| Prethodna tema :: Sljedeća tema | 
	
	
		| Autor/ica | Poruka | 
	
		| Martinab Moderator
 
  
 
 Pridružen/a: 02. 04. 2003. (19:07:56)
 Postovi: (2A03E)16
 
 
 |  | 
	
		| [Vrh] |  | 
	
		| sun Forumaš(ica)
 
  
 
 Pridružen/a: 07. 04. 2006. (13:57:24)
 Postovi: (A8)16
 Spol:
  
 
 |  | 
	
		| [Vrh] |  | 
	
		| vsego Site Admin
 
  
  
 Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09)
 Postovi: (3562)16
 Spol:
  Lokacija: /sbin/init
 
 |  | 
	
		| [Vrh] |  | 
	
		| sun Forumaš(ica)
 
  
 
 Pridružen/a: 07. 04. 2006. (13:57:24)
 Postovi: (A8)16
 Spol:
  
 
 |  | 
	
		| [Vrh] |  | 
	
		| suziQ Forumaš(ica)
 
  
  
 Pridružen/a: 29. 05. 2005. (13:52:50)
 Postovi: (2B)16
 Spol:
  
 
 |  | 
	
		| [Vrh] |  | 
	
		| tihana Forumaš(ica)
 
  
  
 Pridružen/a: 19. 06. 2006. (13:26:54)
 Postovi: (30D)16
 Spol:
  Lokacija: Zagreb
 
 |  | 
	
		| [Vrh] |  | 
	
		| Greda Forumaš(ica)
 
  
 
 Pridružen/a: 01. 07. 2006. (14:00:26)
 Postovi: (44)16
 Spol:
  
 
 |  | 
	
		| [Vrh] |  | 
	
		| marijap Forumaš(ica)
 
  
  
 Pridružen/a: 21. 06. 2006. (19:04:40)
 Postovi: (209)16
 Spol:
  Lokacija: zg
 
 | 
			
				|  Postano: 10:54 čet, 19. 4. 2007    Naslov: |         |  
				| 
 |  
				| nema konkretne teorije (tipa iskaži definiciju, teorem, propoziciju, dokaz),
nema konkretne teorije (tipa iskaži definiciju, teorem, propoziciju, dokaz),nego će biti konkretni zadaci i eventualno da će se u zadatku trebati koristiti neki dijelovi teorije, tj. pozvati se na nešto u rješavanju.
 tako nekako sam ja zapamtila s vježbi.
 i mislim da je omjer bio: 3 normalne težine, 1 srednje i 1 teži.
 nego će biti konkretni zadaci i eventualno da će se u zadatku trebati koristiti neki dijelovi teorije, tj. pozvati se na nešto u rješavanju.
 tako nekako sam ja zapamtila s vježbi.
 i mislim da je omjer bio: 3 normalne težine, 1 srednje i 1 teži.
 
 
 |  | 
	
		| [Vrh] |  | 
	
		| Geliriell Forumaš(ica)
 
  
  
 Pridružen/a: 05. 10. 2005. (14:48:40)
 Postovi: (84)16
 Spol:
  
 
 |  | 
	
		| [Vrh] |  | 
	
		| Martinab Moderator
 
  
 
 Pridružen/a: 02. 04. 2003. (19:07:56)
 Postovi: (2A03E)16
 
 
 |  | 
	
		| [Vrh] |  | 
	
		| Zmaj od bosne Gost
 
 
 
 
 
 
 |  | 
	
		| [Vrh] |  | 
	
		| Martinab Moderator
 
  
 
 Pridružen/a: 02. 04. 2003. (19:07:56)
 Postovi: (2A03E)16
 
 
 | 
			
				|  Postano: 10:11 pet, 20. 4. 2007    Naslov: |         |  
				| 
 |  
				| Naravno, bit ce novi zadaci koje jos niste vidjeli. Nismo (jos) skola za djecu s posebnim potrebama da znanje potvrdujete reprodukcijom vec videnih zadataka. Uostalom, ucestalost salabahtera medu Bolonjskim generacijama je prevelika da bi si dopustili takvu naivnost. 
Naravno, bit ce novi zadaci koje jos niste vidjeli. Nismo (jos) skola za djecu s posebnim potrebama da znanje potvrdujete reprodukcijom vec videnih zadataka. Uostalom, ucestalost salabahtera medu Bolonjskim generacijama je prevelika da bi si dopustili takvu naivnost.
 Ako je s druge strane pitanje sto treba uciti, onda je odgovor ovaj: i zadaci s predavanja i zadaci s vjezbi i zadaci iz zadaca i stari kolokviji i stari pismeni kojih fala bogu ima na webu su dobra vjezba. Isto tako su dokazi vecine teorema s predavanja dovoljno lagani da se matraju zadacima. Izreke teorema i definicije morate znati cak i ako su izrecene samo na predavanjima a ne i na vjezbama. Primjeri s predavanja se smatraju poznatima isto kao i primjeri s vjezbi (npr, smijete koristiti nesto za sto smo na vjezbama ili na predavanjima dokazali: npr da je nesto grupa, ili da su neke  grupe izomorfne).
 
 Ako je s druge strane pitanje sto treba uciti, onda je odgovor ovaj: i zadaci s predavanja i zadaci s vjezbi i zadaci iz zadaca i stari kolokviji i stari pismeni kojih fala bogu ima na webu su dobra vjezba. Isto tako su dokazi vecine teorema s predavanja dovoljno lagani da se matraju zadacima. Izreke teorema i definicije morate znati cak i ako su izrecene samo na predavanjima a ne i na vjezbama. Primjeri s predavanja se smatraju poznatima isto kao i primjeri s vjezbi (npr, smijete koristiti nesto za sto smo na vjezbama ili na predavanjima dokazali: npr da je nesto grupa, ili da su neke  grupe izomorfne).
 
 
 _________________
 A comathematician is a device for turning cotheorems into ffee. A cotheorem is, naturally, an easy nsequence of a rollary.
 |  | 
	
		| [Vrh] |  | 
	
		|  |