Prethodna tema :: Sljedeća tema |
Autor/ica |
Poruka |
sorrow Forumaš(ica)


Pridružen/a: 08. 11. 2005. (23:01:29) Postovi: (24D)16
Spol: 
Lokacija: ...na otoku srece...
|
|
[Vrh] |
|
Trip Forumaš(ica)


Pridružen/a: 02. 10. 2005. (12:27:11) Postovi: (1A8)16
Spol: 
Lokacija: ..behind blue eyes..
|
|
[Vrh] |
|
Nesi Inventar Foruma (Moderator)


Pridružen/a: 14. 10. 2002. (14:27:35) Postovi: (E68)16
Spol: 
Sarma: -
|
Postano: 22:36 sri, 28. 12. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="sorrow"]da, ima nesto u tome... :lol:
samo, ne virujen da itko od studenata to stvarno smatra krađon... :lol: ... inace nebi bilo toliko prepisivanja, pomalo, naucit cemo mi mali studenti... :lol:[/quote]
valjda ce shvatit kad padnu godinu zbog toga... a ako niti tada ne shvate.... :roll:
nije bitno sta onaj koji krade smatra kradjom, bitno je sto okradeni misle... a okradeni su u ovom slucaju oni koji trose svoje vrijeme na to da bi nasli kradljivca, kaznili ga i mozda time poducili, umjesto npr da naprave dodatni sat ponavljanja koji bi svima koristio...
sorrow (napisa): | da, ima nesto u tome...
samo, ne virujen da itko od studenata to stvarno smatra krađon... ... inace nebi bilo toliko prepisivanja, pomalo, naucit cemo mi mali studenti...  |
valjda ce shvatit kad padnu godinu zbog toga... a ako niti tada ne shvate....
nije bitno sta onaj koji krade smatra kradjom, bitno je sto okradeni misle... a okradeni su u ovom slucaju oni koji trose svoje vrijeme na to da bi nasli kradljivca, kaznili ga i mozda time poducili, umjesto npr da naprave dodatni sat ponavljanja koji bi svima koristio...
_________________ It's not who you love. It's how.
|
|
[Vrh] |
|
fireball Forumaš(ica)


Pridružen/a: 07. 10. 2005. (18:49:17) Postovi: (4AB)16
Spol: 
Lokacija: s rukom u vatri i nogom u grobu
|
|
[Vrh] |
|
krcko Forumaš nagrađen za životno djelo


Pridružen/a: 07. 10. 2002. (15:57:59) Postovi: (18B3)16
|
Postano: 11:15 čet, 29. 12. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="Nesi"]nije bitno sta onaj koji krade smatra kradjom, bitno je sto okradeni misle... a okradeni su u ovom slucaju oni koji trose svoje vrijeme na to da bi nasli kradljivca, kaznili ga i mozda time poducili, umjesto npr da naprave dodatni sat ponavljanja koji bi svima koristio...[/quote]
Nes, nisi u pravu. Znatno je bolje uloziti vrijeme u sprjecavanje prepisivanja nego u dodatni sat vjezbi. Pokusat cu ti objasniti zasto.
[b]Zasto je sprjecavanje prepisivanja vazno[/b]
Cilj domacih zadaca je potaknuti studente na samostalno rjesavanje zadataka tokom semestra. Za uspjeh na kolokviju nije dovoljno gledati asistenta kako rjesava zadatke i prepisivati rjesenja u biljeznicu, nego treba i sam "zaprljati ruke". Ako se prepisuje, zadace ne ispunjavaju svoju svrhu i rad ulozen u njihovo sastavljanje i ispravljanje pada u vodu. Vazno je da zadace ozbiljno shvate ne samo studenti, nego i nastavnici. Ako su pravila takva da indirektno poticu prepisivanje (npr. zato sto se zadace uopce ne ispravljaju ili se ignorira prepisivanje), beskorisno je lamentirati na forumu kako su studenti grozni i stete sami sebi. Jedini nacin da se prepisivanje sprijeci je kazniti prepisivace.
Nitko od EM-ekipe ne osjeca se okradenim zato sto studenti prepisuju zadace. Najlakse bi nam bilo uopce ne ispravljati zadace i svima dati bodove (nista nas ne kosta). Prepisivaci stvarno okradaju sami sebe za informaciju o vlastitom shvacanju ili neshvacanju gradiva. Mi smo im to duzni reci na nacin koji ce razumjeti, i to prije nego sto pristupe kolokviju.
Na prvoj zadaci nismo obracali paznju na prepisivanje. Davali smo pune bodove i za djelomicno rijesene zadatke, misleci da cemo tako demotivirati prepisivanje (boduje se trud, ne samo rezultat). Na drugoj zadaci primijetili smo da dio studenata prepisuje i apelirali da se to ne radi. Na trecoj zadaci prepisivacima smo skidali bodove za svaku gresku, a ostalima bodovali tolerantno. Nije ni to upalili, pa smo na cetvrtoj zadaci prepisivacima dali 0 bodova (ali ipak priznajemo zadacu kao predanu). Onima koji prepisu petu i sestu zadacu necemo ih priznati. Po nasim pravilima to ce znaciti da ce za zadace dobiti ocjenu nedovoljan i nece moci poloziti EM1.
[b]Zasto dodatni sati iz EM nisu potrebni[/b]
Ovo je valjda prva generacija u kojoj su profesori i asistenti drzali nastavu preko norme koju su duzni odraditi. Razlozi za to su Bolonjska pravila studiranja. Uspjeh na prvom kolokviju iz MA i LA nije bio zadovoljavajuci (ne zelim ulaziti u razloge, je li kolokvij bio pretezak ili se studenti nisu dovoljno spremali). Nastavnici su to shvatili ozbiljno i odrzali su dodatne pripreme za popravni kolokvij. To je vrlo pohvalno: lakse bi im bilo spustiti kriterije na popravku, ali nisu se odlucili za liniju manjeg otpora. Medjutim, bilo bi jos bolje da je uspjeh na prvom kolokviju bio zadovoljavajuci, kao na EM (prolaznost 85%).
Kolokvij iz EM je bio lagan i razlog pada je za veliku vecinu od onih 15% bio nedovoljno poznavanje srednjoskolske matematike. To se nazalost ne moze nadoknaditi u jednom dodatnom terminu vjezbi ili predavanja. Mi takodjer nismo spustali kriterij na popravnom kolokviju, jer smo procijenili da bismo time dali krivu informaciju o onom sto se od studenata ocekuje u nastavku studija.
Sego takodjer namjerava odrzati dodatne vjezbe iz UUR-a, ali iz drugih razloga. Dio gradiva je u novom programu otpao, Sego ga smatra vaznim (ja se slazem) i ne stigne ga napraviti u satnici 2+2. Na EM je potpuno druga situacija. Mi smo dobili dodatni sat vjezbi (3+3), gradivno nije znatno povecano, niti je izostavljeno ista bitnog. Komotno stignemo rijesiti dovoljan broj zadataka, a dio vremena cak trosimo na izvlacenje studenata pred plocu (za sto ih ponekad treba podmititi cokoladom :) ). Stvarno bi bilo nepotrebno da studenti jos jedan sat gledaju mene kako rjesavam zadatke, umjesto da sami pokusaju rijesiti zadatke koje zadajemo za zadacu.
[quote="fireball"]ja mislim da je ova zadnja zadaća zadana u malo krivom terminu, mislim da je trebalo malo pazit da su u tom terminu bila 2 popravna kolokvija...[/quote]
Kolokviji i popravci protegnuli su se skoro mjesec dana. Ako u tom razdoblju uvedemo moratorij na zadace, necemo stici napraviti 6 komada koliko pise u planu kolegija. Osim toga, za rijesiti cijelu zadacu trebalo je mozda sat vremena. Ako je stvarno gusto, za 5-10 minuta moglo se napisati onih nekoliko definicija i iskaza teorema koje smo trazili i tako osvojiti pola bodova (umjesto 0 koliko smo davali za prepisivanje).
[quote="fireball"]zato ih je dosta i prepisalo ali ima onih koji su prepisali jer nisu htjeli raditi sami[/quote]
Zanimljiva teorija. Studenti prepisuju zato sto se osjecaju usamljenima :roll: Moj prijedlog za takve: otrpite sat vremena samoce i samostalno rijesite zadacu, a poslije se dodjite druziti u 102, recimo uz [url=http://degiorgi.math.hr/forum/viewtopic.php?t=5689&start=20]pjevanje[/url].
Nesi (napisa): | nije bitno sta onaj koji krade smatra kradjom, bitno je sto okradeni misle... a okradeni su u ovom slucaju oni koji trose svoje vrijeme na to da bi nasli kradljivca, kaznili ga i mozda time poducili, umjesto npr da naprave dodatni sat ponavljanja koji bi svima koristio... |
Nes, nisi u pravu. Znatno je bolje uloziti vrijeme u sprjecavanje prepisivanja nego u dodatni sat vjezbi. Pokusat cu ti objasniti zasto.
Zasto je sprjecavanje prepisivanja vazno
Cilj domacih zadaca je potaknuti studente na samostalno rjesavanje zadataka tokom semestra. Za uspjeh na kolokviju nije dovoljno gledati asistenta kako rjesava zadatke i prepisivati rjesenja u biljeznicu, nego treba i sam "zaprljati ruke". Ako se prepisuje, zadace ne ispunjavaju svoju svrhu i rad ulozen u njihovo sastavljanje i ispravljanje pada u vodu. Vazno je da zadace ozbiljno shvate ne samo studenti, nego i nastavnici. Ako su pravila takva da indirektno poticu prepisivanje (npr. zato sto se zadace uopce ne ispravljaju ili se ignorira prepisivanje), beskorisno je lamentirati na forumu kako su studenti grozni i stete sami sebi. Jedini nacin da se prepisivanje sprijeci je kazniti prepisivace.
Nitko od EM-ekipe ne osjeca se okradenim zato sto studenti prepisuju zadace. Najlakse bi nam bilo uopce ne ispravljati zadace i svima dati bodove (nista nas ne kosta). Prepisivaci stvarno okradaju sami sebe za informaciju o vlastitom shvacanju ili neshvacanju gradiva. Mi smo im to duzni reci na nacin koji ce razumjeti, i to prije nego sto pristupe kolokviju.
Na prvoj zadaci nismo obracali paznju na prepisivanje. Davali smo pune bodove i za djelomicno rijesene zadatke, misleci da cemo tako demotivirati prepisivanje (boduje se trud, ne samo rezultat). Na drugoj zadaci primijetili smo da dio studenata prepisuje i apelirali da se to ne radi. Na trecoj zadaci prepisivacima smo skidali bodove za svaku gresku, a ostalima bodovali tolerantno. Nije ni to upalili, pa smo na cetvrtoj zadaci prepisivacima dali 0 bodova (ali ipak priznajemo zadacu kao predanu). Onima koji prepisu petu i sestu zadacu necemo ih priznati. Po nasim pravilima to ce znaciti da ce za zadace dobiti ocjenu nedovoljan i nece moci poloziti EM1.
Zasto dodatni sati iz EM nisu potrebni
Ovo je valjda prva generacija u kojoj su profesori i asistenti drzali nastavu preko norme koju su duzni odraditi. Razlozi za to su Bolonjska pravila studiranja. Uspjeh na prvom kolokviju iz MA i LA nije bio zadovoljavajuci (ne zelim ulaziti u razloge, je li kolokvij bio pretezak ili se studenti nisu dovoljno spremali). Nastavnici su to shvatili ozbiljno i odrzali su dodatne pripreme za popravni kolokvij. To je vrlo pohvalno: lakse bi im bilo spustiti kriterije na popravku, ali nisu se odlucili za liniju manjeg otpora. Medjutim, bilo bi jos bolje da je uspjeh na prvom kolokviju bio zadovoljavajuci, kao na EM (prolaznost 85%).
Kolokvij iz EM je bio lagan i razlog pada je za veliku vecinu od onih 15% bio nedovoljno poznavanje srednjoskolske matematike. To se nazalost ne moze nadoknaditi u jednom dodatnom terminu vjezbi ili predavanja. Mi takodjer nismo spustali kriterij na popravnom kolokviju, jer smo procijenili da bismo time dali krivu informaciju o onom sto se od studenata ocekuje u nastavku studija.
Sego takodjer namjerava odrzati dodatne vjezbe iz UUR-a, ali iz drugih razloga. Dio gradiva je u novom programu otpao, Sego ga smatra vaznim (ja se slazem) i ne stigne ga napraviti u satnici 2+2. Na EM je potpuno druga situacija. Mi smo dobili dodatni sat vjezbi (3+3), gradivno nije znatno povecano, niti je izostavljeno ista bitnog. Komotno stignemo rijesiti dovoljan broj zadataka, a dio vremena cak trosimo na izvlacenje studenata pred plocu (za sto ih ponekad treba podmititi cokoladom ). Stvarno bi bilo nepotrebno da studenti jos jedan sat gledaju mene kako rjesavam zadatke, umjesto da sami pokusaju rijesiti zadatke koje zadajemo za zadacu.
fireball (napisa): | ja mislim da je ova zadnja zadaća zadana u malo krivom terminu, mislim da je trebalo malo pazit da su u tom terminu bila 2 popravna kolokvija... |
Kolokviji i popravci protegnuli su se skoro mjesec dana. Ako u tom razdoblju uvedemo moratorij na zadace, necemo stici napraviti 6 komada koliko pise u planu kolegija. Osim toga, za rijesiti cijelu zadacu trebalo je mozda sat vremena. Ako je stvarno gusto, za 5-10 minuta moglo se napisati onih nekoliko definicija i iskaza teorema koje smo trazili i tako osvojiti pola bodova (umjesto 0 koliko smo davali za prepisivanje).
fireball (napisa): | zato ih je dosta i prepisalo ali ima onih koji su prepisali jer nisu htjeli raditi sami |
Zanimljiva teorija. Studenti prepisuju zato sto se osjecaju usamljenima Moj prijedlog za takve: otrpite sat vremena samoce i samostalno rijesite zadacu, a poslije se dodjite druziti u 102, recimo uz pjevanje.
_________________ Vedran Krcadinac
Ljudi su razliciti, a nula je paran broj.
|
|
[Vrh] |
|
fireball Forumaš(ica)


Pridružen/a: 07. 10. 2005. (18:49:17) Postovi: (4AB)16
Spol: 
Lokacija: s rukom u vatri i nogom u grobu
|
Postano: 14:43 čet, 29. 12. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="krcko"]Na EM je potpuno druga situacija. Mi smo dobili dodatni sat vjezbi (3+3), gradivno nije znatno povecano, niti je izostavljeno ista bitnog. Komotno stignemo rijesiti dovoljan broj zadataka, a dio vremena cak trosimo na izvlacenje studenata pred plocu (za sto ih ponekad treba podmititi cokoladom Smile )[/quote]
šego nudi čevape pa to više mami nas studente :D ja neznam baš za tu prolaznost na EM, čuo sam (NE TVRDIM i ne stojim iza toga) da je prošlo samo desetak od 50 ljudi na popravnom kolkviju (onih koji su izašli na popravni), neznam koliko je to točno, ali i nije baš neka prolaznost na POPRAVNOM:!: kolokviju
krcko (napisa): | Na EM je potpuno druga situacija. Mi smo dobili dodatni sat vjezbi (3+3), gradivno nije znatno povecano, niti je izostavljeno ista bitnog. Komotno stignemo rijesiti dovoljan broj zadataka, a dio vremena cak trosimo na izvlacenje studenata pred plocu (za sto ih ponekad treba podmititi cokoladom Smile ) |
šego nudi čevape pa to više mami nas studente ja neznam baš za tu prolaznost na EM, čuo sam (NE TVRDIM i ne stojim iza toga) da je prošlo samo desetak od 50 ljudi na popravnom kolkviju (onih koji su izašli na popravni), neznam koliko je to točno, ali i nije baš neka prolaznost na POPRAVNOM:!: kolokviju
|
|
[Vrh] |
|
mladac Forumaš(ica)


Pridružen/a: 24. 10. 2005. (22:46:14) Postovi: (4D5)16
Spol: 
Lokacija: zg
|
|
[Vrh] |
|
Anđelčić Forumaš(ica)

Pridružen/a: 11. 05. 2005. (16:57:50) Postovi: (201)16
|
|
[Vrh] |
|
mladac Forumaš(ica)


Pridružen/a: 24. 10. 2005. (22:46:14) Postovi: (4D5)16
Spol: 
Lokacija: zg
|
|
[Vrh] |
|
krcko Forumaš nagrađen za životno djelo


Pridružen/a: 07. 10. 2002. (15:57:59) Postovi: (18B3)16
|
Postano: 16:38 čet, 29. 12. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="fireball"]čuo sam (NE TVRDIM i ne stojim iza toga) da je prošlo samo desetak od 50 ljudi na popravnom kolkviju (onih koji su izašli na popravni), neznam koliko je to točno, ali i nije baš neka prolaznost na POPRAVNOM:!: kolokviju[/quote]
Ne moras se ograniciti na informacije koje si negdje cuo. Ako te zanima, imas cak dva topica o popravnom kolokviju u forumu EM. U [url=http://degiorgi.math.hr/forum/viewtopic.php?t=5652&start=47]ovom[/url] postu dana je detaljna analiza prolaznosti i razloga za takvu prolaznost. Cuditi se slaboj prolaznosti na popravnom kolokviju slicno je kao cuditi se sto u zatvoru ima jako velik postotak kriminalaca [size=9](unaprijed se ispricavam ako sam nekog uvrijedio ovom metaforom).[/size]
Sto se tice cokolada, bile su tri milke (dvije bozicne i jedna bijela) 8)
fireball (napisa): | čuo sam (NE TVRDIM i ne stojim iza toga) da je prošlo samo desetak od 50 ljudi na popravnom kolkviju (onih koji su izašli na popravni), neznam koliko je to točno, ali i nije baš neka prolaznost na POPRAVNOM:!: kolokviju |
Ne moras se ograniciti na informacije koje si negdje cuo. Ako te zanima, imas cak dva topica o popravnom kolokviju u forumu EM. U ovom postu dana je detaljna analiza prolaznosti i razloga za takvu prolaznost. Cuditi se slaboj prolaznosti na popravnom kolokviju slicno je kao cuditi se sto u zatvoru ima jako velik postotak kriminalaca (unaprijed se ispricavam ako sam nekog uvrijedio ovom metaforom).
Sto se tice cokolada, bile su tri milke (dvije bozicne i jedna bijela)
_________________ Vedran Krcadinac
Ljudi su razliciti, a nula je paran broj.
|
|
[Vrh] |
|
Sasuke Forumaš(ica)


Pridružen/a: 27. 06. 2005. (19:22:00) Postovi: (47)16
Spol: 
Lokacija: zemlja
|
Postano: 14:52 sub, 31. 12. 2005 Naslov: |
|
|
smatram da su vam kriteriji za zadacu bili prestrogi. molim vas, kako vi sa sigurnošću znate tko je prepisivao, a tko nije :? ja, sam osobno sama napisala zadaću i slučajno sam pogledala da li su izašli rezultati, kad ono... 0 BODOVA??????????????? I molim vas lijepo kome da ja dokažem da je to djelo mojih ruku??????????
elementarnu smatram najlakšim predmetom na prvoj godini, položila sam kolokvij s 5, a imam = bodova iz zadaće. stvarno nije fer.
smatram da su vam kriteriji za zadacu bili prestrogi. molim vas, kako vi sa sigurnošću znate tko je prepisivao, a tko nije ja, sam osobno sama napisala zadaću i slučajno sam pogledala da li su izašli rezultati, kad ono... 0 BODOVA??????????????? I molim vas lijepo kome da ja dokažem da je to djelo mojih ruku??????????
elementarnu smatram najlakšim predmetom na prvoj godini, položila sam kolokvij s 5, a imam = bodova iz zadaće. stvarno nije fer.
|
|
[Vrh] |
|
krcko Forumaš nagrađen za životno djelo


Pridružen/a: 07. 10. 2002. (15:57:59) Postovi: (18B3)16
|
|
[Vrh] |
|
andreao Forumaš(ica)


Pridružen/a: 10. 02. 2005. (12:08:18) Postovi: (46F)16
Lokacija: SK
|
|
[Vrh] |
|
krcko Forumaš nagrađen za životno djelo


Pridružen/a: 07. 10. 2002. (15:57:59) Postovi: (18B3)16
|
|
[Vrh] |
|
zularic Forumaš s poteškoćama u pisanju


Pridružen/a: 08. 01. 2006. (15:39:44) Postovi: (C)16
|
Postano: 22:25 pon, 9. 1. 2006 Naslov: |
|
|
[quote="andreao"]Hoće li se uskoro dobivati možda zadaće? :?:[/quote]
Zadaće hoće. Možda seli uskoro. Dobi V, a ti?
Hoće li se opet tako strogo kažnjavati prepisivanje?
andreao (napisa): | Hoće li se uskoro dobivati možda zadaće?  |
Zadaće hoće. Možda seli uskoro. Dobi V, a ti?
Hoće li se opet tako strogo kažnjavati prepisivanje?
_________________  život, sreća, pravda, ljubav, zdravlje, ponos, mir, jednakost, snovi, osjećaji, poriv, kazna, okovi, utjeha, smrtnost, duša, srce, pepeo, katran, drvo, ugljen, bol, domovina, more, kamen, gruda, noć, eter, mašta, seks, sloboda, izbor, sjećanje, zaborav, spas, grom, strah, svemir ...
|
|
[Vrh] |
|
krcko Forumaš nagrađen za životno djelo


Pridružen/a: 07. 10. 2002. (15:57:59) Postovi: (18B3)16
|
|
[Vrh] |
|
sorrow Forumaš(ica)


Pridružen/a: 08. 11. 2005. (23:01:29) Postovi: (24D)16
Spol: 
Lokacija: ...na otoku srece...
|
|
[Vrh] |
|
krcko Forumaš nagrađen za životno djelo


Pridružen/a: 07. 10. 2002. (15:57:59) Postovi: (18B3)16
|
|
[Vrh] |
|
Gost
|
|
[Vrh] |
|
krcko Forumaš nagrađen za životno djelo


Pridružen/a: 07. 10. 2002. (15:57:59) Postovi: (18B3)16
|
|
[Vrh] |
|
|