Search
 
 
  Engleski
 
 
 
Open in this window (click to change)
Forum@DeGiorgi: Početna
Forum za podršku nastavi na PMF-MO
Login Registracija FAQ Smajlići Članstvo Pretražnik Forum@DeGiorgi: Početna

Rezultati 2. kolokvija su na webu
WWW:
Idite na 1, 2  Sljedeće
Moja sarma
 
Započnite novu temu   Odgovorite na temu   printer-friendly view    Forum@DeGiorgi: Početna -> Kolegiji 1. godine, preddiplomski studij Matematika -> Programiranje 1 i 2
Prethodna tema :: Sljedeća tema  
Autor/ica Poruka
Zvone
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 01. 07. 2003. (13:09:44)
Postovi: (9D)16
Sarma = la pohva - posuda
67 = 74 - 7

PostPostano: 21:05 sri, 1. 6. 2005    Naslov: Rezultati 2. kolokvija su na webu Citirajte i odgovorite

Privremene i nesluzbene rezultate 2. kolokvija mozete pronaci [url=http://web.math.hr/nastava/c/kolokviji/rezultati/c2005_kolokvij_2_rezultati.pdf]ovdje[/url].

Zalbe ce biti u cetvrtak, 2.6. (tj. sutra) u 14h.
Privremene i nesluzbene rezultate 2. kolokvija mozete pronaci ovdje.

Zalbe ce biti u cetvrtak, 2.6. (tj. sutra) u 14h.


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail
Nesi
Inventar Foruma
(Moderator)
Inventar Foruma<br>(Moderator)


Pridružen/a: 14. 10. 2002. (14:27:35)
Postovi: (E68)16
Spol: kućni ljubimac
Sarma: -

PostPostano: 2:17 čet, 2. 6. 2005    Naslov: Citirajte i odgovorite

ne bih ja bila ja kada ne bih napravila i nesto ovakvo:

[code:1]ukupno = 260 ljudofa

proslo 77 ljudofa (30%) i to ovako:

5 9 *********
4 8 ********
3 22 ********** ********** **
2 38 ********** ********** ********** ********

nema za potpis: 86 ljudofa (33%)
(sjetimo li se jos da 260 nije brojka ljudi koji su upisani u prvu godinu....)

palo 97 ljudofa (37%) (a dobilo potpis)
[/code:1]

moj osobni osvrt.... i pitanje onima koji su kolokvije pisali.... (a nije da ih nisam pogledala ovih dana nakon kolokvija)
brojka palih ljudi (ovo zvuci ko palih boraca :wink:) je takva kakva je.... u razloge zasto su pali necu ulaziti..... svatko moze imati lose dane... etc...
iskreno mi je zhao sto nisu prosli, ali bit ce bolje na pismenom :wink:
(mozda se sjete demosa na vrijeme :grebgreb: NHF anyone, ofkors :wink: )

ono sto mene zanima je ova ogromna brojka ljudi koji _nisu_ skupili 15 bodova koliko je trebalo za potpis (ok, u ponderiranoj sumi, sto znaci nesto izmedju samo 38 na prvom ili 25 na drugom kolokviju)

mislim da je svatko tko je imalo pratio nastavu, mozda skicnuo u lanjski i preklanjski kolokvij... _trebao_ trivijalno skupiti za potpis....
samo oni prvi zadaci u oba kolokvija su dosta za egzibiciju zvanu 'uvjet za potpis'

dakle, netko upuceniji.... tj netko tko je to piskarao... moze li rasvjetliti tu nepoznanicu, zasto je bilo _toliko_ tesko (a pricamo o trecini ljudi koji su izlazili na kolokvije) skupiti bodove za potpis?
zbilja mi nije jasno, pa bih voljela da bar ovdje dobijemo neki feedback?
ne bih ja bila ja kada ne bih napravila i nesto ovakvo:

Kod:
ukupno = 260 ljudofa

proslo 77 ljudofa (30%) i to ovako:

5   9    *********
4   8    ********
3   22   ********** ********** **
2   38   ********** ********** ********** ********

nema za potpis:  86 ljudofa (33%)
(sjetimo li se jos da 260 nije brojka ljudi koji su upisani u prvu godinu....)

palo 97 ljudofa (37%) (a dobilo potpis)


moj osobni osvrt.... i pitanje onima koji su kolokvije pisali.... (a nije da ih nisam pogledala ovih dana nakon kolokvija)
brojka palih ljudi (ovo zvuci ko palih boraca Wink) je takva kakva je.... u razloge zasto su pali necu ulaziti..... svatko moze imati lose dane... etc...
iskreno mi je zhao sto nisu prosli, ali bit ce bolje na pismenom Wink
(mozda se sjete demosa na vrijeme Kotacici rade 100 na sat NHF anyone, ofkors Wink )

ono sto mene zanima je ova ogromna brojka ljudi koji _nisu_ skupili 15 bodova koliko je trebalo za potpis (ok, u ponderiranoj sumi, sto znaci nesto izmedju samo 38 na prvom ili 25 na drugom kolokviju)

mislim da je svatko tko je imalo pratio nastavu, mozda skicnuo u lanjski i preklanjski kolokvij... _trebao_ trivijalno skupiti za potpis....
samo oni prvi zadaci u oba kolokvija su dosta za egzibiciju zvanu 'uvjet za potpis'

dakle, netko upuceniji.... tj netko tko je to piskarao... moze li rasvjetliti tu nepoznanicu, zasto je bilo _toliko_ tesko (a pricamo o trecini ljudi koji su izlazili na kolokvije) skupiti bodove za potpis?
zbilja mi nije jasno, pa bih voljela da bar ovdje dobijemo neki feedback?



_________________
It's not who you love. It's how.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Posjetite Web stranice
OnkelTom
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 24. 05. 2005. (10:25:32)
Postovi: (11)16
Sarma = la pohva - posuda
= 0 - 0
Lokacija: /home/homer

PostPostano: 7:13 čet, 2. 6. 2005    Naslov: Citirajte i odgovorite

pretpostavka ( barem moja ) jest da vecina studenata prve godine na ing. smjeru koji nemaju previse interesa u racunarstvu, konkretno programiranju, na nekoj svojoj skali prioriteta pozicioniraju i UUR i C vrlo nisko pa to rezultira ovakvom statistikom. Sto se tice samih kolokvija cini mi se da su ove godine kolokviji bili znatno tezi nego proslih godina.
pretpostavka ( barem moja ) jest da vecina studenata prve godine na ing. smjeru koji nemaju previse interesa u racunarstvu, konkretno programiranju, na nekoj svojoj skali prioriteta pozicioniraju i UUR i C vrlo nisko pa to rezultira ovakvom statistikom. Sto se tice samih kolokvija cini mi se da su ove godine kolokviji bili znatno tezi nego proslih godina.


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Grga
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 23. 12. 2004. (23:05:23)
Postovi: (280)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
99 = 124 - 25

PostPostano: 9:54 čet, 2. 6. 2005    Naslov: Citirajte i odgovorite

Mene je zacudilo da su stavili takve zadatke, pogotovo nakon sto se prvi kolokvij rijesioo kao sto se rijesio. Prvi zadatak koji je kakti bio lagan, je bio dosta tezi nego proslih godina. Drugi je bio stvarno lagan, ali je valjda ljude prepalo sto se spominje rijec rekurzija makar je zadatak prakticki vec rijesen. Treci se ne sjecam tocno ali isto mislim da nije bio tezak, dok je cetvrti bio nesto tezi. Peti je komotno mogao nositi 35 bodova koliko je tu posla bilo, a i nije bas sasvim dobro bio postavljen, pa je moglo doci do zabune. Sesti je, iako je skolski primjer rekurzije svima koje sam pitao bio tezak sto znaci da ocito rekurzija nije dovoljno dobro obradena. Za to ne krivim C, jer je nacin rada kakav vec je i nije se moglo to bolje izvjezbati jer se na vjezbama - ne vjezba (rjesava zadatke), nego uvod u racunarstvo na kojem se iz nekog razloga rekurzija nije radila.

Koliko objektivno mogu procijeniti, kolokvij je bio tezi nego proslih godina, s time da je zadatak s rekurzijom mnogima bio nerjesiv jer uopce nemaju iskustva s tim tipom zadataka. No sad, zasto je bilo tesko skupit 15%, ne znam.
Mene je zacudilo da su stavili takve zadatke, pogotovo nakon sto se prvi kolokvij rijesioo kao sto se rijesio. Prvi zadatak koji je kakti bio lagan, je bio dosta tezi nego proslih godina. Drugi je bio stvarno lagan, ali je valjda ljude prepalo sto se spominje rijec rekurzija makar je zadatak prakticki vec rijesen. Treci se ne sjecam tocno ali isto mislim da nije bio tezak, dok je cetvrti bio nesto tezi. Peti je komotno mogao nositi 35 bodova koliko je tu posla bilo, a i nije bas sasvim dobro bio postavljen, pa je moglo doci do zabune. Sesti je, iako je skolski primjer rekurzije svima koje sam pitao bio tezak sto znaci da ocito rekurzija nije dovoljno dobro obradena. Za to ne krivim C, jer je nacin rada kakav vec je i nije se moglo to bolje izvjezbati jer se na vjezbama - ne vjezba (rjesava zadatke), nego uvod u racunarstvo na kojem se iz nekog razloga rekurzija nije radila.

Koliko objektivno mogu procijeniti, kolokvij je bio tezi nego proslih godina, s time da je zadatak s rekurzijom mnogima bio nerjesiv jer uopce nemaju iskustva s tim tipom zadataka. No sad, zasto je bilo tesko skupit 15%, ne znam.



_________________
Bri
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail
Spawn
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 23. 05. 2005. (20:57:45)
Postovi: (E)16
Sarma = la pohva - posuda
= 0 - 0

PostPostano: 10:07 čet, 2. 6. 2005    Naslov: Citirajte i odgovorite

Kakvi su to negativni bodovi u rezultatima, jako se nadam da je to greška...
Kakvi su to negativni bodovi u rezultatima, jako se nadam da je to greška...


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
SickJedi
Moderator
Moderator


Pridružen/a: 01. 10. 2004. (16:41:56)
Postovi: (3BC)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
12 = 42 - 30
Lokacija: Esperantija

PostPostano: 10:14 čet, 2. 6. 2005    Naslov: Citirajte i odgovorite

Mislim da je problem u vjezbama. Netko tko nikada nije programirao nema bas velike koristi od gledanja kompajliranja vec napisanog programa. Da se puuuno vise paznje posvetilo pisanju programa, odnosno rjesavanju zadataka siguran sam da bi rezultatibili bolji. A i programiranje na papiru je [b][u]katastrofa[/u][/b].

SickJedi
Mislim da je problem u vjezbama. Netko tko nikada nije programirao nema bas velike koristi od gledanja kompajliranja vec napisanog programa. Da se puuuno vise paznje posvetilo pisanju programa, odnosno rjesavanju zadataka siguran sam da bi rezultatibili bolji. A i programiranje na papiru je katastrofa.

SickJedi



_________________
Marvin (from Hitchhiker's Guide to the Galaxy) I bow before youVeliki Limun, on je kiseo i zut Bow to the left Marvin (from Hitchhiker's Guide to the Galaxy)
Depression is merely anger without enthusiasm.
There's no place like 127.0.0.1
Ken Lee je zakon!!!
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail Posjetite Web stranice MSNM
Ignavia
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 02. 10. 2004. (19:22:39)
Postovi: (235)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
91 = 108 - 17
Lokacija: prijestolnica

PostPostano: 10:32 čet, 2. 6. 2005    Naslov: Citirajte i odgovorite

a istina je da je malo glupavo da uvijek samo gledamo već riješene primjere, ali nije da se mogu sjetit boljeg načina koji je ujedno i provediv... zato mislim da je problem najviše u neradu o čemu i sama mogu posvjedočiti... :D
baš na primjeru rekurzije se možda najbolje vidi... prošle god je bio veoma sličan zadatak, i tko je riješio taj sigurno je mogao i ovogodišnji, al eto ni meni se nije dalo :(
slažem se sa OnkelTomom da je i stvar u odnosu i u tome da većina nije prije susrela C, programiranje i sl. pa nemaju baš nikakvo predznanje...
uvod u računarstvo je bio super uvod, znam jer sam dosta naučila i to bez posebne zainteresiranosti, ali ostalima je uspjelo bit još manje zainteresiran valjda i sad su više manje bespomoćni?
baš mi fali uvod, bio je nešto simpatičniji od C a :mrgreen:
a istina je da je malo glupavo da uvijek samo gledamo već riješene primjere, ali nije da se mogu sjetit boljeg načina koji je ujedno i provediv... zato mislim da je problem najviše u neradu o čemu i sama mogu posvjedočiti... Very Happy
baš na primjeru rekurzije se možda najbolje vidi... prošle god je bio veoma sličan zadatak, i tko je riješio taj sigurno je mogao i ovogodišnji, al eto ni meni se nije dalo Sad
slažem se sa OnkelTomom da je i stvar u odnosu i u tome da većina nije prije susrela C, programiranje i sl. pa nemaju baš nikakvo predznanje...
uvod u računarstvo je bio super uvod, znam jer sam dosta naučila i to bez posebne zainteresiranosti, ali ostalima je uspjelo bit još manje zainteresiran valjda i sad su više manje bespomoćni?
baš mi fali uvod, bio je nešto simpatičniji od C a Mr. Green


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail Posjetite Web stranice MSNM
OnkelTom
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 24. 05. 2005. (10:25:32)
Postovi: (11)16
Sarma = la pohva - posuda
= 0 - 0
Lokacija: /home/homer

PostPostano: 10:46 čet, 2. 6. 2005    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote]baš mi fali uvod, bio je nešto simpatičniji od C a [/quote]

možd zato što je uvod u računarstvo baš uvod a C daleko od nekog uvoda ? :)
Citat:
baš mi fali uvod, bio je nešto simpatičniji od C a


možd zato što je uvod u računarstvo baš uvod a C daleko od nekog uvoda ? Smile


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
filipnet
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 02. 11. 2003. (01:17:46)
Postovi: (399)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
24 = 29 - 5
Lokacija: cvrsto na stolici

PostPostano: 16:18 čet, 2. 6. 2005    Naslov: Citirajte i odgovorite

Ja mislim da je problem u vjezbama! Mislim da bi vjezbe iz C-a, trebale biti osmislene poput praktikuma, da se na radi na kompjuteru, a ne da svi studenti zjape u projekciju vjezba!! Asistenti se stvarno trude objasniti sto bolje mogu, ali mislim da vjezbe u ovom obliku nemaju puno smisla!! Jer svi si nabave skriptu iz vjezba, vidi da sve sto asistenta prikazuje pomocu projektora ima unutra i odmah misli da moze to sam doma uciti, pa prestane dolazit na vjezbe!! :( :(

A sta ce sad biti sa ovim ljudima koji nisu sakupili dovoljno bodova za potpis?? :?: :?: :?:
Ja mislim da je problem u vjezbama! Mislim da bi vjezbe iz C-a, trebale biti osmislene poput praktikuma, da se na radi na kompjuteru, a ne da svi studenti zjape u projekciju vjezba!! Asistenti se stvarno trude objasniti sto bolje mogu, ali mislim da vjezbe u ovom obliku nemaju puno smisla!! Jer svi si nabave skriptu iz vjezba, vidi da sve sto asistenta prikazuje pomocu projektora ima unutra i odmah misli da moze to sam doma uciti, pa prestane dolazit na vjezbe!! Sad Sad

A sta ce sad biti sa ovim ljudima koji nisu sakupili dovoljno bodova za potpis?? Question Question Question



_________________
Dwarf Everything happens with a reason! Vidi me kako skaaaaaceeeem!
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
DarkOne™24/7®
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 22. 11. 2004. (05:46:52)
Postovi: (A7)16
Sarma = la pohva - posuda
-2 = 5 - 7
Lokacija: zg

PostPostano: 17:52 čet, 2. 6. 2005    Naslov: Citirajte i odgovorite

da mislim da je problem to sto se puno toga mora napravit sam doma... vjezbe nikako nisu dovoljne.... a i dalje mislim da su primjeri na vjezbama losi... jer se zbog kompliciranih naziva varijabla i funkcija covjek gubi u opcem planu......

Tako da da vise rjesavanja zadataka........

jos jedan, po meni jako veliki propust.. je UUR.... predmet je polozilo jako puno ljudi a da bas i nisu naucili.....
mislim ipak bi se trebalo znat sto je ++i ili i++ a to se na zalost ne zna...
tipa rijesit ce se zadatak a=i++ i znat ce se da je na kraju i==a+1 ali se samo znacenje i++ negdje zaboravlja....

nadalje, mislim da jos uvijek ima previse njih koji ne znaju znacenje petlji..

for(1;2;4){3}

1 neznam ni ja tocno ali nekakva inicijalizacije moze slobodno ostati prazno.. a moze ih bit i vise njih...

2 uvijet.. koji god da je.. nebitno..

3 ono sto se odvija pod petljom i sto ce se izvrsiti odredjeni broj puta... ili zadan od nas kao krajnji ili nesto sto varira... svejedno....

4 koji se obavlja na kraju a koji isto moze ostati prazan u slucaju da nam se bas tako hoce..

e sad posto smo tako prosli UUR, a to je da zapravo znamo kod napamet bez nekakvog razumjevanja sto radi.. onda nam c da predstavlja jos veci problem... pa mislim traze od mene isto sto i u prvom semestru ali sad moram ponovo nauciti nekakvu slikicu koja sad drugacije izgleda a ne znam zasto....

sve u svemu ne tako tezak predmet, ali ljudima mozda nedovoljno pristupacan.... pa sama pomisao da je tesko sprjecava da se posveti predmetu kako spada i nauci... mislim sve u svemu nista sto se ne bi dalo nauciti z odlican u roku od 7 dana, po 4 sata na dan... bez ikakvog predznanja...

problem je jos u tome sto se uci gledajuci stare kolokvije i rjesenja i ponovnim njihopvom ne razumjevanjem, nego pamcenjem slikica...[/code]
da mislim da je problem to sto se puno toga mora napravit sam doma... vjezbe nikako nisu dovoljne.... a i dalje mislim da su primjeri na vjezbama losi... jer se zbog kompliciranih naziva varijabla i funkcija covjek gubi u opcem planu......

Tako da da vise rjesavanja zadataka........

jos jedan, po meni jako veliki propust.. je UUR.... predmet je polozilo jako puno ljudi a da bas i nisu naucili.....
mislim ipak bi se trebalo znat sto je ++i ili i++ a to se na zalost ne zna...
tipa rijesit ce se zadatak a=i++ i znat ce se da je na kraju i==a+1 ali se samo znacenje i++ negdje zaboravlja....

nadalje, mislim da jos uvijek ima previse njih koji ne znaju znacenje petlji..

for(1;2;4){3}

1 neznam ni ja tocno ali nekakva inicijalizacije moze slobodno ostati prazno.. a moze ih bit i vise njih...

2 uvijet.. koji god da je.. nebitno..

3 ono sto se odvija pod petljom i sto ce se izvrsiti odredjeni broj puta... ili zadan od nas kao krajnji ili nesto sto varira... svejedno....

4 koji se obavlja na kraju a koji isto moze ostati prazan u slucaju da nam se bas tako hoce..

e sad posto smo tako prosli UUR, a to je da zapravo znamo kod napamet bez nekakvog razumjevanja sto radi.. onda nam c da predstavlja jos veci problem... pa mislim traze od mene isto sto i u prvom semestru ali sad moram ponovo nauciti nekakvu slikicu koja sad drugacije izgleda a ne znam zasto....

sve u svemu ne tako tezak predmet, ali ljudima mozda nedovoljno pristupacan.... pa sama pomisao da je tesko sprjecava da se posveti predmetu kako spada i nauci... mislim sve u svemu nista sto se ne bi dalo nauciti z odlican u roku od 7 dana, po 4 sata na dan... bez ikakvog predznanja...

problem je jos u tome sto se uci gledajuci stare kolokvije i rjesenja i ponovnim njihopvom ne razumjevanjem, nego pamcenjem slikica...[/code]



_________________
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail AIM YIM MSNM
Ignavia
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 02. 10. 2004. (19:22:39)
Postovi: (235)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
91 = 108 - 17
Lokacija: prijestolnica

PostPostano: 18:14 čet, 2. 6. 2005    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="OnkelTom"][quote]baš mi fali uvod, bio je nešto simpatičniji od C a [/quote]

možd zato što je uvod u računarstvo baš uvod a C daleko od nekog uvoda ? :)[/quote]

pa možda dijelom, ono je bilo ležernije, al nismo ni sad nekak daleko od uvoda, pa jedino novo što smo učili su rekurzije, kaj ne?
hm, zapravo možda i stringovi i to, al sve je vrlo slično uur...
bit će da mi je bilo simpatičnije jer nije bilo projektora, i asistentica Karaga nam je tu i tamo ispričala neku dogodovštinu, pričicu ili sl. :djed: :mrgreen: :ok:
OnkelTom (napisa):
Citat:
baš mi fali uvod, bio je nešto simpatičniji od C a


možd zato što je uvod u računarstvo baš uvod a C daleko od nekog uvoda ? Smile


pa možda dijelom, ono je bilo ležernije, al nismo ni sad nekak daleko od uvoda, pa jedino novo što smo učili su rekurzije, kaj ne?
hm, zapravo možda i stringovi i to, al sve je vrlo slično uur...
bit će da mi je bilo simpatičnije jer nije bilo projektora, i asistentica Karaga nam je tu i tamo ispričala neku dogodovštinu, pričicu ili sl. Sjecam se ja, bilo je to cetr'est pete... Mr. Green O-kay!


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail Posjetite Web stranice MSNM
rat in a cage
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 25. 11. 2004. (21:45:48)
Postovi: (22C)16
Sarma = la pohva - posuda
13 = 17 - 4
Lokacija: Zg

PostPostano: 18:47 čet, 2. 6. 2005    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="filipnet"]Ja mislim da je problem u vjezbama! Mislim da bi vjezbe iz C-a, trebale biti osmislene poput praktikuma, da se na radi na kompjuteru, a ne da svi studenti zjape u projekciju vjezba!! [/quote]
...potpuna istina...da su vježbe na kompjuterima bile mislim da bi ljudi puno bolje polovili gradivo kad bi sami nešto praktično pisali i radili...
...a mislim da bi i više ljudi dolazilo na vježbe da su na kompjuteru jel bi ih to možda više i zanimalo... (npr. ja :lol: )
filipnet (napisa):
Ja mislim da je problem u vjezbama! Mislim da bi vjezbe iz C-a, trebale biti osmislene poput praktikuma, da se na radi na kompjuteru, a ne da svi studenti zjape u projekciju vjezba!!

...potpuna istina...da su vježbe na kompjuterima bile mislim da bi ljudi puno bolje polovili gradivo kad bi sami nešto praktično pisali i radili...
...a mislim da bi i više ljudi dolazilo na vježbe da su na kompjuteru jel bi ih to možda više i zanimalo... (npr. ja Laughing )


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
OnkelTom
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 24. 05. 2005. (10:25:32)
Postovi: (11)16
Sarma = la pohva - posuda
= 0 - 0
Lokacija: /home/homer

PostPostano: 19:53 čet, 2. 6. 2005    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote] Ja mislim da je problem u vjezbama! Mislim da bi vjezbe iz C-a, trebale biti osmislene poput praktikuma[/quote]

jep ja se isto slažem s tom tvrdnjom. Mislim UUR ima smisla bit "papirna" verzija, jer se ne drzimo sintakse i smisao je doc do ideje kako rijesit problem i zapisat ju u nekom pseudo obliku. Al' C bi trebo bit izveden u stilu praktikuma. Nekad kompajler zna pomoc gdje covjek zapne ili bar ispravi gdje je nacinjena sintakticka pogreska.
Citat:
Ja mislim da je problem u vjezbama! Mislim da bi vjezbe iz C-a, trebale biti osmislene poput praktikuma


jep ja se isto slažem s tom tvrdnjom. Mislim UUR ima smisla bit "papirna" verzija, jer se ne drzimo sintakse i smisao je doc do ideje kako rijesit problem i zapisat ju u nekom pseudo obliku. Al' C bi trebo bit izveden u stilu praktikuma. Nekad kompajler zna pomoc gdje covjek zapne ili bar ispravi gdje je nacinjena sintakticka pogreska.


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Grga
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 23. 12. 2004. (23:05:23)
Postovi: (280)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
99 = 124 - 25

PostPostano: 20:32 čet, 2. 6. 2005    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="OnkelTom"][quote] Ja mislim da je problem u vjezbama! Mislim da bi vjezbe iz C-a, trebale biti osmislene poput praktikuma[/quote]

jep ja se isto slažem s tom tvrdnjom. Mislim UUR ima smisla bit "papirna" verzija, jer se ne drzimo sintakse i smisao je doc do ideje kako rijesit problem i zapisat ju u nekom pseudo obliku. Al' C bi trebo bit izveden u stilu praktikuma. Nekad kompajler zna pomoc gdje covjek zapne ili bar ispravi gdje je nacinjena sintakticka pogreska.[/quote]

Pa u programiranju je opcenito smisao doc do ideje kako rijesit problem. U pocetku sam smatrao da je totalno debilno pisanje na papiru, jer inace kad nesto radim doma na kmpu uvijek napravim desetak sintaktickih gresaka, no upravo me je ovo "popravilo" i natjeralo da vise pazim, tako da mi se jako rijetko to dogada. A ovih par naredbi i rad s pointerima koji treba znat se stvarno brzo moze nauciti, problem je sto ljudi nemaju prakse s rjesavanjem zadataka, pa kad im na kolokviju dode onda se muce bezveze.
Bilo bi dobro kad bi postojali neki rijeseni zadaci po kojima bi ljudi mogli vjezbati. (doduse mozes si i sam zadati zadatak pa ici rjesavati... :))

A sto se tice lososti vjezbi - ljudi su si sami krivi. Na C-u nismo ucili prakticki nista novo nego na UUR-u, osim sto smo ucili kako te stvari treba zapisati. Ako ste znali za UUR, vas posao za C je bio samo nauciti sintaksu. Ako pak niste znali rijesiti zadatke, onda niste dobro savladali UUR. Naravno s iznimkom rekurzije za koju mi je jos uvijek jako cudno da je bila...
OnkelTom (napisa):
Citat:
Ja mislim da je problem u vjezbama! Mislim da bi vjezbe iz C-a, trebale biti osmislene poput praktikuma


jep ja se isto slažem s tom tvrdnjom. Mislim UUR ima smisla bit "papirna" verzija, jer se ne drzimo sintakse i smisao je doc do ideje kako rijesit problem i zapisat ju u nekom pseudo obliku. Al' C bi trebo bit izveden u stilu praktikuma. Nekad kompajler zna pomoc gdje covjek zapne ili bar ispravi gdje je nacinjena sintakticka pogreska.


Pa u programiranju je opcenito smisao doc do ideje kako rijesit problem. U pocetku sam smatrao da je totalno debilno pisanje na papiru, jer inace kad nesto radim doma na kmpu uvijek napravim desetak sintaktickih gresaka, no upravo me je ovo "popravilo" i natjeralo da vise pazim, tako da mi se jako rijetko to dogada. A ovih par naredbi i rad s pointerima koji treba znat se stvarno brzo moze nauciti, problem je sto ljudi nemaju prakse s rjesavanjem zadataka, pa kad im na kolokviju dode onda se muce bezveze.
Bilo bi dobro kad bi postojali neki rijeseni zadaci po kojima bi ljudi mogli vjezbati. (doduse mozes si i sam zadati zadatak pa ici rjesavati... Smile)

A sto se tice lososti vjezbi - ljudi su si sami krivi. Na C-u nismo ucili prakticki nista novo nego na UUR-u, osim sto smo ucili kako te stvari treba zapisati. Ako ste znali za UUR, vas posao za C je bio samo nauciti sintaksu. Ako pak niste znali rijesiti zadatke, onda niste dobro savladali UUR. Naravno s iznimkom rekurzije za koju mi je jos uvijek jako cudno da je bila...



_________________
Bri
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail
SickJedi
Moderator
Moderator


Pridružen/a: 01. 10. 2004. (16:41:56)
Postovi: (3BC)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
12 = 42 - 30
Lokacija: Esperantija

PostPostano: 22:02 čet, 2. 6. 2005    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="Grga"]Pa u programiranju je opcenito smisao doc do ideje kako rijesit problem. U pocetku sam smatrao da je totalno debilno pisanje na papiru, jer inace kad nesto radim doma na kmpu uvijek napravim desetak sintaktickih gresaka, no upravo me je ovo "popravilo" i natjeralo da vise pazim, tako da mi se jako rijetko to dogada. A ovih par naredbi i rad s pointerima koji treba znat se stvarno brzo moze nauciti, problem je sto ljudi nemaju prakse s rjesavanjem zadataka, pa kad im na kolokviju dode onda se muce bezveze.
Bilo bi dobro kad bi postojali neki rijeseni zadaci po kojima bi ljudi mogli vjezbati. (doduse mozes si i sam zadati zadatak pa ici rjesavati... :))

A sto se tice lososti vjezbi - ljudi su si sami krivi. Na C-u nismo ucili prakticki nista novo nego na UUR-u, osim sto smo ucili kako te stvari treba zapisati. Ako ste znali za UUR, vas posao za C je bio samo nauciti sintaksu. Ako pak niste znali rijesiti zadatke, onda niste dobro savladali UUR. Naravno s iznimkom rekurzije za koju mi je jos uvijek jako cudno da je bila...[/quote]

Da, ali onda su vjezbe iz C-a potpuno gubljenje vremena i resursa... Od rjesenih zadataka nema neke koristi. Treba netko poakzati kako doci do rjesenja. Rjesiti nekoliko zadataka. Zamisli da ti netko iz analize da papire s rjesenim zadatcima i kaze: "I to vam je vise - manje to." Znam da nije isto, ali nekome tko je potpuno nov i zelen (recimo ja i jos hrpa ljudi) to nikako nije dovoljno.

C bi se stvarno trebao raditi na kompovima jer, za Boga miloga nitko nikada nece traziti od teb da radis nekakav program na komadu papira. Ili hoce? Projekcija napisanih programa nema bas nekog smisla. Mislim da su asistenti (bar nas) dobro napravili posao, ali sam posao nije neki...

SickJedi
Grga (napisa):
Pa u programiranju je opcenito smisao doc do ideje kako rijesit problem. U pocetku sam smatrao da je totalno debilno pisanje na papiru, jer inace kad nesto radim doma na kmpu uvijek napravim desetak sintaktickih gresaka, no upravo me je ovo "popravilo" i natjeralo da vise pazim, tako da mi se jako rijetko to dogada. A ovih par naredbi i rad s pointerima koji treba znat se stvarno brzo moze nauciti, problem je sto ljudi nemaju prakse s rjesavanjem zadataka, pa kad im na kolokviju dode onda se muce bezveze.
Bilo bi dobro kad bi postojali neki rijeseni zadaci po kojima bi ljudi mogli vjezbati. (doduse mozes si i sam zadati zadatak pa ici rjesavati... Smile)

A sto se tice lososti vjezbi - ljudi su si sami krivi. Na C-u nismo ucili prakticki nista novo nego na UUR-u, osim sto smo ucili kako te stvari treba zapisati. Ako ste znali za UUR, vas posao za C je bio samo nauciti sintaksu. Ako pak niste znali rijesiti zadatke, onda niste dobro savladali UUR. Naravno s iznimkom rekurzije za koju mi je jos uvijek jako cudno da je bila...


Da, ali onda su vjezbe iz C-a potpuno gubljenje vremena i resursa... Od rjesenih zadataka nema neke koristi. Treba netko poakzati kako doci do rjesenja. Rjesiti nekoliko zadataka. Zamisli da ti netko iz analize da papire s rjesenim zadatcima i kaze: "I to vam je vise - manje to." Znam da nije isto, ali nekome tko je potpuno nov i zelen (recimo ja i jos hrpa ljudi) to nikako nije dovoljno.

C bi se stvarno trebao raditi na kompovima jer, za Boga miloga nitko nikada nece traziti od teb da radis nekakav program na komadu papira. Ili hoce? Projekcija napisanih programa nema bas nekog smisla. Mislim da su asistenti (bar nas) dobro napravili posao, ali sam posao nije neki...

SickJedi



_________________
Marvin (from Hitchhiker's Guide to the Galaxy) I bow before youVeliki Limun, on je kiseo i zut Bow to the left Marvin (from Hitchhiker's Guide to the Galaxy)
Depression is merely anger without enthusiasm.
There's no place like 127.0.0.1
Ken Lee je zakon!!!
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail Posjetite Web stranice MSNM
DarkOne™24/7®
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 22. 11. 2004. (05:46:52)
Postovi: (A7)16
Sarma = la pohva - posuda
-2 = 5 - 7
Lokacija: zg

PostPostano: 22:22 čet, 2. 6. 2005    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="SickJedi"][quote="Grga"]Pa u programiranju je opcenito smisao doc do ideje kako rijesit problem. U pocetku sam smatrao da je totalno debilno pisanje na papiru, jer inace kad nesto radim doma na kmpu uvijek napravim desetak sintaktickih gresaka, no upravo me je ovo "popravilo" i natjeralo da vise pazim, tako da mi se jako rijetko to dogada. A ovih par naredbi i rad s pointerima koji treba znat se stvarno brzo moze nauciti, problem je sto ljudi nemaju prakse s rjesavanjem zadataka, pa kad im na kolokviju dode onda se muce bezveze.
Bilo bi dobro kad bi postojali neki rijeseni zadaci po kojima bi ljudi mogli vjezbati. (doduse mozes si i sam zadati zadatak pa ici rjesavati... :))

A sto se tice lososti vjezbi - ljudi su si sami krivi. Na C-u nismo ucili prakticki nista novo nego na UUR-u, osim sto smo ucili kako te stvari treba zapisati. Ako ste znali za UUR, vas posao za C je bio samo nauciti sintaksu. Ako pak niste znali rijesiti zadatke, onda niste dobro savladali UUR. Naravno s iznimkom rekurzije za koju mi je jos uvijek jako cudno da je bila...[/quote]

Da, ali onda su vjezbe iz C-a potpuno gubljenje vremena i resursa... Od rjesenih zadataka nema neke koristi. Treba netko poakzati kako doci do rjesenja. Rjesiti nekoliko zadataka. Zamisli da ti netko iz analize da papire s rjesenim zadatcima i kaze: "I to vam je vise - manje to." Znam da nije isto, ali nekome tko je potpuno nov i zelen (recimo ja i jos hrpa ljudi) to nikako nije dovoljno.

C bi se stvarno trebao raditi na kompovima jer, za Boga miloga nitko nikada nece traziti od teb da radis nekakav program na komadu papira. Ili hoce? Projekcija napisanih programa nema bas nekog smisla. Mislim da su asistenti (bar nas) dobro napravili posao, ali sam posao nije neki...

SickJedi[/quote]


Zapravo se svaki imalo kompliciraniji program radi na papiru prvo.... ali se sintaksa bolje uci na kompu... mislim na papiru je ideja a onda to zapravo samo utipkas poslje... mislim ideja je bitna stvar kasnije svako zna utipkat..(ako poznaje programski jezik) ..... sad da je kolokvij u stilu da se treba napisati ideja.. to bi bilo nesto drugo.. :)) ali posto se treba pisati kod onda bi da trebalo na kompu vjezbat....

a s druge strane nisu bas asistenti puno bodova micali za sintakticke pogreske ako uopce jesu.... tako da nije neki veliki problem sto se na papiru pise,,.. ali trebalo bi vjezbati na kompu....
SickJedi (napisa):
Grga (napisa):
Pa u programiranju je opcenito smisao doc do ideje kako rijesit problem. U pocetku sam smatrao da je totalno debilno pisanje na papiru, jer inace kad nesto radim doma na kmpu uvijek napravim desetak sintaktickih gresaka, no upravo me je ovo "popravilo" i natjeralo da vise pazim, tako da mi se jako rijetko to dogada. A ovih par naredbi i rad s pointerima koji treba znat se stvarno brzo moze nauciti, problem je sto ljudi nemaju prakse s rjesavanjem zadataka, pa kad im na kolokviju dode onda se muce bezveze.
Bilo bi dobro kad bi postojali neki rijeseni zadaci po kojima bi ljudi mogli vjezbati. (doduse mozes si i sam zadati zadatak pa ici rjesavati... :))

A sto se tice lososti vjezbi - ljudi su si sami krivi. Na C-u nismo ucili prakticki nista novo nego na UUR-u, osim sto smo ucili kako te stvari treba zapisati. Ako ste znali za UUR, vas posao za C je bio samo nauciti sintaksu. Ako pak niste znali rijesiti zadatke, onda niste dobro savladali UUR. Naravno s iznimkom rekurzije za koju mi je jos uvijek jako cudno da je bila...


Da, ali onda su vjezbe iz C-a potpuno gubljenje vremena i resursa... Od rjesenih zadataka nema neke koristi. Treba netko poakzati kako doci do rjesenja. Rjesiti nekoliko zadataka. Zamisli da ti netko iz analize da papire s rjesenim zadatcima i kaze: "I to vam je vise - manje to." Znam da nije isto, ali nekome tko je potpuno nov i zelen (recimo ja i jos hrpa ljudi) to nikako nije dovoljno.

C bi se stvarno trebao raditi na kompovima jer, za Boga miloga nitko nikada nece traziti od teb da radis nekakav program na komadu papira. Ili hoce? Projekcija napisanih programa nema bas nekog smisla. Mislim da su asistenti (bar nas) dobro napravili posao, ali sam posao nije neki...

SickJedi



Zapravo se svaki imalo kompliciraniji program radi na papiru prvo.... ali se sintaksa bolje uci na kompu... mislim na papiru je ideja a onda to zapravo samo utipkas poslje... mislim ideja je bitna stvar kasnije svako zna utipkat..(ako poznaje programski jezik) ..... sad da je kolokvij u stilu da se treba napisati ideja.. to bi bilo nesto drugo.. :)) ali posto se treba pisati kod onda bi da trebalo na kompu vjezbat....

a s druge strane nisu bas asistenti puno bodova micali za sintakticke pogreske ako uopce jesu.... tako da nije neki veliki problem sto se na papiru pise,,.. ali trebalo bi vjezbati na kompu....



_________________
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail AIM YIM MSNM
vsego
Site Admin
Site Admin


Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09)
Postovi: (3562)16
Spol: zombi
Sarma = la pohva - posuda
854 = 1068 - 214
Lokacija: /sbin/init

PostPostano: 23:10 čet, 2. 6. 2005    Naslov: Citirajte i odgovorite

Ja marljivo pratim ovu raspravu [ ;) ], ali zelim cuti studente, pa cu se samo malo umijesati:[list=1][*] Molim, razmjestite mi 300tinjak studenata [b]tjedno[/b] u Praktikume, nadjite termine i dovoljno asistenata koji ce to izvesti. 8) Na RP1 je [b]PRE[/b]krcato, a ipak ih je bitno manje. :?

[*] Koliko je studenata medju onima koji nisu zaradili potpis ili cak medju onima koji "samo" nisu oslobodjeni pismenog, a koji su [b]jedan jedini put[/b] posjetili neki praktikum i pokusali nesto rijesiti i/ili izcompilirati? :-k
Koliko takvih (bez potpisa ili prolaza) je doma pokusalo vjezbati C [b]na racunalu[/b]? :-k

[*] Zasto je izostala klasicna poplava pitanja na Forumu, sto se obicno desava cca 3 dana prije kolokvija (ne samo iz C-a)? :-k
I zasto je meni jedna jedina osoba dosla na konzultacije? :-k
Koliko vas uopce zna kako vam izgledaju demosi? :o[/list:o]
Ja sam isto za nastavu na racunalima, no mislim da to u danim uvjetima nije izvedivo. :( S druge strane, niste vise mali, pa da vas moramo na sve tjerati i sve vam servirati. Imate na raspolaganju 4 praktikuma, svaki s nekakvim C compilerom. :D To je cca 50ak racunala (odokativna procjena)! :prodike:
Ja marljivo pratim ovu raspravu [ Wink ], ali zelim cuti studente, pa cu se samo malo umijesati:
  1. Molim, razmjestite mi 300tinjak studenata tjedno u Praktikume, nadjite termine i dovoljno asistenata koji ce to izvesti. Cool Na RP1 je PREkrcato, a ipak ih je bitno manje. Confused

  2. Koliko je studenata medju onima koji nisu zaradili potpis ili cak medju onima koji "samo" nisu oslobodjeni pismenog, a koji su jedan jedini put posjetili neki praktikum i pokusali nesto rijesiti i/ili izcompilirati? Think
    Koliko takvih (bez potpisa ili prolaza) je doma pokusalo vjezbati C na racunalu? Think

  3. Zasto je izostala klasicna poplava pitanja na Forumu, sto se obicno desava cca 3 dana prije kolokvija (ne samo iz C-a)? Think
    I zasto je meni jedna jedina osoba dosla na konzultacije? Think
    Koliko vas uopce zna kako vam izgledaju demosi? Surprised

Ja sam isto za nastavu na racunalima, no mislim da to u danim uvjetima nije izvedivo. Sad S druge strane, niste vise mali, pa da vas moramo na sve tjerati i sve vam servirati. Imate na raspolaganju 4 praktikuma, svaki s nekakvim C compilerom. Very Happy To je cca 50ak racunala (odokativna procjena)! Drzim prodike



_________________
U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju.
Drzim prodike
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
ahri
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 19. 11. 2003. (23:16:07)
Postovi: (193)16
Sarma = la pohva - posuda
= 7 - 0

PostPostano: 0:11 pet, 3. 6. 2005    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="vsego"]Zasto je izostala klasicna poplava pitanja na Forumu, sto se obicno desava cca 3 dana prije kolokvija (ne samo iz C-a)? :-k
I zasto je meni jedna jedina osoba dosla na konzultacije? :-k
Koliko vas uopce zna kako vam izgledaju demosi? :o[/quote]

nekako mi se ne cini da je poanta predmeta, i nesto pozitivno, pozivati se na mogucnost konzultacija.
vsego (napisa):
Zasto je izostala klasicna poplava pitanja na Forumu, sto se obicno desava cca 3 dana prije kolokvija (ne samo iz C-a)? :-k
I zasto je meni jedna jedina osoba dosla na konzultacije? :-k
Koliko vas uopce zna kako vam izgledaju demosi? :o


nekako mi se ne cini da je poanta predmeta, i nesto pozitivno, pozivati se na mogucnost konzultacija.



_________________
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail
Nesi
Inventar Foruma
(Moderator)
Inventar Foruma<br>(Moderator)


Pridružen/a: 14. 10. 2002. (14:27:35)
Postovi: (E68)16
Spol: kućni ljubimac
Sarma: -

PostPostano: 0:36 pet, 3. 6. 2005    Naslov: Citirajte i odgovorite

osim sto me vsego preduhitrio.... htjela bih jos nesto pitati....

koliko brzo tipkate?
koliko brzo _tocno_ tipkate?
ima li smisla pretipkavanje bez razumijevanja?

ono sto zelim istaknuti - djabe i kompjuteri kad su 2 potencijalne verzije za izvodjenje (ali neizvedive zbog pomanjkanja prostora)
1. zadaci su na mrezi (zadaci i rjesenja), svatko skopira u svoj komp, skompajlira, mozda se nes sitno promijeni, kompajl, idemo dalje i tumacenje usput (nesto slicno je s javom u rp2, i dosta je naporno za pratiti ako se ne shvati stvar ozbiljno)
2. asistent tumaci na pocetku, zada se zadatak, i rjesava ga se (rp1, gdje se ocekuje znanje uura, Cea, spa i podrazumijeva se puno toga)
imate li ikakve ideje koliko bi se zadataka rijesilo?
reci cu vam: cca 2 zadatka u 4 sata (tako je na praktikumu, doduse, prvih cca 3 puta se to obavi i brze, ali kasnije treba svaka minuta -i to ljudi koji su uglavnom prosli C)

da li mislite da se moze napraviti 1 rjesiv zadatak koji bi pokrio gradivo od 2 sata?
i kojeg bi _svi_ uspjeti _uspjesno_ rijesiti?
I don't think so....

mislim, i na laganim zadacim na prakikumu se asistent znao :grebgreb: dok ne skuzi di fali ;
i to kod ljudi koji su uglavnom polozili C (usmeni dio je 1-2 uspjesna zadataka na masini)

s ovakvom satnicom i programom, IMO, prakticna nastava je NEIZVEDIVA

da se uur i C spoje, i doda jos za vjezbe.... i rasporedi u grupe t.d. svatko sjedi za svojim kompom..... onda bi se moglo raditi i tako.... da asistent babysitira ponaosob svakog kad mu zapne.... (to bi bilo u npr praktikumu 1 jer je nesto prirodniji za C i noviji je = 18 ljudi (1 komp za asistenta abog projektora) -> treba 17 termina, neka su po 2 sata, a dnevno ih moze biti 6 = 3 dana samo prve godine u pr1, a pogledajte koliko je vec sad zauzet.... da ne spominjem osoblje koje bi tu nastavu drzalo)

no, obzirom da su uvjeti kakvi jesu, zasto se ne vidja studente prve godine da mahnito rjesavaju zadatke u praktikumima? :grebgreb:
programiranje nije nesto sto ce papir omoguciti.... stvar treba probati...
uostalom, usmeni ispit je na racunalu....
ako niste do sada bili na kompu - idite sto prije :!:
imate li account na studentu? trebat ce vam :!:
takve stvari se rade na kompovima - ako vec nemate nekog da vas dadilja i tjera - idite sami... pitajte demose u praktikumima ako zapne, dovucite demose iz Cea da vam pomognu u radu na kompu.....

ali to je onaj dio kojeg (ste trebali) i trebate i dalje (usmeni) obaviti sami.....
osim sto me vsego preduhitrio.... htjela bih jos nesto pitati....

koliko brzo tipkate?
koliko brzo _tocno_ tipkate?
ima li smisla pretipkavanje bez razumijevanja?

ono sto zelim istaknuti - djabe i kompjuteri kad su 2 potencijalne verzije za izvodjenje (ali neizvedive zbog pomanjkanja prostora)
1. zadaci su na mrezi (zadaci i rjesenja), svatko skopira u svoj komp, skompajlira, mozda se nes sitno promijeni, kompajl, idemo dalje i tumacenje usput (nesto slicno je s javom u rp2, i dosta je naporno za pratiti ako se ne shvati stvar ozbiljno)
2. asistent tumaci na pocetku, zada se zadatak, i rjesava ga se (rp1, gdje se ocekuje znanje uura, Cea, spa i podrazumijeva se puno toga)
imate li ikakve ideje koliko bi se zadataka rijesilo?
reci cu vam: cca 2 zadatka u 4 sata (tako je na praktikumu, doduse, prvih cca 3 puta se to obavi i brze, ali kasnije treba svaka minuta -i to ljudi koji su uglavnom prosli C)

da li mislite da se moze napraviti 1 rjesiv zadatak koji bi pokrio gradivo od 2 sata?
i kojeg bi _svi_ uspjeti _uspjesno_ rijesiti?
I don't think so....

mislim, i na laganim zadacim na prakikumu se asistent znao Kotacici rade 100 na sat dok ne skuzi di fali ;
i to kod ljudi koji su uglavnom polozili C (usmeni dio je 1-2 uspjesna zadataka na masini)

s ovakvom satnicom i programom, IMO, prakticna nastava je NEIZVEDIVA

da se uur i C spoje, i doda jos za vjezbe.... i rasporedi u grupe t.d. svatko sjedi za svojim kompom..... onda bi se moglo raditi i tako.... da asistent babysitira ponaosob svakog kad mu zapne.... (to bi bilo u npr praktikumu 1 jer je nesto prirodniji za C i noviji je = 18 ljudi (1 komp za asistenta abog projektora) -> treba 17 termina, neka su po 2 sata, a dnevno ih moze biti 6 = 3 dana samo prve godine u pr1, a pogledajte koliko je vec sad zauzet.... da ne spominjem osoblje koje bi tu nastavu drzalo)

no, obzirom da su uvjeti kakvi jesu, zasto se ne vidja studente prve godine da mahnito rjesavaju zadatke u praktikumima? Kotacici rade 100 na sat
programiranje nije nesto sto ce papir omoguciti.... stvar treba probati...
uostalom, usmeni ispit je na racunalu....
ako niste do sada bili na kompu - idite sto prije Exclamation
imate li account na studentu? trebat ce vam Exclamation
takve stvari se rade na kompovima - ako vec nemate nekog da vas dadilja i tjera - idite sami... pitajte demose u praktikumima ako zapne, dovucite demose iz Cea da vam pomognu u radu na kompu.....

ali to je onaj dio kojeg (ste trebali) i trebate i dalje (usmeni) obaviti sami.....



_________________
It's not who you love. It's how.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Posjetite Web stranice
vsego
Site Admin
Site Admin


Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09)
Postovi: (3562)16
Spol: zombi
Sarma = la pohva - posuda
854 = 1068 - 214
Lokacija: /sbin/init

PostPostano: 0:58 pet, 3. 6. 2005    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="ahri"]nekako mi se ne cini da je poanta predmeta, i nesto pozitivno, pozivati se na mogucnost konzultacija.[/quote]

Ne tvrdim da je to poanta kolegija, ali rezultati su pokazali da povecem broju studenata gradivo nije "sjelo" i zato pitam zasto nisu zatrazili pomoc? :-k

[quote="Nesi"]no, obzirom da su uvjeti kakvi jesu, zasto se ne vidja studente prve godine da mahnito rjesavaju zadatke u praktikumima?[/quote]

Otprilike je to poanta mog posta: prigovara nam se sto ne izvodimo nastavu u praktikumima (uz zanemarivanje izvedivosti toga), pa me zanima koliko je studenata to [b]samoinicijativno[/b] izvelo. :-k Ovo nije (protu)napad na studente, nego iskreno pitanje... :)
ahri (napisa):
nekako mi se ne cini da je poanta predmeta, i nesto pozitivno, pozivati se na mogucnost konzultacija.


Ne tvrdim da je to poanta kolegija, ali rezultati su pokazali da povecem broju studenata gradivo nije "sjelo" i zato pitam zasto nisu zatrazili pomoc? Think

Nesi (napisa):
no, obzirom da su uvjeti kakvi jesu, zasto se ne vidja studente prve godine da mahnito rjesavaju zadatke u praktikumima?


Otprilike je to poanta mog posta: prigovara nam se sto ne izvodimo nastavu u praktikumima (uz zanemarivanje izvedivosti toga), pa me zanima koliko je studenata to samoinicijativno izvelo. Think Ovo nije (protu)napad na studente, nego iskreno pitanje... Smile



_________________
U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju.
Drzim prodike
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Prethodni postovi:   
Započnite novu temu   Odgovorite na temu   printer-friendly view    Forum@DeGiorgi: Početna -> Kolegiji 1. godine, preddiplomski studij Matematika -> Programiranje 1 i 2 Vremenska zona: GMT + 01:00.
Idite na 1, 2  Sljedeće
Stranica 1 / 2.

 
Forum(o)Bir:  
Ne možete otvarati nove teme.
Ne možete odgovarati na postove.
Ne možete uređivati Vaše postove.
Ne možete izbrisati Vaše postove.
Ne možete glasovati u anketama.
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
HR (Cro) by Ančica Sečan