Search
 
 
  Engleski
 
 
 
Open in this window (click to change)
Forum@DeGiorgi: Početna
Forum za podršku nastavi na PMF-MO
Login Registracija FAQ Smajlići Članstvo Pretražnik Forum@DeGiorgi: Početna

gcc library
WWW:

Moja sarma
 
Započnite novu temu   Odgovorite na temu   printer-friendly view    Forum@DeGiorgi: Početna -> Kolegiji 1. godine, preddiplomski studij Matematika -> Programiranje 1 i 2
Prethodna tema :: Sljedeća tema  
Autor/ica Poruka
Blockflöte
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 18. 01. 2004. (17:04:46)
Postovi: (1AB)16
Sarma = la pohva - posuda
= 11 - 2
Lokacija: Zg

PostPostano: 10:02 čet, 24. 6. 2004    Naslov: gcc library Citirajte i odgovorite

Pitanjce, ima li u GNU-ovim C libraryima neka funkcija slična npr funkciji sound u borlandovom pascalu, unit crt ?Ne mogu se sjetit koji je .h u borlandovom c-u.
Pitanjce, ima li u GNU-ovim C libraryima neka funkcija slična npr funkciji sound u borlandovom pascalu, unit crt ?Ne mogu se sjetit koji je .h u borlandovom c-u.



_________________
-山よ,山よ! 山は活きて居る!-
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Posjetite Web stranice
ZELENIZUBNAPLANETIDO
SADE

Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 04. 03. 2004. (19:56:15)
Postovi: (54F)16
Sarma = la pohva - posuda
= 12 - 5
Lokacija: hm?

PostPostano: 14:41 pet, 25. 6. 2004    Naslov: Citirajte i odgovorite

Ovisi o arhitekturi/kompajleru. Pod C++ u linuxu se obicno koristi ncurses biblioteke kao zamjenu za crt.
A za sound i za takvu podrsku koji bi pruzao funkcionalnost cursesa u obicnom C-u ne znam :?

Pod real-mode dos-om mozes raditi stvari svojstvene crt unitu uz pomoc direktnog pristupa video memoriji na B800:0000. Tamo imas 80x25x2 bytea koja kada mijenjas se mijenja neko tekstualno polje na ekranu ili njegova boja.

Pod BC kompajlerima je postojao conio.h (console I/O) za tu svrhu...
Ovisi o arhitekturi/kompajleru. Pod C++ u linuxu se obicno koristi ncurses biblioteke kao zamjenu za crt.
A za sound i za takvu podrsku koji bi pruzao funkcionalnost cursesa u obicnom C-u ne znam Confused

Pod real-mode dos-om mozes raditi stvari svojstvene crt unitu uz pomoc direktnog pristupa video memoriji na B800:0000. Tamo imas 80x25x2 bytea koja kada mijenjas se mijenja neko tekstualno polje na ekranu ili njegova boja.

Pod BC kompajlerima je postojao conio.h (console I/O) za tu svrhu...



_________________

Pupoljak nije negiran. Rekao sam to i ponovit cu to jos jedanput. Pupoljak NIJE negirAn.
MADD
(Mothers Against Dirty Dialectics)
Based on a true story. NOT.
Ko ih sljivi, mi sviramo punk Wink
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Posjetite Web stranice
Blockflöte
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 18. 01. 2004. (17:04:46)
Postovi: (1AB)16
Sarma = la pohva - posuda
= 11 - 2
Lokacija: Zg

PostPostano: 23:24 pet, 25. 6. 2004    Naslov: Citirajte i odgovorite

Jao, joj! Thanks, prošvrljat ću malo na Net-u. Ma htio sam neke kombinacije sa speakerom isprobat na ovim linuxima u praktikumu, a c općenito nema u standardnim bibliotekama ništa tipa sound()...A ne znam kako se u linuxu pristupa speakeru...
Jao, joj! Thanks, prošvrljat ću malo na Net-u. Ma htio sam neke kombinacije sa speakerom isprobat na ovim linuxima u praktikumu, a c općenito nema u standardnim bibliotekama ništa tipa sound()...A ne znam kako se u linuxu pristupa speakeru...



_________________
-山よ,山よ! 山は活きて居る!-
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Posjetite Web stranice
cinik
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 27. 04. 2003. (23:34:09)
Postovi: (1FB)16
Spol: kućni ljubimac
Sarma = la pohva - posuda
28 = 43 - 15
Lokacija: /proc/sys/cpu/

PostPostano: 0:16 sub, 26. 6. 2004    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="Blockflöte"]Jao, joj! Thanks, prošvrljat ću malo na Net-u. Ma htio sam neke kombinacije sa speakerom isprobat na ovim linuxima u praktikumu, a c općenito nema u standardnim bibliotekama ništa tipa sound()...A ne znam kako se u linuxu pristupa speakeru...[/quote]

postoji ti jedna BOLESNA metoda... /dev/dsp je digtal sound processor device, kojef pomocu ioctl(3) mozes nastimati da bude kakve god hoces frekvencije (npr 44100), bitrate i sl., pa onda saljes tocku po tocku npr. ako zelis ton A, sin((440/44100)*n), n=0..(kolikogodhoces/44100) sekundi. Takodjer, ako stavis stereo, onda moras upucavati vrijednost za lijedvi pa za desni spiker.

Tako sam si ja gitaru ustimao [nemam sluha, ali imam osciloskop :) ].


'ave fun!


Sinisa
Blockflöte (napisa):
Jao, joj! Thanks, prošvrljat ću malo na Net-u. Ma htio sam neke kombinacije sa speakerom isprobat na ovim linuxima u praktikumu, a c općenito nema u standardnim bibliotekama ništa tipa sound()...A ne znam kako se u linuxu pristupa speakeru...


postoji ti jedna BOLESNA metoda... /dev/dsp je digtal sound processor device, kojef pomocu ioctl(3) mozes nastimati da bude kakve god hoces frekvencije (npr 44100), bitrate i sl., pa onda saljes tocku po tocku npr. ako zelis ton A, sin((440/44100)*n), n=0..(kolikogodhoces/44100) sekundi. Takodjer, ako stavis stereo, onda moras upucavati vrijednost za lijedvi pa za desni spiker.

Tako sam si ja gitaru ustimao [nemam sluha, ali imam osciloskop Smile ].


'ave fun!


Sinisa



_________________
Oslobodjen Senata.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail Posjetite Web stranice
veky
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 09. 12. 2002. (19:59:43)
Postovi: (5B0)16
Sarma = la pohva - posuda
22 = 24 - 2
Lokacija: negdje daleko...

PostPostano: 0:29 sub, 26. 6. 2004    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="cinik"]postoji ti jedna BOLESNA metoda... /dev/dsp je digtal sound processor device, kojef pomocu ioctl(3) mozes nastimati da bude kakve god hoces frekvencije (npr 44100), bitrate i sl., pa onda saljes tocku po tocku npr. ako zelis ton A, sin((440/44100)*n), n=0..(kolikogodhoces/44100) sekundi. Takodjer, ako stavis stereo, onda moras upucavati vrijednost za lijedvi pa za desni spiker.
[/quote]

Šta bolesna... u Spectrum assembleru je to bio jedini način proizvodnje zvuka. ;-)
cinik (napisa):
postoji ti jedna BOLESNA metoda... /dev/dsp je digtal sound processor device, kojef pomocu ioctl(3) mozes nastimati da bude kakve god hoces frekvencije (npr 44100), bitrate i sl., pa onda saljes tocku po tocku npr. ako zelis ton A, sin((440/44100)*n), n=0..(kolikogodhoces/44100) sekundi. Takodjer, ako stavis stereo, onda moras upucavati vrijednost za lijedvi pa za desni spiker.


Šta bolesna... u Spectrum assembleru je to bio jedini način proizvodnje zvuka. Wink


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail Posjetite Web stranice
Blockflöte
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 18. 01. 2004. (17:04:46)
Postovi: (1AB)16
Sarma = la pohva - posuda
= 11 - 2
Lokacija: Zg

PostPostano: 3:05 sub, 26. 6. 2004    Naslov: Citirajte i odgovorite

OmG :shock: !

Ah, well, očekivao sam da će biti nešto tako opskurno :) thanks!

Veky, Bog blagoslovio Spectrum i opskurne mu metode :)
OmG Shocked !

Ah, well, očekivao sam da će biti nešto tako opskurno Smile thanks!

Veky, Bog blagoslovio Spectrum i opskurne mu metode Smile



_________________
-山よ,山よ! 山は活きて居る!-
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Posjetite Web stranice
ZELENIZUBNAPLANETIDO
SADE

Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 04. 03. 2004. (19:56:15)
Postovi: (54F)16
Sarma = la pohva - posuda
= 12 - 5
Lokacija: hm?

PostPostano: 8:48 sub, 26. 6. 2004    Naslov: Citirajte i odgovorite

:idea: mislim da /dev/dsp nece slati zvuk na speaker? Jedna malo jednostavnija varijanta /dev/dsp-u (ali sa istom zamjerkom) je /dev/audio u koji mozes direktno pipeati (blockflotati ;)) .au fajlove iz shella :)
Idea mislim da /dev/dsp nece slati zvuk na speaker? Jedna malo jednostavnija varijanta /dev/dsp-u (ali sa istom zamjerkom) je /dev/audio u koji mozes direktno pipeati (blockflotati Wink) .au fajlove iz shella Smile



_________________

Pupoljak nije negiran. Rekao sam to i ponovit cu to jos jedanput. Pupoljak NIJE negirAn.
MADD
(Mothers Against Dirty Dialectics)
Based on a true story. NOT.
Ko ih sljivi, mi sviramo punk Wink
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Posjetite Web stranice
cinik
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 27. 04. 2003. (23:34:09)
Postovi: (1FB)16
Spol: kućni ljubimac
Sarma = la pohva - posuda
28 = 43 - 15
Lokacija: /proc/sys/cpu/

PostPostano: 9:25 sub, 26. 6. 2004    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="veky"]Šta bolesna... u Spectrum assembleru je to bio jedini način proizvodnje zvuka. ;-)[/quote]

oprosti, ali to je prirodan nacin, /dev/dsp i ioctl je podosta kompliciran nacin za odsimulirati isti posao......

[quote="ZELENIZUBNAPLANETIDOSADE"]mislim da /dev/dsp nece slati zvuk na speaker? Jedna malo jednostavnija varijanta /dev/dsp-u (ali sa istom zamjerkom) je /dev/audio u koji mozes direktno pipeati (blockflotati ) .au fajlove iz shella[/quote]

Na nekim sistemima je /dev/audio symlink na /dev/dsp, a ovo SIGURNO radi... osciloskop je pokazivao tocnih 440Hz. sinuoidni val -- bilo je cisto nice.


'ave fun!


Sinisa
veky (napisa):
Šta bolesna... u Spectrum assembleru je to bio jedini način proizvodnje zvuka. Wink


oprosti, ali to je prirodan nacin, /dev/dsp i ioctl je podosta kompliciran nacin za odsimulirati isti posao......

ZELENIZUBNAPLANETIDOSADE (napisa):
mislim da /dev/dsp nece slati zvuk na speaker? Jedna malo jednostavnija varijanta /dev/dsp-u (ali sa istom zamjerkom) je /dev/audio u koji mozes direktno pipeati (blockflotati ) .au fajlove iz shella


Na nekim sistemima je /dev/audio symlink na /dev/dsp, a ovo SIGURNO radi... osciloskop je pokazivao tocnih 440Hz. sinuoidni val – bilo je cisto nice.


'ave fun!


Sinisa



_________________
Oslobodjen Senata.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail Posjetite Web stranice
Prethodni postovi:   
Započnite novu temu   Odgovorite na temu   printer-friendly view    Forum@DeGiorgi: Početna -> Kolegiji 1. godine, preddiplomski studij Matematika -> Programiranje 1 i 2 Vremenska zona: GMT + 01:00.
Stranica 1 / 1.

 
Forum(o)Bir:  
Ne možete otvarati nove teme.
Ne možete odgovarati na postove.
Ne možete uređivati Vaše postove.
Ne možete izbrisati Vaše postove.
Ne možete glasovati u anketama.
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
HR (Cro) by Ančica Sečan