Search
 
 
  Engleski
 
 
 
Open in this window (click to change)
Forum@DeGiorgi: Početna
Forum za podršku nastavi na PMF-MO
Login Registracija FAQ Smajlići Članstvo Pretražnik Forum@DeGiorgi: Početna

Diplomski studij matematika-smjer nastavnički
Idite na 1, 2  Sljedeće
Moja sarma
 
Započnite novu temu   Odgovorite na temu   printer-friendly view    Forum@DeGiorgi: Početna -> Ostalo - ozbiljno -> Opća pitanja i rasprave o studiju
Prethodna tema :: Sljedeća tema  
Autor/ica Poruka
Kaktus11
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 28. 06. 2011. (09:39:55)
Postovi: (12)16
Sarma = la pohva - posuda
= 3 - 0

PostPostano: 19:30 sri, 25. 9. 2013    Naslov: Diplomski studij matematika-smjer nastavnički Citirajte i odgovorite

Možda nije najbolje riješenje ovaj upit postaviti ovdje ali zanima me što drugi misle o tome i da možda meni neke stvari postanu jasnije. Oni kojih se to tiče vidjeli su rezultate prijemnog i uočili veliki broj studenata koji se na žalost neće uspjeti upisati.
Ne bih htjela ulaziti u rasprave zašto je netko imao manje bodova od nekoga tko je ušao u 60 odabranih (svatko ima svoje životne priče), zanima me koja je alternativa tim studentima. Upisao si nastavnički smjer da bi educirao, nakon završene tri godine ne možeš educirati, a nastaviti školovanje ne možeš.
Moram se samo osvrnuti na prošle godine, na broj prijavljenih. Skrećem pozornost na činjenicu kako prošlih godina studenti kojima je ostao jedan ili dva ispita nisu dobili dodatni rok, popravak popravka i sl. , za razliku od ove u kojoj je značajan broj studenata odobrenim dodatnim rokovima uspio završiti preddiplomski, time konkurirati i za diplomski. Da se razumijemo, drago mi je da jesu, ali što sad?! Pričekati slijedeću godinu i nadati se drukčijem scenariju?!

I još nešto,
koja je razlika za buduće poslodavce, između preddiplomskog matematika i preddiplomskog matematika-smjer nastavnički ? Prema informacijama sa službenih stranica, pod naslovom "Zanimanja i poslovi za koje studij osposobljava" , razlike nema. Zašto nam onda i akademski naziv nije isti ? Zašto nisu onda prve tri godine svima iste, pa kasnije borba za diplomske ? Ili zašto nastavnički smjer jednostavno ne bude integrirani i znaš što si kad diplomiraš?

lp
Možda nije najbolje riješenje ovaj upit postaviti ovdje ali zanima me što drugi misle o tome i da možda meni neke stvari postanu jasnije. Oni kojih se to tiče vidjeli su rezultate prijemnog i uočili veliki broj studenata koji se na žalost neće uspjeti upisati.
Ne bih htjela ulaziti u rasprave zašto je netko imao manje bodova od nekoga tko je ušao u 60 odabranih (svatko ima svoje životne priče), zanima me koja je alternativa tim studentima. Upisao si nastavnički smjer da bi educirao, nakon završene tri godine ne možeš educirati, a nastaviti školovanje ne možeš.
Moram se samo osvrnuti na prošle godine, na broj prijavljenih. Skrećem pozornost na činjenicu kako prošlih godina studenti kojima je ostao jedan ili dva ispita nisu dobili dodatni rok, popravak popravka i sl. , za razliku od ove u kojoj je značajan broj studenata odobrenim dodatnim rokovima uspio završiti preddiplomski, time konkurirati i za diplomski. Da se razumijemo, drago mi je da jesu, ali što sad?! Pričekati slijedeću godinu i nadati se drukčijem scenariju?!

I još nešto,
koja je razlika za buduće poslodavce, između preddiplomskog matematika i preddiplomskog matematika-smjer nastavnički ? Prema informacijama sa službenih stranica, pod naslovom "Zanimanja i poslovi za koje studij osposobljava" , razlike nema. Zašto nam onda i akademski naziv nije isti ? Zašto nisu onda prve tri godine svima iste, pa kasnije borba za diplomske ? Ili zašto nastavnički smjer jednostavno ne bude integrirani i znaš što si kad diplomiraš?

lp


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Tomislav
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 04. 10. 2010. (20:18:25)
Postovi: (181)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
23 = 116 - 93

PostPostano: 19:42 sri, 25. 9. 2013    Naslov: Citirajte i odgovorite

Da odgovorim na ovo vezano za razliku izmedju nastavnickog i inzunjerskog smjera: nastavnicki nije isti kao i inzinjerski (a samim time ljudi na ta dva studija ne gledaju jednako, niti je titula jednaka) iz razloga jer je inzinjerski tezi cca 10-ak puta. Ne znam kako to nije jasno :?
Da odgovorim na ovo vezano za razliku izmedju nastavnickog i inzunjerskog smjera: nastavnicki nije isti kao i inzinjerski (a samim time ljudi na ta dva studija ne gledaju jednako, niti je titula jednaka) iz razloga jer je inzinjerski tezi cca 10-ak puta. Ne znam kako to nije jasno Confused


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Kaktus11
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 28. 06. 2011. (09:39:55)
Postovi: (12)16
Sarma = la pohva - posuda
= 3 - 0

PostPostano: 20:13 sri, 25. 9. 2013    Naslov: Citirajte i odgovorite

Tomislav,
meni je to u potpunosti jasno i krivo si shvatio (ne bih se usudila uopće uspoređivati), ali vjeruj mi da ljudima koji ne poznaju naš sustav nije. Nastavnički smjer nakon tri godine ne može predavati u školi, ponavljam, prema informacijama s naših službenih stranica nakon tri godine osposobljeni smo za isto. Postavila sam to pitanje jer mi to nema smisla...
Tomislav,
meni je to u potpunosti jasno i krivo si shvatio (ne bih se usudila uopće uspoređivati), ali vjeruj mi da ljudima koji ne poznaju naš sustav nije. Nastavnički smjer nakon tri godine ne može predavati u školi, ponavljam, prema informacijama s naših službenih stranica nakon tri godine osposobljeni smo za isto. Postavila sam to pitanje jer mi to nema smisla...


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Tomislav
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 04. 10. 2010. (20:18:25)
Postovi: (181)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
23 = 116 - 93

PostPostano: 20:35 sri, 25. 9. 2013    Naslov: Citirajte i odgovorite

Aha, ispricavam se. To da osoba nakon 3 godine nastavnickog ne moze predavati u skoli meni je također totalni debilizam, no to nije uopce cudno s obzirom na to kakvi ljudi sastavljaju zakone i pravila vezane za skolstvo :(.

Samo pogledaj da npr. osoba koja zavrsi preddipl i dipomski na inzinjerskom takodjer ne moze predavati u skoli bez da polozi pedagoske predmete, sto je takodjer u najmanju ruku smijesno i tuzno :/
Aha, ispricavam se. To da osoba nakon 3 godine nastavnickog ne moze predavati u skoli meni je također totalni debilizam, no to nije uopce cudno s obzirom na to kakvi ljudi sastavljaju zakone i pravila vezane za skolstvo Sad.

Samo pogledaj da npr. osoba koja zavrsi preddipl i dipomski na inzinjerskom takodjer ne moze predavati u skoli bez da polozi pedagoske predmete, sto je takodjer u najmanju ruku smijesno i tuzno Ehm?


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
~sanja~
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 18. 07. 2006. (20:06:20)
Postovi: (1A)16
Sarma = la pohva - posuda
= 1 - 1

PostPostano: 21:26 sri, 25. 9. 2013    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="Tomislav"]

Samo pogledaj da npr. osoba koja zavrsi preddipl i dipomski na inzinjerskom takodjer ne moze predavati u skoli bez da polozi pedagoske predmete, sto je takodjer u najmanju ruku smijesno i tuzno :/[/quote]

ne bih se bas slozila s time. jedno je imati znanje, a drugo znati to znanje i prenijeti na druge.
Tomislav (napisa):


Samo pogledaj da npr. osoba koja zavrsi preddipl i dipomski na inzinjerskom takodjer ne moze predavati u skoli bez da polozi pedagoske predmete, sto je takodjer u najmanju ruku smijesno i tuzno Ehm?


ne bih se bas slozila s time. jedno je imati znanje, a drugo znati to znanje i prenijeti na druge.


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
RonnieColeman
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 26. 04. 2006. (10:35:00)
Postovi: (20B)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
= 45 - 39
Lokacija: |R^3

PostPostano: 21:26 sri, 25. 9. 2013    Naslov: Citirajte i odgovorite

Da inženjer može ići raditi u školu, na dulje vrijeme jer na kraće može, nastavnički smjer bi se istrebio prije nego tunguška bodljorepa čigra.

Usto, nisi li se na faxu susreo sa asistentom koji ti je grozan predavač. Znaš li zašto? Zato što taj posao mora obavljati prisilno i nema nikakve pedagoške kompteencije za obavljanje istog.
Da inženjer može ići raditi u školu, na dulje vrijeme jer na kraće može, nastavnički smjer bi se istrebio prije nego tunguška bodljorepa čigra.

Usto, nisi li se na faxu susreo sa asistentom koji ti je grozan predavač. Znaš li zašto? Zato što taj posao mora obavljati prisilno i nema nikakve pedagoške kompteencije za obavljanje istog.



_________________
...He never had looked less like captain of any-thing, even his own soul.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
dodinho
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 27. 09. 2011. (11:17:47)
Postovi: (4B)16
Sarma = la pohva - posuda
= 9 - 2

PostPostano: 21:34 sri, 25. 9. 2013    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="Tomislav"]
Samo pogledaj da npr. osoba koja zavrsi preddipl i dipomski na inzinjerskom takodjer ne moze predavati u skoli bez da polozi pedagoske predmete, sto je takodjer u najmanju ruku smijesno i tuzno :/[/quote]

Ja bih htio samo reći da sam predavao u gimnaziji samo sa završenim preddiplomskim(inženjer), jer nije bilo zainteresiranih(čitaj: nije se nitko prijavio), a zakonski je navodno sve bilo ok...
tako da se teoretski i može predavati ako si najkvalificiraniji/a u datom trenutku :)
Tomislav (napisa):

Samo pogledaj da npr. osoba koja zavrsi preddipl i dipomski na inzinjerskom takodjer ne moze predavati u skoli bez da polozi pedagoske predmete, sto je takodjer u najmanju ruku smijesno i tuzno Ehm?


Ja bih htio samo reći da sam predavao u gimnaziji samo sa završenim preddiplomskim(inženjer), jer nije bilo zainteresiranih(čitaj: nije se nitko prijavio), a zakonski je navodno sve bilo ok...
tako da se teoretski i može predavati ako si najkvalificiraniji/a u datom trenutku Smile


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Tomislav
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 04. 10. 2010. (20:18:25)
Postovi: (181)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
23 = 116 - 93

PostPostano: 21:59 sri, 25. 9. 2013    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="~sanja~"][quote="Tomislav"]

Samo pogledaj da npr. osoba koja zavrsi preddipl i dipomski na inzinjerskom takodjer ne moze predavati u skoli bez da polozi pedagoske predmete, sto je takodjer u najmanju ruku smijesno i tuzno :/[/quote]

ne bih se bas slozila s time. jedno je imati znanje, a drugo znati to znanje i prenijeti na druge.[/quote]

Ako pricamo npr. o gradivu na nasem faksu, pogotovo kod zahtjevnijih predmeta, onda sigurno osoba koja je naučila svo gradivo s kolegija ne može to objasniti dobro kao profesor, ma koliko god student bio dobar, iako objasnjavaju zapravo istu stvar - za taj slucaj bih se slozio (zato jer je cesto potrebno puno siri pogled na situaciju od onog konkretnog gradiva koje se predaje, a to cesto zahtijeva i poznavanje puno vise cinjenica nego sto student mora nauciti za sam taj kolegij).

No ako govorimo o gradivu srednje skole, sto je bilo kojem prosjecnom studentu trivijalno, ne vidim kako je moguce da npr. jako dobar student ne moze ucenicima to znanje prenijeti kao i osoba koja je polozila 3-4-5-6 pedagoskih predmeta, a nema jednaku kolicinu znanja. Molim te ukazi mi na ono sto mi promice, jer ja to iskreno ne vidim :/

[size=9][color=#999999]Added after 4 minutes:[/color][/size]

[quote="RonnieColeman"]Da inženjer može ići raditi u školu, na dulje vrijeme jer na kraće može, nastavnički smjer bi se istrebio prije nego tunguška bodljorepa čigra.

Usto, nisi li se na faxu susreo sa asistentom koji ti je grozan predavač. Znaš li zašto? Zato što taj posao mora obavljati prisilno i nema nikakve pedagoške kompteencije za obavljanje istog.[/quote]

Vjerujem da ima puno asistenata kojima se nikako ne da predavati /drzati vjezbe jer imaju pametnijih stvari u zivotu koje bi mogli raditi, no ipak im je to posao i stoga se za to trude i studenti to vide i cijene (vidi primjer V.Kovač). Oni koji dolaze na vjezbe i ne znaju koji predmet predaju, cak i da imaju zavrsenih 300 pedagoskih kolegija, ne bi predavali nista bolje jer se ne radi o neznanju prenosenja znanja na studente vec o lijenosti i tko zna cemu. :D
~sanja~ (napisa):
Tomislav (napisa):


Samo pogledaj da npr. osoba koja zavrsi preddipl i dipomski na inzinjerskom takodjer ne moze predavati u skoli bez da polozi pedagoske predmete, sto je takodjer u najmanju ruku smijesno i tuzno Ehm?


ne bih se bas slozila s time. jedno je imati znanje, a drugo znati to znanje i prenijeti na druge.


Ako pricamo npr. o gradivu na nasem faksu, pogotovo kod zahtjevnijih predmeta, onda sigurno osoba koja je naučila svo gradivo s kolegija ne može to objasniti dobro kao profesor, ma koliko god student bio dobar, iako objasnjavaju zapravo istu stvar - za taj slucaj bih se slozio (zato jer je cesto potrebno puno siri pogled na situaciju od onog konkretnog gradiva koje se predaje, a to cesto zahtijeva i poznavanje puno vise cinjenica nego sto student mora nauciti za sam taj kolegij).

No ako govorimo o gradivu srednje skole, sto je bilo kojem prosjecnom studentu trivijalno, ne vidim kako je moguce da npr. jako dobar student ne moze ucenicima to znanje prenijeti kao i osoba koja je polozila 3-4-5-6 pedagoskih predmeta, a nema jednaku kolicinu znanja. Molim te ukazi mi na ono sto mi promice, jer ja to iskreno ne vidim Ehm?

Added after 4 minutes:

RonnieColeman (napisa):
Da inženjer može ići raditi u školu, na dulje vrijeme jer na kraće može, nastavnički smjer bi se istrebio prije nego tunguška bodljorepa čigra.

Usto, nisi li se na faxu susreo sa asistentom koji ti je grozan predavač. Znaš li zašto? Zato što taj posao mora obavljati prisilno i nema nikakve pedagoške kompteencije za obavljanje istog.


Vjerujem da ima puno asistenata kojima se nikako ne da predavati /drzati vjezbe jer imaju pametnijih stvari u zivotu koje bi mogli raditi, no ipak im je to posao i stoga se za to trude i studenti to vide i cijene (vidi primjer V.Kovač). Oni koji dolaze na vjezbe i ne znaju koji predmet predaju, cak i da imaju zavrsenih 300 pedagoskih kolegija, ne bi predavali nista bolje jer se ne radi o neznanju prenosenja znanja na studente vec o lijenosti i tko zna cemu. Very Happy


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
mdoko
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 30. 11. 2002. (22:17:12)
Postovi: (71A)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
199 = 237 - 38
Lokacija: Heriot-Watt University, Edinburgh

PostPostano: 22:09 sri, 25. 9. 2013    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="Tomislav"]No ako govorimo o gradivu srednje skole, sto je bilo kojem prosjecnom studentu trivijalno, ne vidim kako je moguce da npr. jako dobar student ne moze ucenicima to znanje prenijeti kao i osoba koja je polozila 3-4-5-6 pedagoskih predmeta, a nema jednaku kolicinu znanja. Molim te ukazi mi na ono sto mi promice, jer ja to iskreno ne vidim :/[/quote]

Žalosno je koliko se kod nas podcjenjuju didaktičko-metodičke vještine. Sposobnost konciznog iznošenja gradiva, procjena kvalitete retencije znanja kod učenika, odabir najpogodnijeg načina prezentacije sadržaja u ovisnosti o karakteristikama grupe učenika kojima se predaje itd., ni u kojem slučaju nisu stvari koje se stiče samim time što netko jako dobro poznaje gimnazijsko ili osnovnoškolsko gradivo. Dapače, što ti neko gradivo djeluje trivijalnije, to ga je teže ispredavati na kvalitetan način onima koji se s tim istim gradivom po prvi puta susreću i zbog toga je svladavanje didaktičkih i pedagoških vještina izuzetno bitno za ljude koji će karijeru provesti u školama.

[size=9][color=#999999]Added after 4 minutes:[/color][/size]

[quote="Tomislav"]
Vjerujem da ima puno asistenata kojima se nikako ne da predavati /drzati vjezbe jer imaju pametnijih stvari u zivotu koje bi mogli raditi, [b]no ipak im je to posao[/b] [/quote]

Vraga im je to posao. U novačkom ugovoru lijepo piše da je čovjek zaposlen u "svrhu stjecanja doktorata". Posao im je da polože 6 ispita na doktorskom studiju i doktoriraju u roku od 6 godina, jer u suprotnom gube posao. Kvaliteta držanja nastave nam nikakav, ponavljam - apsolutno nikakav, utjecaj na buduće napredovanje u akademskoj karijeri.
Tomislav (napisa):
No ako govorimo o gradivu srednje skole, sto je bilo kojem prosjecnom studentu trivijalno, ne vidim kako je moguce da npr. jako dobar student ne moze ucenicima to znanje prenijeti kao i osoba koja je polozila 3-4-5-6 pedagoskih predmeta, a nema jednaku kolicinu znanja. Molim te ukazi mi na ono sto mi promice, jer ja to iskreno ne vidim Ehm?


Žalosno je koliko se kod nas podcjenjuju didaktičko-metodičke vještine. Sposobnost konciznog iznošenja gradiva, procjena kvalitete retencije znanja kod učenika, odabir najpogodnijeg načina prezentacije sadržaja u ovisnosti o karakteristikama grupe učenika kojima se predaje itd., ni u kojem slučaju nisu stvari koje se stiče samim time što netko jako dobro poznaje gimnazijsko ili osnovnoškolsko gradivo. Dapače, što ti neko gradivo djeluje trivijalnije, to ga je teže ispredavati na kvalitetan način onima koji se s tim istim gradivom po prvi puta susreću i zbog toga je svladavanje didaktičkih i pedagoških vještina izuzetno bitno za ljude koji će karijeru provesti u školama.

Added after 4 minutes:

Tomislav (napisa):

Vjerujem da ima puno asistenata kojima se nikako ne da predavati /drzati vjezbe jer imaju pametnijih stvari u zivotu koje bi mogli raditi, no ipak im je to posao


Vraga im je to posao. U novačkom ugovoru lijepo piše da je čovjek zaposlen u "svrhu stjecanja doktorata". Posao im je da polože 6 ispita na doktorskom studiju i doktoriraju u roku od 6 godina, jer u suprotnom gube posao. Kvaliteta držanja nastave nam nikakav, ponavljam - apsolutno nikakav, utjecaj na buduće napredovanje u akademskoj karijeri.



_________________
Extraordinary claims require extraordinary evidence. – Carl Sagan
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Posjetite Web stranice
Tomislav
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 04. 10. 2010. (20:18:25)
Postovi: (181)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
23 = 116 - 93

PostPostano: 22:21 sri, 25. 9. 2013    Naslov: Citirajte i odgovorite

Posto nisam informiran, onda molim za pojasnjenje sljedecih stvari, posto sam mislio da je novacima drzanje nastave dio posla.

Znaci netko tko se zaposli kao novak, tj. krene na doktorski studij i plati 20k kuna, a uz to radi na faksu i drzi vjezbe i ne dobiva nikakvu novcanu naknadu za to?

Ili se netko zaposli kao novak, ne plati 20k kuna, drzi vjezbe i bude placen neki xy iznos za to? Ako da, koliko iznosi taj xy iznos ako nije tajna?

Ili nesto 3.?

:)
Posto nisam informiran, onda molim za pojasnjenje sljedecih stvari, posto sam mislio da je novacima drzanje nastave dio posla.

Znaci netko tko se zaposli kao novak, tj. krene na doktorski studij i plati 20k kuna, a uz to radi na faksu i drzi vjezbe i ne dobiva nikakvu novcanu naknadu za to?

Ili se netko zaposli kao novak, ne plati 20k kuna, drzi vjezbe i bude placen neki xy iznos za to? Ako da, koliko iznosi taj xy iznos ako nije tajna?

Ili nesto 3.?

Smile


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
RonnieColeman
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 26. 04. 2006. (10:35:00)
Postovi: (20B)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
= 45 - 39
Lokacija: |R^3

PostPostano: 22:25 sri, 25. 9. 2013    Naslov: Citirajte i odgovorite

Moja poanta je išla samo u tom smjeru da ukažem da nam profesorski smjer i ne treba ako će inženjer biti u zaposleničkoj klasi ekvivalencije sa profesorom.

mdokov post ti daje odličan uvid u ostalo poentiranje oko nužnosti pedagoško-didaktičkog djelovanja na formalnoj razini.
Moja poanta je išla samo u tom smjeru da ukažem da nam profesorski smjer i ne treba ako će inženjer biti u zaposleničkoj klasi ekvivalencije sa profesorom.

mdokov post ti daje odličan uvid u ostalo poentiranje oko nužnosti pedagoško-didaktičkog djelovanja na formalnoj razini.



_________________
...He never had looked less like captain of any-thing, even his own soul.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Kaktus11
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 28. 06. 2011. (09:39:55)
Postovi: (12)16
Sarma = la pohva - posuda
= 3 - 0

PostPostano: 6:58 čet, 26. 9. 2013    Naslov: Citirajte i odgovorite

Svi koji studiramo na PMF-u složit ćemo se da razlika između smjerova postoji i nema potrebe da se međusobno prepiremo, ali za poslodavce očito ne/govorim o završenom preddiplomskom studiju.
Kad dođem na razgovor za posao, citiram "za različita tehnička zanimanja i poslove u gospodarstvu, državnoj upravi i javnome sektoru koji uključuju analitički način razmišljanja, temeljna znanja iz područja matematike i računarstva, sposobnost matematičkoga modeliranja i rješavanja različitih problema, poznavanje statistike, sposobnost organizacije, analize i prezentacije podataka te primjenu ICT-a", napomenti ću da sam ja onaj lakši smjer na PMF-u???!!!
Ili eto, kako je naveo Dodinho, zaposlit će nas i jedne i druge nakon tri godine u školi, ali privremeno, zamjena, bez stažiranja i polaganja državnog...ali što, do mirovine ću raditi zamjene i misliti hoće li me sutra netko izbaciti s posla...
Svi koji studiramo na PMF-u složit ćemo se da razlika između smjerova postoji i nema potrebe da se međusobno prepiremo, ali za poslodavce očito ne/govorim o završenom preddiplomskom studiju.
Kad dođem na razgovor za posao, citiram "za različita tehnička zanimanja i poslove u gospodarstvu, državnoj upravi i javnome sektoru koji uključuju analitički način razmišljanja, temeljna znanja iz područja matematike i računarstva, sposobnost matematičkoga modeliranja i rješavanja različitih problema, poznavanje statistike, sposobnost organizacije, analize i prezentacije podataka te primjenu ICT-a", napomenti ću da sam ja onaj lakši smjer na PMF-u???!!!
Ili eto, kako je naveo Dodinho, zaposlit će nas i jedne i druge nakon tri godine u školi, ali privremeno, zamjena, bez stažiranja i polaganja državnog...ali što, do mirovine ću raditi zamjene i misliti hoće li me sutra netko izbaciti s posla...


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
krcko
Forumaš nagrađen za životno djelo
Forumaš nagrađen za životno djelo


Pridružen/a: 07. 10. 2002. (15:57:59)
Postovi: (18B3)16
Sarma = la pohva - posuda
655 = 759 - 104

PostPostano: 8:28 čet, 26. 9. 2013    Naslov: Citirajte i odgovorite

Problem s preddiplomskim nastavničkim studijem je što s 3 godine faksa ne možeš raditi u školi, čak ni osnovnoj. Nije samo stvar u HR zakonodavstvu. EU regulativa je takva da nastavnici moraju završiti 5 godina faksa.

Osobno smatram da bi fleksibilniji bio samo jedan preddiplomski studij matematike. Ako namjeravaš na nastavnički diplomski, izabereš PEPSI modul; za diplomski Računarstvo informatički modul; za Financijsku ekonomski modul itd. Spajanje preddiplomskih neće se desiti u skoroj budućnosti. Ozbiljno se o tome razgovaralo prije ljeta i prevladao je stav da ne ulazimo u radikalnu reorganizaciju studija.
Problem s preddiplomskim nastavničkim studijem je što s 3 godine faksa ne možeš raditi u školi, čak ni osnovnoj. Nije samo stvar u HR zakonodavstvu. EU regulativa je takva da nastavnici moraju završiti 5 godina faksa.

Osobno smatram da bi fleksibilniji bio samo jedan preddiplomski studij matematike. Ako namjeravaš na nastavnički diplomski, izabereš PEPSI modul; za diplomski Računarstvo informatički modul; za Financijsku ekonomski modul itd. Spajanje preddiplomskih neće se desiti u skoroj budućnosti. Ozbiljno se o tome razgovaralo prije ljeta i prevladao je stav da ne ulazimo u radikalnu reorganizaciju studija.



_________________
Vedran Krcadinac

Ljudi su razliciti, a nula je paran broj.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail Posjetite Web stranice
Kaktus11
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 28. 06. 2011. (09:39:55)
Postovi: (12)16
Sarma = la pohva - posuda
= 3 - 0

PostPostano: 8:44 čet, 26. 9. 2013    Naslov: Citirajte i odgovorite

U potpunosti se slažem, ali mišljenje samih studenata se često zanemaruje.
Sadašnji nastavnički program nema smisla jer mi nikoga s tri završene godine ne možemo educirati.
Zašto onda nastavnički smjer ne traje u startu 5 godina (a ne 3+2) ?
U potpunosti se slažem, ali mišljenje samih studenata se često zanemaruje.
Sadašnji nastavnički program nema smisla jer mi nikoga s tri završene godine ne možemo educirati.
Zašto onda nastavnički smjer ne traje u startu 5 godina (a ne 3+2) ?


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
holidayRainbowLights
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 28. 03. 2012. (23:58:54)
Postovi: (11)16
Spol: kućni ljubimac
Sarma = la pohva - posuda
= 1 - 0

PostPostano: 14:47 čet, 26. 9. 2013    Naslov: Re: Diplomski studij matematika-smjer nastavnički Citirajte i odgovorite

ili, zašto kvote, jednostavno, nisu veće?
ako je ove godine veći broj studenata koji je završio dodiplomski, kako mogu kvote ostati iste?
ili, zašto kvote, jednostavno, nisu veće?
ako je ove godine veći broj studenata koji je završio dodiplomski, kako mogu kvote ostati iste?



_________________
"Perfection is achieved not when there is nothing more to add, but when there's nothing more to take away." (Exupery)
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Lafiel
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 26. 09. 2007. (09:56:59)
Postovi: (153)16
Spol: žensko
Sarma = la pohva - posuda
27 = 51 - 24

PostPostano: 15:29 čet, 26. 9. 2013    Naslov: Citirajte i odgovorite

Prilično sam sigurna da kvote ne ovise o interesu, nego o kapacitetu, što nastavnog osoblja, što fizičkom. :?


[quote="krcko"]Osobno smatram da bi fleksibilniji bio samo jedan preddiplomski studij matematike. Ako namjeravaš na nastavnički diplomski, izabereš PEPSI modul; za diplomski Računarstvo informatički modul; za Financijsku ekonomski modul itd. Spajanje preddiplomskih neće se desiti u skoroj budućnosti. Ozbiljno se o tome razgovaralo prije ljeta i prevladao je stav da ne ulazimo u radikalnu reorganizaciju studija.[/quote]
Ovo zapravo zvuči kao zanimljiva ideja, ali ne pomaže s problemom koji je ovdje naveden, a to je da nakon 3 godine preddiplomskog osoba ne smije predavati u školi, bez obzira na to kako se taj preddiplomski studij zvao. Što efektivno znači da, ako završiš preddiplomski nastavnički i ne nastaviš dalje, kao da nisi završio ništa. :(

Inače, je li razlog za ne-diranje preddiplomskog financijske prirode, administrativne, ili neke treće?
Prilično sam sigurna da kvote ne ovise o interesu, nego o kapacitetu, što nastavnog osoblja, što fizičkom. Confused


krcko (napisa):
Osobno smatram da bi fleksibilniji bio samo jedan preddiplomski studij matematike. Ako namjeravaš na nastavnički diplomski, izabereš PEPSI modul; za diplomski Računarstvo informatički modul; za Financijsku ekonomski modul itd. Spajanje preddiplomskih neće se desiti u skoroj budućnosti. Ozbiljno se o tome razgovaralo prije ljeta i prevladao je stav da ne ulazimo u radikalnu reorganizaciju studija.

Ovo zapravo zvuči kao zanimljiva ideja, ali ne pomaže s problemom koji je ovdje naveden, a to je da nakon 3 godine preddiplomskog osoba ne smije predavati u školi, bez obzira na to kako se taj preddiplomski studij zvao. Što efektivno znači da, ako završiš preddiplomski nastavnički i ne nastaviš dalje, kao da nisi završio ništa. Sad

Inače, je li razlog za ne-diranje preddiplomskog financijske prirode, administrativne, ili neke treće?



_________________
Weit von hier fällt Gold von den Sternen
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Megy Poe
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 05. 11. 2009. (23:14:52)
Postovi: (122)16
Sarma = la pohva - posuda
14 = 25 - 11

PostPostano: 15:34 čet, 26. 9. 2013    Naslov: Citirajte i odgovorite

Ja samo želim nadovezati da sudeći po listi cca 40 ljudi s inžinjerskog smjera također nema šta upisati..a nije da se oni mogu negdje zaposliti s završenim preddiplomskim.

Tako da nastavnički smjer nije jedini ove godine koji je popunjen..
Ja samo želim nadovezati da sudeći po listi cca 40 ljudi s inžinjerskog smjera također nema šta upisati..a nije da se oni mogu negdje zaposliti s završenim preddiplomskim.

Tako da nastavnički smjer nije jedini ove godine koji je popunjen..


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
ŽivjelaBolonja
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 26. 09. 2013. (16:05:13)
Postovi: (3)16
Sarma = la pohva - posuda
= 0 - 0

PostPostano: 16:35 čet, 26. 9. 2013    Naslov: Citirajte i odgovorite

Da, istina, ali je poanta da je ove godine izmišljen dodatni rok za studente kojima je ostao jedan ispit što se do sada nikad nije radilo. Masovno su prošli te se broj prijava povećao za nastavnički a kvota ostala ista.

[size=9][color=#999999]Added after 11 minutes:[/color][/size]

I onda je netko tko je zapravo trebao pasti godinu, upisao diplomski... Ja sam pošle godine pala godinu zbog jednog kolegija koji mi je ostao do kraja, nitko mi nije dao dodatni rok, čekala sam godinu dana da ga položim. Pa se malo osjećam zakinuto moram priznati.
Da, istina, ali je poanta da je ove godine izmišljen dodatni rok za studente kojima je ostao jedan ispit što se do sada nikad nije radilo. Masovno su prošli te se broj prijava povećao za nastavnički a kvota ostala ista.

Added after 11 minutes:

I onda je netko tko je zapravo trebao pasti godinu, upisao diplomski... Ja sam pošle godine pala godinu zbog jednog kolegija koji mi je ostao do kraja, nitko mi nije dao dodatni rok, čekala sam godinu dana da ga položim. Pa se malo osjećam zakinuto moram priznati.


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Megy Poe
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 05. 11. 2009. (23:14:52)
Postovi: (122)16
Sarma = la pohva - posuda
14 = 25 - 11

PostPostano: 17:45 čet, 26. 9. 2013    Naslov: Citirajte i odgovorite

Istina, taj rok je otvoren zbog situacije da bi ti ljudi letili van s faksa, no bezobzira meni je totalno besmisleno da nemamo dovoljno mjesta, koliko sam ja upoznata sa drugim fakultetima uvijek se svi upišu dalje i nitko nema problema sa biranjem smjera.

Također na svim drugim fakultetima prednost imaju oni koji su fakultet završili na tom sveučilištu i smjeru koji upisuju pa eventualno izvise oni koji dolaze s drugih fakulteta.
Istina, taj rok je otvoren zbog situacije da bi ti ljudi letili van s faksa, no bezobzira meni je totalno besmisleno da nemamo dovoljno mjesta, koliko sam ja upoznata sa drugim fakultetima uvijek se svi upišu dalje i nitko nema problema sa biranjem smjera.

Također na svim drugim fakultetima prednost imaju oni koji su fakultet završili na tom sveučilištu i smjeru koji upisuju pa eventualno izvise oni koji dolaze s drugih fakulteta.


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
ŽivjelaBolonja
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 26. 09. 2013. (16:05:13)
Postovi: (3)16
Sarma = la pohva - posuda
= 0 - 0

PostPostano: 17:52 čet, 26. 9. 2013    Naslov: Citirajte i odgovorite

Tako je, da se razumijemo, ja ne želim nikome nesreću i drago mi je da ljudi nisu izbačeni s faksa, ali zbog njih neki drugi studenti ne mogu nastaviti školovanje.
Da čekam iduću godinu da upišem diplomski?
Tko mi garantira da ću upasti opet tj da se ovakva situacija neće ponoviti?
Radit s tri godine ne mogu... Koje je rješenje?
Tako je, da se razumijemo, ja ne želim nikome nesreću i drago mi je da ljudi nisu izbačeni s faksa, ali zbog njih neki drugi studenti ne mogu nastaviti školovanje.
Da čekam iduću godinu da upišem diplomski?
Tko mi garantira da ću upasti opet tj da se ovakva situacija neće ponoviti?
Radit s tri godine ne mogu... Koje je rješenje?


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Prethodni postovi:   
Započnite novu temu   Odgovorite na temu   printer-friendly view    Forum@DeGiorgi: Početna -> Ostalo - ozbiljno -> Opća pitanja i rasprave o studiju Vremenska zona: GMT + 01:00.
Idite na 1, 2  Sljedeće
Stranica 1 / 2.

 
Forum(o)Bir:  
Ne možete otvarati nove teme.
Ne možete odgovarati na postove.
Ne možete uređivati Vaše postove.
Ne možete izbrisati Vaše postove.
Ne možete glasovati u anketama.
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
HR (Cro) by Ančica Sečan