Prethodna tema :: Sljedeća tema |
Autor/ica |
Poruka |
vsego Site Admin


Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3562)16
Spol: 
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 10:26 pet, 23. 3. 2007 Naslov: |
|
|
[quote="nemo"]većina ljudi se boji postaviti pitanje na predavanju (a kamo li biti kreativni) i meni to nije osobito čudno s obzirom na to kako je izgledalo njihovo školovanje prije toga.[/quote]
Prema mom iskustvu, to ima vise veze s velicinom grupa. :-s Inzenjeri (ili kako se vec po Bolonji zovu) su mi uvijek u grupama 70+ studenata i tu je pravo cudo da netko nesto pita (osim ispravljanja mojih gresaka ;)). No, na prof. smjeru, 20ak studenata, barem pola ih postavi neko extra pitanje, cesto i iznad onoga sto pricam. :D
Da ne bi bilo da je to do inz-prof razlike, inzenjeri na trecoj godini, izborni kolegij, njih 5-10, [b]svi[/b] postavljaju pitanja, odgovaraju na njih,... aktivno sudjeluju u nastavi. =D>
nemo (napisa): | većina ljudi se boji postaviti pitanje na predavanju (a kamo li biti kreativni) i meni to nije osobito čudno s obzirom na to kako je izgledalo njihovo školovanje prije toga. |
Prema mom iskustvu, to ima vise veze s velicinom grupa. Inzenjeri (ili kako se vec po Bolonji zovu) su mi uvijek u grupama 70+ studenata i tu je pravo cudo da netko nesto pita (osim ispravljanja mojih gresaka ). No, na prof. smjeru, 20ak studenata, barem pola ih postavi neko extra pitanje, cesto i iznad onoga sto pricam.
Da ne bi bilo da je to do inz-prof razlike, inzenjeri na trecoj godini, izborni kolegij, njih 5-10, svi postavljaju pitanja, odgovaraju na njih,... aktivno sudjeluju u nastavi.
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju. 
|
|
[Vrh] |
|
nemo Moderator


Pridružen/a: 11. 07. 2004. (21:28:31) Postovi: (37F)16
Spol: 
Lokacija: čakovec
|
|
[Vrh] |
|
Mad Wilson Forumaš(ica)


Pridružen/a: 29. 05. 2006. (22:51:14) Postovi: (121)16
|
Postano: 19:08 pet, 23. 3. 2007 Naslov: |
|
|
Jos je Sokrat jednom rekao: "Knjiga suti kad ju nesto pitas."
Nema do zivog covijeka. Svaka cast naprednim metodama; no one su ionako nastale samo imitacijom prave (prve) metode. I mozda je to krcko najbolje rekao; ima ono nesto, ne bih bas nazvao telepatija, ali.... neka carolija svojstvena zivom covijeku. :)
Naravno, carolija radi i u drugom smjeru; nema nacina koji te moze vise zbuniti i pokolebati, od zivog predavaca! :) Ima i takvih, ali srecom ne mnogo.
[quote="artemis"]Slazem se s ovim da bi trebalo vec od najranije dobi poticat samostalno razmisljanje i kreativnost.[/quote]
Tesko je poticati samostalno razmisljanje i kreativnost u razredu s 30-ero ucenika koje ne moze manje brigati za predmet. Svi se mi slazemo ali... :roll:
Jos je Sokrat jednom rekao: "Knjiga suti kad ju nesto pitas."
Nema do zivog covijeka. Svaka cast naprednim metodama; no one su ionako nastale samo imitacijom prave (prve) metode. I mozda je to krcko najbolje rekao; ima ono nesto, ne bih bas nazvao telepatija, ali.... neka carolija svojstvena zivom covijeku.
Naravno, carolija radi i u drugom smjeru; nema nacina koji te moze vise zbuniti i pokolebati, od zivog predavaca! Ima i takvih, ali srecom ne mnogo.
artemis (napisa): | Slazem se s ovim da bi trebalo vec od najranije dobi poticat samostalno razmisljanje i kreativnost. |
Tesko je poticati samostalno razmisljanje i kreativnost u razredu s 30-ero ucenika koje ne moze manje brigati za predmet. Svi se mi slazemo ali...
|
|
[Vrh] |
|
Artemis Forumaš(ica)

Pridružen/a: 20. 03. 2007. (21:35:45) Postovi: (40)16
Spol: 
|
Postano: 22:12 pet, 23. 3. 2007 Naslov: |
|
|
[quote="mad wilson"]Tesko je poticati samostalno razmisljanje i kreativnost u razredu s 30-ero ucenika koje ne moze manje brigati za predmet. Svi se mi slazemo ali... Rolling Eyes
[/quote]
Zato nastavnik treba gradivo predocit na jedan zabavan i interesantan nacin... recimo kroz neku igru, a djeca su jako dobra u igranju.:)
Sto se tice problema vecih grupa, ah, uvijek ih mozes podijelit na vise manjih i na taj nacin dobijes manje razrede.
Razbijes veliki(komplicirani) problem na vise manjih(jednostavnijih). :D
mad wilson (napisa): | Tesko je poticati samostalno razmisljanje i kreativnost u razredu s 30-ero ucenika koje ne moze manje brigati za predmet. Svi se mi slazemo ali... Rolling Eyes
|
Zato nastavnik treba gradivo predocit na jedan zabavan i interesantan nacin... recimo kroz neku igru, a djeca su jako dobra u igranju.
Sto se tice problema vecih grupa, ah, uvijek ih mozes podijelit na vise manjih i na taj nacin dobijes manje razrede.
Razbijes veliki(komplicirani) problem na vise manjih(jednostavnijih).
_________________ In such situations, when layer is put upon layer, when all is a facade, wound within webs of deception, the truth is what you make of it.
Nothing pains a liar more than when an opponent turns one of his lies into truth.
|
|
[Vrh] |
|
nemo Moderator


Pridružen/a: 11. 07. 2004. (21:28:31) Postovi: (37F)16
Spol: 
Lokacija: čakovec
|
Postano: 0:05 ned, 25. 3. 2007 Naslov: |
|
|
[quote="Mad Wilson"]Jos je Sokrat jednom rekao: "Knjiga suti kad ju nesto pitas." Nema do zivog covijeka. Svaka cast naprednim metodama; no one su ionako nastale samo imitacijom prave (prve) metode.[/quote]
Potpuno točno da nema do živog čovjeka, ali mislim da bi se i Sokrat dobro zapitao da li mu ta rečenica vrijedi i u današnje vrijeme ;) I što je to upće "prva" metoda učenja? Pretpostavit ću da sad u ovom trenu misliš na predavanje (iako bi bio puno sretniji da si rekao na što misliš ;)). U svačijem životu puno prije predavanja susrećemo se sa igrom i eksperimentom. Većina novih metoda učenja i podučavanja ne pokušavaju imitirati predavanje, već igru.
[quote="Mad Wilson"]Tesko je poticati samostalno razmisljanje i kreativnost u razredu s 30-ero ucenika koje ne moze manje brigati za predmet. Svi se mi slazemo ali... :roll:[/quote]
jesi li ikad razmislio da je možda upravo obrnuto - učenike baš briga za neki predmet zato jer ih ne potičeš na samostalno razmišljanje i kreativnost? ok istina je da to nije baš tako jednostavno, ali što se to toliko prokleto interesantno dešava u školi da bi ih trebalo brinuti?
btw nisam siguran da li sam igdje ovo napisao, ali rado bih vam preporučio jednu knjigu. Zove se "Revolucija u učenju", a napisali su je Gordon Dryden i Jeannette Vos. Englesko on-line izdanje je dostupno u cijelosti na www.thelearningweb.net ;) Širok pregled najboljih metoda učenja i podučavanja, analiza toga kakvo je školstvo danas i kakvo bi trebalo biti, te gomila ideja kako ga mijenjati. Uhvatite nešto vremena, isplati se ;)
Mad Wilson (napisa): | Jos je Sokrat jednom rekao: "Knjiga suti kad ju nesto pitas." Nema do zivog covijeka. Svaka cast naprednim metodama; no one su ionako nastale samo imitacijom prave (prve) metode. |
Potpuno točno da nema do živog čovjeka, ali mislim da bi se i Sokrat dobro zapitao da li mu ta rečenica vrijedi i u današnje vrijeme I što je to upće "prva" metoda učenja? Pretpostavit ću da sad u ovom trenu misliš na predavanje (iako bi bio puno sretniji da si rekao na što misliš ). U svačijem životu puno prije predavanja susrećemo se sa igrom i eksperimentom. Većina novih metoda učenja i podučavanja ne pokušavaju imitirati predavanje, već igru.
Mad Wilson (napisa): | Tesko je poticati samostalno razmisljanje i kreativnost u razredu s 30-ero ucenika koje ne moze manje brigati za predmet. Svi se mi slazemo ali...  |
jesi li ikad razmislio da je možda upravo obrnuto - učenike baš briga za neki predmet zato jer ih ne potičeš na samostalno razmišljanje i kreativnost? ok istina je da to nije baš tako jednostavno, ali što se to toliko prokleto interesantno dešava u školi da bi ih trebalo brinuti?
btw nisam siguran da li sam igdje ovo napisao, ali rado bih vam preporučio jednu knjigu. Zove se "Revolucija u učenju", a napisali su je Gordon Dryden i Jeannette Vos. Englesko on-line izdanje je dostupno u cijelosti na www.thelearningweb.net Širok pregled najboljih metoda učenja i podučavanja, analiza toga kakvo je školstvo danas i kakvo bi trebalo biti, te gomila ideja kako ga mijenjati. Uhvatite nešto vremena, isplati se
_________________ Umjesto da postavlja pitanje o tome što je prije nastalo - kokoš ili jaje, čovjeku se najednom učinilo da je kokoš zamisao jajeta o stvaranju novih jaja.

|
|
[Vrh] |
|
|