Prethodna tema :: Sljedeća tema |
Autor/ica |
Poruka |
Kaktus11 Forumaš(ica)
Pridružen/a: 28. 06. 2011. (09:39:55) Postovi: (12)16
|
Postano: 19:30 sri, 25. 9. 2013 Naslov: Diplomski studij matematika-smjer nastavnički |
|
|
Možda nije najbolje riješenje ovaj upit postaviti ovdje ali zanima me što drugi misle o tome i da možda meni neke stvari postanu jasnije. Oni kojih se to tiče vidjeli su rezultate prijemnog i uočili veliki broj studenata koji se na žalost neće uspjeti upisati.
Ne bih htjela ulaziti u rasprave zašto je netko imao manje bodova od nekoga tko je ušao u 60 odabranih (svatko ima svoje životne priče), zanima me koja je alternativa tim studentima. Upisao si nastavnički smjer da bi educirao, nakon završene tri godine ne možeš educirati, a nastaviti školovanje ne možeš.
Moram se samo osvrnuti na prošle godine, na broj prijavljenih. Skrećem pozornost na činjenicu kako prošlih godina studenti kojima je ostao jedan ili dva ispita nisu dobili dodatni rok, popravak popravka i sl. , za razliku od ove u kojoj je značajan broj studenata odobrenim dodatnim rokovima uspio završiti preddiplomski, time konkurirati i za diplomski. Da se razumijemo, drago mi je da jesu, ali što sad?! Pričekati slijedeću godinu i nadati se drukčijem scenariju?!
I još nešto,
koja je razlika za buduće poslodavce, između preddiplomskog matematika i preddiplomskog matematika-smjer nastavnički ? Prema informacijama sa službenih stranica, pod naslovom "Zanimanja i poslovi za koje studij osposobljava" , razlike nema. Zašto nam onda i akademski naziv nije isti ? Zašto nisu onda prve tri godine svima iste, pa kasnije borba za diplomske ? Ili zašto nastavnički smjer jednostavno ne bude integrirani i znaš što si kad diplomiraš?
lp
Možda nije najbolje riješenje ovaj upit postaviti ovdje ali zanima me što drugi misle o tome i da možda meni neke stvari postanu jasnije. Oni kojih se to tiče vidjeli su rezultate prijemnog i uočili veliki broj studenata koji se na žalost neće uspjeti upisati.
Ne bih htjela ulaziti u rasprave zašto je netko imao manje bodova od nekoga tko je ušao u 60 odabranih (svatko ima svoje životne priče), zanima me koja je alternativa tim studentima. Upisao si nastavnički smjer da bi educirao, nakon završene tri godine ne možeš educirati, a nastaviti školovanje ne možeš.
Moram se samo osvrnuti na prošle godine, na broj prijavljenih. Skrećem pozornost na činjenicu kako prošlih godina studenti kojima je ostao jedan ili dva ispita nisu dobili dodatni rok, popravak popravka i sl. , za razliku od ove u kojoj je značajan broj studenata odobrenim dodatnim rokovima uspio završiti preddiplomski, time konkurirati i za diplomski. Da se razumijemo, drago mi je da jesu, ali što sad?! Pričekati slijedeću godinu i nadati se drukčijem scenariju?!
I još nešto,
koja je razlika za buduće poslodavce, između preddiplomskog matematika i preddiplomskog matematika-smjer nastavnički ? Prema informacijama sa službenih stranica, pod naslovom "Zanimanja i poslovi za koje studij osposobljava" , razlike nema. Zašto nam onda i akademski naziv nije isti ? Zašto nisu onda prve tri godine svima iste, pa kasnije borba za diplomske ? Ili zašto nastavnički smjer jednostavno ne bude integrirani i znaš što si kad diplomiraš?
lp
|
|
[Vrh] |
|
Tomislav Forumaš(ica)
Pridružen/a: 04. 10. 2010. (20:18:25) Postovi: (181)16
Spol:
|
|
[Vrh] |
|
Kaktus11 Forumaš(ica)
Pridružen/a: 28. 06. 2011. (09:39:55) Postovi: (12)16
|
|
[Vrh] |
|
Tomislav Forumaš(ica)
Pridružen/a: 04. 10. 2010. (20:18:25) Postovi: (181)16
Spol:
|
|
[Vrh] |
|
~sanja~ Forumaš(ica)
Pridružen/a: 18. 07. 2006. (20:06:20) Postovi: (1A)16
|
|
[Vrh] |
|
RonnieColeman Forumaš(ica)
Pridružen/a: 26. 04. 2006. (10:35:00) Postovi: (20B)16
Spol:
Lokacija: |R^3
|
|
[Vrh] |
|
dodinho Forumaš(ica)
Pridružen/a: 27. 09. 2011. (11:17:47) Postovi: (4B)16
|
|
[Vrh] |
|
Tomislav Forumaš(ica)
Pridružen/a: 04. 10. 2010. (20:18:25) Postovi: (181)16
Spol:
|
Postano: 21:59 sri, 25. 9. 2013 Naslov: |
|
|
[quote="~sanja~"][quote="Tomislav"]
Samo pogledaj da npr. osoba koja zavrsi preddipl i dipomski na inzinjerskom takodjer ne moze predavati u skoli bez da polozi pedagoske predmete, sto je takodjer u najmanju ruku smijesno i tuzno :/[/quote]
ne bih se bas slozila s time. jedno je imati znanje, a drugo znati to znanje i prenijeti na druge.[/quote]
Ako pricamo npr. o gradivu na nasem faksu, pogotovo kod zahtjevnijih predmeta, onda sigurno osoba koja je naučila svo gradivo s kolegija ne može to objasniti dobro kao profesor, ma koliko god student bio dobar, iako objasnjavaju zapravo istu stvar - za taj slucaj bih se slozio (zato jer je cesto potrebno puno siri pogled na situaciju od onog konkretnog gradiva koje se predaje, a to cesto zahtijeva i poznavanje puno vise cinjenica nego sto student mora nauciti za sam taj kolegij).
No ako govorimo o gradivu srednje skole, sto je bilo kojem prosjecnom studentu trivijalno, ne vidim kako je moguce da npr. jako dobar student ne moze ucenicima to znanje prenijeti kao i osoba koja je polozila 3-4-5-6 pedagoskih predmeta, a nema jednaku kolicinu znanja. Molim te ukazi mi na ono sto mi promice, jer ja to iskreno ne vidim :/
[size=9][color=#999999]Added after 4 minutes:[/color][/size]
[quote="RonnieColeman"]Da inženjer može ići raditi u školu, na dulje vrijeme jer na kraće može, nastavnički smjer bi se istrebio prije nego tunguška bodljorepa čigra.
Usto, nisi li se na faxu susreo sa asistentom koji ti je grozan predavač. Znaš li zašto? Zato što taj posao mora obavljati prisilno i nema nikakve pedagoške kompteencije za obavljanje istog.[/quote]
Vjerujem da ima puno asistenata kojima se nikako ne da predavati /drzati vjezbe jer imaju pametnijih stvari u zivotu koje bi mogli raditi, no ipak im je to posao i stoga se za to trude i studenti to vide i cijene (vidi primjer V.Kovač). Oni koji dolaze na vjezbe i ne znaju koji predmet predaju, cak i da imaju zavrsenih 300 pedagoskih kolegija, ne bi predavali nista bolje jer se ne radi o neznanju prenosenja znanja na studente vec o lijenosti i tko zna cemu. :D
~sanja~ (napisa): | Tomislav (napisa): |
Samo pogledaj da npr. osoba koja zavrsi preddipl i dipomski na inzinjerskom takodjer ne moze predavati u skoli bez da polozi pedagoske predmete, sto je takodjer u najmanju ruku smijesno i tuzno |
ne bih se bas slozila s time. jedno je imati znanje, a drugo znati to znanje i prenijeti na druge. |
Ako pricamo npr. o gradivu na nasem faksu, pogotovo kod zahtjevnijih predmeta, onda sigurno osoba koja je naučila svo gradivo s kolegija ne može to objasniti dobro kao profesor, ma koliko god student bio dobar, iako objasnjavaju zapravo istu stvar - za taj slucaj bih se slozio (zato jer je cesto potrebno puno siri pogled na situaciju od onog konkretnog gradiva koje se predaje, a to cesto zahtijeva i poznavanje puno vise cinjenica nego sto student mora nauciti za sam taj kolegij).
No ako govorimo o gradivu srednje skole, sto je bilo kojem prosjecnom studentu trivijalno, ne vidim kako je moguce da npr. jako dobar student ne moze ucenicima to znanje prenijeti kao i osoba koja je polozila 3-4-5-6 pedagoskih predmeta, a nema jednaku kolicinu znanja. Molim te ukazi mi na ono sto mi promice, jer ja to iskreno ne vidim
Added after 4 minutes:
RonnieColeman (napisa): | Da inženjer može ići raditi u školu, na dulje vrijeme jer na kraće može, nastavnički smjer bi se istrebio prije nego tunguška bodljorepa čigra.
Usto, nisi li se na faxu susreo sa asistentom koji ti je grozan predavač. Znaš li zašto? Zato što taj posao mora obavljati prisilno i nema nikakve pedagoške kompteencije za obavljanje istog. |
Vjerujem da ima puno asistenata kojima se nikako ne da predavati /drzati vjezbe jer imaju pametnijih stvari u zivotu koje bi mogli raditi, no ipak im je to posao i stoga se za to trude i studenti to vide i cijene (vidi primjer V.Kovač). Oni koji dolaze na vjezbe i ne znaju koji predmet predaju, cak i da imaju zavrsenih 300 pedagoskih kolegija, ne bi predavali nista bolje jer se ne radi o neznanju prenosenja znanja na studente vec o lijenosti i tko zna cemu.
|
|
[Vrh] |
|
mdoko Forumaš(ica)
Pridružen/a: 30. 11. 2002. (22:17:12) Postovi: (71A)16
Spol:
Lokacija: Heriot-Watt University, Edinburgh
|
Postano: 22:09 sri, 25. 9. 2013 Naslov: |
|
|
[quote="Tomislav"]No ako govorimo o gradivu srednje skole, sto je bilo kojem prosjecnom studentu trivijalno, ne vidim kako je moguce da npr. jako dobar student ne moze ucenicima to znanje prenijeti kao i osoba koja je polozila 3-4-5-6 pedagoskih predmeta, a nema jednaku kolicinu znanja. Molim te ukazi mi na ono sto mi promice, jer ja to iskreno ne vidim :/[/quote]
Žalosno je koliko se kod nas podcjenjuju didaktičko-metodičke vještine. Sposobnost konciznog iznošenja gradiva, procjena kvalitete retencije znanja kod učenika, odabir najpogodnijeg načina prezentacije sadržaja u ovisnosti o karakteristikama grupe učenika kojima se predaje itd., ni u kojem slučaju nisu stvari koje se stiče samim time što netko jako dobro poznaje gimnazijsko ili osnovnoškolsko gradivo. Dapače, što ti neko gradivo djeluje trivijalnije, to ga je teže ispredavati na kvalitetan način onima koji se s tim istim gradivom po prvi puta susreću i zbog toga je svladavanje didaktičkih i pedagoških vještina izuzetno bitno za ljude koji će karijeru provesti u školama.
[size=9][color=#999999]Added after 4 minutes:[/color][/size]
[quote="Tomislav"]
Vjerujem da ima puno asistenata kojima se nikako ne da predavati /drzati vjezbe jer imaju pametnijih stvari u zivotu koje bi mogli raditi, [b]no ipak im je to posao[/b] [/quote]
Vraga im je to posao. U novačkom ugovoru lijepo piše da je čovjek zaposlen u "svrhu stjecanja doktorata". Posao im je da polože 6 ispita na doktorskom studiju i doktoriraju u roku od 6 godina, jer u suprotnom gube posao. Kvaliteta držanja nastave nam nikakav, ponavljam - apsolutno nikakav, utjecaj na buduće napredovanje u akademskoj karijeri.
Tomislav (napisa): | No ako govorimo o gradivu srednje skole, sto je bilo kojem prosjecnom studentu trivijalno, ne vidim kako je moguce da npr. jako dobar student ne moze ucenicima to znanje prenijeti kao i osoba koja je polozila 3-4-5-6 pedagoskih predmeta, a nema jednaku kolicinu znanja. Molim te ukazi mi na ono sto mi promice, jer ja to iskreno ne vidim |
Žalosno je koliko se kod nas podcjenjuju didaktičko-metodičke vještine. Sposobnost konciznog iznošenja gradiva, procjena kvalitete retencije znanja kod učenika, odabir najpogodnijeg načina prezentacije sadržaja u ovisnosti o karakteristikama grupe učenika kojima se predaje itd., ni u kojem slučaju nisu stvari koje se stiče samim time što netko jako dobro poznaje gimnazijsko ili osnovnoškolsko gradivo. Dapače, što ti neko gradivo djeluje trivijalnije, to ga je teže ispredavati na kvalitetan način onima koji se s tim istim gradivom po prvi puta susreću i zbog toga je svladavanje didaktičkih i pedagoških vještina izuzetno bitno za ljude koji će karijeru provesti u školama.
Added after 4 minutes:
Tomislav (napisa): |
Vjerujem da ima puno asistenata kojima se nikako ne da predavati /drzati vjezbe jer imaju pametnijih stvari u zivotu koje bi mogli raditi, no ipak im je to posao |
Vraga im je to posao. U novačkom ugovoru lijepo piše da je čovjek zaposlen u "svrhu stjecanja doktorata". Posao im je da polože 6 ispita na doktorskom studiju i doktoriraju u roku od 6 godina, jer u suprotnom gube posao. Kvaliteta držanja nastave nam nikakav, ponavljam - apsolutno nikakav, utjecaj na buduće napredovanje u akademskoj karijeri.
_________________ Extraordinary claims require extraordinary evidence. – Carl Sagan
|
|
[Vrh] |
|
Tomislav Forumaš(ica)
Pridružen/a: 04. 10. 2010. (20:18:25) Postovi: (181)16
Spol:
|
Postano: 22:21 sri, 25. 9. 2013 Naslov: |
|
|
Posto nisam informiran, onda molim za pojasnjenje sljedecih stvari, posto sam mislio da je novacima drzanje nastave dio posla.
Znaci netko tko se zaposli kao novak, tj. krene na doktorski studij i plati 20k kuna, a uz to radi na faksu i drzi vjezbe i ne dobiva nikakvu novcanu naknadu za to?
Ili se netko zaposli kao novak, ne plati 20k kuna, drzi vjezbe i bude placen neki xy iznos za to? Ako da, koliko iznosi taj xy iznos ako nije tajna?
Ili nesto 3.?
:)
Posto nisam informiran, onda molim za pojasnjenje sljedecih stvari, posto sam mislio da je novacima drzanje nastave dio posla.
Znaci netko tko se zaposli kao novak, tj. krene na doktorski studij i plati 20k kuna, a uz to radi na faksu i drzi vjezbe i ne dobiva nikakvu novcanu naknadu za to?
Ili se netko zaposli kao novak, ne plati 20k kuna, drzi vjezbe i bude placen neki xy iznos za to? Ako da, koliko iznosi taj xy iznos ako nije tajna?
Ili nesto 3.?
|
|
[Vrh] |
|
RonnieColeman Forumaš(ica)
Pridružen/a: 26. 04. 2006. (10:35:00) Postovi: (20B)16
Spol:
Lokacija: |R^3
|
|
[Vrh] |
|
Kaktus11 Forumaš(ica)
Pridružen/a: 28. 06. 2011. (09:39:55) Postovi: (12)16
|
Postano: 6:58 čet, 26. 9. 2013 Naslov: |
|
|
Svi koji studiramo na PMF-u složit ćemo se da razlika između smjerova postoji i nema potrebe da se međusobno prepiremo, ali za poslodavce očito ne/govorim o završenom preddiplomskom studiju.
Kad dođem na razgovor za posao, citiram "za različita tehnička zanimanja i poslove u gospodarstvu, državnoj upravi i javnome sektoru koji uključuju analitički način razmišljanja, temeljna znanja iz područja matematike i računarstva, sposobnost matematičkoga modeliranja i rješavanja različitih problema, poznavanje statistike, sposobnost organizacije, analize i prezentacije podataka te primjenu ICT-a", napomenti ću da sam ja onaj lakši smjer na PMF-u???!!!
Ili eto, kako je naveo Dodinho, zaposlit će nas i jedne i druge nakon tri godine u školi, ali privremeno, zamjena, bez stažiranja i polaganja državnog...ali što, do mirovine ću raditi zamjene i misliti hoće li me sutra netko izbaciti s posla...
Svi koji studiramo na PMF-u složit ćemo se da razlika između smjerova postoji i nema potrebe da se međusobno prepiremo, ali za poslodavce očito ne/govorim o završenom preddiplomskom studiju.
Kad dođem na razgovor za posao, citiram "za različita tehnička zanimanja i poslove u gospodarstvu, državnoj upravi i javnome sektoru koji uključuju analitički način razmišljanja, temeljna znanja iz područja matematike i računarstva, sposobnost matematičkoga modeliranja i rješavanja različitih problema, poznavanje statistike, sposobnost organizacije, analize i prezentacije podataka te primjenu ICT-a", napomenti ću da sam ja onaj lakši smjer na PMF-u???!!!
Ili eto, kako je naveo Dodinho, zaposlit će nas i jedne i druge nakon tri godine u školi, ali privremeno, zamjena, bez stažiranja i polaganja državnog...ali što, do mirovine ću raditi zamjene i misliti hoće li me sutra netko izbaciti s posla...
|
|
[Vrh] |
|
krcko Forumaš nagrađen za životno djelo
Pridružen/a: 07. 10. 2002. (15:57:59) Postovi: (18B3)16
|
|
[Vrh] |
|
Kaktus11 Forumaš(ica)
Pridružen/a: 28. 06. 2011. (09:39:55) Postovi: (12)16
|
|
[Vrh] |
|
holidayRainbowLights Forumaš(ica)
Pridružen/a: 28. 03. 2012. (23:58:54) Postovi: (11)16
Spol:
|
Postano: 14:47 čet, 26. 9. 2013 Naslov: Re: Diplomski studij matematika-smjer nastavnički |
|
|
ili, zašto kvote, jednostavno, nisu veće?
ako je ove godine veći broj studenata koji je završio dodiplomski, kako mogu kvote ostati iste?
ili, zašto kvote, jednostavno, nisu veće?
ako je ove godine veći broj studenata koji je završio dodiplomski, kako mogu kvote ostati iste?
_________________ "Perfection is achieved not when there is nothing more to add, but when there's nothing more to take away." (Exupery)
|
|
[Vrh] |
|
Lafiel Forumaš(ica)
Pridružen/a: 26. 09. 2007. (09:56:59) Postovi: (153)16
Spol:
|
Postano: 15:29 čet, 26. 9. 2013 Naslov: |
|
|
Prilično sam sigurna da kvote ne ovise o interesu, nego o kapacitetu, što nastavnog osoblja, što fizičkom. :?
[quote="krcko"]Osobno smatram da bi fleksibilniji bio samo jedan preddiplomski studij matematike. Ako namjeravaš na nastavnički diplomski, izabereš PEPSI modul; za diplomski Računarstvo informatički modul; za Financijsku ekonomski modul itd. Spajanje preddiplomskih neće se desiti u skoroj budućnosti. Ozbiljno se o tome razgovaralo prije ljeta i prevladao je stav da ne ulazimo u radikalnu reorganizaciju studija.[/quote]
Ovo zapravo zvuči kao zanimljiva ideja, ali ne pomaže s problemom koji je ovdje naveden, a to je da nakon 3 godine preddiplomskog osoba ne smije predavati u školi, bez obzira na to kako se taj preddiplomski studij zvao. Što efektivno znači da, ako završiš preddiplomski nastavnički i ne nastaviš dalje, kao da nisi završio ništa. :(
Inače, je li razlog za ne-diranje preddiplomskog financijske prirode, administrativne, ili neke treće?
Prilično sam sigurna da kvote ne ovise o interesu, nego o kapacitetu, što nastavnog osoblja, što fizičkom.
krcko (napisa): | Osobno smatram da bi fleksibilniji bio samo jedan preddiplomski studij matematike. Ako namjeravaš na nastavnički diplomski, izabereš PEPSI modul; za diplomski Računarstvo informatički modul; za Financijsku ekonomski modul itd. Spajanje preddiplomskih neće se desiti u skoroj budućnosti. Ozbiljno se o tome razgovaralo prije ljeta i prevladao je stav da ne ulazimo u radikalnu reorganizaciju studija. |
Ovo zapravo zvuči kao zanimljiva ideja, ali ne pomaže s problemom koji je ovdje naveden, a to je da nakon 3 godine preddiplomskog osoba ne smije predavati u školi, bez obzira na to kako se taj preddiplomski studij zvao. Što efektivno znači da, ako završiš preddiplomski nastavnički i ne nastaviš dalje, kao da nisi završio ništa.
Inače, je li razlog za ne-diranje preddiplomskog financijske prirode, administrativne, ili neke treće?
_________________ Weit von hier fällt Gold von den Sternen
|
|
[Vrh] |
|
Megy Poe Forumaš(ica)
Pridružen/a: 05. 11. 2009. (23:14:52) Postovi: (122)16
|
|
[Vrh] |
|
ŽivjelaBolonja Forumaš(ica)
Pridružen/a: 26. 09. 2013. (16:05:13) Postovi: (3)16
|
Postano: 16:35 čet, 26. 9. 2013 Naslov: |
|
|
Da, istina, ali je poanta da je ove godine izmišljen dodatni rok za studente kojima je ostao jedan ispit što se do sada nikad nije radilo. Masovno su prošli te se broj prijava povećao za nastavnički a kvota ostala ista.
[size=9][color=#999999]Added after 11 minutes:[/color][/size]
I onda je netko tko je zapravo trebao pasti godinu, upisao diplomski... Ja sam pošle godine pala godinu zbog jednog kolegija koji mi je ostao do kraja, nitko mi nije dao dodatni rok, čekala sam godinu dana da ga položim. Pa se malo osjećam zakinuto moram priznati.
Da, istina, ali je poanta da je ove godine izmišljen dodatni rok za studente kojima je ostao jedan ispit što se do sada nikad nije radilo. Masovno su prošli te se broj prijava povećao za nastavnički a kvota ostala ista.
Added after 11 minutes:
I onda je netko tko je zapravo trebao pasti godinu, upisao diplomski... Ja sam pošle godine pala godinu zbog jednog kolegija koji mi je ostao do kraja, nitko mi nije dao dodatni rok, čekala sam godinu dana da ga položim. Pa se malo osjećam zakinuto moram priznati.
|
|
[Vrh] |
|
Megy Poe Forumaš(ica)
Pridružen/a: 05. 11. 2009. (23:14:52) Postovi: (122)16
|
|
[Vrh] |
|
ŽivjelaBolonja Forumaš(ica)
Pridružen/a: 26. 09. 2013. (16:05:13) Postovi: (3)16
|
|
[Vrh] |
|
|