Search
 
 
  Engleski
 
 
 
Open in this window (click to change)
Forum@DeGiorgi: Početna
Forum za podršku nastavi na PMF-MO
Login Registracija FAQ Smajlići Članstvo Pretražnik Forum@DeGiorgi: Početna

64 kb? (informacija)

Moja sarma
 
Započnite novu temu   Odgovorite na temu   printer-friendly view    Forum@DeGiorgi: Početna -> Ostalo - opušteno -> Bućkuriš
Prethodna tema :: Sljedeća tema  
Autor/ica Poruka
Saf
Forumski umjetnik
Forumski umjetnik


Pridružen/a: 10. 06. 2005. (21:55:28)
Postovi: (1B0)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
22 = 30 - 8
Lokacija: Zagreb

PostPostano: 23:10 pet, 24. 11. 2006    Naslov: 64 kb? Citirajte i odgovorite

[url=http://web.studenti.math.hr/~fsrica/graphic/fr019_final.rar]Ovo [/url]je nešto što me jako zaintrigiralo. Ako mi itko može ponuditi objašnjenje kako je toliko grafike i zvuka strpano u tako malo? Obratite na veličinu filea!
Ovo je nešto što me jako zaintrigiralo. Ako mi itko može ponuditi objašnjenje kako je toliko grafike i zvuka strpano u tako malo? Obratite na veličinu filea!



_________________
Super Nut Chase
moj site
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail Posjetite Web stranice
Kruno
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 07. 11. 2003. (18:06:24)
Postovi: (7B)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
29 = 29 - 0
Lokacija: RC

PostPostano: 11:06 sub, 25. 11. 2006    Naslov: Re: 64 kb? Citirajte i odgovorite

[quote="Saf"][url=http://web.studenti.math.hr/~fsrica/graphic/fr019_final.rar]Ovo [/url]je nešto što me jako zaintrigiralo. Ako mi itko može ponuditi objašnjenje kako je toliko grafike i zvuka strpano u tako malo? Obratite na veličinu filea![/quote]

Pogledaj na [url]http://scene.org[/url]

"A demo is a program that displays a sound, music, and light show, usually in 3D. Demos are very fun to watch, because they seemingly do things that aren't possible on the machine they were programmed on." - [url=http://www.oldskool.org/demos/explained/]Trixter's PC Demos Explained[/url]
Saf (napisa):
Ovo je nešto što me jako zaintrigiralo. Ako mi itko može ponuditi objašnjenje kako je toliko grafike i zvuka strpano u tako malo? Obratite na veličinu filea!


Pogledaj na http://scene.org

"A demo is a program that displays a sound, music, and light show, usually in 3D. Demos are very fun to watch, because they seemingly do things that aren't possible on the machine they were programmed on." - Trixter's PC Demos Explained



_________________
Kruno
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail
Saf
Forumski umjetnik
Forumski umjetnik


Pridružen/a: 10. 06. 2005. (21:55:28)
Postovi: (1B0)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
22 = 30 - 8
Lokacija: Zagreb

PostPostano: 9:37 ned, 26. 11. 2006    Naslov: Citirajte i odgovorite

hvala na definiciji, ali to još uvijek ne objašnjava kak? Malo sam rasparavljao s frendom, bivšim kolegom, i kaže da je to ustvari kod koji mašini preko directX-a "govori" da iscrtava texture na licu mjesta. Moje pitanje je, čemu onda instalacija recimo need for speed carbona od 4 i pol gigabajta?!
hvala na definiciji, ali to još uvijek ne objašnjava kak? Malo sam rasparavljao s frendom, bivšim kolegom, i kaže da je to ustvari kod koji mašini preko directX-a "govori" da iscrtava texture na licu mjesta. Moje pitanje je, čemu onda instalacija recimo need for speed carbona od 4 i pol gigabajta?!



_________________
Super Nut Chase
moj site
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail Posjetite Web stranice
darioo
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 06. 02. 2005. (14:26:16)
Postovi: (9)16
Sarma = la pohva - posuda
= 3 - 0

PostPostano: 10:05 ned, 26. 11. 2006    Naslov: Citirajte i odgovorite

Nisam ogromni stručnjak na tom području, ali pokušat ću odgovoriti na pitanje.

Kod 64kb demoa, postoji skup naredbi koji kaže grafičkoj kartici kako napraviti teksture, te kako bi one morale izgledati. Kao što primjećuješ, to je proces koji potraje prije nego li se sam demo pokrene.

Need for speed i ostale igre napravljene u zadnji par godine imaju već sve te teksture pohranjene i, naravno, daleko je jednostavnije samo "izvući" sve te teksture iz spremnika i prikazati ih, nego li on the fly sve njih izgenerirati.

Teoretski bi se igra poput Need for speed mogla bitno smanjiti raznim algoritmima za kompresiju, te čak složiti da koristi dinamičko generiranje tekstura, no mislim da bi onda morao čekati par (desetaka) minuta svaki put prije neke trke. Da ne spominjem da bi zauzetost procesora i grafičke kartice bila bitno veća i morao bi imati mrcinu da igru pokreneš u najnižoj rezoluciji. Imaš li toliko strpljenja? ;-)

Analogija u stvarnom životu: Recimo da si slikar i prodaješ slike. Neće li biti brže njih prodati ako, recimo, dođe kupac do tebe i zatraži jednu sliku koja je već gotova, nego li da ti kaže kakvu sliku želi i ti to moraš nacrtati na licu mjesta? Ovdje ne mislim na karikature koje su gotove u desetak minuta, već slike na kojima se radi danima, ako ne i tjednima ili duže.

Nadam se da je ovo bar malo pomoglo.
Nisam ogromni stručnjak na tom području, ali pokušat ću odgovoriti na pitanje.

Kod 64kb demoa, postoji skup naredbi koji kaže grafičkoj kartici kako napraviti teksture, te kako bi one morale izgledati. Kao što primjećuješ, to je proces koji potraje prije nego li se sam demo pokrene.

Need for speed i ostale igre napravljene u zadnji par godine imaju već sve te teksture pohranjene i, naravno, daleko je jednostavnije samo "izvući" sve te teksture iz spremnika i prikazati ih, nego li on the fly sve njih izgenerirati.

Teoretski bi se igra poput Need for speed mogla bitno smanjiti raznim algoritmima za kompresiju, te čak složiti da koristi dinamičko generiranje tekstura, no mislim da bi onda morao čekati par (desetaka) minuta svaki put prije neke trke. Da ne spominjem da bi zauzetost procesora i grafičke kartice bila bitno veća i morao bi imati mrcinu da igru pokreneš u najnižoj rezoluciji. Imaš li toliko strpljenja? Wink

Analogija u stvarnom životu: Recimo da si slikar i prodaješ slike. Neće li biti brže njih prodati ako, recimo, dođe kupac do tebe i zatraži jednu sliku koja je već gotova, nego li da ti kaže kakvu sliku želi i ti to moraš nacrtati na licu mjesta? Ovdje ne mislim na karikature koje su gotove u desetak minuta, već slike na kojima se radi danima, ako ne i tjednima ili duže.

Nadam se da je ovo bar malo pomoglo.


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Saf
Forumski umjetnik
Forumski umjetnik


Pridružen/a: 10. 06. 2005. (21:55:28)
Postovi: (1B0)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
22 = 30 - 8
Lokacija: Zagreb

PostPostano: 12:41 pon, 27. 11. 2006    Naslov: Citirajte i odgovorite

Susretao sam se sa raznim demoima još na amigi 500+, ali neke od ovih texstura su full složene, ok, zvuk malo zaostaje, ali sve jedno prilično impresivno. Istina, ne bih imao strpljenja čekat... ali poanta je da sam dobio par oklada kad sam pokazivao ekipi i tvrdio da ono što gledaju ima 64 kb.... :))
Susretao sam se sa raznim demoima još na amigi 500+, ali neke od ovih texstura su full složene, ok, zvuk malo zaostaje, ali sve jedno prilično impresivno. Istina, ne bih imao strpljenja čekat... ali poanta je da sam dobio par oklada kad sam pokazivao ekipi i tvrdio da ono što gledaju ima 64 kb.... Smile)



_________________
Super Nut Chase
moj site
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail Posjetite Web stranice
vsego
Site Admin
Site Admin


Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09)
Postovi: (3562)16
Spol: zombi
Sarma = la pohva - posuda
854 = 1068 - 214
Lokacija: /sbin/init

PostPostano: 13:31 pon, 27. 11. 2006    Naslov: Citirajte i odgovorite

[b]TI[/b] doneses file i onda se netko actually ide s [b]TOBOM[/b] kladiti koliko je taj file velik? :shock: :rrotfl:

Po pitanju "trpanja puno podataka u malo byteova", mene fascinira poznata igra [url=http://en.wikipedia.org/wiki/Elite_%28computer_game%29]Elite[/url], u kojoj su se podaci o svemirima generirali (tj. nisu bili unaprijed slozeni i uzidani u igru). :shock: A u to doba niti procesorska snaga nije bila nesto impresivna, pa se nije moglo dozvoliti nista slicno danasnjoj slozenosti funkcija za generiranje... =D>
TI doneses file i onda se netko actually ide s TOBOM kladiti koliko je taj file velik? Shocked Real ROTFL

Po pitanju "trpanja puno podataka u malo byteova", mene fascinira poznata igra Elite, u kojoj su se podaci o svemirima generirali (tj. nisu bili unaprijed slozeni i uzidani u igru). Shocked A u to doba niti procesorska snaga nije bila nesto impresivna, pa se nije moglo dozvoliti nista slicno danasnjoj slozenosti funkcija za generiranje... Applause



_________________
U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju.
Drzim prodike
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Saf
Forumski umjetnik
Forumski umjetnik


Pridružen/a: 10. 06. 2005. (21:55:28)
Postovi: (1B0)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
22 = 30 - 8
Lokacija: Zagreb

PostPostano: 22:12 pon, 27. 11. 2006    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="vsego"][b]TI[/b] doneses file i onda se netko actually ide s [b]TOBOM[/b] kladiti koliko je taj file velik? :shock: :rrotfl:[/quote]

Hmm, ne, oklada je bila više usmena, kao: "e danas sam vidio demo u trajanju od cca8 min koji vrti 3d grafiku i svira a velik je samo 64 kb..."

-"ma se..š, kaj si ti puko?!"

-"majke mi, oš se kladit?"....


p.s. ah, elite! to sam igrao još na schneideru pred oohohoho godina, kad se sjetim, evo[url=http://www.eliteclub.co.uk/download/] linkić[/url] :((
vsego (napisa):
TI doneses file i onda se netko actually ide s TOBOM kladiti koliko je taj file velik? Shocked Real ROTFL


Hmm, ne, oklada je bila više usmena, kao: "e danas sam vidio demo u trajanju od cca8 min koji vrti 3d grafiku i svira a velik je samo 64 kb..."

-"ma se..š, kaj si ti puko?!"

-"majke mi, oš se kladit?"....


p.s. ah, elite! to sam igrao još na schneideru pred oohohoho godina, kad se sjetim, evo linkić Sad(



_________________
Super Nut Chase
moj site
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail Posjetite Web stranice
pecina
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 19. 01. 2005. (14:15:23)
Postovi: (157)16
Spol: kućni ljubimac
Sarma = la pohva - posuda
62 = 85 - 23
Lokacija: Happily traveling through space since 1986!

PostPostano: 16:51 uto, 28. 11. 2006    Naslov: Citirajte i odgovorite

Ideja je da nema složenih objekata niti tekstura, a niti zvukova. Sve je generirano proceduralno koristeći osnovne primitive (kocka, cilindar sfera). Teksture nisu nimalo kvalitetne ali to se ne primjeti puno.

Nadalje, korišteno je par trikova za kompajliranje (nema main funkcije već direktno ide u _crtMain, ne koristi se standard library). Također, takvi programi nisu ni zdravi jer ne čiste za sobom (manje linija koda). Plus na kraju dolazi kompresija (popularni alat je UPX).

Imaš cijelu granituru trikova koji se koriste. Ako želiš nešto impresivno, pogledaj Krieger beta2 od farbrausch-a.
Ideja je da nema složenih objekata niti tekstura, a niti zvukova. Sve je generirano proceduralno koristeći osnovne primitive (kocka, cilindar sfera). Teksture nisu nimalo kvalitetne ali to se ne primjeti puno.

Nadalje, korišteno je par trikova za kompajliranje (nema main funkcije već direktno ide u _crtMain, ne koristi se standard library). Također, takvi programi nisu ni zdravi jer ne čiste za sobom (manje linija koda). Plus na kraju dolazi kompresija (popularni alat je UPX).

Imaš cijelu granituru trikova koji se koriste. Ako želiš nešto impresivno, pogledaj Krieger beta2 od farbrausch-a.



_________________
-- space available for rent --
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Saf
Forumski umjetnik
Forumski umjetnik


Pridružen/a: 10. 06. 2005. (21:55:28)
Postovi: (1B0)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
22 = 30 - 8
Lokacija: Zagreb

PostPostano: 9:44 sri, 29. 11. 2006    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote]Ako želiš nešto impresivno, pogledaj Krieger beta2 od farbrausch-a.[/quote]

O tome pričam, stvarno impresivno :shock: :!:
Citat:
Ako želiš nešto impresivno, pogledaj Krieger beta2 od farbrausch-a.


O tome pričam, stvarno impresivno Shocked Exclamation



_________________
Super Nut Chase
moj site
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail Posjetite Web stranice
Prethodni postovi:   
Započnite novu temu   Odgovorite na temu   printer-friendly view    Forum@DeGiorgi: Početna -> Ostalo - opušteno -> Bućkuriš Vremenska zona: GMT + 01:00.
Stranica 1 / 1.

 
Forum(o)Bir:  
Ne možete otvarati nove teme.
Ne možete odgovarati na postove.
Ne možete uređivati Vaše postove.
Ne možete izbrisati Vaše postove.
Ne možete glasovati u anketama.
You can attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
HR (Cro) by Ančica Sečan