Prethodna tema :: Sljedeća tema |
Autor/ica |
Poruka |
bubble Forumaš(ica)
Pridružen/a: 14. 02. 2007. (00:21:29) Postovi: (8C)16
Spol:
|
Postano: 16:24 čet, 19. 4. 2007 Naslov: |
|
|
[quote="mdoko"][quote="bubble"]
Ali mi se ne bunimo na zadatke vec na to sto nam nitko nije takve zadatke do sada zadavao iliti ucio nas kako na njih odgovoriti. Ne mozete ocekivati od nas da sami zakljucujemo na kolokviju kompleksnije stvari od onih koje smo trebali zakljucivati na satu. Ovdje smo da naucimo zakljucivati, a vi (mislim na sve predavace i zbog toga je malim slovom) ste tu da nas tome naucite.
[/quote]
Meni je stvarno neshvatljivo kako studenti matematike mogu zahtjeveti da im na ispitima dolaze iskljucivo zadaci koje su vec vidjeli na vjezbama ili minimalne modifikacije istih. Tko zna rijesiti samo one zadatke koji se pojavljuju na vjezbama i nije u stanju snaci se kad vidi malo kompleksniji zadatak zasluzuje prolaz, ali ne zasluzuje ocjenu vecu od 2.
[/quote]
Ali ja ne zahtjevam to (citirana sam ja, pa se valjda odnosi na mene). Kao prvo, ja nista ne zahtjevam. Samo kazem sto mislim, a svoje misljenje imam pravo reci..
A zasto ne bismo radili te malo kompleksnije zadatke na vjezbama?? Kako cu se nauciti razmisljati ako me to netko ne nauci? Mislim, razmisljati. :)
Vecinu nas to u srednjoj nije nauceno.
mdoko (napisa): | bubble (napisa): |
Ali mi se ne bunimo na zadatke vec na to sto nam nitko nije takve zadatke do sada zadavao iliti ucio nas kako na njih odgovoriti. Ne mozete ocekivati od nas da sami zakljucujemo na kolokviju kompleksnije stvari od onih koje smo trebali zakljucivati na satu. Ovdje smo da naucimo zakljucivati, a vi (mislim na sve predavace i zbog toga je malim slovom) ste tu da nas tome naucite.
|
Meni je stvarno neshvatljivo kako studenti matematike mogu zahtjeveti da im na ispitima dolaze iskljucivo zadaci koje su vec vidjeli na vjezbama ili minimalne modifikacije istih. Tko zna rijesiti samo one zadatke koji se pojavljuju na vjezbama i nije u stanju snaci se kad vidi malo kompleksniji zadatak zasluzuje prolaz, ali ne zasluzuje ocjenu vecu od 2.
|
Ali ja ne zahtjevam to (citirana sam ja, pa se valjda odnosi na mene). Kao prvo, ja nista ne zahtjevam. Samo kazem sto mislim, a svoje misljenje imam pravo reci..
A zasto ne bismo radili te malo kompleksnije zadatke na vjezbama?? Kako cu se nauciti razmisljati ako me to netko ne nauci? Mislim, razmisljati.
Vecinu nas to u srednjoj nije nauceno.
|
|
[Vrh] |
|
5ra Forumaš(ica)
Pridružen/a: 13. 08. 2006. (21:34:08) Postovi: (D5)16
Spol:
|
|
[Vrh] |
|
mdoko Forumaš(ica)
Pridružen/a: 30. 11. 2002. (22:17:12) Postovi: (71A)16
Spol:
Lokacija: Heriot-Watt University, Edinburgh
|
|
[Vrh] |
|
sunny Forumaš(ica)
Pridružen/a: 21. 01. 2007. (01:06:34) Postovi: (153)16
|
|
[Vrh] |
|
petrak Gost
|
|
[Vrh] |
|
genije Gost
|
|
[Vrh] |
|
erzsebet Forumaš(ica)
Pridružen/a: 04. 10. 2006. (18:04:17) Postovi: (20)16
Spol:
|
Postano: 18:45 čet, 19. 4. 2007 Naslov: |
|
|
[quote="mdoko"]
Meni je stvarno neshvatljivo kako studenti matematike mogu zahtjeveti da im na ispitima dolaze iskljucivo zadaci koje su vec vidjeli na vjezbama ili minimalne modifikacije istih. Tko zna rijesiti samo one zadatke koji se pojavljuju na vjezbama i nije u stanju snaci se kad vidi malo kompleksniji zadatak zasluzuje prolaz, ali ne zasluzuje ocjenu vecu od 2.
[/quote]
nisam primjetila da se netko ovdje bunio protiv dvojke iz linearne...
(ps. ako su usmeni tako vazna stvar, zasto onda nemamo dva usmena na semestar i jedan kolokvij sa zadacima? ili jos bolje, zasto nemamo samo usmene?
hell, ajmo se svi prebaciti na pravo i ne moramo uopce znati rjesavati zadatke.... koliko sam shvatila zbilja nisu vazni.... 2+2 moze biti 22,
sve dok se zna dokazati BW teorem )
mdoko (napisa): |
Meni je stvarno neshvatljivo kako studenti matematike mogu zahtjeveti da im na ispitima dolaze iskljucivo zadaci koje su vec vidjeli na vjezbama ili minimalne modifikacije istih. Tko zna rijesiti samo one zadatke koji se pojavljuju na vjezbama i nije u stanju snaci se kad vidi malo kompleksniji zadatak zasluzuje prolaz, ali ne zasluzuje ocjenu vecu od 2.
|
nisam primjetila da se netko ovdje bunio protiv dvojke iz linearne...
(ps. ako su usmeni tako vazna stvar, zasto onda nemamo dva usmena na semestar i jedan kolokvij sa zadacima? ili jos bolje, zasto nemamo samo usmene?
hell, ajmo se svi prebaciti na pravo i ne moramo uopce znati rjesavati zadatke.... koliko sam shvatila zbilja nisu vazni.... 2+2 moze biti 22,
sve dok se zna dokazati BW teorem )
_________________ The Day Burzum Killed Mayhem
|
|
[Vrh] |
|
Lord R Forumaš(ica)
Pridružen/a: 15. 11. 2005. (01:03:34) Postovi: (5D)16
Spol:
|
Postano: 19:27 čet, 19. 4. 2007 Naslov: |
|
|
Kolokvij je bio težak, kad se usporedi sa onim što smo radili na vježbama i sa zadaćama koje smo rješavali i koje su navodno upute u izgled kolokvija. To je činjenica!
Ah, da i jadni predbolonjci, kako je njiiimaaa bilo teško, amo još malo o tome slušati. Amo i slušati kako su rastezali usmene, davali predmet po predmet i studirali po 10 godina... e, i tome kako su imali po 3 i više ispitnih rokova... ma!
Kolokvij je bio težak, kad se usporedi sa onim što smo radili na vježbama i sa zadaćama koje smo rješavali i koje su navodno upute u izgled kolokvija. To je činjenica!
Ah, da i jadni predbolonjci, kako je njiiimaaa bilo teško, amo još malo o tome slušati. Amo i slušati kako su rastezali usmene, davali predmet po predmet i studirali po 10 godina... e, i tome kako su imali po 3 i više ispitnih rokova... ma!
_________________ "Žalim prošlost, nadam se budućnosti, nezadovoljan sa sadošnošću - to je moj život."
-Pjotr Iljič Čajkovski
|
|
[Vrh] |
|
genijalna mala Gost
|
Postano: 19:40 čet, 19. 4. 2007 Naslov: |
|
|
LJUDI POTRUDITE SE MALO VIŠE. OVO VAM JE VEĆ PREDZADNJA ŠANSA ZA POLAGANJE LINEARNE, A I TIME NE(PAD) GODINE.
ALI SLUŠAJTE OVO: NAŠI ASISTENTI ĆE POSTUPITI OVAKO....
DAKLE, DOĆI ĆE HRPETINA LJUDI NA ŽALBE, I ASISTENTI ĆE DILATI BODOVE: KOLIKO TI FALI ZA PROLAZ??? 10,... DOBRO. DODAJ 10....
I TAKO ĆE ONI RJEŠIT TREĆINU OVIH ŠTO SU PALI ZA MALO BODOVA RAZLIKE, A VI OSTALI MOŽETE LAJATI NA MJESEC!!! 8)
LJUDI POTRUDITE SE MALO VIŠE. OVO VAM JE VEĆ PREDZADNJA ŠANSA ZA POLAGANJE LINEARNE, A I TIME NE(PAD) GODINE.
ALI SLUŠAJTE OVO: NAŠI ASISTENTI ĆE POSTUPITI OVAKO....
DAKLE, DOĆI ĆE HRPETINA LJUDI NA ŽALBE, I ASISTENTI ĆE DILATI BODOVE: KOLIKO TI FALI ZA PROLAZ??? 10,... DOBRO. DODAJ 10....
I TAKO ĆE ONI RJEŠIT TREĆINU OVIH ŠTO SU PALI ZA MALO BODOVA RAZLIKE, A VI OSTALI MOŽETE LAJATI NA MJESEC!!!
|
|
[Vrh] |
|
nastavak Gost
|
|
[Vrh] |
|
nana Forumaš(ica)
Pridružen/a: 29. 11. 2005. (12:24:35) Postovi: (2AD)16
Spol:
|
|
[Vrh] |
|
amorphis Forumaš(ica)
Pridružen/a: 10. 02. 2007. (23:15:13) Postovi: (101)16
Lokacija: zg
|
Postano: 20:48 čet, 19. 4. 2007 Naslov: |
|
|
draga kolegice koji dio vama nije bio jasan?
ono na što se mi žalimo i ono što nije u redu
je činjenica da smo mi 6 tjedana radili jedno
gradivo i zadatke određene težine, a ovo na
kolokviju nije imalo veze s tim tipom zadataka,
neka nam daju 'takve' zadatke kakvi su sad bili
u kolokviju, ali mogli su bar neke slične odradit
na vježbama prije toga, a ne da čovjek dobije
ispit i ne zna od kojeg da krene jer su svi jednako
grozni, još je teorija bila i najlakša, ovo je ispalo
kao da na tečaju stranog jezika nakon svladavanja
prezenta dođeš i pišeš sastavak u kondicionalu
(na ispitu za kojeg i tako imaš 1šansu), a to nije
ok
draga kolegice koji dio vama nije bio jasan?
ono na što se mi žalimo i ono što nije u redu
je činjenica da smo mi 6 tjedana radili jedno
gradivo i zadatke određene težine, a ovo na
kolokviju nije imalo veze s tim tipom zadataka,
neka nam daju 'takve' zadatke kakvi su sad bili
u kolokviju, ali mogli su bar neke slične odradit
na vježbama prije toga, a ne da čovjek dobije
ispit i ne zna od kojeg da krene jer su svi jednako
grozni, još je teorija bila i najlakša, ovo je ispalo
kao da na tečaju stranog jezika nakon svladavanja
prezenta dođeš i pišeš sastavak u kondicionalu
(na ispitu za kojeg i tako imaš 1šansu), a to nije
ok
|
|
[Vrh] |
|
Luuka Forumaš(ica)
Pridružen/a: 13. 02. 2007. (20:34:54) Postovi: (925)16
Spol:
Lokacija: Hakuna Matata
|
Postano: 20:51 čet, 19. 4. 2007 Naslov: |
|
|
Bravo nana,svaka čast na izjavi...i ja sam prva godina al stvarno mi se ta peticija čini kao bezvezna ideja. Pa nismo mi tu da nas paze i maze sa laganim zadacima pa da se mi uvjeravamo kak sve znamo. Ovim su pokazali da ova matematika i nije tak trivijalna i da bi se i mi trebali malo primit posla. Nije ok što na vježbama nismo radili ništa slično,al i to će se promijenit. Sad znamo za ubuduće. Reko bi Gibonni: 'Ovo mi je škola, drugi puta ću pametnije...'
Bravo nana,svaka čast na izjavi...i ja sam prva godina al stvarno mi se ta peticija čini kao bezvezna ideja. Pa nismo mi tu da nas paze i maze sa laganim zadacima pa da se mi uvjeravamo kak sve znamo. Ovim su pokazali da ova matematika i nije tak trivijalna i da bi se i mi trebali malo primit posla. Nije ok što na vježbama nismo radili ništa slično,al i to će se promijenit. Sad znamo za ubuduće. Reko bi Gibonni: 'Ovo mi je škola, drugi puta ću pametnije...'
_________________ "Bolje bi prolazio na faxu da sam na drogama nego na netu" - by a friend of mine
"Poslije spavanja doma spavanje bilo di mi je najdraža stvar" - by the same guy
|
|
[Vrh] |
|
arya Forumaš(ica)
Pridružen/a: 30. 11. 2006. (20:10:37) Postovi: (233)16
Spol:
Lokacija: forum
|
Postano: 20:52 čet, 19. 4. 2007 Naslov: |
|
|
[quote="nana"]Konkretno mogu rec za MA, ne rjesavate nase zadace jer su vam preteske (uzorak: ljudi koje znam i oni koji dolaze na demonstrature)... dakle samo nasi kolokviji i vjezbe. Al to nije dovoljno.
[/quote]
pa, za analizu je to bilo i više nego dovoljno, bar za ove dosadašnje kolokvije :) ne kažem da je to dobro, al činjenica je... a o drugim kolegijima, recimo elementarnoj, da i ne govorim... ovo je prvi put da su nam dali 'teži' kolokvij, pa valjda zato ovakve reakcije...
nana (napisa): | Konkretno mogu rec za MA, ne rjesavate nase zadace jer su vam preteske (uzorak: ljudi koje znam i oni koji dolaze na demonstrature)... dakle samo nasi kolokviji i vjezbe. Al to nije dovoljno.
|
pa, za analizu je to bilo i više nego dovoljno, bar za ove dosadašnje kolokvije ne kažem da je to dobro, al činjenica je... a o drugim kolegijima, recimo elementarnoj, da i ne govorim... ovo je prvi put da su nam dali 'teži' kolokvij, pa valjda zato ovakve reakcije...
_________________ kalendar
|
|
[Vrh] |
|
ma Forumaš(ica)
Pridružen/a: 27. 01. 2007. (12:06:50) Postovi: (347)16
Spol:
|
Postano: 21:01 čet, 19. 4. 2007 Naslov: |
|
|
ljudi, ovo stvarno ide u krivom smjeru. :dead:
tko je spreman žaliti se [color=orange]samom vrhu; ići do kraja[/color], sretno mu bilo, ali forum definitivno nije mjesto za to. prokomentirali smo težinu kolokvija (i da, svi smo se napatili), ali ne vjerujem da će organiziranje bilo kakvih peticija dati rezultate. :smallapple:
:smallapple:
ljudi, ovo stvarno ide u krivom smjeru.
tko je spreman žaliti se samom vrhu; ići do kraja, sretno mu bilo, ali forum definitivno nije mjesto za to. prokomentirali smo težinu kolokvija (i da, svi smo se napatili), ali ne vjerujem da će organiziranje bilo kakvih peticija dati rezultate.
_________________ ima let u finish
|
|
[Vrh] |
|
marta Forumaš(ica)
Pridružen/a: 15. 05. 2006. (14:27:19) Postovi: (5F)16
Spol:
|
Postano: 21:10 čet, 19. 4. 2007 Naslov: |
|
|
[quote="ma"]ljudi, ovo stvarno ide u krivom smjeru. :dead:
tko je spreman žaliti se [color=orange]samom vrhu; ići do kraja[/color], sretno mu bilo, ali forum definitivno nije mjesto za to. prokomentirali smo težinu kolokvija (i da, svi smo se napatili), ali ne vjerujem da će organiziranje bilo kakvih peticija dati rezultate. :smallapple:
:smallapple:[/quote]
:iagree:
ma (napisa): | ljudi, ovo stvarno ide u krivom smjeru.
tko je spreman žaliti se samom vrhu; ići do kraja, sretno mu bilo, ali forum definitivno nije mjesto za to. prokomentirali smo težinu kolokvija (i da, svi smo se napatili), ali ne vjerujem da će organiziranje bilo kakvih peticija dati rezultate.
|
|
|
[Vrh] |
|
mladac Forumaš(ica)
Pridružen/a: 24. 10. 2005. (22:46:14) Postovi: (4D5)16
Spol:
Lokacija: zg
|
|
[Vrh] |
|
Lord R Forumaš(ica)
Pridružen/a: 15. 11. 2005. (01:03:34) Postovi: (5D)16
Spol:
|
Postano: 21:55 čet, 19. 4. 2007 Naslov: |
|
|
Sumnjam da će organiziranje peticije uroditi ičim... al' eto, ako netko želi pokušati ima osnova.
Ne samo da je linearna mutava nego ima cijeli jedan arsenal kojim napada, malo te driblaju u R-u, pa onda skoče na polinome pa ona u ispitu neki lijevi operator...
Organizacija vježbi iz linearne se ne može mjeriti sa organizacijom vježbi iz analize. Kad čovjek pogleda vježbe iz analize vidi sustavnost, eleganciju i pedagoški pristup. Kad ja otvorim bilježnicu iz linearne, to je koma, nabacane neke gluposti, vježbe se započinju pucanjem apstrakcije nad apstrakcijom, onda dva bezvezna zadatak, pa jedan s polinomima pa neki ''specijalni slučaj'' i onda... nova cjelina. Loše!
Linearna me svaki puta podsjeti na onu priču o nekom profesoru matematike koji pisao po ploči - progutao cijelu pamet svijeta - pisao i pričao jezikom apstrakcija i u jednom trenu se zaustavi i počne gledati u prazno, pođe na rub ploče nacrta dva kružića oboji sredinu i nastavi pucati apstrakcije...
Isto tako imam doživljaj da je demosima, pa i nekim asistentima iz linearne važnije da pokažu kako oni znaju riješiti zadatak nego da ga objasne nama kako bismo ga mi znali riješili. Važno je da svaka rečenica počne sa ''Neka su...'' a ne da se to posloži u brucoškim glavama.
Sumnjam da će organiziranje peticije uroditi ičim... al' eto, ako netko želi pokušati ima osnova.
Ne samo da je linearna mutava nego ima cijeli jedan arsenal kojim napada, malo te driblaju u R-u, pa onda skoče na polinome pa ona u ispitu neki lijevi operator...
Organizacija vježbi iz linearne se ne može mjeriti sa organizacijom vježbi iz analize. Kad čovjek pogleda vježbe iz analize vidi sustavnost, eleganciju i pedagoški pristup. Kad ja otvorim bilježnicu iz linearne, to je koma, nabacane neke gluposti, vježbe se započinju pucanjem apstrakcije nad apstrakcijom, onda dva bezvezna zadatak, pa jedan s polinomima pa neki ''specijalni slučaj'' i onda... nova cjelina. Loše!
Linearna me svaki puta podsjeti na onu priču o nekom profesoru matematike koji pisao po ploči - progutao cijelu pamet svijeta - pisao i pričao jezikom apstrakcija i u jednom trenu se zaustavi i počne gledati u prazno, pođe na rub ploče nacrta dva kružića oboji sredinu i nastavi pucati apstrakcije...
Isto tako imam doživljaj da je demosima, pa i nekim asistentima iz linearne važnije da pokažu kako oni znaju riješiti zadatak nego da ga objasne nama kako bismo ga mi znali riješili. Važno je da svaka rečenica počne sa ''Neka su...'' a ne da se to posloži u brucoškim glavama.
_________________ "Žalim prošlost, nadam se budućnosti, nezadovoljan sa sadošnošću - to je moj život."
-Pjotr Iljič Čajkovski
|
|
[Vrh] |
|
alen Forumaš(ica)
Pridružen/a: 14. 10. 2005. (23:25:58) Postovi: (221)16
|
Postano: 21:57 čet, 19. 4. 2007 Naslov: |
|
|
[quote="ma"]alen, možeš molim te objasnit kako si dobio da je [latex]D_a \left( {p\left( x \right)} \right)[/latex] to što već je? :grunt:[/quote]
[latex]p\left( {x + a} \right) = \sum\limits_{i = 0}^n {a_i \left( {x + a} \right)^i } = \sum\limits_{i = 0}^{n - 1} {a_i \left( {x + a} \right)^i } + a_n \left( {x + a} \right)^n[/latex]. Dalje je [latex]a_n \left( {x + a} \right)^n = a_n \sum\limits_{j = 0}^n {\left( \begin{array}{c}
n \\
j \\
\end{array} \right)a^{n - j} x^j } = a_n x^n + \sum\limits_{j = 0}^{n - 1} {\left( \begin{array}{c}
n \\
j \\
\end{array} \right)a^{n - j} x^j }[/latex]. Konačno dobivamo [latex]p\left( {x + a} \right) - p\left( x \right) =[/latex][latex]\sum\limits_{i = 0}^{n - 1} {a_i \left( {x + a} \right)^i } + a_n x^n + \sum\limits_{j = 0}^{n - 1} {\left( \begin{array}{c}
n \\
j \\
\end{array} \right)a^{n - j} x^j } - a_n x^n - \sum\limits_{i = 0}^{n - 1} {a_i x^i }[/latex][latex] = \sum\limits_{i = 0}^{n - 1} {a_i \left( {x + a} \right)^i } + \sum\limits_{j = 0}^{n - 1} {\left( \begin{array}{c}
n \\
j \\
\end{array} \right)a^{n - j} x^j } - \sum\limits_{i = 0}^{n - 1} {a_i x^i } = a \cdot D_a \left( {p\left( x \right)} \right)[/latex]
E, i ljudi, dođite na demonstrature, četvrtkom u 15:00, uglavnom dođu iste 3 cure i tip.
ma (napisa): | alen, možeš molim te objasnit kako si dobio da je to što već je? |
. Dalje je . Konačno dobivamo
E, i ljudi, dođite na demonstrature, četvrtkom u 15:00, uglavnom dođu iste 3 cure i tip.
_________________ Između ostalog, mislim da bi kolegij mjera i integral trebao imati svoj podforum među kolegijima treće godine
Zadnja promjena: alen; 22:06 čet, 19. 4. 2007; ukupno mijenjano 3 put/a.
|
|
[Vrh] |
|
arya Forumaš(ica)
Pridružen/a: 30. 11. 2006. (20:10:37) Postovi: (233)16
Spol:
Lokacija: forum
|
|
[Vrh] |
|
|