Prethodna tema :: Sljedeća tema |
Autor/ica |
Poruka |
Zvone Forumaš(ica)

Pridružen/a: 01. 07. 2003. (13:09:44) Postovi: (9D)16
|
|
[Vrh] |
|
Nesi Inventar Foruma (Moderator)


Pridružen/a: 14. 10. 2002. (14:27:35) Postovi: (E68)16
Spol: 
Sarma: -
|
Postano: 2:17 čet, 2. 6. 2005 Naslov: |
|
|
ne bih ja bila ja kada ne bih napravila i nesto ovakvo:
[code:1]ukupno = 260 ljudofa
proslo 77 ljudofa (30%) i to ovako:
5 9 *********
4 8 ********
3 22 ********** ********** **
2 38 ********** ********** ********** ********
nema za potpis: 86 ljudofa (33%)
(sjetimo li se jos da 260 nije brojka ljudi koji su upisani u prvu godinu....)
palo 97 ljudofa (37%) (a dobilo potpis)
[/code:1]
moj osobni osvrt.... i pitanje onima koji su kolokvije pisali.... (a nije da ih nisam pogledala ovih dana nakon kolokvija)
brojka palih ljudi (ovo zvuci ko palih boraca :wink:) je takva kakva je.... u razloge zasto su pali necu ulaziti..... svatko moze imati lose dane... etc...
iskreno mi je zhao sto nisu prosli, ali bit ce bolje na pismenom :wink:
(mozda se sjete demosa na vrijeme :grebgreb: NHF anyone, ofkors :wink: )
ono sto mene zanima je ova ogromna brojka ljudi koji _nisu_ skupili 15 bodova koliko je trebalo za potpis (ok, u ponderiranoj sumi, sto znaci nesto izmedju samo 38 na prvom ili 25 na drugom kolokviju)
mislim da je svatko tko je imalo pratio nastavu, mozda skicnuo u lanjski i preklanjski kolokvij... _trebao_ trivijalno skupiti za potpis....
samo oni prvi zadaci u oba kolokvija su dosta za egzibiciju zvanu 'uvjet za potpis'
dakle, netko upuceniji.... tj netko tko je to piskarao... moze li rasvjetliti tu nepoznanicu, zasto je bilo _toliko_ tesko (a pricamo o trecini ljudi koji su izlazili na kolokvije) skupiti bodove za potpis?
zbilja mi nije jasno, pa bih voljela da bar ovdje dobijemo neki feedback?
ne bih ja bila ja kada ne bih napravila i nesto ovakvo:
Kod: | ukupno = 260 ljudofa
proslo 77 ljudofa (30%) i to ovako:
5 9 *********
4 8 ********
3 22 ********** ********** **
2 38 ********** ********** ********** ********
nema za potpis: 86 ljudofa (33%)
(sjetimo li se jos da 260 nije brojka ljudi koji su upisani u prvu godinu....)
palo 97 ljudofa (37%) (a dobilo potpis)
|
moj osobni osvrt.... i pitanje onima koji su kolokvije pisali.... (a nije da ih nisam pogledala ovih dana nakon kolokvija)
brojka palih ljudi (ovo zvuci ko palih boraca ) je takva kakva je.... u razloge zasto su pali necu ulaziti..... svatko moze imati lose dane... etc...
iskreno mi je zhao sto nisu prosli, ali bit ce bolje na pismenom
(mozda se sjete demosa na vrijeme NHF anyone, ofkors )
ono sto mene zanima je ova ogromna brojka ljudi koji _nisu_ skupili 15 bodova koliko je trebalo za potpis (ok, u ponderiranoj sumi, sto znaci nesto izmedju samo 38 na prvom ili 25 na drugom kolokviju)
mislim da je svatko tko je imalo pratio nastavu, mozda skicnuo u lanjski i preklanjski kolokvij... _trebao_ trivijalno skupiti za potpis....
samo oni prvi zadaci u oba kolokvija su dosta za egzibiciju zvanu 'uvjet za potpis'
dakle, netko upuceniji.... tj netko tko je to piskarao... moze li rasvjetliti tu nepoznanicu, zasto je bilo _toliko_ tesko (a pricamo o trecini ljudi koji su izlazili na kolokvije) skupiti bodove za potpis?
zbilja mi nije jasno, pa bih voljela da bar ovdje dobijemo neki feedback?
_________________ It's not who you love. It's how.
|
|
[Vrh] |
|
OnkelTom Forumaš(ica)


Pridružen/a: 24. 05. 2005. (10:25:32) Postovi: (11)16
Lokacija: /home/homer
|
|
[Vrh] |
|
Grga Forumaš(ica)


Pridružen/a: 23. 12. 2004. (23:05:23) Postovi: (280)16
Spol: 
|
Postano: 9:54 čet, 2. 6. 2005 Naslov: |
|
|
Mene je zacudilo da su stavili takve zadatke, pogotovo nakon sto se prvi kolokvij rijesioo kao sto se rijesio. Prvi zadatak koji je kakti bio lagan, je bio dosta tezi nego proslih godina. Drugi je bio stvarno lagan, ali je valjda ljude prepalo sto se spominje rijec rekurzija makar je zadatak prakticki vec rijesen. Treci se ne sjecam tocno ali isto mislim da nije bio tezak, dok je cetvrti bio nesto tezi. Peti je komotno mogao nositi 35 bodova koliko je tu posla bilo, a i nije bas sasvim dobro bio postavljen, pa je moglo doci do zabune. Sesti je, iako je skolski primjer rekurzije svima koje sam pitao bio tezak sto znaci da ocito rekurzija nije dovoljno dobro obradena. Za to ne krivim C, jer je nacin rada kakav vec je i nije se moglo to bolje izvjezbati jer se na vjezbama - ne vjezba (rjesava zadatke), nego uvod u racunarstvo na kojem se iz nekog razloga rekurzija nije radila.
Koliko objektivno mogu procijeniti, kolokvij je bio tezi nego proslih godina, s time da je zadatak s rekurzijom mnogima bio nerjesiv jer uopce nemaju iskustva s tim tipom zadataka. No sad, zasto je bilo tesko skupit 15%, ne znam.
Mene je zacudilo da su stavili takve zadatke, pogotovo nakon sto se prvi kolokvij rijesioo kao sto se rijesio. Prvi zadatak koji je kakti bio lagan, je bio dosta tezi nego proslih godina. Drugi je bio stvarno lagan, ali je valjda ljude prepalo sto se spominje rijec rekurzija makar je zadatak prakticki vec rijesen. Treci se ne sjecam tocno ali isto mislim da nije bio tezak, dok je cetvrti bio nesto tezi. Peti je komotno mogao nositi 35 bodova koliko je tu posla bilo, a i nije bas sasvim dobro bio postavljen, pa je moglo doci do zabune. Sesti je, iako je skolski primjer rekurzije svima koje sam pitao bio tezak sto znaci da ocito rekurzija nije dovoljno dobro obradena. Za to ne krivim C, jer je nacin rada kakav vec je i nije se moglo to bolje izvjezbati jer se na vjezbama - ne vjezba (rjesava zadatke), nego uvod u racunarstvo na kojem se iz nekog razloga rekurzija nije radila.
Koliko objektivno mogu procijeniti, kolokvij je bio tezi nego proslih godina, s time da je zadatak s rekurzijom mnogima bio nerjesiv jer uopce nemaju iskustva s tim tipom zadataka. No sad, zasto je bilo tesko skupit 15%, ne znam.
_________________ Bri
|
|
[Vrh] |
|
Spawn Forumaš(ica)


Pridružen/a: 23. 05. 2005. (20:57:45) Postovi: (E)16
|
|
[Vrh] |
|
SickJedi Moderator


Pridružen/a: 01. 10. 2004. (16:41:56) Postovi: (3BC)16
Spol: 
Lokacija: Esperantija
|
|
[Vrh] |
|
Ignavia Forumaš(ica)


Pridružen/a: 02. 10. 2004. (19:22:39) Postovi: (235)16
Spol: 
Lokacija: prijestolnica
|
Postano: 10:32 čet, 2. 6. 2005 Naslov: |
|
|
a istina je da je malo glupavo da uvijek samo gledamo već riješene primjere, ali nije da se mogu sjetit boljeg načina koji je ujedno i provediv... zato mislim da je problem najviše u neradu o čemu i sama mogu posvjedočiti... :D
baš na primjeru rekurzije se možda najbolje vidi... prošle god je bio veoma sličan zadatak, i tko je riješio taj sigurno je mogao i ovogodišnji, al eto ni meni se nije dalo :(
slažem se sa OnkelTomom da je i stvar u odnosu i u tome da većina nije prije susrela C, programiranje i sl. pa nemaju baš nikakvo predznanje...
uvod u računarstvo je bio super uvod, znam jer sam dosta naučila i to bez posebne zainteresiranosti, ali ostalima je uspjelo bit još manje zainteresiran valjda i sad su više manje bespomoćni?
baš mi fali uvod, bio je nešto simpatičniji od C a :mrgreen:
a istina je da je malo glupavo da uvijek samo gledamo već riješene primjere, ali nije da se mogu sjetit boljeg načina koji je ujedno i provediv... zato mislim da je problem najviše u neradu o čemu i sama mogu posvjedočiti...
baš na primjeru rekurzije se možda najbolje vidi... prošle god je bio veoma sličan zadatak, i tko je riješio taj sigurno je mogao i ovogodišnji, al eto ni meni se nije dalo
slažem se sa OnkelTomom da je i stvar u odnosu i u tome da većina nije prije susrela C, programiranje i sl. pa nemaju baš nikakvo predznanje...
uvod u računarstvo je bio super uvod, znam jer sam dosta naučila i to bez posebne zainteresiranosti, ali ostalima je uspjelo bit još manje zainteresiran valjda i sad su više manje bespomoćni?
baš mi fali uvod, bio je nešto simpatičniji od C a
|
|
[Vrh] |
|
OnkelTom Forumaš(ica)


Pridružen/a: 24. 05. 2005. (10:25:32) Postovi: (11)16
Lokacija: /home/homer
|
|
[Vrh] |
|
filipnet Forumaš(ica)


Pridružen/a: 02. 11. 2003. (01:17:46) Postovi: (399)16
Spol: 
Lokacija: cvrsto na stolici
|
Postano: 16:18 čet, 2. 6. 2005 Naslov: |
|
|
Ja mislim da je problem u vjezbama! Mislim da bi vjezbe iz C-a, trebale biti osmislene poput praktikuma, da se na radi na kompjuteru, a ne da svi studenti zjape u projekciju vjezba!! Asistenti se stvarno trude objasniti sto bolje mogu, ali mislim da vjezbe u ovom obliku nemaju puno smisla!! Jer svi si nabave skriptu iz vjezba, vidi da sve sto asistenta prikazuje pomocu projektora ima unutra i odmah misli da moze to sam doma uciti, pa prestane dolazit na vjezbe!! :( :(
A sta ce sad biti sa ovim ljudima koji nisu sakupili dovoljno bodova za potpis?? :?: :?: :?:
Ja mislim da je problem u vjezbama! Mislim da bi vjezbe iz C-a, trebale biti osmislene poput praktikuma, da se na radi na kompjuteru, a ne da svi studenti zjape u projekciju vjezba!! Asistenti se stvarno trude objasniti sto bolje mogu, ali mislim da vjezbe u ovom obliku nemaju puno smisla!! Jer svi si nabave skriptu iz vjezba, vidi da sve sto asistenta prikazuje pomocu projektora ima unutra i odmah misli da moze to sam doma uciti, pa prestane dolazit na vjezbe!!
A sta ce sad biti sa ovim ljudima koji nisu sakupili dovoljno bodova za potpis??
_________________  Everything happens with a reason!

|
|
[Vrh] |
|
DarkOne™24/7® Forumaš(ica)


Pridružen/a: 22. 11. 2004. (05:46:52) Postovi: (A7)16
Lokacija: zg
|
Postano: 17:52 čet, 2. 6. 2005 Naslov: |
|
|
da mislim da je problem to sto se puno toga mora napravit sam doma... vjezbe nikako nisu dovoljne.... a i dalje mislim da su primjeri na vjezbama losi... jer se zbog kompliciranih naziva varijabla i funkcija covjek gubi u opcem planu......
Tako da da vise rjesavanja zadataka........
jos jedan, po meni jako veliki propust.. je UUR.... predmet je polozilo jako puno ljudi a da bas i nisu naucili.....
mislim ipak bi se trebalo znat sto je ++i ili i++ a to se na zalost ne zna...
tipa rijesit ce se zadatak a=i++ i znat ce se da je na kraju i==a+1 ali se samo znacenje i++ negdje zaboravlja....
nadalje, mislim da jos uvijek ima previse njih koji ne znaju znacenje petlji..
for(1;2;4){3}
1 neznam ni ja tocno ali nekakva inicijalizacije moze slobodno ostati prazno.. a moze ih bit i vise njih...
2 uvijet.. koji god da je.. nebitno..
3 ono sto se odvija pod petljom i sto ce se izvrsiti odredjeni broj puta... ili zadan od nas kao krajnji ili nesto sto varira... svejedno....
4 koji se obavlja na kraju a koji isto moze ostati prazan u slucaju da nam se bas tako hoce..
e sad posto smo tako prosli UUR, a to je da zapravo znamo kod napamet bez nekakvog razumjevanja sto radi.. onda nam c da predstavlja jos veci problem... pa mislim traze od mene isto sto i u prvom semestru ali sad moram ponovo nauciti nekakvu slikicu koja sad drugacije izgleda a ne znam zasto....
sve u svemu ne tako tezak predmet, ali ljudima mozda nedovoljno pristupacan.... pa sama pomisao da je tesko sprjecava da se posveti predmetu kako spada i nauci... mislim sve u svemu nista sto se ne bi dalo nauciti z odlican u roku od 7 dana, po 4 sata na dan... bez ikakvog predznanja...
problem je jos u tome sto se uci gledajuci stare kolokvije i rjesenja i ponovnim njihopvom ne razumjevanjem, nego pamcenjem slikica...[/code]
da mislim da je problem to sto se puno toga mora napravit sam doma... vjezbe nikako nisu dovoljne.... a i dalje mislim da su primjeri na vjezbama losi... jer se zbog kompliciranih naziva varijabla i funkcija covjek gubi u opcem planu......
Tako da da vise rjesavanja zadataka........
jos jedan, po meni jako veliki propust.. je UUR.... predmet je polozilo jako puno ljudi a da bas i nisu naucili.....
mislim ipak bi se trebalo znat sto je ++i ili i++ a to se na zalost ne zna...
tipa rijesit ce se zadatak a=i++ i znat ce se da je na kraju i==a+1 ali se samo znacenje i++ negdje zaboravlja....
nadalje, mislim da jos uvijek ima previse njih koji ne znaju znacenje petlji..
for(1;2;4){3}
1 neznam ni ja tocno ali nekakva inicijalizacije moze slobodno ostati prazno.. a moze ih bit i vise njih...
2 uvijet.. koji god da je.. nebitno..
3 ono sto se odvija pod petljom i sto ce se izvrsiti odredjeni broj puta... ili zadan od nas kao krajnji ili nesto sto varira... svejedno....
4 koji se obavlja na kraju a koji isto moze ostati prazan u slucaju da nam se bas tako hoce..
e sad posto smo tako prosli UUR, a to je da zapravo znamo kod napamet bez nekakvog razumjevanja sto radi.. onda nam c da predstavlja jos veci problem... pa mislim traze od mene isto sto i u prvom semestru ali sad moram ponovo nauciti nekakvu slikicu koja sad drugacije izgleda a ne znam zasto....
sve u svemu ne tako tezak predmet, ali ljudima mozda nedovoljno pristupacan.... pa sama pomisao da je tesko sprjecava da se posveti predmetu kako spada i nauci... mislim sve u svemu nista sto se ne bi dalo nauciti z odlican u roku od 7 dana, po 4 sata na dan... bez ikakvog predznanja...
problem je jos u tome sto se uci gledajuci stare kolokvije i rjesenja i ponovnim njihopvom ne razumjevanjem, nego pamcenjem slikica...[/code]
_________________ Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
|
|
[Vrh] |
|
Ignavia Forumaš(ica)


Pridružen/a: 02. 10. 2004. (19:22:39) Postovi: (235)16
Spol: 
Lokacija: prijestolnica
|
Postano: 18:14 čet, 2. 6. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="OnkelTom"][quote]baš mi fali uvod, bio je nešto simpatičniji od C a [/quote]
možd zato što je uvod u računarstvo baš uvod a C daleko od nekog uvoda ? :)[/quote]
pa možda dijelom, ono je bilo ležernije, al nismo ni sad nekak daleko od uvoda, pa jedino novo što smo učili su rekurzije, kaj ne?
hm, zapravo možda i stringovi i to, al sve je vrlo slično uur...
bit će da mi je bilo simpatičnije jer nije bilo projektora, i asistentica Karaga nam je tu i tamo ispričala neku dogodovštinu, pričicu ili sl. :djed: :mrgreen: :ok:
OnkelTom (napisa): | Citat: | baš mi fali uvod, bio je nešto simpatičniji od C a |
možd zato što je uvod u računarstvo baš uvod a C daleko od nekog uvoda ?  |
pa možda dijelom, ono je bilo ležernije, al nismo ni sad nekak daleko od uvoda, pa jedino novo što smo učili su rekurzije, kaj ne?
hm, zapravo možda i stringovi i to, al sve je vrlo slično uur...
bit će da mi je bilo simpatičnije jer nije bilo projektora, i asistentica Karaga nam je tu i tamo ispričala neku dogodovštinu, pričicu ili sl.
|
|
[Vrh] |
|
rat in a cage Forumaš(ica)


Pridružen/a: 25. 11. 2004. (21:45:48) Postovi: (22C)16
Lokacija: Zg
|
|
[Vrh] |
|
OnkelTom Forumaš(ica)


Pridružen/a: 24. 05. 2005. (10:25:32) Postovi: (11)16
Lokacija: /home/homer
|
|
[Vrh] |
|
Grga Forumaš(ica)


Pridružen/a: 23. 12. 2004. (23:05:23) Postovi: (280)16
Spol: 
|
Postano: 20:32 čet, 2. 6. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="OnkelTom"][quote] Ja mislim da je problem u vjezbama! Mislim da bi vjezbe iz C-a, trebale biti osmislene poput praktikuma[/quote]
jep ja se isto slažem s tom tvrdnjom. Mislim UUR ima smisla bit "papirna" verzija, jer se ne drzimo sintakse i smisao je doc do ideje kako rijesit problem i zapisat ju u nekom pseudo obliku. Al' C bi trebo bit izveden u stilu praktikuma. Nekad kompajler zna pomoc gdje covjek zapne ili bar ispravi gdje je nacinjena sintakticka pogreska.[/quote]
Pa u programiranju je opcenito smisao doc do ideje kako rijesit problem. U pocetku sam smatrao da je totalno debilno pisanje na papiru, jer inace kad nesto radim doma na kmpu uvijek napravim desetak sintaktickih gresaka, no upravo me je ovo "popravilo" i natjeralo da vise pazim, tako da mi se jako rijetko to dogada. A ovih par naredbi i rad s pointerima koji treba znat se stvarno brzo moze nauciti, problem je sto ljudi nemaju prakse s rjesavanjem zadataka, pa kad im na kolokviju dode onda se muce bezveze.
Bilo bi dobro kad bi postojali neki rijeseni zadaci po kojima bi ljudi mogli vjezbati. (doduse mozes si i sam zadati zadatak pa ici rjesavati... :))
A sto se tice lososti vjezbi - ljudi su si sami krivi. Na C-u nismo ucili prakticki nista novo nego na UUR-u, osim sto smo ucili kako te stvari treba zapisati. Ako ste znali za UUR, vas posao za C je bio samo nauciti sintaksu. Ako pak niste znali rijesiti zadatke, onda niste dobro savladali UUR. Naravno s iznimkom rekurzije za koju mi je jos uvijek jako cudno da je bila...
OnkelTom (napisa): | Citat: | Ja mislim da je problem u vjezbama! Mislim da bi vjezbe iz C-a, trebale biti osmislene poput praktikuma |
jep ja se isto slažem s tom tvrdnjom. Mislim UUR ima smisla bit "papirna" verzija, jer se ne drzimo sintakse i smisao je doc do ideje kako rijesit problem i zapisat ju u nekom pseudo obliku. Al' C bi trebo bit izveden u stilu praktikuma. Nekad kompajler zna pomoc gdje covjek zapne ili bar ispravi gdje je nacinjena sintakticka pogreska. |
Pa u programiranju je opcenito smisao doc do ideje kako rijesit problem. U pocetku sam smatrao da je totalno debilno pisanje na papiru, jer inace kad nesto radim doma na kmpu uvijek napravim desetak sintaktickih gresaka, no upravo me je ovo "popravilo" i natjeralo da vise pazim, tako da mi se jako rijetko to dogada. A ovih par naredbi i rad s pointerima koji treba znat se stvarno brzo moze nauciti, problem je sto ljudi nemaju prakse s rjesavanjem zadataka, pa kad im na kolokviju dode onda se muce bezveze.
Bilo bi dobro kad bi postojali neki rijeseni zadaci po kojima bi ljudi mogli vjezbati. (doduse mozes si i sam zadati zadatak pa ici rjesavati... )
A sto se tice lososti vjezbi - ljudi su si sami krivi. Na C-u nismo ucili prakticki nista novo nego na UUR-u, osim sto smo ucili kako te stvari treba zapisati. Ako ste znali za UUR, vas posao za C je bio samo nauciti sintaksu. Ako pak niste znali rijesiti zadatke, onda niste dobro savladali UUR. Naravno s iznimkom rekurzije za koju mi je jos uvijek jako cudno da je bila...
_________________ Bri
|
|
[Vrh] |
|
SickJedi Moderator


Pridružen/a: 01. 10. 2004. (16:41:56) Postovi: (3BC)16
Spol: 
Lokacija: Esperantija
|
Postano: 22:02 čet, 2. 6. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="Grga"]Pa u programiranju je opcenito smisao doc do ideje kako rijesit problem. U pocetku sam smatrao da je totalno debilno pisanje na papiru, jer inace kad nesto radim doma na kmpu uvijek napravim desetak sintaktickih gresaka, no upravo me je ovo "popravilo" i natjeralo da vise pazim, tako da mi se jako rijetko to dogada. A ovih par naredbi i rad s pointerima koji treba znat se stvarno brzo moze nauciti, problem je sto ljudi nemaju prakse s rjesavanjem zadataka, pa kad im na kolokviju dode onda se muce bezveze.
Bilo bi dobro kad bi postojali neki rijeseni zadaci po kojima bi ljudi mogli vjezbati. (doduse mozes si i sam zadati zadatak pa ici rjesavati... :))
A sto se tice lososti vjezbi - ljudi su si sami krivi. Na C-u nismo ucili prakticki nista novo nego na UUR-u, osim sto smo ucili kako te stvari treba zapisati. Ako ste znali za UUR, vas posao za C je bio samo nauciti sintaksu. Ako pak niste znali rijesiti zadatke, onda niste dobro savladali UUR. Naravno s iznimkom rekurzije za koju mi je jos uvijek jako cudno da je bila...[/quote]
Da, ali onda su vjezbe iz C-a potpuno gubljenje vremena i resursa... Od rjesenih zadataka nema neke koristi. Treba netko poakzati kako doci do rjesenja. Rjesiti nekoliko zadataka. Zamisli da ti netko iz analize da papire s rjesenim zadatcima i kaze: "I to vam je vise - manje to." Znam da nije isto, ali nekome tko je potpuno nov i zelen (recimo ja i jos hrpa ljudi) to nikako nije dovoljno.
C bi se stvarno trebao raditi na kompovima jer, za Boga miloga nitko nikada nece traziti od teb da radis nekakav program na komadu papira. Ili hoce? Projekcija napisanih programa nema bas nekog smisla. Mislim da su asistenti (bar nas) dobro napravili posao, ali sam posao nije neki...
SickJedi
Grga (napisa): | Pa u programiranju je opcenito smisao doc do ideje kako rijesit problem. U pocetku sam smatrao da je totalno debilno pisanje na papiru, jer inace kad nesto radim doma na kmpu uvijek napravim desetak sintaktickih gresaka, no upravo me je ovo "popravilo" i natjeralo da vise pazim, tako da mi se jako rijetko to dogada. A ovih par naredbi i rad s pointerima koji treba znat se stvarno brzo moze nauciti, problem je sto ljudi nemaju prakse s rjesavanjem zadataka, pa kad im na kolokviju dode onda se muce bezveze.
Bilo bi dobro kad bi postojali neki rijeseni zadaci po kojima bi ljudi mogli vjezbati. (doduse mozes si i sam zadati zadatak pa ici rjesavati... )
A sto se tice lososti vjezbi - ljudi su si sami krivi. Na C-u nismo ucili prakticki nista novo nego na UUR-u, osim sto smo ucili kako te stvari treba zapisati. Ako ste znali za UUR, vas posao za C je bio samo nauciti sintaksu. Ako pak niste znali rijesiti zadatke, onda niste dobro savladali UUR. Naravno s iznimkom rekurzije za koju mi je jos uvijek jako cudno da je bila... |
Da, ali onda su vjezbe iz C-a potpuno gubljenje vremena i resursa... Od rjesenih zadataka nema neke koristi. Treba netko poakzati kako doci do rjesenja. Rjesiti nekoliko zadataka. Zamisli da ti netko iz analize da papire s rjesenim zadatcima i kaze: "I to vam je vise - manje to." Znam da nije isto, ali nekome tko je potpuno nov i zelen (recimo ja i jos hrpa ljudi) to nikako nije dovoljno.
C bi se stvarno trebao raditi na kompovima jer, za Boga miloga nitko nikada nece traziti od teb da radis nekakav program na komadu papira. Ili hoce? Projekcija napisanih programa nema bas nekog smisla. Mislim da su asistenti (bar nas) dobro napravili posao, ali sam posao nije neki...
SickJedi
|
|
[Vrh] |
|
DarkOne™24/7® Forumaš(ica)


Pridružen/a: 22. 11. 2004. (05:46:52) Postovi: (A7)16
Lokacija: zg
|
Postano: 22:22 čet, 2. 6. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="SickJedi"][quote="Grga"]Pa u programiranju je opcenito smisao doc do ideje kako rijesit problem. U pocetku sam smatrao da je totalno debilno pisanje na papiru, jer inace kad nesto radim doma na kmpu uvijek napravim desetak sintaktickih gresaka, no upravo me je ovo "popravilo" i natjeralo da vise pazim, tako da mi se jako rijetko to dogada. A ovih par naredbi i rad s pointerima koji treba znat se stvarno brzo moze nauciti, problem je sto ljudi nemaju prakse s rjesavanjem zadataka, pa kad im na kolokviju dode onda se muce bezveze.
Bilo bi dobro kad bi postojali neki rijeseni zadaci po kojima bi ljudi mogli vjezbati. (doduse mozes si i sam zadati zadatak pa ici rjesavati... :))
A sto se tice lososti vjezbi - ljudi su si sami krivi. Na C-u nismo ucili prakticki nista novo nego na UUR-u, osim sto smo ucili kako te stvari treba zapisati. Ako ste znali za UUR, vas posao za C je bio samo nauciti sintaksu. Ako pak niste znali rijesiti zadatke, onda niste dobro savladali UUR. Naravno s iznimkom rekurzije za koju mi je jos uvijek jako cudno da je bila...[/quote]
Da, ali onda su vjezbe iz C-a potpuno gubljenje vremena i resursa... Od rjesenih zadataka nema neke koristi. Treba netko poakzati kako doci do rjesenja. Rjesiti nekoliko zadataka. Zamisli da ti netko iz analize da papire s rjesenim zadatcima i kaze: "I to vam je vise - manje to." Znam da nije isto, ali nekome tko je potpuno nov i zelen (recimo ja i jos hrpa ljudi) to nikako nije dovoljno.
C bi se stvarno trebao raditi na kompovima jer, za Boga miloga nitko nikada nece traziti od teb da radis nekakav program na komadu papira. Ili hoce? Projekcija napisanih programa nema bas nekog smisla. Mislim da su asistenti (bar nas) dobro napravili posao, ali sam posao nije neki...
SickJedi[/quote]
Zapravo se svaki imalo kompliciraniji program radi na papiru prvo.... ali se sintaksa bolje uci na kompu... mislim na papiru je ideja a onda to zapravo samo utipkas poslje... mislim ideja je bitna stvar kasnije svako zna utipkat..(ako poznaje programski jezik) ..... sad da je kolokvij u stilu da se treba napisati ideja.. to bi bilo nesto drugo.. :)) ali posto se treba pisati kod onda bi da trebalo na kompu vjezbat....
a s druge strane nisu bas asistenti puno bodova micali za sintakticke pogreske ako uopce jesu.... tako da nije neki veliki problem sto se na papiru pise,,.. ali trebalo bi vjezbati na kompu....
SickJedi (napisa): | Grga (napisa): | Pa u programiranju je opcenito smisao doc do ideje kako rijesit problem. U pocetku sam smatrao da je totalno debilno pisanje na papiru, jer inace kad nesto radim doma na kmpu uvijek napravim desetak sintaktickih gresaka, no upravo me je ovo "popravilo" i natjeralo da vise pazim, tako da mi se jako rijetko to dogada. A ovih par naredbi i rad s pointerima koji treba znat se stvarno brzo moze nauciti, problem je sto ljudi nemaju prakse s rjesavanjem zadataka, pa kad im na kolokviju dode onda se muce bezveze.
Bilo bi dobro kad bi postojali neki rijeseni zadaci po kojima bi ljudi mogli vjezbati. (doduse mozes si i sam zadati zadatak pa ici rjesavati... :))
A sto se tice lososti vjezbi - ljudi su si sami krivi. Na C-u nismo ucili prakticki nista novo nego na UUR-u, osim sto smo ucili kako te stvari treba zapisati. Ako ste znali za UUR, vas posao za C je bio samo nauciti sintaksu. Ako pak niste znali rijesiti zadatke, onda niste dobro savladali UUR. Naravno s iznimkom rekurzije za koju mi je jos uvijek jako cudno da je bila... |
Da, ali onda su vjezbe iz C-a potpuno gubljenje vremena i resursa... Od rjesenih zadataka nema neke koristi. Treba netko poakzati kako doci do rjesenja. Rjesiti nekoliko zadataka. Zamisli da ti netko iz analize da papire s rjesenim zadatcima i kaze: "I to vam je vise - manje to." Znam da nije isto, ali nekome tko je potpuno nov i zelen (recimo ja i jos hrpa ljudi) to nikako nije dovoljno.
C bi se stvarno trebao raditi na kompovima jer, za Boga miloga nitko nikada nece traziti od teb da radis nekakav program na komadu papira. Ili hoce? Projekcija napisanih programa nema bas nekog smisla. Mislim da su asistenti (bar nas) dobro napravili posao, ali sam posao nije neki...
SickJedi |
Zapravo se svaki imalo kompliciraniji program radi na papiru prvo.... ali se sintaksa bolje uci na kompu... mislim na papiru je ideja a onda to zapravo samo utipkas poslje... mislim ideja je bitna stvar kasnije svako zna utipkat..(ako poznaje programski jezik) ..... sad da je kolokvij u stilu da se treba napisati ideja.. to bi bilo nesto drugo.. :)) ali posto se treba pisati kod onda bi da trebalo na kompu vjezbat....
a s druge strane nisu bas asistenti puno bodova micali za sintakticke pogreske ako uopce jesu.... tako da nije neki veliki problem sto se na papiru pise,,.. ali trebalo bi vjezbati na kompu....
_________________ Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin


Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3562)16
Spol: 
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 23:10 čet, 2. 6. 2005 Naslov: |
|
|
Ja marljivo pratim ovu raspravu [ ;) ], ali zelim cuti studente, pa cu se samo malo umijesati:[list=1][*] Molim, razmjestite mi 300tinjak studenata [b]tjedno[/b] u Praktikume, nadjite termine i dovoljno asistenata koji ce to izvesti. 8) Na RP1 je [b]PRE[/b]krcato, a ipak ih je bitno manje. :?
[*] Koliko je studenata medju onima koji nisu zaradili potpis ili cak medju onima koji "samo" nisu oslobodjeni pismenog, a koji su [b]jedan jedini put[/b] posjetili neki praktikum i pokusali nesto rijesiti i/ili izcompilirati? :-k
Koliko takvih (bez potpisa ili prolaza) je doma pokusalo vjezbati C [b]na racunalu[/b]? :-k
[*] Zasto je izostala klasicna poplava pitanja na Forumu, sto se obicno desava cca 3 dana prije kolokvija (ne samo iz C-a)? :-k
I zasto je meni jedna jedina osoba dosla na konzultacije? :-k
Koliko vas uopce zna kako vam izgledaju demosi? :o[/list:o]
Ja sam isto za nastavu na racunalima, no mislim da to u danim uvjetima nije izvedivo. :( S druge strane, niste vise mali, pa da vas moramo na sve tjerati i sve vam servirati. Imate na raspolaganju 4 praktikuma, svaki s nekakvim C compilerom. :D To je cca 50ak racunala (odokativna procjena)! :prodike:
Ja marljivo pratim ovu raspravu [ ], ali zelim cuti studente, pa cu se samo malo umijesati:- Molim, razmjestite mi 300tinjak studenata tjedno u Praktikume, nadjite termine i dovoljno asistenata koji ce to izvesti.
Na RP1 je PREkrcato, a ipak ih je bitno manje.
- Koliko je studenata medju onima koji nisu zaradili potpis ili cak medju onima koji "samo" nisu oslobodjeni pismenog, a koji su jedan jedini put posjetili neki praktikum i pokusali nesto rijesiti i/ili izcompilirati?
Koliko takvih (bez potpisa ili prolaza) je doma pokusalo vjezbati C na racunalu?
- Zasto je izostala klasicna poplava pitanja na Forumu, sto se obicno desava cca 3 dana prije kolokvija (ne samo iz C-a)?
I zasto je meni jedna jedina osoba dosla na konzultacije?
Koliko vas uopce zna kako vam izgledaju demosi? 
Ja sam isto za nastavu na racunalima, no mislim da to u danim uvjetima nije izvedivo. S druge strane, niste vise mali, pa da vas moramo na sve tjerati i sve vam servirati. Imate na raspolaganju 4 praktikuma, svaki s nekakvim C compilerom. To je cca 50ak racunala (odokativna procjena)!
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju. 
|
|
[Vrh] |
|
ahri Forumaš(ica)


Pridružen/a: 19. 11. 2003. (23:16:07) Postovi: (193)16
|
|
[Vrh] |
|
Nesi Inventar Foruma (Moderator)


Pridružen/a: 14. 10. 2002. (14:27:35) Postovi: (E68)16
Spol: 
Sarma: -
|
Postano: 0:36 pet, 3. 6. 2005 Naslov: |
|
|
osim sto me vsego preduhitrio.... htjela bih jos nesto pitati....
koliko brzo tipkate?
koliko brzo _tocno_ tipkate?
ima li smisla pretipkavanje bez razumijevanja?
ono sto zelim istaknuti - djabe i kompjuteri kad su 2 potencijalne verzije za izvodjenje (ali neizvedive zbog pomanjkanja prostora)
1. zadaci su na mrezi (zadaci i rjesenja), svatko skopira u svoj komp, skompajlira, mozda se nes sitno promijeni, kompajl, idemo dalje i tumacenje usput (nesto slicno je s javom u rp2, i dosta je naporno za pratiti ako se ne shvati stvar ozbiljno)
2. asistent tumaci na pocetku, zada se zadatak, i rjesava ga se (rp1, gdje se ocekuje znanje uura, Cea, spa i podrazumijeva se puno toga)
imate li ikakve ideje koliko bi se zadataka rijesilo?
reci cu vam: cca 2 zadatka u 4 sata (tako je na praktikumu, doduse, prvih cca 3 puta se to obavi i brze, ali kasnije treba svaka minuta -i to ljudi koji su uglavnom prosli C)
da li mislite da se moze napraviti 1 rjesiv zadatak koji bi pokrio gradivo od 2 sata?
i kojeg bi _svi_ uspjeti _uspjesno_ rijesiti?
I don't think so....
mislim, i na laganim zadacim na prakikumu se asistent znao :grebgreb: dok ne skuzi di fali ;
i to kod ljudi koji su uglavnom polozili C (usmeni dio je 1-2 uspjesna zadataka na masini)
s ovakvom satnicom i programom, IMO, prakticna nastava je NEIZVEDIVA
da se uur i C spoje, i doda jos za vjezbe.... i rasporedi u grupe t.d. svatko sjedi za svojim kompom..... onda bi se moglo raditi i tako.... da asistent babysitira ponaosob svakog kad mu zapne.... (to bi bilo u npr praktikumu 1 jer je nesto prirodniji za C i noviji je = 18 ljudi (1 komp za asistenta abog projektora) -> treba 17 termina, neka su po 2 sata, a dnevno ih moze biti 6 = 3 dana samo prve godine u pr1, a pogledajte koliko je vec sad zauzet.... da ne spominjem osoblje koje bi tu nastavu drzalo)
no, obzirom da su uvjeti kakvi jesu, zasto se ne vidja studente prve godine da mahnito rjesavaju zadatke u praktikumima? :grebgreb:
programiranje nije nesto sto ce papir omoguciti.... stvar treba probati...
uostalom, usmeni ispit je na racunalu....
ako niste do sada bili na kompu - idite sto prije :!:
imate li account na studentu? trebat ce vam :!:
takve stvari se rade na kompovima - ako vec nemate nekog da vas dadilja i tjera - idite sami... pitajte demose u praktikumima ako zapne, dovucite demose iz Cea da vam pomognu u radu na kompu.....
ali to je onaj dio kojeg (ste trebali) i trebate i dalje (usmeni) obaviti sami.....
osim sto me vsego preduhitrio.... htjela bih jos nesto pitati....
koliko brzo tipkate?
koliko brzo _tocno_ tipkate?
ima li smisla pretipkavanje bez razumijevanja?
ono sto zelim istaknuti - djabe i kompjuteri kad su 2 potencijalne verzije za izvodjenje (ali neizvedive zbog pomanjkanja prostora)
1. zadaci su na mrezi (zadaci i rjesenja), svatko skopira u svoj komp, skompajlira, mozda se nes sitno promijeni, kompajl, idemo dalje i tumacenje usput (nesto slicno je s javom u rp2, i dosta je naporno za pratiti ako se ne shvati stvar ozbiljno)
2. asistent tumaci na pocetku, zada se zadatak, i rjesava ga se (rp1, gdje se ocekuje znanje uura, Cea, spa i podrazumijeva se puno toga)
imate li ikakve ideje koliko bi se zadataka rijesilo?
reci cu vam: cca 2 zadatka u 4 sata (tako je na praktikumu, doduse, prvih cca 3 puta se to obavi i brze, ali kasnije treba svaka minuta -i to ljudi koji su uglavnom prosli C)
da li mislite da se moze napraviti 1 rjesiv zadatak koji bi pokrio gradivo od 2 sata?
i kojeg bi _svi_ uspjeti _uspjesno_ rijesiti?
I don't think so....
mislim, i na laganim zadacim na prakikumu se asistent znao dok ne skuzi di fali ;
i to kod ljudi koji su uglavnom polozili C (usmeni dio je 1-2 uspjesna zadataka na masini)
s ovakvom satnicom i programom, IMO, prakticna nastava je NEIZVEDIVA
da se uur i C spoje, i doda jos za vjezbe.... i rasporedi u grupe t.d. svatko sjedi za svojim kompom..... onda bi se moglo raditi i tako.... da asistent babysitira ponaosob svakog kad mu zapne.... (to bi bilo u npr praktikumu 1 jer je nesto prirodniji za C i noviji je = 18 ljudi (1 komp za asistenta abog projektora) -> treba 17 termina, neka su po 2 sata, a dnevno ih moze biti 6 = 3 dana samo prve godine u pr1, a pogledajte koliko je vec sad zauzet.... da ne spominjem osoblje koje bi tu nastavu drzalo)
no, obzirom da su uvjeti kakvi jesu, zasto se ne vidja studente prve godine da mahnito rjesavaju zadatke u praktikumima?
programiranje nije nesto sto ce papir omoguciti.... stvar treba probati...
uostalom, usmeni ispit je na racunalu....
ako niste do sada bili na kompu - idite sto prije
imate li account na studentu? trebat ce vam
takve stvari se rade na kompovima - ako vec nemate nekog da vas dadilja i tjera - idite sami... pitajte demose u praktikumima ako zapne, dovucite demose iz Cea da vam pomognu u radu na kompu.....
ali to je onaj dio kojeg (ste trebali) i trebate i dalje (usmeni) obaviti sami.....
_________________ It's not who you love. It's how.
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin


Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3562)16
Spol: 
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 0:58 pet, 3. 6. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="ahri"]nekako mi se ne cini da je poanta predmeta, i nesto pozitivno, pozivati se na mogucnost konzultacija.[/quote]
Ne tvrdim da je to poanta kolegija, ali rezultati su pokazali da povecem broju studenata gradivo nije "sjelo" i zato pitam zasto nisu zatrazili pomoc? :-k
[quote="Nesi"]no, obzirom da su uvjeti kakvi jesu, zasto se ne vidja studente prve godine da mahnito rjesavaju zadatke u praktikumima?[/quote]
Otprilike je to poanta mog posta: prigovara nam se sto ne izvodimo nastavu u praktikumima (uz zanemarivanje izvedivosti toga), pa me zanima koliko je studenata to [b]samoinicijativno[/b] izvelo. :-k Ovo nije (protu)napad na studente, nego iskreno pitanje... :)
ahri (napisa): | nekako mi se ne cini da je poanta predmeta, i nesto pozitivno, pozivati se na mogucnost konzultacija. |
Ne tvrdim da je to poanta kolegija, ali rezultati su pokazali da povecem broju studenata gradivo nije "sjelo" i zato pitam zasto nisu zatrazili pomoc?
Nesi (napisa): | no, obzirom da su uvjeti kakvi jesu, zasto se ne vidja studente prve godine da mahnito rjesavaju zadatke u praktikumima? |
Otprilike je to poanta mog posta: prigovara nam se sto ne izvodimo nastavu u praktikumima (uz zanemarivanje izvedivosti toga), pa me zanima koliko je studenata to samoinicijativno izvelo. Ovo nije (protu)napad na studente, nego iskreno pitanje...
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju. 
|
|
[Vrh] |
|
|