Search
 
 
  Engleski
 
 
 
Open in this window (click to change)
Forum@DeGiorgi: Početna
Forum za podršku nastavi na PMF-MO
Login Registracija FAQ Smajlići Članstvo Pretražnik Forum@DeGiorgi: Početna

Problem sa mjestom na vjezbama elementarne mat. u 004
WWW:
Idite na Prethodno  1, 2, 3, 4  Sljedeće
Moja sarma
 
Započnite novu temu   Odgovorite na temu   printer-friendly view    Forum@DeGiorgi: Početna -> Kolegiji 1. godine, preddiplomski studij Matematika -> Elementarna matematika 1 i 2
Prethodna tema :: Sljedeća tema  
Autor/ica Poruka
vsego
Site Admin
Site Admin


Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09)
Postovi: (3560)16
Spol: zombi
Sarma = la pohva - posuda
854 = 1068 - 214
Lokacija: /sbin/init

PostPostano: 1:46 sub, 24. 1. 2004    Naslov: Re: vjezbe Citirajte i odgovorite

[quote="krcko"]Ako putem pismenih, odn. kolikvija ne mozemo razlikovati studente koje uce [i]za ocjenu[/i] od onih koji uce [i]za znanje[/i], u cemu je zapravo razlika?[/quote]

Mi ih [b]mozemo[/b] razlikovati, ali onda bi prolaznost pala na upravo onaj postotak koji je tu zbog znanja, a ne samo zbog papira. :twisted: Cini mi se da je sluzbena politika faxa da se izbjegava takav pristup. :? Da li je to dobro ili ne, mogli bi raspravljati nadugacko. :) Moje osobno misljenje (dakle vsego [i]vulgaris[/i], ne [i]Adminus[/i] i ne [i]asistentus[/i] ;)) je da ni jedan od ta dva pristupa nije dobar, ali da bi trebalo ici blize jacim kriterijima nego sto se to sada ide... :|

Prije nego netko vrisne da sta je meni, pozivam studente da pogledaju starije rokove... Proslogodisnje, pretproslogodisnje, one od prije 6-7 godina, one od prije 20 godina (ako ih uspiju nabaviti),... :)

[quote="krcko"][quote="vsego"]IMO, to je kritika nepovezanosti naseg studija. :roll: Osim par osnovnih pojmova (aka [i]neprekidna funkcija[/i]), kad jednom polozis ispit, mozes komotno zaboraviti i gradivo i o cemu se tu uopce radilo... :([/quote]
S ovim se ne slazem. Mislim da je vec od druge godine jako tesko pratiti gradivo ako se ne nauci posteno lin. algebra. Analizu 1 i 2 se u nekoj mjeri moze smuljati, jer se skoro sve radi ponovo na MA3 u opcenitijoj situaciji. No bez matrica, lin. operatora, potprostora i tome slicno nemoguce je [color=red]shvatiti[/color] podosta kolegija na drugoj. A vektorski prostori su tek na trecoj (ako se u medjuvremenu nije nesto mijenjalo).[/quote]

Vidis ovo sto sam zacrvenio? :) Dok sam ja bio student, taj cudan fenomen "[i]razumijevanja gradiva[/i]" nije bio nuzan za prolazak. :shock: Dapace, neki koji su samo bubali napamet, imali su bolje prosjeke od mene... :x

Ipak, priznajem da ne znam kakva je situacija danas... :oops: :roll:

[quote="krcko"]Nedovoljna uskladjenost nastavnika jest problem pojedinih kolegija na MO.[/quote]

Odnosi li se ovo samo na asistente? :-k (retoricko pitanje ;))

[quote="krcko"]vecina profesora na nasem faksu jos uvijek na usmenom zeli ispitivati tocno one studente koji su kod njih slusali predavanja. Mislim da bi bilo bolje kad bi svi studenti koji su iste godine slusali isti kolegij bili ravnopravni i po tom pitanju.[/quote]

Agreed. 8) Nije li prije godinu-dvije bilo nekih promjena u tom smjeru? :-k
krcko (napisa):
Ako putem pismenih, odn. kolikvija ne mozemo razlikovati studente koje uce za ocjenu od onih koji uce za znanje, u cemu je zapravo razlika?


Mi ih mozemo razlikovati, ali onda bi prolaznost pala na upravo onaj postotak koji je tu zbog znanja, a ne samo zbog papira. Twisted Evil Cini mi se da je sluzbena politika faxa da se izbjegava takav pristup. Confused Da li je to dobro ili ne, mogli bi raspravljati nadugacko. Smile Moje osobno misljenje (dakle vsego vulgaris, ne Adminus i ne asistentus Wink) je da ni jedan od ta dva pristupa nije dobar, ali da bi trebalo ici blize jacim kriterijima nego sto se to sada ide... Neutral

Prije nego netko vrisne da sta je meni, pozivam studente da pogledaju starije rokove... Proslogodisnje, pretproslogodisnje, one od prije 6-7 godina, one od prije 20 godina (ako ih uspiju nabaviti),... Smile

krcko (napisa):
vsego (napisa):
IMO, to je kritika nepovezanosti naseg studija. Rolling Eyes Osim par osnovnih pojmova (aka neprekidna funkcija), kad jednom polozis ispit, mozes komotno zaboraviti i gradivo i o cemu se tu uopce radilo... Sad

S ovim se ne slazem. Mislim da je vec od druge godine jako tesko pratiti gradivo ako se ne nauci posteno lin. algebra. Analizu 1 i 2 se u nekoj mjeri moze smuljati, jer se skoro sve radi ponovo na MA3 u opcenitijoj situaciji. No bez matrica, lin. operatora, potprostora i tome slicno nemoguce je shvatiti podosta kolegija na drugoj. A vektorski prostori su tek na trecoj (ako se u medjuvremenu nije nesto mijenjalo).


Vidis ovo sto sam zacrvenio? Smile Dok sam ja bio student, taj cudan fenomen "razumijevanja gradiva" nije bio nuzan za prolazak. Shocked Dapace, neki koji su samo bubali napamet, imali su bolje prosjeke od mene... Mad

Ipak, priznajem da ne znam kakva je situacija danas... Embarassed Rolling Eyes

krcko (napisa):
Nedovoljna uskladjenost nastavnika jest problem pojedinih kolegija na MO.


Odnosi li se ovo samo na asistente? Think (retoricko pitanje Wink)

krcko (napisa):
vecina profesora na nasem faksu jos uvijek na usmenom zeli ispitivati tocno one studente koji su kod njih slusali predavanja. Mislim da bi bilo bolje kad bi svi studenti koji su iste godine slusali isti kolegij bili ravnopravni i po tom pitanju.


Agreed. Cool Nije li prije godinu-dvije bilo nekih promjena u tom smjeru? Think



_________________
U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju.
Drzim prodike
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
krcko
Forumaš nagrađen za životno djelo
Forumaš nagrađen za životno djelo


Pridružen/a: 07. 10. 2002. (15:57:59)
Postovi: (18B3)16
Sarma = la pohva - posuda
655 = 759 - 104

PostPostano: 12:55 sub, 24. 1. 2004    Naslov: Re: vjezbe Citirajte i odgovorite

[quote="vsego"]Moje osobno misljenje (dakle vsego [i]vulgaris[/i], ne [i]Adminus[/i] i ne [i]asistentus[/i] ;)) je da ni jedan od ta dva pristupa nije dobar, ali da bi trebalo ici blize jacim kriterijima nego sto se to sada ide... :|[/quote]

Meni se pak cini da je sada puno bolje nego prije. Ne mislim da bi trebalo poostravati kriterije. Jedina svrha [i]teskih[/i] zadataka je da odskoce 10% najboljih studenata, a za to je jedan [i]teski[/i] po pismenom/kolokviju sasvim dovoljan.

[quote="vsego"]Prije nego netko vrisne da sta je meni, pozivam studente da pogledaju starije rokove... Proslogodisnje, pretproslogodisnje, one od prije 6-7 godina, one od prije 20 godina (ako ih uspiju nabaviti),... :)[/quote]

Ono sto ce vidjeti su primjeri lose prakse. Znalo se npr. dogoditi da na pismenom iz Elementarne dodju zadaci s mat. olimpijade (OK mozda pretjerujem, ali definitivno je bilo zadataka tezih od nivoa drzavnog natjecanja).

[quote="vsego"]Vidis ovo sto sam zacrvenio? :) Dok sam ja bio student, taj cudan fenomen "[i]razumijevanja gradiva[/i]" nije bio nuzan za prolazak. :shock: Dapace, neki koji su samo bubali napamet, imali su bolje prosjeke od mene... :x[/quote]

Generalno govoreci mislim da je znatno teze poloziti kolegij bubanjem bez razumijevanja. Dva razloga: 1. pismeni, odnosno kolokviji ne moze se proci bez da se nesto samostalno rijesi (ako izuzmemo prepisivace); 2. vecina profesora ipak na usmenom provjerava kakvo-takvo razumijevanje gradiva, a ne iskljucivo memoriranje cinjenica. Naravno da ce uvijek biti onih koji se provuku bez razumijevanja. Nijedan faks nije imun na ljude koji diplomiraju i 5 min poslije ne znaju bas nista od onog sto su radili zadnjih 5-6 godina, ali cini mi se da je kod nas udio takvih relativno mali.

[quote="vsego"][quote="krcko"]Nedovoljna uskladjenost nastavnika jest problem pojedinih kolegija na MO.[/quote]
Odnosi li se ovo samo na asistente? :-k (retoricko pitanje ;))[/quote]

Retoricki odgovor: nastavnici = profesori + asistenti. Mislio sam na sve vrste neuskladjenosti.
vsego (napisa):
Moje osobno misljenje (dakle vsego vulgaris, ne Adminus i ne asistentus Wink) je da ni jedan od ta dva pristupa nije dobar, ali da bi trebalo ici blize jacim kriterijima nego sto se to sada ide... Neutral


Meni se pak cini da je sada puno bolje nego prije. Ne mislim da bi trebalo poostravati kriterije. Jedina svrha teskih zadataka je da odskoce 10% najboljih studenata, a za to je jedan teski po pismenom/kolokviju sasvim dovoljan.

vsego (napisa):
Prije nego netko vrisne da sta je meni, pozivam studente da pogledaju starije rokove... Proslogodisnje, pretproslogodisnje, one od prije 6-7 godina, one od prije 20 godina (ako ih uspiju nabaviti),... Smile


Ono sto ce vidjeti su primjeri lose prakse. Znalo se npr. dogoditi da na pismenom iz Elementarne dodju zadaci s mat. olimpijade (OK mozda pretjerujem, ali definitivno je bilo zadataka tezih od nivoa drzavnog natjecanja).

vsego (napisa):
Vidis ovo sto sam zacrvenio? Smile Dok sam ja bio student, taj cudan fenomen "razumijevanja gradiva" nije bio nuzan za prolazak. Shocked Dapace, neki koji su samo bubali napamet, imali su bolje prosjeke od mene... Mad


Generalno govoreci mislim da je znatno teze poloziti kolegij bubanjem bez razumijevanja. Dva razloga: 1. pismeni, odnosno kolokviji ne moze se proci bez da se nesto samostalno rijesi (ako izuzmemo prepisivace); 2. vecina profesora ipak na usmenom provjerava kakvo-takvo razumijevanje gradiva, a ne iskljucivo memoriranje cinjenica. Naravno da ce uvijek biti onih koji se provuku bez razumijevanja. Nijedan faks nije imun na ljude koji diplomiraju i 5 min poslije ne znaju bas nista od onog sto su radili zadnjih 5-6 godina, ali cini mi se da je kod nas udio takvih relativno mali.

vsego (napisa):
krcko (napisa):
Nedovoljna uskladjenost nastavnika jest problem pojedinih kolegija na MO.

Odnosi li se ovo samo na asistente? Think (retoricko pitanje Wink)


Retoricki odgovor: nastavnici = profesori + asistenti. Mislio sam na sve vrste neuskladjenosti.



_________________
Vedran Krcadinac

Ljudi su razliciti, a nula je paran broj.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail Posjetite Web stranice
vsego
Site Admin
Site Admin


Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09)
Postovi: (3560)16
Spol: zombi
Sarma = la pohva - posuda
854 = 1068 - 214
Lokacija: /sbin/init

PostPostano: 20:27 sub, 24. 1. 2004    Naslov: Re: vjezbe Citirajte i odgovorite

Krcko, mi se ovaj put jako nismo razumjeli... :(

[quote="krcko"][quote="vsego"]Moje osobno misljenje (dakle vsego [i]vulgaris[/i], ne [i]Adminus[/i] i ne [i]asistentus[/i] ;)) je da ni jedan od ta dva pristupa nije dobar, ali da bi trebalo ici blize jacim kriterijima nego sto se to sada ide... :|[/quote]
Meni se pak cini da je sada puno bolje nego prije. Ne mislim da bi trebalo poostravati kriterije. Jedina svrha [i]teskih[/i] zadataka je da odskoce 10% najboljih studenata, a za to je jedan [i]teski[/i] po pismenom/kolokviju sasvim dovoljan.[/quote]

Nisam mislio na [i]teske[/i] zadatke u smislu "[i]za krepati, pa onda jos malo umirati prije nego to rijesis[/i]". :shock: ;) Mislio sam na zadatke koji nisu cisto automatsko uvrstavanje u "kuharice" s vjezbi, nego da se mora malo i promisliti... :)

Dobar primjer je ovogodisnji kolokvij iz UuRa. So far, jako sam nezadovoljan rezultatima (barem ovima koje ja ispravljam), a trazilo se minimum originalnosti. Npr. trazi se max{P(a_i): i=0..n}, gdje je P(x) polinom s koeficijentima a_i. Masovna je pojava da imam napisane Hornere za P(x), umjesto za P(a_k), u petlji u kojoj k ide od 0 do n. :shock: To smatram tragicnom posljedicom bubanja i nerazumijevanja gradiva!

[quote="krcko"][quote="vsego"]Prije nego netko vrisne da sta je meni, pozivam studente da pogledaju starije rokove... Proslogodisnje, pretproslogodisnje, one od prije 6-7 godina, one od prije 20 godina (ako ih uspiju nabaviti),... :)[/quote]
Ono sto ce vidjeti su primjeri lose prakse. Znalo se npr. dogoditi da na pismenom iz Elementarne dodju zadaci s mat. olimpijade (OK mozda pretjerujem, ali definitivno je bilo zadataka tezih od nivoa drzavnog natjecanja).[/quote]

Nesporazum drugi: ovo je samo bio poziv da se vidi kako je prije bilo daleko teze. Smatram da nije u redu da studenti zvocaju kako je neki kolokvij tezak, ako je laksi od svih (ili skoro svih) dosadasnjih kolokvija i pismenih...

[quote="krcko"][quote="vsego"]Vidis ovo sto sam zacrvenio? :) Dok sam ja bio student, taj cudan fenomen "[i]razumijevanja gradiva[/i]" nije bio nuzan za prolazak. :shock: Dapace, neki koji su samo bubali napamet, imali su bolje prosjeke od mene... :x[/quote]
Generalno govoreci mislim da je znatno teze poloziti kolegij bubanjem bez razumijevanja. Dva razloga: 1. pismeni, odnosno kolokviji ne moze se proci bez da se nesto samostalno rijesi (ako izuzmemo prepisivace);[/quote]

Zelis reci da se pismeni i, pogotovo, kolokviji ne mogu rijesiti pomocu "kuharice"? :roll: Ne govorim za 5, dosta je za 2 (ali tvrdim da cesto moze i za vise). :(

[quote="krcko"]2. vecina profesora ipak na usmenom provjerava kakvo-takvo razumijevanje gradiva, a ne iskljucivo memoriranje cinjenica.[/quote]

Danasnje predavace na prvoj godini uglavnom ne znam; znam da se u moje doba moglo vecinu proci tako :( i to me tada solidno zivciralo... :evil:

[quote="krcko"]Nijedan faks nije imun na ljude koji diplomiraju i 5 min poslije ne znaju bas nista od onog sto su radili zadnjih 5-6 godina, ali cini mi se da je kod nas udio takvih relativno mali.[/quote]

Slazem se, ali mislim da je bitnije pitanje: da li broj (ili udio) takvih raste ili pada? :-k
Krcko, mi se ovaj put jako nismo razumjeli... Sad

krcko (napisa):
vsego (napisa):
Moje osobno misljenje (dakle vsego vulgaris, ne Adminus i ne asistentus Wink) je da ni jedan od ta dva pristupa nije dobar, ali da bi trebalo ici blize jacim kriterijima nego sto se to sada ide... Neutral

Meni se pak cini da je sada puno bolje nego prije. Ne mislim da bi trebalo poostravati kriterije. Jedina svrha teskih zadataka je da odskoce 10% najboljih studenata, a za to je jedan teski po pismenom/kolokviju sasvim dovoljan.


Nisam mislio na teske zadatke u smislu "za krepati, pa onda jos malo umirati prije nego to rijesis". Shocked Wink Mislio sam na zadatke koji nisu cisto automatsko uvrstavanje u "kuharice" s vjezbi, nego da se mora malo i promisliti... Smile

Dobar primjer je ovogodisnji kolokvij iz UuRa. So far, jako sam nezadovoljan rezultatima (barem ovima koje ja ispravljam), a trazilo se minimum originalnosti. Npr. trazi se max{P(a_i): i=0..n}, gdje je P(x) polinom s koeficijentima a_i. Masovna je pojava da imam napisane Hornere za P(x), umjesto za P(a_k), u petlji u kojoj k ide od 0 do n. Shocked To smatram tragicnom posljedicom bubanja i nerazumijevanja gradiva!

krcko (napisa):
vsego (napisa):
Prije nego netko vrisne da sta je meni, pozivam studente da pogledaju starije rokove... Proslogodisnje, pretproslogodisnje, one od prije 6-7 godina, one od prije 20 godina (ako ih uspiju nabaviti),... Smile

Ono sto ce vidjeti su primjeri lose prakse. Znalo se npr. dogoditi da na pismenom iz Elementarne dodju zadaci s mat. olimpijade (OK mozda pretjerujem, ali definitivno je bilo zadataka tezih od nivoa drzavnog natjecanja).


Nesporazum drugi: ovo je samo bio poziv da se vidi kako je prije bilo daleko teze. Smatram da nije u redu da studenti zvocaju kako je neki kolokvij tezak, ako je laksi od svih (ili skoro svih) dosadasnjih kolokvija i pismenih...

krcko (napisa):
vsego (napisa):
Vidis ovo sto sam zacrvenio? Smile Dok sam ja bio student, taj cudan fenomen "razumijevanja gradiva" nije bio nuzan za prolazak. Shocked Dapace, neki koji su samo bubali napamet, imali su bolje prosjeke od mene... Mad

Generalno govoreci mislim da je znatno teze poloziti kolegij bubanjem bez razumijevanja. Dva razloga: 1. pismeni, odnosno kolokviji ne moze se proci bez da se nesto samostalno rijesi (ako izuzmemo prepisivace);


Zelis reci da se pismeni i, pogotovo, kolokviji ne mogu rijesiti pomocu "kuharice"? Rolling Eyes Ne govorim za 5, dosta je za 2 (ali tvrdim da cesto moze i za vise). Sad

krcko (napisa):
2. vecina profesora ipak na usmenom provjerava kakvo-takvo razumijevanje gradiva, a ne iskljucivo memoriranje cinjenica.


Danasnje predavace na prvoj godini uglavnom ne znam; znam da se u moje doba moglo vecinu proci tako Sad i to me tada solidno zivciralo... Evil or Very Mad

krcko (napisa):
Nijedan faks nije imun na ljude koji diplomiraju i 5 min poslije ne znaju bas nista od onog sto su radili zadnjih 5-6 godina, ali cini mi se da je kod nas udio takvih relativno mali.


Slazem se, ali mislim da je bitnije pitanje: da li broj (ili udio) takvih raste ili pada? Think



_________________
U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju.
Drzim prodike
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Edo
Gost





PostPostano: 20:41 sub, 24. 1. 2004    Naslov: asistenti Citirajte i odgovorite

Da odgovorim i pojasnim.
Svi asistenti, osim visih, su poslijediplomski studenti i novaci na projektima pa im je to i funkcija, dakle magistrirati, doktorirati. Drzanje nastave je nuzno zlo (MZ nece odobriti zaposljavanje novaka za kojeg nema nastavne potrebe, zalosno ali istinito). Kad vec moraju drzati nastavu (vjezbe), trebalo bi im makar precizno reci sto se od njih ocekuje. Nasa praksa u kojoj asistent cesto i samostalno, sastavlja vjezbe, rijetka je u svijetu. Ja sam, primjerice, u Francuskoj drzao vjezbe doslovce po papirima koje mi je davao profesor i redovito podnosio raport o tome sto sam napravio i dokle sam dosao. Bio sam tad vec doktorirao jer prije doktorata nijedan postdiplomand ne drzi nastavu na Francuskim, Njemackim, Svedskim, Norveskim... sveucilistima. To, koliko znam, imaju samo Amerikanci, ali se to radi pod strogim nadzorom profesora. Uz to je i njihov dodiplomski studij na nivou prve dvije godine naseg. Ono s 0<1 je bilo zato da kazem da ni ja nisam bio bolji. Nije mi zelja popovati ni kritizirati zbog kritike same. Pokusavam biti koristan
Da odgovorim i pojasnim.
Svi asistenti, osim visih, su poslijediplomski studenti i novaci na projektima pa im je to i funkcija, dakle magistrirati, doktorirati. Drzanje nastave je nuzno zlo (MZ nece odobriti zaposljavanje novaka za kojeg nema nastavne potrebe, zalosno ali istinito). Kad vec moraju drzati nastavu (vjezbe), trebalo bi im makar precizno reci sto se od njih ocekuje. Nasa praksa u kojoj asistent cesto i samostalno, sastavlja vjezbe, rijetka je u svijetu. Ja sam, primjerice, u Francuskoj drzao vjezbe doslovce po papirima koje mi je davao profesor i redovito podnosio raport o tome sto sam napravio i dokle sam dosao. Bio sam tad vec doktorirao jer prije doktorata nijedan postdiplomand ne drzi nastavu na Francuskim, Njemackim, Svedskim, Norveskim... sveucilistima. To, koliko znam, imaju samo Amerikanci, ali se to radi pod strogim nadzorom profesora. Uz to je i njihov dodiplomski studij na nivou prve dvije godine naseg. Ono s 0<1 je bilo zato da kazem da ni ja nisam bio bolji. Nije mi zelja popovati ni kritizirati zbog kritike same. Pokusavam biti koristan


[Vrh]
Nesi
Inventar Foruma
(Moderator)
Inventar Foruma<br>(Moderator)


Pridružen/a: 14. 10. 2002. (14:27:35)
Postovi: (E68)16
Spol: kućni ljubimac
Sarma: -

PostPostano: 21:38 sub, 24. 1. 2004    Naslov: Re: vjezbe Citirajte i odgovorite

[quote="veky"][quote="Edo"](ja recimo ne bih dozvolio da mi asistent na vjezbama iz analize dokazuje da je 1>0, kao sto sam ja radio kad sam bio Kurepin asistent na Analizi)[/quote]
Aha, dakle Kurepini putovi se slijede samo kad nam to odgovara? :?
[quote] i sto je jos vaznije, ZADACI NA PISMENOM NE SMIJU SE BITNO RAZLIKOVATI OD ONIH S VJEZBI.[/quote]
Zar se razlikuju?[/quote]

ovo ce biti sasvim dovoljno da naglasim sto sam htjela reci
naime, docepala sam se nekih kopija biljeski sa tvojih vjezbi, i tamo vidim sistem
teorem, dokaz, zadatak, zadatak, teorem, dokaz....
moje misljenje je da na vjezbama eventualno iskaze teorem ako treba za neku skupinu zadataka - cisto da ga se naglasi
dokazi nek idu u predavanja
a kadkad, neke tvrdnje koje nazoves zadacima i treba ih pokazati, to je ok da bude u vjezbama, ali opet, da toga ne bude previse

svi mi ocekujemo (barem na prvoj i drugoj godini) na VJEZBAMA _zadtake_

jer, vjezbe su ono sto te priprema za pismeni/kolokvij, a na pisanom dijelu, ako i ima teorije, ne dokazuje ju se....
tako da, mislim da si tu mozda pogrijesio, jer ljudi ocekuju pripremu za pismeni dio ispita.... a dobili su teoreme...
ono, nije da se sjecam da smo mi radili tolike teoreme i dokaze na vjezbama, ali vjerujem da smo ih kadakd napisali - da se nadju i da se pozovemo na njih

recimo u linearnoj su pred kraj bili dosta cesti zadaci tipa dokazite da vrijedi, ali u elementarnoj mi ne zvone nikakvi dokazi teorema
eventualno neki zadatkoliki dokazi... tipa geometrijski zadaci sa natjecanja :)

nhf Veky, ali ako izbacis te teoreme (naravno, ako sam ja vidjela pravu biljeznicu, a ne nesto merge-ano vjezbe+predavanja) tj njihove dokaze i posvetis se zadacima i pokusas objasniti polakse neke stvari koje su nove, mozda ljudi budu zadovoljniji....
ono, smatram da i ti smatras da nije svrha faxa raditi robote, vec zadovoljne ljude koji su nesto shvatili i sretni su zbog toga :g:
veky (napisa):
Edo (napisa):
(ja recimo ne bih dozvolio da mi asistent na vjezbama iz analize dokazuje da je 1>0, kao sto sam ja radio kad sam bio Kurepin asistent na Analizi)

Aha, dakle Kurepini putovi se slijede samo kad nam to odgovara? Confused
Citat:
i sto je jos vaznije, ZADACI NA PISMENOM NE SMIJU SE BITNO RAZLIKOVATI OD ONIH S VJEZBI.

Zar se razlikuju?


ovo ce biti sasvim dovoljno da naglasim sto sam htjela reci
naime, docepala sam se nekih kopija biljeski sa tvojih vjezbi, i tamo vidim sistem
teorem, dokaz, zadatak, zadatak, teorem, dokaz....
moje misljenje je da na vjezbama eventualno iskaze teorem ako treba za neku skupinu zadataka - cisto da ga se naglasi
dokazi nek idu u predavanja
a kadkad, neke tvrdnje koje nazoves zadacima i treba ih pokazati, to je ok da bude u vjezbama, ali opet, da toga ne bude previse

svi mi ocekujemo (barem na prvoj i drugoj godini) na VJEZBAMA _zadtake_

jer, vjezbe su ono sto te priprema za pismeni/kolokvij, a na pisanom dijelu, ako i ima teorije, ne dokazuje ju se....
tako da, mislim da si tu mozda pogrijesio, jer ljudi ocekuju pripremu za pismeni dio ispita.... a dobili su teoreme...
ono, nije da se sjecam da smo mi radili tolike teoreme i dokaze na vjezbama, ali vjerujem da smo ih kadakd napisali - da se nadju i da se pozovemo na njih

recimo u linearnoj su pred kraj bili dosta cesti zadaci tipa dokazite da vrijedi, ali u elementarnoj mi ne zvone nikakvi dokazi teorema
eventualno neki zadatkoliki dokazi... tipa geometrijski zadaci sa natjecanja Smile

nhf Veky, ali ako izbacis te teoreme (naravno, ako sam ja vidjela pravu biljeznicu, a ne nesto merge-ano vjezbe+predavanja) tj njihove dokaze i posvetis se zadacima i pokusas objasniti polakse neke stvari koje su nove, mozda ljudi budu zadovoljniji....
ono, smatram da i ti smatras da nije svrha faxa raditi robote, vec zadovoljne ljude koji su nesto shvatili i sretni su zbog toga Mr. Green



_________________
It's not who you love. It's how.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Posjetite Web stranice
crna_ofca
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 19. 10. 2003. (13:34:18)
Postovi: (F)16
Sarma = la pohva - posuda
= 0 - 0
Lokacija: Veliko Brdo

PostPostano: 1:22 ned, 25. 1. 2004    Naslov: Citirajte i odgovorite

well, citam sve ovo i ne mogu vjerovati. nisam nikad bila na zvoninim vjezbama, i gotovo da nemam pojma kako predaje. od prvih vjezbi iz elementarne sam u prvoj klupi na vekijevim vjezbama. ovdje ste napisali gomilu gluposti. s vekijem smo napravili _uvijek_ i _sve_ sto nam je trebalo za kolokvij. uvijek nam je rekao sto ce doci u kolokviju najdetaljnije sto je smio. znali smo sto se od nas ocekuje da pokazemo na kolokviju, i mislim da smo mi koji smo ostali kod vekija na vjezbama puno toga pokazali. ne pricam nista napamet. famozni prvi zadatak na 2. kolokviju. da su ljudi samo slusali sto je veki pricao, ne bi mislili vise od 2 minute prije nego bi napisali tocno rjesenje na papir. 1^2+2^2+3^3+...+n^2=n*(n+1)*(2n+1)/6. "gledajte to kao polinom, ljudi". oni koji su htjeli bodove na kolokviju, ako su pazljivo slusali, dobili su ih. oni koji su htjeli alternativni pogled na ovu sumu, dobili su ga. kvadriranje dvoznamenkastih brojeva. nije problem izmnoziti 37*37. ali zasto, kad nam je veky pokazao bolji, brzi i zanimljiviji nacin?? stvarno ne znam kako netko ima obraza prigovarati vekiju zbog vjezbi na temelju onoga sto su rekli ljudi koji ga nisu htjeli ni slusati? covjeku dodji u sobicu u ponoc, i rijesit ce ti bilo koji zadatak, objasniti bilo sto, bez obzira sto nece biti u kolokviju ili ne spada u kolegij... ne, nemojte mi sad reci da nisam objektivna. mozda nisam, ali dajte pricajte s ljudima koji sudjeluju u tim vjezbama. koliko im je samo puta pobjeglo jedno glasno "aha" ili "wauu"... svaka cast i franki i maji i jelaski, ali oni nas jednostavno pretvaraju u mehanicke strojeve. evo vam input, sad vi na vec nauceni nacin izbacite rezultat. balenovica necu ni spominjati, a tip je navodno super asistent i bas je kul i sve.. [color=blue]*****[/color] zasto tog covjeka nitko ne napadne sto svako malo ne odrzi vjezbe, a pseudo c-u na vjezbama je posvetio tocno 32 minute??


[color=blue]Pravila ponašanja vrijede za sve
Kolegice, ovdje se koristi akademski riječnik, sarkazam izražavajte na kulturniji način.[/color]

a nesi, oprostit ces, ali izbacivanje teorema je najveca glupost koju je itko ikad predlozio za elementarnu. [color=blue]********[/color] sto neki fermat kaze o prostim brojevima ako ja ne mogu vidjeti da to nije istina. a zasto bi morala vjerovati bezautu? ako mislim nesto koristiti u zadatku, moram vidjeti dokaz. to sto vjezbe i predavanja nisu uskladjeni nije razlog da nabubam napamet neki teorem i vjerujem u casnu rijec asistenta da je istina.
a oni ljudi koji ocekuju od vjezbi iskljucivo pripremu za pismeni ispit, mogu si naci misju rupu i sakrit se u nju. pogotovo kad se radi o elementarnoj. svesti to gradivo na 10 tipova zadataka pa se baviti njima je svetogrdje.
listala sam kolegicinu teku.. vekijeve i zvonine vjezbe se ne razlikuju previse, sve gradivo je tu, svi zadaci su tu.. ali u njenoj teki nema slatkih biljeski na marginama, nema cudnih dokaza u 2 reda nakon kojih 15 minuta imas leptirice u trbuhu i celjust na podu, nema zgodne notacije i genijalnih objasnjenja za istu... i nitko me ne moze uvjeriti da je dobro sto ih nema. cak stovise, mislim da cu si nabaviti teku s vecim marginama, tko zna kad ce se pred nama na ploci naci neki genijalan dokaz....
well, citam sve ovo i ne mogu vjerovati. nisam nikad bila na zvoninim vjezbama, i gotovo da nemam pojma kako predaje. od prvih vjezbi iz elementarne sam u prvoj klupi na vekijevim vjezbama. ovdje ste napisali gomilu gluposti. s vekijem smo napravili _uvijek_ i _sve_ sto nam je trebalo za kolokvij. uvijek nam je rekao sto ce doci u kolokviju najdetaljnije sto je smio. znali smo sto se od nas ocekuje da pokazemo na kolokviju, i mislim da smo mi koji smo ostali kod vekija na vjezbama puno toga pokazali. ne pricam nista napamet. famozni prvi zadatak na 2. kolokviju. da su ljudi samo slusali sto je veki pricao, ne bi mislili vise od 2 minute prije nego bi napisali tocno rjesenje na papir. 1^2+2^2+3^3+...+n^2=n*(n+1)*(2n+1)/6. "gledajte to kao polinom, ljudi". oni koji su htjeli bodove na kolokviju, ako su pazljivo slusali, dobili su ih. oni koji su htjeli alternativni pogled na ovu sumu, dobili su ga. kvadriranje dvoznamenkastih brojeva. nije problem izmnoziti 37*37. ali zasto, kad nam je veky pokazao bolji, brzi i zanimljiviji nacin?? stvarno ne znam kako netko ima obraza prigovarati vekiju zbog vjezbi na temelju onoga sto su rekli ljudi koji ga nisu htjeli ni slusati? covjeku dodji u sobicu u ponoc, i rijesit ce ti bilo koji zadatak, objasniti bilo sto, bez obzira sto nece biti u kolokviju ili ne spada u kolegij... ne, nemojte mi sad reci da nisam objektivna. mozda nisam, ali dajte pricajte s ljudima koji sudjeluju u tim vjezbama. koliko im je samo puta pobjeglo jedno glasno "aha" ili "wauu"... svaka cast i franki i maji i jelaski, ali oni nas jednostavno pretvaraju u mehanicke strojeve. evo vam input, sad vi na vec nauceni nacin izbacite rezultat. balenovica necu ni spominjati, a tip je navodno super asistent i bas je kul i sve.. ***** zasto tog covjeka nitko ne napadne sto svako malo ne odrzi vjezbe, a pseudo c-u na vjezbama je posvetio tocno 32 minute??


Pravila ponašanja vrijede za sve
Kolegice, ovdje se koristi akademski riječnik, sarkazam izražavajte na kulturniji način.


a nesi, oprostit ces, ali izbacivanje teorema je najveca glupost koju je itko ikad predlozio za elementarnu. ******** sto neki fermat kaze o prostim brojevima ako ja ne mogu vidjeti da to nije istina. a zasto bi morala vjerovati bezautu? ako mislim nesto koristiti u zadatku, moram vidjeti dokaz. to sto vjezbe i predavanja nisu uskladjeni nije razlog da nabubam napamet neki teorem i vjerujem u casnu rijec asistenta da je istina.
a oni ljudi koji ocekuju od vjezbi iskljucivo pripremu za pismeni ispit, mogu si naci misju rupu i sakrit se u nju. pogotovo kad se radi o elementarnoj. svesti to gradivo na 10 tipova zadataka pa se baviti njima je svetogrdje.
listala sam kolegicinu teku.. vekijeve i zvonine vjezbe se ne razlikuju previse, sve gradivo je tu, svi zadaci su tu.. ali u njenoj teki nema slatkih biljeski na marginama, nema cudnih dokaza u 2 reda nakon kojih 15 minuta imas leptirice u trbuhu i celjust na podu, nema zgodne notacije i genijalnih objasnjenja za istu... i nitko me ne moze uvjeriti da je dobro sto ih nema. cak stovise, mislim da cu si nabaviti teku s vecim marginama, tko zna kad ce se pred nama na ploci naci neki genijalan dokaz....



_________________
...trazili smo se po
prethodnim zivotima...
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku YIM
goranm
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 12. 11. 2002. (20:09:12)
Postovi: (906)16
Spol: kućni ljubimac
Sarma = la pohva - posuda
218 = 249 - 31

PostPostano: 1:45 ned, 25. 1. 2004    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="crna_ofca"]cak stovise, mislim da cu si nabaviti teku s vecim marginama, tko zna kad ce se pred nama na ploci naci neki genijalan dokaz....[/quote]
margine ti nisu nikad dovoljno velike :)
(pogledaj sto je Fermat rekao za dokaz svog posljednjeg teorema) 8)
crna_ofca (napisa):
cak stovise, mislim da cu si nabaviti teku s vecim marginama, tko zna kad ce se pred nama na ploci naci neki genijalan dokaz....

margine ti nisu nikad dovoljno velike Smile
(pogledaj sto je Fermat rekao za dokaz svog posljednjeg teorema) Cool



_________________
The Dude Abides
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail
crna_ofca
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 19. 10. 2003. (13:34:18)
Postovi: (F)16
Sarma = la pohva - posuda
= 0 - 0
Lokacija: Veliko Brdo

PostPostano: 1:49 ned, 25. 1. 2004    Naslov: Citirajte i odgovorite

na to sam i ciljala;)
na to sam i ciljala;)



_________________
...trazili smo se po
prethodnim zivotima...
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku YIM
Nesi
Inventar Foruma
(Moderator)
Inventar Foruma<br>(Moderator)


Pridružen/a: 14. 10. 2002. (14:27:35)
Postovi: (E68)16
Spol: kućni ljubimac
Sarma: -

PostPostano: 2:46 ned, 25. 1. 2004    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="crna_ofca"]a nesi, oprostit ces[/quote]

a zasto to mislis? :PP

[quote="crna_ofca"]ali izbacivanje teorema je najveca glupost koju je itko ikad predlozio za elementarnu. [/quote]

ja smatram da nije
zasto?
jer mislim da ljudima na VJEZBAMA treba pokazati prakticnu stranu doticnog teorema.... i 'na zivo' pokazati gdje vrijedi a gdje ne
NE ga ici dokazivati

[quote="crna_ofca"][color=blue]********[/color] sto neki fermat kaze o prostim brojevima ako ja ne mogu vidjeti da to nije istina. a zasto bi morala vjerovati bezautu? ako mislim nesto koristiti u zadatku, moram vidjeti dokaz.[/quote]

ne moras
mozes to probati upotrijebiti
tako vecina ljudi i funkcionira... primjeni teorem, ne mora ga dokazati.... jednostavno proba...

[quote="crna_ofca"]to sto vjezbe i predavanja nisu uskladjeni nije razlog da nabubam napamet neki teorem i vjerujem u casnu rijec asistenta da je istina. [/quote]

ja nisam bubala na pamet
rekli bi teorem
i on bi vrijedio na onim zadacima gdje su rekli da vrijedi...
kasnije, na predavanjima bi moja radoznalost bila utazena i kvit...

[quote="crna_ofca"]a oni ljudi koji ocekuju od vjezbi iskljucivo pripremu za pismeni ispit, mogu si naci misju rupu i sakrit se u nju. pogotovo kad se radi o elementarnoj. svesti to gradivo na 10 tipova zadataka pa se baviti njima je svetogrdje. [/quote]

cuj, ti Veky ste posebne Ofce.... :PP
neki ljudi smatraju da su vjezbe tu da ih pripreme za pismeni
jer, gdje ces vidjeti i nauciti kako rjesavati neke zadatke, ako ne na vjezbama?
na predavanjima sigurno neces :roll:
ja nisam rekla _iskljucivo_ i ne cupaj mi rijeci bezveze :evil:
ako TI volis dokazivati teoreme prije nego se to radi na predavanjima, to ti nitko ne brani, ali zasto umjesto dokaza nekog teorema ne bi Veky nekome pojasnio zasto taj teorem vrijedi za taj zadatak i zasto je to tako u tom zadatku i bla bla bla...
neki ljudi ne vole dokaze... vole opipljivije stvari...
ne razmisljaju svi aksiomatski
probaj se postaviti u poziciju drugih ljudi
generalno, vecina vise voli da im se nesto dobro objasni odmah kad pitaju, nego da vide neki dokaz sada, a ionako ce ga vidjeti na predavanjima
ono, sad zele shvatiti zasto, povezati dva i dva... i moci dalje nastaviti pratiti gradivo.... kad ides kasnije, to je vec krpanje rupa... jer nije odmah 'sjelo'

[quote="crna_ofca"]listala sam kolegicinu teku.. vekijeve i zvonine vjezbe se ne razlikuju previse, sve gradivo je tu, svi zadaci su tu.. ali u njenoj teki nema slatkih biljeski na marginama, nema cudnih dokaza u 2 reda nakon kojih 15 minuta imas leptirice u trbuhu i celjust na podu, nema zgodne notacije i genijalnih objasnjenja za istu... i nitko me ne moze uvjeriti da je dobro sto ih nema. cak stovise, mislim da cu si nabaviti teku s vecim marginama, tko zna kad ce se pred nama na ploci naci neki genijalan dokaz....[/quote]

cuj, nemaju svi leptirice u trbuhu kad vide dokaz, neki mozda imaju i grceve.... kao sto rekoh, nemoj biti sebicna i razmisljati iskljucivo sa svog stajalista
probaj razmisliti kako ostali dozivljavaju Vekya, tempo, nacin rada i ostalo.... mozda vidis da ga ostali ne mogu pratiti jednako dobro kao ti, jer nisu 'na istoj valnoj duljini'

ono, Veky je tu kao primjer, jer je defakto on poceo raspravu :) ali to se moze odnositi na bilokoga....
crna_ofca (napisa):
a nesi, oprostit ces


a zasto to mislis? Weeee-heeee!!!

crna_ofca (napisa):
ali izbacivanje teorema je najveca glupost koju je itko ikad predlozio za elementarnu.


ja smatram da nije
zasto?
jer mislim da ljudima na VJEZBAMA treba pokazati prakticnu stranu doticnog teorema.... i 'na zivo' pokazati gdje vrijedi a gdje ne
NE ga ici dokazivati

crna_ofca (napisa):
******** sto neki fermat kaze o prostim brojevima ako ja ne mogu vidjeti da to nije istina. a zasto bi morala vjerovati bezautu? ako mislim nesto koristiti u zadatku, moram vidjeti dokaz.


ne moras
mozes to probati upotrijebiti
tako vecina ljudi i funkcionira... primjeni teorem, ne mora ga dokazati.... jednostavno proba...

crna_ofca (napisa):
to sto vjezbe i predavanja nisu uskladjeni nije razlog da nabubam napamet neki teorem i vjerujem u casnu rijec asistenta da je istina.


ja nisam bubala na pamet
rekli bi teorem
i on bi vrijedio na onim zadacima gdje su rekli da vrijedi...
kasnije, na predavanjima bi moja radoznalost bila utazena i kvit...

crna_ofca (napisa):
a oni ljudi koji ocekuju od vjezbi iskljucivo pripremu za pismeni ispit, mogu si naci misju rupu i sakrit se u nju. pogotovo kad se radi o elementarnoj. svesti to gradivo na 10 tipova zadataka pa se baviti njima je svetogrdje.


cuj, ti Veky ste posebne Ofce.... Weeee-heeee!!!
neki ljudi smatraju da su vjezbe tu da ih pripreme za pismeni
jer, gdje ces vidjeti i nauciti kako rjesavati neke zadatke, ako ne na vjezbama?
na predavanjima sigurno neces Rolling Eyes
ja nisam rekla _iskljucivo_ i ne cupaj mi rijeci bezveze Evil or Very Mad
ako TI volis dokazivati teoreme prije nego se to radi na predavanjima, to ti nitko ne brani, ali zasto umjesto dokaza nekog teorema ne bi Veky nekome pojasnio zasto taj teorem vrijedi za taj zadatak i zasto je to tako u tom zadatku i bla bla bla...
neki ljudi ne vole dokaze... vole opipljivije stvari...
ne razmisljaju svi aksiomatski
probaj se postaviti u poziciju drugih ljudi
generalno, vecina vise voli da im se nesto dobro objasni odmah kad pitaju, nego da vide neki dokaz sada, a ionako ce ga vidjeti na predavanjima
ono, sad zele shvatiti zasto, povezati dva i dva... i moci dalje nastaviti pratiti gradivo.... kad ides kasnije, to je vec krpanje rupa... jer nije odmah 'sjelo'

crna_ofca (napisa):
listala sam kolegicinu teku.. vekijeve i zvonine vjezbe se ne razlikuju previse, sve gradivo je tu, svi zadaci su tu.. ali u njenoj teki nema slatkih biljeski na marginama, nema cudnih dokaza u 2 reda nakon kojih 15 minuta imas leptirice u trbuhu i celjust na podu, nema zgodne notacije i genijalnih objasnjenja za istu... i nitko me ne moze uvjeriti da je dobro sto ih nema. cak stovise, mislim da cu si nabaviti teku s vecim marginama, tko zna kad ce se pred nama na ploci naci neki genijalan dokaz....


cuj, nemaju svi leptirice u trbuhu kad vide dokaz, neki mozda imaju i grceve.... kao sto rekoh, nemoj biti sebicna i razmisljati iskljucivo sa svog stajalista
probaj razmisliti kako ostali dozivljavaju Vekya, tempo, nacin rada i ostalo.... mozda vidis da ga ostali ne mogu pratiti jednako dobro kao ti, jer nisu 'na istoj valnoj duljini'

ono, Veky je tu kao primjer, jer je defakto on poceo raspravu Smile ali to se moze odnositi na bilokoga....



_________________
It's not who you love. It's how.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Posjetite Web stranice
crna_ofca
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 19. 10. 2003. (13:34:18)
Postovi: (F)16
Sarma = la pohva - posuda
= 0 - 0
Lokacija: Veliko Brdo

PostPostano: 2:53 ned, 25. 1. 2004    Naslov: Citirajte i odgovorite

posto imas mogucnost editirati postove, dodaj tag <imho> na pocetak.


a dokaz da teorem vrijedi zato sto radi na nekim zadacima.. IMHO, to je glupo.
posto imas mogucnost editirati postove, dodaj tag <imho> na pocetak.


a dokaz da teorem vrijedi zato sto radi na nekim zadacima.. IMHO, to je glupo.



_________________
...trazili smo se po
prethodnim zivotima...
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku YIM
goranm
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 12. 11. 2002. (20:09:12)
Postovi: (906)16
Spol: kućni ljubimac
Sarma = la pohva - posuda
218 = 249 - 31

PostPostano: 2:58 ned, 25. 1. 2004    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="Nesi"]rekli bi teorem
i on bi vrijedio na onim zadacima gdje su rekli da vrijedi...
[/quote]
hmm...mozda malo cjepidlacim...no..nebi li teorem trebao vrijediti za svaki zadatak, koristio se taj teorem u njemu ili ne (kako bi L.L. rekao, matematika je u bitku)
(naravno, ako se postuje domena, prostor i sve ostalo u kojima je taj teorem iskazan)
Nesi (napisa):
rekli bi teorem
i on bi vrijedio na onim zadacima gdje su rekli da vrijedi...

hmm...mozda malo cjepidlacim...no..nebi li teorem trebao vrijediti za svaki zadatak, koristio se taj teorem u njemu ili ne (kako bi L.L. rekao, matematika je u bitku)
(naravno, ako se postuje domena, prostor i sve ostalo u kojima je taj teorem iskazan)



_________________
The Dude Abides
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Pošaljite e-mail
vsego
Site Admin
Site Admin


Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09)
Postovi: (3560)16
Spol: zombi
Sarma = la pohva - posuda
854 = 1068 - 214
Lokacija: /sbin/init

PostPostano: 3:03 ned, 25. 1. 2004    Naslov: Citirajte i odgovorite

Ola, vas dvije!

Nije tu bitno sta tko voli... :roll: Svrha [b]vjezbi[/b] je da studente nauce [b]primjenjivati teorijsko znanje koje se uci na predavanjima[/b] :!:

Moze se pokazati neki štos oko dokaza, ali posvetiti vjezbe tome, ne bi bilo u redu. :(

Da se razumijemo, ja ovdje pricam iskljucivo [b]hipotetski[/b] i nevezano uz Vekyja jer ne znam kako drzi vjezbe. Moja se opaska odnosi [b]generalno[/b] na ulogu vjezbi i predavanja...

Taj odnos je zadan i nema veze s ukusom studenata, tako da vam je ta rasprava bezpredmetna... :roll:

[quote="crna_ofca"]a dokaz da teorem vrijedi zato sto radi na nekim zadacima.. IMHO, to je glupo.[/quote]

To nije dokaz, ali dokaz se radi na predavanjima. Svrha vjezbi je [b]pokazati[/b] da to radi na zadacima... I, jasno, kako se sve moze primijeniti... 8)



[color=darkred]I, molim, malo manje zara u napadima. Ne volim kad mi moderatori imaju posla... :evil: HijenA je srocio solidno tezak post, ali - po mojoj procjeni - skroz korektnim i prihvatljivim jezikom. O njegovim stavovima, jasno, mozete raspravljati, ali cinite to na akademskoj razini!

Hvala.[/color]
Ola, vas dvije!

Nije tu bitno sta tko voli... Rolling Eyes Svrha vjezbi je da studente nauce primjenjivati teorijsko znanje koje se uci na predavanjima Exclamation

Moze se pokazati neki štos oko dokaza, ali posvetiti vjezbe tome, ne bi bilo u redu. Sad

Da se razumijemo, ja ovdje pricam iskljucivo hipotetski i nevezano uz Vekyja jer ne znam kako drzi vjezbe. Moja se opaska odnosi generalno na ulogu vjezbi i predavanja...

Taj odnos je zadan i nema veze s ukusom studenata, tako da vam je ta rasprava bezpredmetna... Rolling Eyes

crna_ofca (napisa):
a dokaz da teorem vrijedi zato sto radi na nekim zadacima.. IMHO, to je glupo.


To nije dokaz, ali dokaz se radi na predavanjima. Svrha vjezbi je pokazati da to radi na zadacima... I, jasno, kako se sve moze primijeniti... Cool



I, molim, malo manje zara u napadima. Ne volim kad mi moderatori imaju posla... Evil or Very Mad HijenA je srocio solidno tezak post, ali - po mojoj procjeni - skroz korektnim i prihvatljivim jezikom. O njegovim stavovima, jasno, mozete raspravljati, ali cinite to na akademskoj razini!

Hvala.



_________________
U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju.
Drzim prodike
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Nesi
Inventar Foruma
(Moderator)
Inventar Foruma<br>(Moderator)


Pridružen/a: 14. 10. 2002. (14:27:35)
Postovi: (E68)16
Spol: kućni ljubimac
Sarma: -

PostPostano: 3:10 ned, 25. 1. 2004    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="Lord Sirius"][quote="Nesi"]rekli bi teorem
i on bi vrijedio na onim zadacima gdje su rekli da vrijedi...
[/quote]
hmm...mozda malo cjepidlacim...no..nebi li teorem trebao vrijediti za svaki zadatak, koristio se taj teorem u njemu ili ne (kako bi L.L. rekao, matematika je u bitku)
(naravno, ako se postuje domena, prostor i sve ostalo u kojima je taj teorem iskazan)[/quote]

ma naravno, ali ja rekoh da bi taj teorem kojeg su naveli, vrijedio na zadacima koje su naveli nakon njega... i primjenili bi ga...
nebi ga dokazivali da vidimo da teorem STVARNO vrijedi, vec bi se bavli njegovom [b]primjenom[/b]
dokaz bi prepustili profesoru na predavanjima
Lord Sirius (napisa):
Nesi (napisa):
rekli bi teorem
i on bi vrijedio na onim zadacima gdje su rekli da vrijedi...

hmm...mozda malo cjepidlacim...no..nebi li teorem trebao vrijediti za svaki zadatak, koristio se taj teorem u njemu ili ne (kako bi L.L. rekao, matematika je u bitku)
(naravno, ako se postuje domena, prostor i sve ostalo u kojima je taj teorem iskazan)


ma naravno, ali ja rekoh da bi taj teorem kojeg su naveli, vrijedio na zadacima koje su naveli nakon njega... i primjenili bi ga...
nebi ga dokazivali da vidimo da teorem STVARNO vrijedi, vec bi se bavli njegovom primjenom
dokaz bi prepustili profesoru na predavanjima



_________________
It's not who you love. It's how.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Posjetite Web stranice
Nesi
Inventar Foruma
(Moderator)
Inventar Foruma<br>(Moderator)


Pridružen/a: 14. 10. 2002. (14:27:35)
Postovi: (E68)16
Spol: kućni ljubimac
Sarma: -

PostPostano: 3:12 ned, 25. 1. 2004    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="crna_ofca"]posto imas mogucnost editirati postove, dodaj tag <imho> na pocetak. [/quote]

svoj post mozes i sama editirati

[quote="crna_ofca"]a dokaz da teorem vrijedi zato sto radi na nekim zadacima.. IMHO, to je glupo.[/quote]

ja nisam rekla da je [b]to[/b] DOKAZ teorema
vec da VIDIS da vrijedi
daj pazljivije citaj sta pise

sa dokazom ces se baviti kasnije, na predavanjima (ili si se vec bavio, ovisi kako tko stoji s gradivom)

da nije predvidjeno da se gradivo podijeli na teorijsko i prakticno, onda ne bi bilo predavanja i vjezbi, vec bi sve radila jedna osoba, imala bi 6 sati elementarne (ako se ne varam) tjedno i to je to.... i onda bi bilo NORMALNO i ocekivano napraviti dokaz onoga sto iskazujes
ali cemu raditi toliko duploga posla, kad ti u grupi postoje ljudi koji NE RAZUMIJU gradivo

kao sto rekoh, ako TEBE zanimaju detalji, TI ces ih sama saznati
no ako nekome nije jasna bit svega toga, korektno je da se TO radi na vjezbama, a ne ono sto ce ionako biti napravljeno
poanta vjezbi bi trebala biti da sto vise ljudi SHVATI gradivo, a ne da se njih dvoje i pol zabavljaju sa dokazima od kojih jednom od njih prolaze leptirici u trbuhu, a ostali da slijepo i gluho to prepisuju, jer ne razumiju o cemu se uopce radi, a kamoli da shvate dokaz
crna_ofca (napisa):
posto imas mogucnost editirati postove, dodaj tag <imho> na pocetak.


svoj post mozes i sama editirati

crna_ofca (napisa):
a dokaz da teorem vrijedi zato sto radi na nekim zadacima.. IMHO, to je glupo.


ja nisam rekla da je to DOKAZ teorema
vec da VIDIS da vrijedi
daj pazljivije citaj sta pise

sa dokazom ces se baviti kasnije, na predavanjima (ili si se vec bavio, ovisi kako tko stoji s gradivom)

da nije predvidjeno da se gradivo podijeli na teorijsko i prakticno, onda ne bi bilo predavanja i vjezbi, vec bi sve radila jedna osoba, imala bi 6 sati elementarne (ako se ne varam) tjedno i to je to.... i onda bi bilo NORMALNO i ocekivano napraviti dokaz onoga sto iskazujes
ali cemu raditi toliko duploga posla, kad ti u grupi postoje ljudi koji NE RAZUMIJU gradivo

kao sto rekoh, ako TEBE zanimaju detalji, TI ces ih sama saznati
no ako nekome nije jasna bit svega toga, korektno je da se TO radi na vjezbama, a ne ono sto ce ionako biti napravljeno
poanta vjezbi bi trebala biti da sto vise ljudi SHVATI gradivo, a ne da se njih dvoje i pol zabavljaju sa dokazima od kojih jednom od njih prolaze leptirici u trbuhu, a ostali da slijepo i gluho to prepisuju, jer ne razumiju o cemu se uopce radi, a kamoli da shvate dokaz



_________________
It's not who you love. It's how.
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku Posjetite Web stranice
crna_ofca
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 19. 10. 2003. (13:34:18)
Postovi: (F)16
Sarma = la pohva - posuda
= 0 - 0
Lokacija: Veliko Brdo

PostPostano: 3:25 ned, 25. 1. 2004    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="Nesi"]
vec da VIDIS da vrijedi
daj pazljivije citaj sta pise
[/quote]

no, dobro, da VIDIS da vrijedi NA NEKIM PRIMJERIMA.


[quote]
kao sto rekoh, ako TEBE zanimaju detalji, TI ces ih sama saznati[/quote]

kao sto rekoh, [b]IMHO[/b], sadasnje vjezbe su genijalne.
Nesi (napisa):

vec da VIDIS da vrijedi
daj pazljivije citaj sta pise


no, dobro, da VIDIS da vrijedi NA NEKIM PRIMJERIMA.


Citat:

kao sto rekoh, ako TEBE zanimaju detalji, TI ces ih sama saznati


kao sto rekoh, IMHO, sadasnje vjezbe su genijalne.



_________________
...trazili smo se po
prethodnim zivotima...
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku YIM
ketz
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 12. 10. 2003. (01:12:03)
Postovi: (26)16
Sarma = la pohva - posuda
= 1 - 0
Lokacija: a thousand kisses deep

PostPostano: 3:35 ned, 25. 1. 2004    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="crna_ofca"]balenovica necu ni spominjati, a tip je navodno super asistent i bas je kul i sve.. *****[/quote]

gdje se to navodi :?: prve vjezbe s kojih sam pobjegao glavom bez obzira...

[quote="vsego"]Svrha vjezbi je da studente nauce primjenjivati teorijsko znanje koje se uci na predavanjima [/quote]

bez brige, ta je svrha pocistila dvojku.
crna_ofca (napisa):
balenovica necu ni spominjati, a tip je navodno super asistent i bas je kul i sve.. *****


gdje se to navodi Question prve vjezbe s kojih sam pobjegao glavom bez obzira...

vsego (napisa):
Svrha vjezbi je da studente nauce primjenjivati teorijsko znanje koje se uci na predavanjima


bez brige, ta je svrha pocistila dvojku.


[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
vsego
Site Admin
Site Admin


Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09)
Postovi: (3560)16
Spol: zombi
Sarma = la pohva - posuda
854 = 1068 - 214
Lokacija: /sbin/init

PostPostano: 3:37 ned, 25. 1. 2004    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="ketz"][quote="vsego"]Svrha vjezbi je da studente nauce primjenjivati teorijsko znanje koje se uci na predavanjima [/quote]
bez brige, ta je svrha pocistila dvojku.[/quote]

:crazyeyes: Ako mozes, please, raspisati... :| Meni fakat nije jasno sto si time mislio... :grebgreb:
ketz (napisa):
vsego (napisa):
Svrha vjezbi je da studente nauce primjenjivati teorijsko znanje koje se uci na predavanjima

bez brige, ta je svrha pocistila dvojku.


#Crazy Ako mozes, please, raspisati... Neutral Meni fakat nije jasno sto si time mislio... Kotacici rade 100 na sat



_________________
U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju.
Drzim prodike
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Edo
Gost





PostPostano: 16:50 ned, 25. 1. 2004    Naslov: vjezbe Citirajte i odgovorite

Nista ne kuzim. Vi zbilja razgovarate o elementarnoj? Da se ovdje radi o nekom kolegiju 4. godine, pa nekako. Ali elementarna. Svrha tog kolegija je ponoviti gradivo srednje skole za one koji su sjedili na usima ili isli u srednju medicinsku. Kakva teorija, kakvi dokazi. U tom kolegiju toga nebi trebalo biti.
Nista ne kuzim. Vi zbilja razgovarate o elementarnoj? Da se ovdje radi o nekom kolegiju 4. godine, pa nekako. Ali elementarna. Svrha tog kolegija je ponoviti gradivo srednje skole za one koji su sjedili na usima ili isli u srednju medicinsku. Kakva teorija, kakvi dokazi. U tom kolegiju toga nebi trebalo biti.


[Vrh]
crna_ofca
Forumaš(ica)
Forumaš(ica)


Pridružen/a: 19. 10. 2003. (13:34:18)
Postovi: (F)16
Sarma = la pohva - posuda
= 0 - 0
Lokacija: Veliko Brdo

PostPostano: 17:57 ned, 25. 1. 2004    Naslov: Citirajte i odgovorite

ne radi se o dokazu posljednjeg fermatovog teorema, ali recimo, zasto bi bilo lose dokazati da
p(x) E |Z[x]
a, b E |Z
a-b|p(a)-p(b) ? dokaz je ultra lagan i jednostavan, a uopce nije na prvi pogled ocito zasto bi to moralo vrijediti..
ne radi se o dokazu posljednjeg fermatovog teorema, ali recimo, zasto bi bilo lose dokazati da
p(x) E |Z[x]
a, b E |Z
a-b|p(a)-p(b) ? dokaz je ultra lagan i jednostavan, a uopce nije na prvi pogled ocito zasto bi to moralo vrijediti..



_________________
...trazili smo se po
prethodnim zivotima...
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku YIM
vsego
Site Admin
Site Admin


Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09)
Postovi: (3560)16
Spol: zombi
Sarma = la pohva - posuda
854 = 1068 - 214
Lokacija: /sbin/init

PostPostano: 18:58 ned, 25. 1. 2004    Naslov: Citirajte i odgovorite

[quote="crna_ofca"]uopce nije na prvi pogled ocito zasto bi to moralo vrijediti..[/quote]

Ma, ocito je... 8)

Mislim da ste malo prevec zabrazdili... Predlazem da pricekate Vekyjev odgovor, pa onda nastavite ovu raspravu... ;)
crna_ofca (napisa):
uopce nije na prvi pogled ocito zasto bi to moralo vrijediti..


Ma, ocito je... Cool

Mislim da ste malo prevec zabrazdili... Predlazem da pricekate Vekyjev odgovor, pa onda nastavite ovu raspravu... Wink



_________________
U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju.
Drzim prodike
[Vrh]
Korisnički profil Pošaljite privatnu poruku
Prethodni postovi:   
Započnite novu temu   Odgovorite na temu   printer-friendly view    Forum@DeGiorgi: Početna -> Kolegiji 1. godine, preddiplomski studij Matematika -> Elementarna matematika 1 i 2 Vremenska zona: GMT + 01:00.
Idite na Prethodno  1, 2, 3, 4  Sljedeće
Stranica 2 / 4.

 
Forum(o)Bir:  
Ne možete otvarati nove teme.
Ne možete odgovarati na postove.
Ne možete uređivati Vaše postove.
Ne možete izbrisati Vaše postove.
Ne možete glasovati u anketama.
You can attach files in this forum
You can download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
HR (Cro) by Ančica Sečan