Prethodna tema :: Sljedeća tema |
Autor/ica |
Poruka |
aauk Forumaš(ica)

Pridružen/a: 18. 02. 2007. (17:11:01) Postovi: (18)16
|
|
[Vrh] |
|
vinko Forumaš(ica)

Pridružen/a: 26. 08. 2006. (23:08:00) Postovi: (1A8)16
Spol: 
Lokacija: PMF-MO 214
|
|
[Vrh] |
|
5ra Forumaš(ica)


Pridružen/a: 13. 08. 2006. (21:34:08) Postovi: (D5)16
Spol: 
|
|
[Vrh] |
|
ma Forumaš(ica)


Pridružen/a: 27. 01. 2007. (12:06:50) Postovi: (347)16
Spol: 
|
|
[Vrh] |
|
ß Forumaš(ica)


Pridružen/a: 29. 07. 2006. (15:29:06) Postovi: (115)16
Spol: 
Lokacija: Graveyard Mountain Home
|
Postano: 21:52 pon, 7. 7. 2008 Naslov: |
|
|
Ajd da i ja prokomentiram, iako je već lagano "prošla baba s kolačima" ... :D
Vezano uz kolokvij, po mom mišljenju isti je bio sasvim očekivane težine. Za druge grupe ne znam, ali za svoju (8:00) imam jedino zamjerkicu (zamjerčicu?) vezano za drugi zadatak: mislim da bi bilo bolje da je umjesto kodom bilo zadano eksplicitno što koji operator treba raditi, i koji pripada kojoj klasi. Da, bilo je moguće sve više-manje nedvosmisleno pogoditi iz koda, ali imam dojam da je dosta ljudi tu pogubilo vrijeme dok su samo shvatili gdje što ide... Zadavanje zadatka po principu [i]evo kod, nek se izvrši[/i] pripada, ako igdje, u zadaće, gdje čovjek ima vremena razmisliti kakvo se točno ponašanje klasa traži i kako ga na optimalan način ostvariti. Čisto osobno mišljenje. :)
Vjerujem asistentu kad kaže da je riješio kolokvij u 15 minuta, no isto tako čisto sumnjam da bi to itko od nas mogao ponoviti. Stvar je u tome da se, barem iz mog iskustva, radi o sljedećem: [i]greške[/i]. Semantičke, sintaktičke ili logičke, uvijek će ih biti i previše. Nekidan sam išao napisati programčić od niti 10 linija da nešto testiram u for-petlji, pa sam u praktički trivijalnom c-kodu napravio 3 greške, a rekao bih da imam dosta iskustva s programiranjem. Dakle, u kojih stotinjak linija koda koje bi trebale biti rješenje zadatka s kolokvija će se nalaziti, vrlo vjerojatno, toliko grešaka da će prosječan student pogubiti (po slobodnoj procjeni) barem dvaput više vremena na traženje i ispravljanje takvih nego na tipkanje koda. Način da se to vrijeme debugiranja minimizira nije čitanje slajdova s predavanja ili vježbi, nego pisanje velikog broja programa za vježbu, bez obzira na to bili ti programi slični ili različiti od onog što se očekuje na kolokviju. Luuka je rekao da je na ovom kolegiju "bitna vještina, a ne samo znanje programiranja". Programiranje [i]jest[/i] vještina, koja se stječe uz manje učenja i više prakse, za razliku od većine drugih stvari s kojima se susrećemo na faksu (opet, subjektivno!) Ne može se očekivati od studenta da vještinu programiranja stekne u 2+1 sat tjedno, čak ni ako je položio prethodnike.
I, vezano uz predavanja: osobno su mi bila vrlo korisna, možda čak i korisnija nego vježbe. Ne korisnija u smislu "lakše napišeš kolokvije i položiš kolegij" (što je, po meni, poprilično iskrivljeno gledanje na stvari, ali neću sad u to), nego u smislu da razjasne nekakvu pozadinu svega toga i stvarno pruže dobar uvid (koliko je moguće) u objektni način programiranja (zapravo razmišljanja :P ). Istina je da dobar dio ljudi to ne smatra potrebnim ("pa neću valjda na računarstvo!" :) ), ali eto, isto tako dobar dio ljudi ni kvocijentne prstene ne smatra pretjerano [i]korisnim[/i](kakvi god bili kriteriji toga). :D
Da ne odlebdim previše u idealizam (događa se...), stvari na koje je već upozoreno, vezano uz organizaciju, stoje i dalje, poglavito [i]nedostatak zadataka za vježbu[/i] i čudna odluka o neobjavljivanju prošlih kolokvija. Ako nam već ne date te zadatke, dajte nam neko razumno objašnjenje zašto je tomu tako! :)
Ajd da i ja prokomentiram, iako je već lagano "prošla baba s kolačima" ...
Vezano uz kolokvij, po mom mišljenju isti je bio sasvim očekivane težine. Za druge grupe ne znam, ali za svoju (8:00) imam jedino zamjerkicu (zamjerčicu?) vezano za drugi zadatak: mislim da bi bilo bolje da je umjesto kodom bilo zadano eksplicitno što koji operator treba raditi, i koji pripada kojoj klasi. Da, bilo je moguće sve više-manje nedvosmisleno pogoditi iz koda, ali imam dojam da je dosta ljudi tu pogubilo vrijeme dok su samo shvatili gdje što ide... Zadavanje zadatka po principu evo kod, nek se izvrši pripada, ako igdje, u zadaće, gdje čovjek ima vremena razmisliti kakvo se točno ponašanje klasa traži i kako ga na optimalan način ostvariti. Čisto osobno mišljenje.
Vjerujem asistentu kad kaže da je riješio kolokvij u 15 minuta, no isto tako čisto sumnjam da bi to itko od nas mogao ponoviti. Stvar je u tome da se, barem iz mog iskustva, radi o sljedećem: greške. Semantičke, sintaktičke ili logičke, uvijek će ih biti i previše. Nekidan sam išao napisati programčić od niti 10 linija da nešto testiram u for-petlji, pa sam u praktički trivijalnom c-kodu napravio 3 greške, a rekao bih da imam dosta iskustva s programiranjem. Dakle, u kojih stotinjak linija koda koje bi trebale biti rješenje zadatka s kolokvija će se nalaziti, vrlo vjerojatno, toliko grešaka da će prosječan student pogubiti (po slobodnoj procjeni) barem dvaput više vremena na traženje i ispravljanje takvih nego na tipkanje koda. Način da se to vrijeme debugiranja minimizira nije čitanje slajdova s predavanja ili vježbi, nego pisanje velikog broja programa za vježbu, bez obzira na to bili ti programi slični ili različiti od onog što se očekuje na kolokviju. Luuka je rekao da je na ovom kolegiju "bitna vještina, a ne samo znanje programiranja". Programiranje jest vještina, koja se stječe uz manje učenja i više prakse, za razliku od većine drugih stvari s kojima se susrećemo na faksu (opet, subjektivno!) Ne može se očekivati od studenta da vještinu programiranja stekne u 2+1 sat tjedno, čak ni ako je položio prethodnike.
I, vezano uz predavanja: osobno su mi bila vrlo korisna, možda čak i korisnija nego vježbe. Ne korisnija u smislu "lakše napišeš kolokvije i položiš kolegij" (što je, po meni, poprilično iskrivljeno gledanje na stvari, ali neću sad u to), nego u smislu da razjasne nekakvu pozadinu svega toga i stvarno pruže dobar uvid (koliko je moguće) u objektni način programiranja (zapravo razmišljanja ). Istina je da dobar dio ljudi to ne smatra potrebnim ("pa neću valjda na računarstvo!" ), ali eto, isto tako dobar dio ljudi ni kvocijentne prstene ne smatra pretjerano korisnim(kakvi god bili kriteriji toga).
Da ne odlebdim previše u idealizam (događa se...), stvari na koje je već upozoreno, vezano uz organizaciju, stoje i dalje, poglavito nedostatak zadataka za vježbu i čudna odluka o neobjavljivanju prošlih kolokvija. Ako nam već ne date te zadatke, dajte nam neko razumno objašnjenje zašto je tomu tako!
_________________ Devious movements in your eyes moved me from relief
Breath comes out white clouds with your lies
and filters through me
|
|
[Vrh] |
|
kus Forumaš(ica)


Pridružen/a: 04. 12. 2005. (12:33:18) Postovi: (4F)16
Spol: 
Lokacija: Poso, kuća birtija
|
|
[Vrh] |
|
Luuka Forumaš(ica)


Pridružen/a: 13. 02. 2007. (20:34:54) Postovi: (925)16
Spol: 
Lokacija: Hakuna Matata
|
|
[Vrh] |
|
vinko Forumaš(ica)

Pridružen/a: 26. 08. 2006. (23:08:00) Postovi: (1A8)16
Spol: 
Lokacija: PMF-MO 214
|
Postano: 22:20 pon, 7. 7. 2008 Naslov: |
|
|
[quote="ß"]Da ne odlebdim previše u idealizam (događa se...), stvari na koje je već upozoreno, vezano uz organizaciju, stoje i dalje, poglavito [i]nedostatak zadataka za vježbu[/i] i čudna odluka o neobjavljivanju prošlih kolokvija. Ako nam već ne date te zadatke, dajte nam neko razumno objašnjenje zašto je tomu tako! :)[/quote]
Eto moram reć da bi bilo dobro da ima više zadataka.
Vjerujem da bi nekima pomogli. Pa ipak, čisto sumnjam da je većina studenata rješila npr. prošlogodišnje zadaće.
Čak jako sumnjam i za ovogodišnje :( [size=7]Da ne kažem da su mi neki kolege koji se bave programiranjem i ne rade na faksu spomenuli da su ih neki pitali da im rješe zadaće.[/size]
Mislim da se većina studenata ne bi potrudila sami rješit te neke dodatne zadatke, nego radije naučit rješenja napamet (ili prepisat dijelove), što mislim da nema nikakvog smisla. [size=9](tako je u vrijeme mog studiranja dosta ljudi učilo programiranje)[/size]
Jer pregledavajući kolokvije, vidim dosta studenata koji operatore nisu baš razumjeli (kod nekih npr. gotovo prepisani kôd iz razlomka s vježbi - što u dotičnom zadatku nema nikakvog smisla...)
ß (napisa): | Da ne odlebdim previše u idealizam (događa se...), stvari na koje je već upozoreno, vezano uz organizaciju, stoje i dalje, poglavito nedostatak zadataka za vježbu i čudna odluka o neobjavljivanju prošlih kolokvija. Ako nam već ne date te zadatke, dajte nam neko razumno objašnjenje zašto je tomu tako!  |
Eto moram reć da bi bilo dobro da ima više zadataka.
Vjerujem da bi nekima pomogli. Pa ipak, čisto sumnjam da je većina studenata rješila npr. prošlogodišnje zadaće.
Čak jako sumnjam i za ovogodišnje Da ne kažem da su mi neki kolege koji se bave programiranjem i ne rade na faksu spomenuli da su ih neki pitali da im rješe zadaće.
Mislim da se većina studenata ne bi potrudila sami rješit te neke dodatne zadatke, nego radije naučit rješenja napamet (ili prepisat dijelove), što mislim da nema nikakvog smisla. (tako je u vrijeme mog studiranja dosta ljudi učilo programiranje)
Jer pregledavajući kolokvije, vidim dosta studenata koji operatore nisu baš razumjeli (kod nekih npr. gotovo prepisani kôd iz razlomka s vježbi - što u dotičnom zadatku nema nikakvog smisla...)
|
|
[Vrh] |
|
Gost
|
|
[Vrh] |
|
5ra Forumaš(ica)


Pridružen/a: 13. 08. 2006. (21:34:08) Postovi: (D5)16
Spol: 
|
Postano: 23:11 pon, 7. 7. 2008 Naslov: |
|
|
[quote="vinko"][quote="ß"]Da ne odlebdim previše u idealizam (događa se...), stvari na koje je već upozoreno, vezano uz organizaciju, stoje i dalje, poglavito [i]nedostatak zadataka za vježbu[/i] i čudna odluka o neobjavljivanju prošlih kolokvija. Ako nam već ne date te zadatke, dajte nam neko razumno objašnjenje zašto je tomu tako! :)[/quote]
Eto moram reć da bi bilo dobro da ima više zadataka.
Vjerujem da bi nekima pomogli. Pa ipak, čisto sumnjam da je većina studenata rješila npr. prošlogodišnje zadaće.
Čak jako sumnjam i za ovogodišnje :( [size=7]Da ne kažem da su mi neki kolege koji se bave programiranjem i ne rade na faksu spomenuli da su ih neki pitali da im rješe zadaće.[/size]
Mislim da se većina studenata ne bi potrudila sami rješit te neke dodatne zadatke, nego radije naučit rješenja napamet (ili prepisat dijelove), što mislim da nema nikakvog smisla. [size=9](tako je u vrijeme mog studiranja dosta ljudi učilo programiranje)[/size]
Jer pregledavajući kolokvije, vidim dosta studenata koji operatore nisu baš razumjeli (kod nekih npr. gotovo prepisani kôd iz razlomka s vježbi - što u dotičnom zadatku nema nikakvog smisla...)[/quote]
da istina je, puno studenata se ne trudi za ovaj kolegij, znam i ja par ljudi koji su programiranje prolazili tako da su učili zadatke napamet, što je totalno besmisleno (zapravo se divim takvim ljudima jer bi vjerojatno manje vremena potrošili da su išli shvatit o čemu se radi).
bez obzira na to, ne treba ubit volju i želju onoj nekolicini koja se trudi i koja voli ovaj predmet, razmišljanje u stilu: "ma šta ćemo stavit zadatke kad ih 85% studenata neće riješit", meni nema smisla....
vinko (napisa): | ß (napisa): | Da ne odlebdim previše u idealizam (događa se...), stvari na koje je već upozoreno, vezano uz organizaciju, stoje i dalje, poglavito nedostatak zadataka za vježbu i čudna odluka o neobjavljivanju prošlih kolokvija. Ako nam već ne date te zadatke, dajte nam neko razumno objašnjenje zašto je tomu tako!  |
Eto moram reć da bi bilo dobro da ima više zadataka.
Vjerujem da bi nekima pomogli. Pa ipak, čisto sumnjam da je većina studenata rješila npr. prošlogodišnje zadaće.
Čak jako sumnjam i za ovogodišnje Da ne kažem da su mi neki kolege koji se bave programiranjem i ne rade na faksu spomenuli da su ih neki pitali da im rješe zadaće.
Mislim da se većina studenata ne bi potrudila sami rješit te neke dodatne zadatke, nego radije naučit rješenja napamet (ili prepisat dijelove), što mislim da nema nikakvog smisla. (tako je u vrijeme mog studiranja dosta ljudi učilo programiranje)
Jer pregledavajući kolokvije, vidim dosta studenata koji operatore nisu baš razumjeli (kod nekih npr. gotovo prepisani kôd iz razlomka s vježbi - što u dotičnom zadatku nema nikakvog smisla...) |
da istina je, puno studenata se ne trudi za ovaj kolegij, znam i ja par ljudi koji su programiranje prolazili tako da su učili zadatke napamet, što je totalno besmisleno (zapravo se divim takvim ljudima jer bi vjerojatno manje vremena potrošili da su išli shvatit o čemu se radi).
bez obzira na to, ne treba ubit volju i želju onoj nekolicini koja se trudi i koja voli ovaj predmet, razmišljanje u stilu: "ma šta ćemo stavit zadatke kad ih 85% studenata neće riješit", meni nema smisla....
|
|
[Vrh] |
|
bejb:) Forumaš(ica)

Pridružen/a: 26. 01. 2007. (00:38:38) Postovi: (19)16
|
|
[Vrh] |
|
arya Forumaš(ica)


Pridružen/a: 30. 11. 2006. (20:10:37) Postovi: (233)16
Spol: 
Lokacija: forum
|
Postano: 8:01 uto, 8. 7. 2008 Naslov: |
|
|
[quote="bejb:)"]da li mozemo uopce ocekivati da ce u neko skorije vrijeme rezultati 4. zadace i kolokvija bit na netu? naime, ima nas koji zivimo sat i pol, dva od faksa pa da ne dolazimo ako ne moramo u terminu zalbi bezveze...[/quote]
a i mene to zanima, al nekak mi se čini da neće... a ništa, dođemo u 12, uvijek možemo čekat do pola 2 ak se nemamo što žalit :roll: nije da nemamo učit, al koga briga... ja se samo nadam da će tih rezultata stvarno ako ne prije barem u 12 na faxu bit... zapravo se ne bih čudila ni da ih ne bude, više me ništa iznenadit ne može...
znam da prigovaram, ali kad me iživciralo ovo što se sve radi u zadnji čas i što je skroz neorganizirano :(
bejb:) (napisa): | da li mozemo uopce ocekivati da ce u neko skorije vrijeme rezultati 4. zadace i kolokvija bit na netu? naime, ima nas koji zivimo sat i pol, dva od faksa pa da ne dolazimo ako ne moramo u terminu zalbi bezveze... |
a i mene to zanima, al nekak mi se čini da neće... a ništa, dođemo u 12, uvijek možemo čekat do pola 2 ak se nemamo što žalit nije da nemamo učit, al koga briga... ja se samo nadam da će tih rezultata stvarno ako ne prije barem u 12 na faxu bit... zapravo se ne bih čudila ni da ih ne bude, više me ništa iznenadit ne može...
znam da prigovaram, ali kad me iživciralo ovo što se sve radi u zadnji čas i što je skroz neorganizirano
_________________ kalendar

|
|
[Vrh] |
|
|