Prethodna tema :: Sljedeća tema |
Autor/ica |
Poruka |
Martinab Moderator

Pridružen/a: 02. 04. 2003. (19:07:56) Postovi: (2A03E)16
|
|
[Vrh] |
|
sun Forumaš(ica)

Pridružen/a: 07. 04. 2006. (13:57:24) Postovi: (A8)16
Spol: 
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin


Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3562)16
Spol: 
Lokacija: /sbin/init
|
|
[Vrh] |
|
sun Forumaš(ica)

Pridružen/a: 07. 04. 2006. (13:57:24) Postovi: (A8)16
Spol: 
|
|
[Vrh] |
|
suziQ Forumaš(ica)


Pridružen/a: 29. 05. 2005. (13:52:50) Postovi: (2B)16
Spol: 
|
|
[Vrh] |
|
tihana Forumaš(ica)


Pridružen/a: 19. 06. 2006. (13:26:54) Postovi: (30D)16
Spol: 
Lokacija: Zagreb
|
|
[Vrh] |
|
Greda Forumaš(ica)

Pridružen/a: 01. 07. 2006. (14:00:26) Postovi: (44)16
Spol: 
|
|
[Vrh] |
|
marijap Forumaš(ica)


Pridružen/a: 21. 06. 2006. (19:04:40) Postovi: (209)16
Spol: 
Lokacija: zg
|
Postano: 10:54 čet, 19. 4. 2007 Naslov: |
|
|
nema konkretne teorije (tipa iskaži definiciju, teorem, propoziciju, dokaz),
nego će biti konkretni zadaci i eventualno da će se u zadatku trebati koristiti neki dijelovi teorije, tj. pozvati se na nešto u rješavanju.
tako nekako sam ja zapamtila s vježbi.
i mislim da je omjer bio: 3 normalne težine, 1 srednje i 1 teži.
nema konkretne teorije (tipa iskaži definiciju, teorem, propoziciju, dokaz),
nego će biti konkretni zadaci i eventualno da će se u zadatku trebati koristiti neki dijelovi teorije, tj. pozvati se na nešto u rješavanju.
tako nekako sam ja zapamtila s vježbi.
i mislim da je omjer bio: 3 normalne težine, 1 srednje i 1 teži.
|
|
[Vrh] |
|
Geliriell Forumaš(ica)


Pridružen/a: 05. 10. 2005. (14:48:40) Postovi: (84)16
Spol: 
|
|
[Vrh] |
|
Martinab Moderator

Pridružen/a: 02. 04. 2003. (19:07:56) Postovi: (2A03E)16
|
|
[Vrh] |
|
Zmaj od bosne Gost
|
|
[Vrh] |
|
Martinab Moderator

Pridružen/a: 02. 04. 2003. (19:07:56) Postovi: (2A03E)16
|
Postano: 10:11 pet, 20. 4. 2007 Naslov: |
|
|
Naravno, bit ce novi zadaci koje jos niste vidjeli. Nismo (jos) skola za djecu s posebnim potrebama da znanje potvrdujete reprodukcijom vec videnih zadataka. Uostalom, ucestalost salabahtera medu Bolonjskim generacijama je prevelika da bi si dopustili takvu naivnost.
Ako je s druge strane pitanje sto treba uciti, onda je odgovor ovaj: i zadaci s predavanja i zadaci s vjezbi i zadaci iz zadaca i stari kolokviji i stari pismeni kojih fala bogu ima na webu su dobra vjezba. Isto tako su dokazi vecine teorema s predavanja dovoljno lagani da se matraju zadacima. Izreke teorema i definicije morate znati cak i ako su izrecene samo na predavanjima a ne i na vjezbama. Primjeri s predavanja se smatraju poznatima isto kao i primjeri s vjezbi (npr, smijete koristiti nesto za sto smo na vjezbama ili na predavanjima dokazali: npr da je nesto grupa, ili da su neke grupe izomorfne).
Naravno, bit ce novi zadaci koje jos niste vidjeli. Nismo (jos) skola za djecu s posebnim potrebama da znanje potvrdujete reprodukcijom vec videnih zadataka. Uostalom, ucestalost salabahtera medu Bolonjskim generacijama je prevelika da bi si dopustili takvu naivnost.
Ako je s druge strane pitanje sto treba uciti, onda je odgovor ovaj: i zadaci s predavanja i zadaci s vjezbi i zadaci iz zadaca i stari kolokviji i stari pismeni kojih fala bogu ima na webu su dobra vjezba. Isto tako su dokazi vecine teorema s predavanja dovoljno lagani da se matraju zadacima. Izreke teorema i definicije morate znati cak i ako su izrecene samo na predavanjima a ne i na vjezbama. Primjeri s predavanja se smatraju poznatima isto kao i primjeri s vjezbi (npr, smijete koristiti nesto za sto smo na vjezbama ili na predavanjima dokazali: npr da je nesto grupa, ili da su neke grupe izomorfne).
_________________ A comathematician is a device for turning cotheorems into ffee. A cotheorem is, naturally, an easy nsequence of a rollary.
|
|
[Vrh] |
|
|