Prethodna tema :: Sljedeća tema |
Autor/ica |
Poruka |
Gost
|
|
[Vrh] |
|
Gost
|
Postano: 17:10 uto, 8. 6. 2010 Naslov: |
|
|
Tomek složio bih se s tobom! ovo je sramotno! najprije nam se ukinu rokovi, sad više nema ni završnog,a kao vrhunac bodovi ostaju isti :evil:
imam ja prijedlog za sljedeću godinu,neka inžinjeri imaju samo jedan kolokvij,što će im ovaj drugi, a sve drugo neka ostane isto???? ovo za profesorski smjer neću ni komentirat :evil: :evil:
Tomek složio bih se s tobom! ovo je sramotno! najprije nam se ukinu rokovi, sad više nema ni završnog,a kao vrhunac bodovi ostaju isti
imam ja prijedlog za sljedeću godinu,neka inžinjeri imaju samo jedan kolokvij,što će im ovaj drugi, a sve drugo neka ostane isto???? ovo za profesorski smjer neću ni komentirat
|
|
[Vrh] |
|
nameless Forumaš(ica)


Pridružen/a: 29. 09. 2007. (13:59:36) Postovi: (58)16
Spol: 
Lokacija: Zagreb
|
|
[Vrh] |
|
Gost
|
|
[Vrh] |
|
Gost
|
|
[Vrh] |
|
tammy Forumaš(ica)

Pridružen/a: 02. 07. 2007. (20:37:10) Postovi: (197)16
|
Postano: 17:37 uto, 8. 6. 2010 Naslov: |
|
|
[quote="ToMeK"]Ovi kriteriji koji su izvješeni su diskriminirajući i sramotni. Neću ulazit u to kada su tek dogovoreni. Zapamtite ovaj kolegij iz više razloga.
1) Završnog ispita nema, a skala se radi kao da ga ima. Dakle, ukoliko imate 72 boda iz kolegija imate 3. Iako ste skupili sve skupa 80% bodova na kolegiju imate 3. Ocjena tri je distribuirana sa 59,5 - 74,5 dakle onaj tko je sakupio 60 bodova i onaj tko ima od njega više 12 bodova imaju istu ocjenu.
2) Ja ne znam gdje je nestalo tih 10 bodova, ali ako već nema završnog, osim za 2 i 5, trebalo bi sniziti kriterij i bodovne pragove. Jer budimo realni. U opticaju je bilo 90 bodova.
3) Profesorima ovaj kolegij nosi 5 ECTS-a, a nama 6. Ok. Profesorima je prag za 4 62,5. Dakle, netko ima 62,5 boda, a netko od naših 70 bodova. Njima za to ide 4, nama 3. Bodovanje za diplomski ide ovako. Oni za 62,5 boda dobiju 20 bodova za upis na diplomski, a vi 18 bodova iako imate 10-ak bodova više nego oni.
4) Profesori su imali iste predavače i asistente kao i mi, sa time da oni nemaju sastrane još i Numeričku, RP, Integrale. Ok, kolegij im nosi manje ECTS-a. To se dalo kompenzirati sa pomakom od maksimalno 5 bodova.
Kako onda da čovjek dalje ima motivaciju za učenje??[/quote]
Na završni ispit možeš po dogovoru s profesorom. Sumnjam da će te netko odbiti ako želiš bolju ocjenu :shock:
Profesorima je ovaj kolegij izborni i kad već nosi manje ECTSa, da, treba smanjiti kriterije (to je i smisao takvog bodovanja).
I profesori ne slušaju samo algebarske neg imaju još kolegija. I te iste uče. Ne vidim razloga za ovakve izjave.
ToMeK (napisa): | Ovi kriteriji koji su izvješeni su diskriminirajući i sramotni. Neću ulazit u to kada su tek dogovoreni. Zapamtite ovaj kolegij iz više razloga.
1) Završnog ispita nema, a skala se radi kao da ga ima. Dakle, ukoliko imate 72 boda iz kolegija imate 3. Iako ste skupili sve skupa 80% bodova na kolegiju imate 3. Ocjena tri je distribuirana sa 59,5 - 74,5 dakle onaj tko je sakupio 60 bodova i onaj tko ima od njega više 12 bodova imaju istu ocjenu.
2) Ja ne znam gdje je nestalo tih 10 bodova, ali ako već nema završnog, osim za 2 i 5, trebalo bi sniziti kriterij i bodovne pragove. Jer budimo realni. U opticaju je bilo 90 bodova.
3) Profesorima ovaj kolegij nosi 5 ECTS-a, a nama 6. Ok. Profesorima je prag za 4 62,5. Dakle, netko ima 62,5 boda, a netko od naših 70 bodova. Njima za to ide 4, nama 3. Bodovanje za diplomski ide ovako. Oni za 62,5 boda dobiju 20 bodova za upis na diplomski, a vi 18 bodova iako imate 10-ak bodova više nego oni.
4) Profesori su imali iste predavače i asistente kao i mi, sa time da oni nemaju sastrane još i Numeričku, RP, Integrale. Ok, kolegij im nosi manje ECTS-a. To se dalo kompenzirati sa pomakom od maksimalno 5 bodova.
Kako onda da čovjek dalje ima motivaciju za učenje?? |
Na završni ispit možeš po dogovoru s profesorom. Sumnjam da će te netko odbiti ako želiš bolju ocjenu
Profesorima je ovaj kolegij izborni i kad već nosi manje ECTSa, da, treba smanjiti kriterije (to je i smisao takvog bodovanja).
I profesori ne slušaju samo algebarske neg imaju još kolegija. I te iste uče. Ne vidim razloga za ovakve izjave.
_________________ 
|
|
[Vrh] |
|
ddduuu Forumaš(ica)

Pridružen/a: 16. 11. 2008. (12:31:48) Postovi: (109)16
|
|
[Vrh] |
|
ekstra Forumaš(ica)

Pridružen/a: 13. 11. 2007. (12:31:28) Postovi: (12)16
|
Postano: 17:49 uto, 8. 6. 2010 Naslov: |
|
|
Tammy, uzela si mi "riječ" iz usta :)
ToMeK, donekle shvaćam tvoju ogorčenost, ali ne trebaš padati tako nisko da ideš "pljuvati" po nastavničkom smjeru.
Ako te zanima, u ovom semestru oni još slušaju:
Kompleksnu analizu (ili Uvod u diferencijalnu geometriju),
Elementarnu teoriju brojeva,
Vjerojatnost i statistiku,
Pedagogiju 2,
Seminar 4.
Uz Algebarske strukture, to je 6 kolegija.
Zašto se nisi zapitao/la da ako slušaju potpuno isti kolegij sa vama, imaju sve iste obaveze, da im se onda ne da 6 ECTS-a?
Budući da to nije moguće, morala se napraviti neka razlika.
Mislim da ti niti jedan student nastavničkog smjera nije ništa kriv ukoliko si nesretan/na postignutim...
[size=9][color=#999999]Added after 1 minutes:[/color][/size]
ddduuu, na naslovnoj strani kolegija ti piše :arrow: http://web.math.hr/nastava/alg/
Tammy, uzela si mi "riječ" iz usta
ToMeK, donekle shvaćam tvoju ogorčenost, ali ne trebaš padati tako nisko da ideš "pljuvati" po nastavničkom smjeru.
Ako te zanima, u ovom semestru oni još slušaju:
Kompleksnu analizu (ili Uvod u diferencijalnu geometriju),
Elementarnu teoriju brojeva,
Vjerojatnost i statistiku,
Pedagogiju 2,
Seminar 4.
Uz Algebarske strukture, to je 6 kolegija.
Zašto se nisi zapitao/la da ako slušaju potpuno isti kolegij sa vama, imaju sve iste obaveze, da im se onda ne da 6 ECTS-a?
Budući da to nije moguće, morala se napraviti neka razlika.
Mislim da ti niti jedan student nastavničkog smjera nije ništa kriv ukoliko si nesretan/na postignutim...
Added after 1 minutes:
ddduuu, na naslovnoj strani kolegija ti piše http://web.math.hr/nastava/alg/
|
|
[Vrh] |
|
ddduuu Forumaš(ica)

Pridružen/a: 16. 11. 2008. (12:31:48) Postovi: (109)16
|
|
[Vrh] |
|
Gost
|
Postano: 18:02 uto, 8. 6. 2010 Naslov: |
|
|
nitko ne pljuje po nastavničkom smjeru tako da ne razumijem čemu ta nabrajanja kolegija, mislim da nema smisla vući ikakve paralele između, to su dva svijeta za sebe :roll: ali ne može mi nitko ospriti da je ovakav kriteij u redu, ovo je krajnje nepoštivaje studentskih prava :!:
i da, mi bi sad u moru ispita trebali odgovarat za veću ocjenu, dok vi u samom startu na te bodove imate duplo veću :?: :?:
nitko ne pljuje po nastavničkom smjeru tako da ne razumijem čemu ta nabrajanja kolegija, mislim da nema smisla vući ikakve paralele između, to su dva svijeta za sebe ali ne može mi nitko ospriti da je ovakav kriteij u redu, ovo je krajnje nepoštivaje studentskih prava
i da, mi bi sad u moru ispita trebali odgovarat za veću ocjenu, dok vi u samom startu na te bodove imate duplo veću
|
|
[Vrh] |
|
Gino Forumaš(ica)

Pridružen/a: 11. 09. 2008. (10:54:06) Postovi: (370)16
Lokacija: Pula
|
|
[Vrh] |
|
matovillka Forumaš(ica)

Pridružen/a: 27. 03. 2009. (20:47:50) Postovi: (3E)16
|
|
[Vrh] |
|
Crvenkapica Forumaš(ica)

Pridružen/a: 16. 04. 2007. (14:52:45) Postovi: (AB)16
|
Postano: 19:45 uto, 8. 6. 2010 Naslov: |
|
|
Joj daj ajde, sad ste vi inžinjeri kao zakinuti za nešto. Sorry al nama ti kolegiji (metrički prostori, kompleksna analiza, euklidski prostori, diferencijalana geometrija, vektorski prostori, algebarske strukture) vrijede 5 bodova, a vama 6, a nitko mi ne može reći da se mi manje moramo truditi i raditi da bi položili taj kolegij od vas, s vama slušamo predavanja, slušamo iste vježbe, pišemo iste kolokvije i onda da naš rad manje vrijedi od vašeg (po ECTS bodovima). Za profesore su svi pragovi pomnoženi sa 5/6 da se to izjednači i to je sasvim ok jer ako nama kolegij manje vrijedi nego vama onda bi ga trebali i lakše položiti nego vi, što je ovime učinjeno. Govorite kakva bi vam motivacija trebala biti za učenje, a šta mislite kako je nama kad se naš trud i rad manje vrednuje od vašeg a sve isto radimo kao i vi. Skidam kapu profesorima što su donijeli ovu odluku sa 5/6 i smatram da je totalno ok jer smo njome napokon izjednačeni s vama inžinjerima.
Joj daj ajde, sad ste vi inžinjeri kao zakinuti za nešto. Sorry al nama ti kolegiji (metrički prostori, kompleksna analiza, euklidski prostori, diferencijalana geometrija, vektorski prostori, algebarske strukture) vrijede 5 bodova, a vama 6, a nitko mi ne može reći da se mi manje moramo truditi i raditi da bi položili taj kolegij od vas, s vama slušamo predavanja, slušamo iste vježbe, pišemo iste kolokvije i onda da naš rad manje vrijedi od vašeg (po ECTS bodovima). Za profesore su svi pragovi pomnoženi sa 5/6 da se to izjednači i to je sasvim ok jer ako nama kolegij manje vrijedi nego vama onda bi ga trebali i lakše položiti nego vi, što je ovime učinjeno. Govorite kakva bi vam motivacija trebala biti za učenje, a šta mislite kako je nama kad se naš trud i rad manje vrednuje od vašeg a sve isto radimo kao i vi. Skidam kapu profesorima što su donijeli ovu odluku sa 5/6 i smatram da je totalno ok jer smo njome napokon izjednačeni s vama inžinjerima.
|
|
[Vrh] |
|
Gost
|
Postano: 19:53 uto, 8. 6. 2010 Naslov: |
|
|
točno, slušamo skupa kod istih prof. i istih asistenata,i na kraju pogledaj naše i vaše rezultate?? zar ne bi ocjena trebala biti mjerilo znanja,ako niste u stanju kolegij položiti po normalnim uvjetima onda, sorry ne trebate ga ni slušat s nama :evil:
ali ponata svega ovog niste vi, nego naš bodovni prag, bez obzira na vas,koji nije u redu..ali to više nije ni bitno...
točno, slušamo skupa kod istih prof. i istih asistenata,i na kraju pogledaj naše i vaše rezultate?? zar ne bi ocjena trebala biti mjerilo znanja,ako niste u stanju kolegij položiti po normalnim uvjetima onda, sorry ne trebate ga ni slušat s nama
ali ponata svega ovog niste vi, nego naš bodovni prag, bez obzira na vas,koji nije u redu..ali to više nije ni bitno...
|
|
[Vrh] |
|
Gost
|
|
[Vrh] |
|
Crvenkapica Forumaš(ica)

Pridružen/a: 16. 04. 2007. (14:52:45) Postovi: (AB)16
|
Postano: 20:26 uto, 8. 6. 2010 Naslov: |
|
|
Bilo bi najbolje kada bi nam kolegiji nosili isto bodova i onda se nitko ne bi žalio, ali se to ne može napraviti bez da nam se smanjuju bodovi nekih drugih kolegija a ne znam proceduru al vjerujem da nije najjednostavnija pa dok se to ne sredi neka bude 5/6. Gornji goste tu si malo bezobrazan i zloban što nije ok, jel tebi iskreno ne pada na pamet da nas i vas drugačije uče od samog početka studiranja. Vas ajmo reći drilaju sa masom teorije i drugim stvarima dok nas pogotovo na prvoj godini više uče kako nešto prenijeti djeci i ne sile nas toliko kao vas sa tehnikalijama dokaza. Ne govorim da je moj smjer lagan ili da je vaš teži, naprosto su različiti i vama onda lakše padaju ovakvi kolegiji nego nama jer su vas tako naučili od samog početka a mi im se moramo prilagoditi i tko nas tu šta pita jel to nama ok ili nije, prihvatiš situaciju takvu kakva je i gotovo. Mi recimo na Linearnoj algebri nismo vidjeli preko pola struktura koje na ovom kolegiju proučavamo i dok si mi moramo razjasniti kako to uopće izgleda da bi mogli primjeniti naučeno vama je to već otprije poznato i samim time lakše pa je normalno da ćete imati i bolje rezultate on nekoga tko je to vidio prvi put u životu. Uostalom, kad ću ja djeci u osnovnoj i srednjoj školi govoriti o grupama, prstenima i ostalim strukturama, odgovor je NIKADA čak ni djeci koju ću pripremati na natjecanja to neću ni spomenuti. Dakle to meni za moj posao iskreno ne treba i mogu ga sasvim pristojno raditi bez ovog i većine kolegija sa viših godina. Dakle, manje mi se vrednuje rad za kolegij, ne treba znanje s njega mi da kvalitetnije obavljam budući posao, na diplomskom će me ispitivati ga samo ako uzmem temu iz toga i ja sad stvarno ne vidim u čemu je problem sa tih 5/6 i ne vidim smisao da ti pljuješ po nama da mi imamo lošije rezultate i da ako ne možemo položiti po normalnim kriterijima ne znam šta si više napisao. Ti si sam rekao da je vaš kriterij prestrog a trebate 45% toga naučiti za prolaz s tim da tebi treba znanje iz ovog kolegija i za daljnje studiranje i možda će ti trebati za posao jednog dana. Fakat ne kužim u čemu je problem.
Bilo bi najbolje kada bi nam kolegiji nosili isto bodova i onda se nitko ne bi žalio, ali se to ne može napraviti bez da nam se smanjuju bodovi nekih drugih kolegija a ne znam proceduru al vjerujem da nije najjednostavnija pa dok se to ne sredi neka bude 5/6. Gornji goste tu si malo bezobrazan i zloban što nije ok, jel tebi iskreno ne pada na pamet da nas i vas drugačije uče od samog početka studiranja. Vas ajmo reći drilaju sa masom teorije i drugim stvarima dok nas pogotovo na prvoj godini više uče kako nešto prenijeti djeci i ne sile nas toliko kao vas sa tehnikalijama dokaza. Ne govorim da je moj smjer lagan ili da je vaš teži, naprosto su različiti i vama onda lakše padaju ovakvi kolegiji nego nama jer su vas tako naučili od samog početka a mi im se moramo prilagoditi i tko nas tu šta pita jel to nama ok ili nije, prihvatiš situaciju takvu kakva je i gotovo. Mi recimo na Linearnoj algebri nismo vidjeli preko pola struktura koje na ovom kolegiju proučavamo i dok si mi moramo razjasniti kako to uopće izgleda da bi mogli primjeniti naučeno vama je to već otprije poznato i samim time lakše pa je normalno da ćete imati i bolje rezultate on nekoga tko je to vidio prvi put u životu. Uostalom, kad ću ja djeci u osnovnoj i srednjoj školi govoriti o grupama, prstenima i ostalim strukturama, odgovor je NIKADA čak ni djeci koju ću pripremati na natjecanja to neću ni spomenuti. Dakle to meni za moj posao iskreno ne treba i mogu ga sasvim pristojno raditi bez ovog i većine kolegija sa viših godina. Dakle, manje mi se vrednuje rad za kolegij, ne treba znanje s njega mi da kvalitetnije obavljam budući posao, na diplomskom će me ispitivati ga samo ako uzmem temu iz toga i ja sad stvarno ne vidim u čemu je problem sa tih 5/6 i ne vidim smisao da ti pljuješ po nama da mi imamo lošije rezultate i da ako ne možemo položiti po normalnim kriterijima ne znam šta si više napisao. Ti si sam rekao da je vaš kriterij prestrog a trebate 45% toga naučiti za prolaz s tim da tebi treba znanje iz ovog kolegija i za daljnje studiranje i možda će ti trebati za posao jednog dana. Fakat ne kužim u čemu je problem.
|
|
[Vrh] |
|
Gost
|
|
[Vrh] |
|
Milojko Forumaš(ica)


Pridružen/a: 07. 11. 2008. (14:57:52) Postovi: (453)16
Spol: 
Lokacija: Hilbertov hotel
|
Postano: 20:35 uto, 8. 6. 2010 Naslov: |
|
|
zašto ste svi toliko opsjednuti ocjenama? ko djeca u sedmom osnovne, čovječe.
poleli ste se vrtit u krug. mislim da je u redu da se bodovni pragovi množe sa 5/6 jer se "profesorske" algebarske vrednuju manje nego "inženjerske". to je, budimo realni, ključno pitanje. Zašto profesorski smjer sluša iste predmete kao i inženjerski, sa istim profesorima, aistentima, rješava iste kolokvije i ispunjava jednake obveze kao i inženjeri, a prolaz iz kolegija im nosi samo 5 bodova?
@ddduuu:
čekaj, nije mi jasno, što je točno povreda naših (inženjeri) studentskih prava? na stranu sada činjenica kako osobno smatram da bi se [b]SVA[/b] teorija trebala isključivo usmeno ispitivati, ali, slažem se sa profesorima Širolom i Hanzer i odlukom da ne pitaju studente koji, npr imaju 48 bodova, ili one koji imaju 61 bod.. Ako su nečija prava narušena na ovom kolegiju, onda su to definitivno studentima profesorskog smjera, ali, i to je donekle ispravljeno ovom "spornom" ljestvicom ocjenjivanja
@nameless:
bravo, najpametnije što sam pročitao ovdje :D
zašto ste svi toliko opsjednuti ocjenama? ko djeca u sedmom osnovne, čovječe.
poleli ste se vrtit u krug. mislim da je u redu da se bodovni pragovi množe sa 5/6 jer se "profesorske" algebarske vrednuju manje nego "inženjerske". to je, budimo realni, ključno pitanje. Zašto profesorski smjer sluša iste predmete kao i inženjerski, sa istim profesorima, aistentima, rješava iste kolokvije i ispunjava jednake obveze kao i inženjeri, a prolaz iz kolegija im nosi samo 5 bodova?
@ddduuu:
čekaj, nije mi jasno, što je točno povreda naših (inženjeri) studentskih prava? na stranu sada činjenica kako osobno smatram da bi se SVA teorija trebala isključivo usmeno ispitivati, ali, slažem se sa profesorima Širolom i Hanzer i odlukom da ne pitaju studente koji, npr imaju 48 bodova, ili one koji imaju 61 bod.. Ako su nečija prava narušena na ovom kolegiju, onda su to definitivno studentima profesorskog smjera, ali, i to je donekle ispravljeno ovom "spornom" ljestvicom ocjenjivanja
@nameless:
bravo, najpametnije što sam pročitao ovdje
_________________ Sedam je prost broj
Bolonja je smeće i to pod hitno treba mijenjat
|
|
[Vrh] |
|
Crvenkapica Forumaš(ica)

Pridružen/a: 16. 04. 2007. (14:52:45) Postovi: (AB)16
|
|
[Vrh] |
|
maxic Forumaš(ica)

Pridružen/a: 10. 02. 2009. (20:11:13) Postovi: (45)16
|
Postano: 20:56 uto, 8. 6. 2010 Naslov: |
|
|
Simpatični su mi svi ovi borci za ljudska prava koji su toliko uvjereni u svoje stavove da čak niti ne žele pisati pod svojim imenom.
Temeljni problem nesporazuma između smjerova na preddiplomskom studiju je brisanje granica na prijavama za diplomski. Dakle, činjenica da kolega/ica sa profesorskog može upisati neki inžinjerskih smjerova i obrnuto. Iz tog razloga se kolege sa inžinjerskog osjećaju zakinuto. Jer, kao što je već rečeno, kolega/ica na inžinjerskom koji/a ima 70 bodova imat će ocjenu dobar i na konto toga 'zaraditi' 18 bodova za upis na diplomski, dok će kolega/ica s profesorskog s istim brojem bodova imati ocjenu vrlo dobar i 20 bodova za diplomski. I šta ako nekome tko je išao na inžinjerski bude falio 1 bod za upis željenog smjera, a ispred njega bude netko s profesorskog. Osim, algebarskih, netko je spomenuo da se na Linearnoj algebri na profesorskom ne uče stvari koje se uče na inžinjerskom, što će reći da se na inžinjerskom za određenu ocjenu mora znati više, a opet se ocjena gleda kao ekvivalentna.
Na spomenuta dva smjera se uči različito gradivo, uči se na različite načine, s različitim ciljem, a tako bi i trebalo biti, jer ćemo raditi različite poslove, ali onda neka recimo prvenstvo na upisu na ove inžinjerske smjerove imaju inžinjeri, a prvenstvo na nastavničke smjerove profesori. A onda, kako ostane mjesta.
Simpatični su mi svi ovi borci za ljudska prava koji su toliko uvjereni u svoje stavove da čak niti ne žele pisati pod svojim imenom.
Temeljni problem nesporazuma između smjerova na preddiplomskom studiju je brisanje granica na prijavama za diplomski. Dakle, činjenica da kolega/ica sa profesorskog može upisati neki inžinjerskih smjerova i obrnuto. Iz tog razloga se kolege sa inžinjerskog osjećaju zakinuto. Jer, kao što je već rečeno, kolega/ica na inžinjerskom koji/a ima 70 bodova imat će ocjenu dobar i na konto toga 'zaraditi' 18 bodova za upis na diplomski, dok će kolega/ica s profesorskog s istim brojem bodova imati ocjenu vrlo dobar i 20 bodova za diplomski. I šta ako nekome tko je išao na inžinjerski bude falio 1 bod za upis željenog smjera, a ispred njega bude netko s profesorskog. Osim, algebarskih, netko je spomenuo da se na Linearnoj algebri na profesorskom ne uče stvari koje se uče na inžinjerskom, što će reći da se na inžinjerskom za određenu ocjenu mora znati više, a opet se ocjena gleda kao ekvivalentna.
Na spomenuta dva smjera se uči različito gradivo, uči se na različite načine, s različitim ciljem, a tako bi i trebalo biti, jer ćemo raditi različite poslove, ali onda neka recimo prvenstvo na upisu na ove inžinjerske smjerove imaju inžinjeri, a prvenstvo na nastavničke smjerove profesori. A onda, kako ostane mjesta.
|
|
[Vrh] |
|
|