Search
 
 
  Engleski
 
 
 
Open in this window (click to change)
Forum@DeGiorgi: Početna
Forum za podršku nastavi na PMF-MO
Login Registracija FAQ Smajlići Članstvo Pretražnik Forum@DeGiorgi: Početna

Pisarska akademija?
Idite na Prethodno  1, 2, 3
Moja sarma
 
Započnite novu temu   Odgovorite na temu   printer-friendly view    Forum@DeGiorgi: Početna -> Ostalo - ozbiljno -> Opća pitanja i rasprave o studiju
Prethodna tema :: Sljedeća tema  
Autor/ica Poruka
vsego
Site Admin
Site Admin


Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09)
Postovi: (3562)16
Spol: zombi
Sarma = la pohva - posuda
854 = 1068 - 214
Lokacija: /sbin/init

PostPostano: 10:26 pet, 23. 3. 2007    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="nemo"]većina ljudi se boji postaviti pitanje na predavanju (a kamo li biti kreativni) i meni to nije osobito čudno s obzirom na to kako je izgledalo njihovo školovanje prije toga.[/quote]

Prema mom iskustvu, to ima vise veze s velicinom grupa. :-s Inzenjeri (ili kako se vec po Bolonji zovu) su mi uvijek u grupama 70+ studenata i tu je pravo cudo da netko nesto pita (osim ispravljanja mojih gresaka ;)). No, na prof. smjeru, 20ak studenata, barem pola ih postavi neko extra pitanje, cesto i iznad onoga sto pricam. :D

Da ne bi bilo da je to do inz-prof razlike, inzenjeri na trecoj godini, izborni kolegij, njih 5-10, [b]svi[/b] postavljaju pitanja, odgovaraju na njih,... aktivno sudjeluju u nastavi. =D>
nemo (napisa):
većina ljudi se boji postaviti pitanje na predavanju (a kamo li biti kreativni) i meni to nije osobito čudno s obzirom na to kako je izgledalo njihovo školovanje prije toga.


Prema mom iskustvu, to ima vise veze s velicinom grupa. Eh? Inzenjeri (ili kako se vec po Bolonji zovu) su mi uvijek u grupama 70+ studenata i tu je pravo cudo da netko nesto pita (osim ispravljanja mojih gresaka Wink). No, na prof. smjeru, 20ak studenata, barem pola ih postavi neko extra pitanje, cesto i iznad onoga sto pricam. Very Happy

Da ne bi bilo da je to do inz-prof razlike, inzenjeri na trecoj godini, izborni kolegij, njih 5-10, svi postavljaju pitanja, odgovaraju na njih,... aktivno sudjeluju u nastavi. Applause



_________________
U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju.
Drzim prodike
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
nemo
Moderator
Moderator


Pridružen/a: 11. 07. 2004. (21:28:31)
Postovi: (37F)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
30 = 34 - 4
Lokacija: čakovec

PostPostano: 13:53 pet, 23. 3. 2007    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="vsego"]Prema mom iskustvu, to ima vise veze s velicinom grupa. :-s [/quote]

oće to imat veze sa koječime ;) čitah negdje da unutar grupe od 40 ljudi 2-5 njih će bit aktivno i otprilike od 45 minuta predavanja 5 minuta će se utrošiti na komunikaciju. stanje se pogoršava s tim koliko više imaš ljudi i poboljšava sa smanjejem broja. unutar manje grupe sigurno ćeš postići prisniju atmosferu i više komunikacije, no mene brine zašto ova hipotetska grupa od 40 ljudi ima tako malo aktivnih na prvom mjestu. najsmješnije su mi situacije kad profesor/asistent pita da li bi netko rješio zadatak na ploči ... u većini slučajeva nitko neće izaći bez mnogo nagovaranja (neovisno o veličini grupe) osim ako na kolegiju ne postoji prava radna atmosfera. uglavnom imam osjećaj da stvar ne korelira [i]samo[/i] sa količinom ljudi na predavanju, već i sa nekim usađenim navikama.
vsego (napisa):
Prema mom iskustvu, to ima vise veze s velicinom grupa. Eh?


oće to imat veze sa koječime Wink čitah negdje da unutar grupe od 40 ljudi 2-5 njih će bit aktivno i otprilike od 45 minuta predavanja 5 minuta će se utrošiti na komunikaciju. stanje se pogoršava s tim koliko više imaš ljudi i poboljšava sa smanjejem broja. unutar manje grupe sigurno ćeš postići prisniju atmosferu i više komunikacije, no mene brine zašto ova hipotetska grupa od 40 ljudi ima tako malo aktivnih na prvom mjestu. najsmješnije su mi situacije kad profesor/asistent pita da li bi netko rješio zadatak na ploči ... u većini slučajeva nitko neće izaći bez mnogo nagovaranja (neovisno o veličini grupe) osim ako na kolegiju ne postoji prava radna atmosfera. uglavnom imam osjećaj da stvar ne korelira samo sa količinom ljudi na predavanju, već i sa nekim usađenim navikama.



_________________
Umjesto da postavlja pitanje o tome što je prije nastalo - kokoš ili jaje, čovjeku se najednom učinilo da je kokoš zamisao jajeta o stvaranju novih jaja.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail Posjetite Web stranice
Mad Wilson
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 29. 05. 2006. (22:51:14)
Postovi: (121)16
Sarma = la pohva - posuda
23 = 34 - 11

PostPostano: 19:08 pet, 23. 3. 2007    Naslov: Citirajte i odgovorite

Jos je Sokrat jednom rekao: "Knjiga suti kad ju nesto pitas."
Nema do zivog covijeka. Svaka cast naprednim metodama; no one su ionako nastale samo imitacijom prave (prve) metode. I mozda je to krcko najbolje rekao; ima ono nesto, ne bih bas nazvao telepatija, ali.... neka carolija svojstvena zivom covijeku. :)
Naravno, carolija radi i u drugom smjeru; nema nacina koji te moze vise zbuniti i pokolebati, od zivog predavaca! :) Ima i takvih, ali srecom ne mnogo.

[quote="artemis"]Slazem se s ovim da bi trebalo vec od najranije dobi poticat samostalno razmisljanje i kreativnost.[/quote]

Tesko je poticati samostalno razmisljanje i kreativnost u razredu s 30-ero ucenika koje ne moze manje brigati za predmet. Svi se mi slazemo ali... :roll:
Jos je Sokrat jednom rekao: "Knjiga suti kad ju nesto pitas."
Nema do zivog covijeka. Svaka cast naprednim metodama; no one su ionako nastale samo imitacijom prave (prve) metode. I mozda je to krcko najbolje rekao; ima ono nesto, ne bih bas nazvao telepatija, ali.... neka carolija svojstvena zivom covijeku. Smile
Naravno, carolija radi i u drugom smjeru; nema nacina koji te moze vise zbuniti i pokolebati, od zivog predavaca! Smile Ima i takvih, ali srecom ne mnogo.

artemis (napisa):
Slazem se s ovim da bi trebalo vec od najranije dobi poticat samostalno razmisljanje i kreativnost.


Tesko je poticati samostalno razmisljanje i kreativnost u razredu s 30-ero ucenika koje ne moze manje brigati za predmet. Svi se mi slazemo ali... Rolling Eyes


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Artemis
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 20. 03. 2007. (21:35:45)
Postovi: (40)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
-1 = 2 - 3

PostPostano: 22:12 pet, 23. 3. 2007    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="mad wilson"]Tesko je poticati samostalno razmisljanje i kreativnost u razredu s 30-ero ucenika koje ne moze manje brigati za predmet. Svi se mi slazemo ali... Rolling Eyes
[/quote]

Zato nastavnik treba gradivo predocit na jedan zabavan i interesantan nacin... recimo kroz neku igru, a djeca su jako dobra u igranju.:)

Sto se tice problema vecih grupa, ah, uvijek ih mozes podijelit na vise manjih i na taj nacin dobijes manje razrede.
Razbijes veliki(komplicirani) problem na vise manjih(jednostavnijih). :D
mad wilson (napisa):
Tesko je poticati samostalno razmisljanje i kreativnost u razredu s 30-ero ucenika koje ne moze manje brigati za predmet. Svi se mi slazemo ali... Rolling Eyes


Zato nastavnik treba gradivo predocit na jedan zabavan i interesantan nacin... recimo kroz neku igru, a djeca su jako dobra u igranju.Smile

Sto se tice problema vecih grupa, ah, uvijek ih mozes podijelit na vise manjih i na taj nacin dobijes manje razrede.
Razbijes veliki(komplicirani) problem na vise manjih(jednostavnijih). Very Happy



_________________
In such situations, when layer is put upon layer, when all is a facade, wound within webs of deception, the truth is what you make of it.
Nothing pains a liar more than when an opponent turns one of his lies into truth.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
nemo
Moderator
Moderator


Pridružen/a: 11. 07. 2004. (21:28:31)
Postovi: (37F)16
Spol: muško
Sarma = la pohva - posuda
30 = 34 - 4
Lokacija: čakovec

PostPostano: 0:05 ned, 25. 3. 2007    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="Mad Wilson"]Jos je Sokrat jednom rekao: "Knjiga suti kad ju nesto pitas." Nema do zivog covijeka. Svaka cast naprednim metodama; no one su ionako nastale samo imitacijom prave (prve) metode.[/quote]

Potpuno točno da nema do živog čovjeka, ali mislim da bi se i Sokrat dobro zapitao da li mu ta rečenica vrijedi i u današnje vrijeme ;) I što je to upće "prva" metoda učenja? Pretpostavit ću da sad u ovom trenu misliš na predavanje (iako bi bio puno sretniji da si rekao na što misliš ;)). U svačijem životu puno prije predavanja susrećemo se sa igrom i eksperimentom. Većina novih metoda učenja i podučavanja ne pokušavaju imitirati predavanje, već igru.

[quote="Mad Wilson"]Tesko je poticati samostalno razmisljanje i kreativnost u razredu s 30-ero ucenika koje ne moze manje brigati za predmet. Svi se mi slazemo ali... :roll:[/quote]

jesi li ikad razmislio da je možda upravo obrnuto - učenike baš briga za neki predmet zato jer ih ne potičeš na samostalno razmišljanje i kreativnost? ok istina je da to nije baš tako jednostavno, ali što se to toliko prokleto interesantno dešava u školi da bi ih trebalo brinuti?


btw nisam siguran da li sam igdje ovo napisao, ali rado bih vam preporučio jednu knjigu. Zove se "Revolucija u učenju", a napisali su je Gordon Dryden i Jeannette Vos. Englesko on-line izdanje je dostupno u cijelosti na www.thelearningweb.net ;) Širok pregled najboljih metoda učenja i podučavanja, analiza toga kakvo je školstvo danas i kakvo bi trebalo biti, te gomila ideja kako ga mijenjati. Uhvatite nešto vremena, isplati se ;)
Mad Wilson (napisa):
Jos je Sokrat jednom rekao: "Knjiga suti kad ju nesto pitas." Nema do zivog covijeka. Svaka cast naprednim metodama; no one su ionako nastale samo imitacijom prave (prve) metode.


Potpuno točno da nema do živog čovjeka, ali mislim da bi se i Sokrat dobro zapitao da li mu ta rečenica vrijedi i u današnje vrijeme Wink I što je to upće "prva" metoda učenja? Pretpostavit ću da sad u ovom trenu misliš na predavanje (iako bi bio puno sretniji da si rekao na što misliš Wink). U svačijem životu puno prije predavanja susrećemo se sa igrom i eksperimentom. Većina novih metoda učenja i podučavanja ne pokušavaju imitirati predavanje, već igru.

Mad Wilson (napisa):
Tesko je poticati samostalno razmisljanje i kreativnost u razredu s 30-ero ucenika koje ne moze manje brigati za predmet. Svi se mi slazemo ali... Rolling Eyes


jesi li ikad razmislio da je možda upravo obrnuto - učenike baš briga za neki predmet zato jer ih ne potičeš na samostalno razmišljanje i kreativnost? ok istina je da to nije baš tako jednostavno, ali što se to toliko prokleto interesantno dešava u školi da bi ih trebalo brinuti?


btw nisam siguran da li sam igdje ovo napisao, ali rado bih vam preporučio jednu knjigu. Zove se "Revolucija u učenju", a napisali su je Gordon Dryden i Jeannette Vos. Englesko on-line izdanje je dostupno u cijelosti na www.thelearningweb.net Wink Širok pregled najboljih metoda učenja i podučavanja, analiza toga kakvo je školstvo danas i kakvo bi trebalo biti, te gomila ideja kako ga mijenjati. Uhvatite nešto vremena, isplati se Wink



_________________
Umjesto da postavlja pitanje o tome što je prije nastalo - kokoš ili jaje, čovjeku se najednom učinilo da je kokoš zamisao jajeta o stvaranju novih jaja.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail Posjetite Web stranice
Prethodni postovi:   
Započnite novu temu   Odgovorite na temu   printer-friendly view    Forum@DeGiorgi: Početna -> Ostalo - ozbiljno -> Opća pitanja i rasprave o studiju Vremenska zona: GMT + 01:00.
Idite na Prethodno  1, 2, 3
Stranica 3 / 3.

 
Forum(o)Bir:  
Ne možete otvarati nove teme.
Ne možete odgovarati na postove.
Ne možete uređivati Vaše postove.
Ne možete izbrisati Vaše postove.
Ne možete glasovati u anketama.
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
HR (Cro) by Ančica Sečan