur? i kaj onda? |
Kako stvari stoje, moras ga ponovno upisati. Na Vijecu ce se odlucitvati da li ce biti kakve nadoknade ili necega (potrazi po Forumu, o tome sam vec pisao), pa mozda bude jos neki vid "spasa", iako ja - osobno - sumnjam da ce to "proci" jer prodekan(ica) ima problema da nadje ljude za redovite duznosti.
kukac (napisa): | ma u tri papirnate maramice, zgazit cu ja to programiranje kad tad svojim znanjem.. |
Najbolje tako... jer prica ne staje na UuR-u: to znanje se ocekuje na Programiranju, na njega se oslanja SPA, a na sve skupa Praktikum 1. Racunarski kolegiji su jako uskladjeni i jako racunaju da ste na predhodnicima zaradili prolaz.
Preporucam uhvatiti se toga sto prije i to na racunalu Ako nesto ne radi... dodji na demonstrature, konzultacije,... pitaj kolege koji su polozili... stogod, ali natjeraj da neko tvoje rjesenje proradi na racunalu!
Iako znam da ovo nece zvucati iskreno, stvarno jesam iskren: zelim vam srecu i da to polozite cim vam Fakultet pruzi tu mogucnost (pa makar i tek nagodinu). Znam da su svi s kolegija spremni pomoci, ali u ucenju, a ne u prolazu bez znanja...
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju.
|
|
[Vrh] |
|
Gost
|
Postano: 23:37 sri, 21. 2. 2007 Naslov: |
|
|
heheheheh a boze sta su pisali na kolokviju.. ajde bar ste se smijali ispravljajuci te gluposti, heheheh..
znaci, makar sam sad pala, moram se i daje uhvatiti programiranja! a i ne preostaje mi nista drugo..
stvarno ne znam kak cu to naucit jer mi je sve to cudno, neshvatljivo, neobicno itd..
a budem ja to..valjda..
heheheheh a boze sta su pisali na kolokviju.. ajde bar ste se smijali ispravljajuci te gluposti, heheheh..
znaci, makar sam sad pala, moram se i daje uhvatiti programiranja! a i ne preostaje mi nista drugo..
stvarno ne znam kak cu to naucit jer mi je sve to cudno, neshvatljivo, neobicno itd..
a budem ja to..valjda..
|
|
[Vrh] |
|
MKova Forumaš(ica)
Pridružen/a: 01. 10. 2005. (18:24:38) Postovi: (187)16
Spol:
|
|
[Vrh] |
|
matmih Forumaš(ica)
Pridružen/a: 07. 12. 2006. (22:57:42) Postovi: (1A4)16
Spol:
Lokacija: {Zg, De , Ri}
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin
Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3560)16
Spol:
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 0:39 čet, 22. 2. 2007 Naslov: |
|
|
[quote="Anonymous"]znaci, makar sam sad pala, moram se i daje uhvatiti programiranja![/quote]
Paaa... ako zelis zavrsiti PMF-MO (smjer matematika), bojim se da moras. :? Ili izbori ukidanje UuR-a i C-a. :D
Anonymous (napisa): | znaci, makar sam sad pala, moram se i daje uhvatiti programiranja! |
Paaa... ako zelis zavrsiti PMF-MO (smjer matematika), bojim se da moras. Ili izbori ukidanje UuR-a i C-a.
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju.
|
|
[Vrh] |
|
mfernezir Forumaš(ica)
Pridružen/a: 21. 11. 2005. (18:26:41) Postovi: (27)16
Spol:
|
Postano: 2:06 pet, 23. 2. 2007 Naslov: |
|
|
Smijesno.
Nastranu sto ekipica nije ucila na vrijeme i sto se ne znaju elementarne stvari.
Ovaj popravni je osjetno tezi od 1. i 2. kolokvija. Ti su kolokviji bili vise manje rutina, ovdje vec treba vise mozgati.
Tezina kolokvija inace nije samo subjektivna stvar kao sto je asistent Sego negdje napisao vec je objektivna stvar koja se ako se bas hoce moze i mjeriti. Time se recimo bavi psihologija odgoja i obrazovanja.
Mogu reci po sebi, 1. i 2. kolokvij sam rjesio dosta lagano, uz gubitak samo jednog boda, a za ovaj popravni trebam razmisljati kako rjesiti neke zadatke i u realnom ispitnom vremenu od 2h ne bi stigao sve rijesiti.
Veselim se rjesavanju tih zadataka za vjezbu. :)
Studenti matematike trebaju biti u stanju to rjesiti, slazem se s tim u potpunosti.
Medjutim, tezina popravnog ispita ne bi trebala znacajno odudarati od tezine originalnih kolokvija i o tome bi sastavljaci ispita trebali voditi racuna.
Smijesno.
Nastranu sto ekipica nije ucila na vrijeme i sto se ne znaju elementarne stvari.
Ovaj popravni je osjetno tezi od 1. i 2. kolokvija. Ti su kolokviji bili vise manje rutina, ovdje vec treba vise mozgati.
Tezina kolokvija inace nije samo subjektivna stvar kao sto je asistent Sego negdje napisao vec je objektivna stvar koja se ako se bas hoce moze i mjeriti. Time se recimo bavi psihologija odgoja i obrazovanja.
Mogu reci po sebi, 1. i 2. kolokvij sam rjesio dosta lagano, uz gubitak samo jednog boda, a za ovaj popravni trebam razmisljati kako rjesiti neke zadatke i u realnom ispitnom vremenu od 2h ne bi stigao sve rijesiti.
Veselim se rjesavanju tih zadataka za vjezbu.
Studenti matematike trebaju biti u stanju to rjesiti, slazem se s tim u potpunosti.
Medjutim, tezina popravnog ispita ne bi trebala znacajno odudarati od tezine originalnih kolokvija i o tome bi sastavljaci ispita trebali voditi racuna.
_________________ "If the facts don't fit the theory, change the facts."
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin
Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3560)16
Spol:
Lokacija: /sbin/init
|
|
[Vrh] |
|
mfernezir Forumaš(ica)
Pridružen/a: 21. 11. 2005. (18:26:41) Postovi: (27)16
Spol:
|
|
[Vrh] |
|
arya Forumaš(ica)
Pridružen/a: 30. 11. 2006. (20:10:37) Postovi: (233)16
Spol:
Lokacija: forum
|
Postano: 3:15 pet, 23. 2. 2007 Naslov: |
|
|
[quote="mfernezir"]Dakle ne bi se bas slozio s vasom procjenom, a mislim da bi i davanje ovog testa istoj populaciji koja je pisala orginalne kolokvije potvrdilo moje razmisljanje.[/quote]
e s ovim se i ja slažem... mislim da baš i ne bi bili toliko dobri rezultati da su originalni kolokviji bili ovakvi... dobro, neki ljudi bi i ovo sve znali riješit, naravno, i ne kažem da je ovaj kolokvij bio tako strašno težak... ali teži od originalnih, tu uopće nema sumnje... i što se mene tiče, takve ste nam kolokvije trebali odmah dati, pa da se vidi tko stvarno zna :) jer mislim da ne bi bilo tolko puno petica kao što ih sada ima da su kolokviji ovakvi bili... dapače, sigurna sam u to ;)
i da, zašto je za popravni, na kojem se imalo duplo više posla nego na pravom kolokviju, predviđeno isto vrijeme pisanja, 2 sata? nije li to malo nelogično? dobro, priznam da se originalni prvi kolokvij mogao riješit za pola sata, a drugi za max. sat vremena, ali svejedno... a ovaj je čak i teži bio, pa ne znam baš koliko je dva sata dovoljno... je ako sve znaš, ali ljudi koji su ga pisali sigurno ne spadaju u tu skupinu, inače ne bi pali... i zbog svega toga uopće mi nije čudno što je jako malo ljudi uspjelo proć popravni kolokvij... ak nisu mogli na originalnima skupit 40-45 bodova, nije ni čudo što ni ovdje nisu to uspjeli.. ne znam, možda bi bilo pametnije da ste dali lagani popravni kolokvij, sa samo najosnovnijim stvarima, koje su nužne, al da se onda na njemu može samo 2 dobiti, ne više od toga... bar bi više ljudi prošlo, ak ništa drugo... a i nema baš nekog smisla da se može dobit bilo koja ocjena, jer kolko vidim, samo je jedan student uspio dobit 3 na njemu, njih još nekoliko 2, sve ostalo jedinice... a ne znam, ne kažem ja sada ovime da su zadaci bili najteži ikada, jer nisu... ali da su preteški za popravni kolokvij, jesu... pogotovo nakon onih normalnih kolokvija... al to je samo moje mišljenje :)
mfernezir (napisa): | Dakle ne bi se bas slozio s vasom procjenom, a mislim da bi i davanje ovog testa istoj populaciji koja je pisala orginalne kolokvije potvrdilo moje razmisljanje. |
e s ovim se i ja slažem... mislim da baš i ne bi bili toliko dobri rezultati da su originalni kolokviji bili ovakvi... dobro, neki ljudi bi i ovo sve znali riješit, naravno, i ne kažem da je ovaj kolokvij bio tako strašno težak... ali teži od originalnih, tu uopće nema sumnje... i što se mene tiče, takve ste nam kolokvije trebali odmah dati, pa da se vidi tko stvarno zna jer mislim da ne bi bilo tolko puno petica kao što ih sada ima da su kolokviji ovakvi bili... dapače, sigurna sam u to
i da, zašto je za popravni, na kojem se imalo duplo više posla nego na pravom kolokviju, predviđeno isto vrijeme pisanja, 2 sata? nije li to malo nelogično? dobro, priznam da se originalni prvi kolokvij mogao riješit za pola sata, a drugi za max. sat vremena, ali svejedno... a ovaj je čak i teži bio, pa ne znam baš koliko je dva sata dovoljno... je ako sve znaš, ali ljudi koji su ga pisali sigurno ne spadaju u tu skupinu, inače ne bi pali... i zbog svega toga uopće mi nije čudno što je jako malo ljudi uspjelo proć popravni kolokvij... ak nisu mogli na originalnima skupit 40-45 bodova, nije ni čudo što ni ovdje nisu to uspjeli.. ne znam, možda bi bilo pametnije da ste dali lagani popravni kolokvij, sa samo najosnovnijim stvarima, koje su nužne, al da se onda na njemu može samo 2 dobiti, ne više od toga... bar bi više ljudi prošlo, ak ništa drugo... a i nema baš nekog smisla da se može dobit bilo koja ocjena, jer kolko vidim, samo je jedan student uspio dobit 3 na njemu, njih još nekoliko 2, sve ostalo jedinice... a ne znam, ne kažem ja sada ovime da su zadaci bili najteži ikada, jer nisu... ali da su preteški za popravni kolokvij, jesu... pogotovo nakon onih normalnih kolokvija... al to je samo moje mišljenje
_________________ kalendar
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin
Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3560)16
Spol:
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 3:41 pet, 23. 2. 2007 Naslov: |
|
|
[quote="mfernezir"]3. zadatak: dohvacanje 2. znamenke slijeva[/quote]
Dijeljenje dok broj ne postane manji od 100 i onda modulo 10? :shock:
[quote="mfernezir"]5. zadatak: Turingov stroj na 1. kolokviju je bio stvarno trivijalan, bitno laksi od ovog zadatka. Da li se slazete s ovom procjenom?[/quote]
Ne bas. :? Ovaj je originalniji i utoliko mozemo reci da je tezi za one koji ne razumiju, ali znaju napamet ono s vjezbi, ali da je stvarno tezi... nije: imas 3 stanja (uz pocetno i zavrsno) koja oznacavaju koji si znak zadnje procitao i petlju prema tom istom stanju koja, u slucaju citanja istog znaka pise razmak. :) U slucaju citanja nekog drugog znaka, ides u "njegovo" stanje. 8) Trivijalno, ako razumijes Turinga. ;)
[quote="mfernezir"]6. zadatak: moram se koncentrirati dobro da uopce polovim sto zadatak hoce uopce. :-)[/quote]
Errr... racuna nekakve brojeve i, umjesto da ih ispise, ispisuje onoliko zvjezdica/cegagod koliki si broj dobio. :) Mali twist zadataka s vjezbi. :? Recimo, prva grupa:
- f(k) je broj brojeva od a do b s kojima je k djeljiv; na vjezbama se radilo prebroji brojeve koji odgovaraju nekom kriteriju i provjera da li su dva broja djeljiva jedan s drugim; to spojis i eto ti broja f(k)
- ostaje ispisati sto se trazi, a to su zadaci s kraja poglavlja o petljama 8)
IMO, problematican je bio prvi kolokvij koji je bio nerazumno lagan (sto je nas propust, ali ne znaci da ga treba ponavljati), a to potvrdjuje i prosjecan broj bodova: 32 od 45 ([b]unatoc[/b] nepopularnosti Turinga). :? Tu se slazem da je ovaj popravak tezi od onoga, no - na vasu zalost - za drugi semestar vam je daleko bitnije poznavanje programiranja,... :(
[quote="mfernezir"]mislim da bi i davanje ovog testa istoj populaciji koja je pisala orginalne kolokvije potvrdilo moje razmisljanje.[/quote]
Moguce, ali ja osobno mislim da bi bili slicni rezultati. :) Zasto? :-s Jednostavno, tada je prolaznost bila malo preko 2/3. :| Na popravku smo imali troje studenata koji nisu pali, nego opravdano izostali s drugog kolokvija. :? Od to troje, dvoje je proslo (dapace, jedan je dobio peticu), sto je - pazi Vraga - prolaznost 2/3. :D
Mislim da trebate gledati sto je trebalo za prolaz, a ne za maximalni broj bodova. :) Ja bih rado dao 5 bodova na tocno ucitavanje i ispis niza (npr. kod sortova), ali to gotovo nitko nije napisao. :? To je rutinska stvar koja ne moze biti "teza" ili "laksa"... :? Cak i oni koji su pokusali napraviti varijantu "ucitaj [i]n[/i] brojeva" uglavnom (mozda i svi, nisam siguran) nisu to dobro napravili. :(
No, tko ovo smatra teskim, stvarno bi bilo dobro da proba malo rijesiti... kao pripremu za drugi semestar. 8) Pa, ako zapne, stigne uloviti pomoc (i objasnjenja) na vrijeme. :) A vjerujem da ce zapeti mnogima koji su prosli zahvaljujuci prvom kolokviju, uz samo 15-20 bodova na drugom... :|
mfernezir (napisa): | 3. zadatak: dohvacanje 2. znamenke slijeva |
Dijeljenje dok broj ne postane manji od 100 i onda modulo 10?
mfernezir (napisa): | 5. zadatak: Turingov stroj na 1. kolokviju je bio stvarno trivijalan, bitno laksi od ovog zadatka. Da li se slazete s ovom procjenom? |
Ne bas. Ovaj je originalniji i utoliko mozemo reci da je tezi za one koji ne razumiju, ali znaju napamet ono s vjezbi, ali da je stvarno tezi... nije: imas 3 stanja (uz pocetno i zavrsno) koja oznacavaju koji si znak zadnje procitao i petlju prema tom istom stanju koja, u slucaju citanja istog znaka pise razmak. U slucaju citanja nekog drugog znaka, ides u "njegovo" stanje. Trivijalno, ako razumijes Turinga.
mfernezir (napisa): | 6. zadatak: moram se koncentrirati dobro da uopce polovim sto zadatak hoce uopce. |
Errr... racuna nekakve brojeve i, umjesto da ih ispise, ispisuje onoliko zvjezdica/cegagod koliki si broj dobio. Mali twist zadataka s vjezbi. Recimo, prva grupa:
- f(k) je broj brojeva od a do b s kojima je k djeljiv; na vjezbama se radilo prebroji brojeve koji odgovaraju nekom kriteriju i provjera da li su dva broja djeljiva jedan s drugim; to spojis i eto ti broja f(k)
- ostaje ispisati sto se trazi, a to su zadaci s kraja poglavlja o petljama
IMO, problematican je bio prvi kolokvij koji je bio nerazumno lagan (sto je nas propust, ali ne znaci da ga treba ponavljati), a to potvrdjuje i prosjecan broj bodova: 32 od 45 (unatoc nepopularnosti Turinga). Tu se slazem da je ovaj popravak tezi od onoga, no - na vasu zalost - za drugi semestar vam je daleko bitnije poznavanje programiranja,...
mfernezir (napisa): | mislim da bi i davanje ovog testa istoj populaciji koja je pisala orginalne kolokvije potvrdilo moje razmisljanje. |
Moguce, ali ja osobno mislim da bi bili slicni rezultati. Zasto? Jednostavno, tada je prolaznost bila malo preko 2/3. Na popravku smo imali troje studenata koji nisu pali, nego opravdano izostali s drugog kolokvija. Od to troje, dvoje je proslo (dapace, jedan je dobio peticu), sto je - pazi Vraga - prolaznost 2/3.
Mislim da trebate gledati sto je trebalo za prolaz, a ne za maximalni broj bodova. Ja bih rado dao 5 bodova na tocno ucitavanje i ispis niza (npr. kod sortova), ali to gotovo nitko nije napisao. To je rutinska stvar koja ne moze biti "teza" ili "laksa"... Cak i oni koji su pokusali napraviti varijantu "ucitaj n brojeva" uglavnom (mozda i svi, nisam siguran) nisu to dobro napravili.
No, tko ovo smatra teskim, stvarno bi bilo dobro da proba malo rijesiti... kao pripremu za drugi semestar. Pa, ako zapne, stigne uloviti pomoc (i objasnjenja) na vrijeme. A vjerujem da ce zapeti mnogima koji su prosli zahvaljujuci prvom kolokviju, uz samo 15-20 bodova na drugom...
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju.
|
|
[Vrh] |
|
apadox Forumaš(ica)
Pridružen/a: 24. 11. 2006. (08:19:11) Postovi: (29)16
Spol:
Lokacija: zg pula
|
Postano: 4:49 pet, 23. 2. 2007 Naslov: |
|
|
ja mislim da je tezina kolokvija bila sasvim u redu. po meni se programiranje trba pojacati, a ne pustati ljude da se prode bez znanja (sa rjesavanjem prvog dijela kolokvija)
prije upisa na faks se moglo vidjeti sta te ceka pa si se mogao pripremiti
zamjerka je sto se trebalo reci ljudima da ce kolokvij biti tezi, jer ipak su prvi kolokviji bili prelagani, pa da se znaju bolje spremiti a ne ponovo nabubati ono od prije jer je neko rekao da ce za prolaz biti dovoljno neprogramiranje
ja mislim da je tezina kolokvija bila sasvim u redu. po meni se programiranje trba pojacati, a ne pustati ljude da se prode bez znanja (sa rjesavanjem prvog dijela kolokvija)
prije upisa na faks se moglo vidjeti sta te ceka pa si se mogao pripremiti
zamjerka je sto se trebalo reci ljudima da ce kolokvij biti tezi, jer ipak su prvi kolokviji bili prelagani, pa da se znaju bolje spremiti a ne ponovo nabubati ono od prije jer je neko rekao da ce za prolaz biti dovoljno neprogramiranje
_________________ ko pod drugim jamu kopa nos
www.google.com/talk
zelite icq yahoo aim i sve ostale protokole preko opensource jabber-a pm-ajte me
(radi i gtalk(chat u googleu) sa gore navedenim)
|
|
[Vrh] |
|
|