Prethodna tema :: Sljedeća tema |
Autor/ica |
Poruka |
mdoko Forumaš(ica)


Pridružen/a: 30. 11. 2002. (22:17:12) Postovi: (71A)16
Spol: 
Lokacija: Heriot-Watt University, Edinburgh
|
Postano: 13:48 uto, 11. 1. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="nesi"]
hocu li sada JAVNO dobiti obrazlozenje zasto je na pocetku vek. pr. 1, as. Vjekoslav Kovac, bila praxa doci u cca 10:13, raditi do 11:10, doci u 11:15 i raditi do 12:10???? i tako mjesec dana u komadu.... pa hvala lijepo - ja volim svoj mozak i zivce... ako niste u stanju ispredavati gradivo usprkos oj prekrasnom tempu - ne mislite li da je vrijeme PROMIJENITI ponesto u nacinu predavanja/kolicini gradiva/zadatcima? mozda nisu bas SVI zadatci TOLIKO bitni/korisni...
[/quote]
Ja nisam cesto dolazio na vjezbe iz vektorskih ali na onima na kojima sam bio zadaci su bili zanimljivi, a Kovac je bio IMO malo spor. Jesi li mozda pomislila da su one minute viska dosle zbog toga sto je covjek zelio sve lijepo objasniti, a ne brzati?
[quote="nesi"]
elementarna - koja svrha ako sam ja TEK na trecoj godini i to TEK na Forumu spoznala SNAGU indukcije??!?!
[/quote]
No offence, ali hoce li meni netko konacno objasniti kako je moguce doci na trecu godinu a da se ne zna indukcija??!?!
Ma sta na trecu! Na drugu!
:OT:
[quote="nesi"]
studentski predstavnici, reci cete?
vjerujem da vecina zna da radimo na tome da ih promijenimo - zanimljivost - ako nam to uspije, mozete nam odmah podijeliti diplome, obzirom na kakve sve nacine misle onemoguciti promjenu sadasnjih....
[/quote]
[color=red]
Pasteta![/color]
@vsego: daj stavi neki smajlic sa pastetom da ga mogu lipit na sve ove reklame koje se pojavljuju u threadovima koji u topicu ne spominju nikakve izbore.
:bow::bow:[url=http://adblock.mozdev.org]adblock[/url]:bow::bow:
[size=9][color=red]Edit: naznaceno koga sam kvotao da ne dodje ponovno do nesporazuma[/color][/size]
nesi (napisa): |
hocu li sada JAVNO dobiti obrazlozenje zasto je na pocetku vek. pr. 1, as. Vjekoslav Kovac, bila praxa doci u cca 10:13, raditi do 11:10, doci u 11:15 i raditi do 12:10???? i tako mjesec dana u komadu.... pa hvala lijepo - ja volim svoj mozak i zivce... ako niste u stanju ispredavati gradivo usprkos oj prekrasnom tempu - ne mislite li da je vrijeme PROMIJENITI ponesto u nacinu predavanja/kolicini gradiva/zadatcima? mozda nisu bas SVI zadatci TOLIKO bitni/korisni...
|
Ja nisam cesto dolazio na vjezbe iz vektorskih ali na onima na kojima sam bio zadaci su bili zanimljivi, a Kovac je bio IMO malo spor. Jesi li mozda pomislila da su one minute viska dosle zbog toga sto je covjek zelio sve lijepo objasniti, a ne brzati?
nesi (napisa): |
elementarna - koja svrha ako sam ja TEK na trecoj godini i to TEK na Forumu spoznala SNAGU indukcije??!?!
|
No offence, ali hoce li meni netko konacno objasniti kako je moguce doci na trecu godinu a da se ne zna indukcija??!?!
Ma sta na trecu! Na drugu!
nesi (napisa): |
studentski predstavnici, reci cete?
vjerujem da vecina zna da radimo na tome da ih promijenimo - zanimljivost - ako nam to uspije, mozete nam odmah podijeliti diplome, obzirom na kakve sve nacine misle onemoguciti promjenu sadasnjih....
|
Pasteta!
@vsego: daj stavi neki smajlic sa pastetom da ga mogu lipit na sve ove reklame koje se pojavljuju u threadovima koji u topicu ne spominju nikakve izbore.
 adblock
Edit: naznaceno koga sam kvotao da ne dodje ponovno do nesporazuma
_________________ Extraordinary claims require extraordinary evidence. – Carl Sagan
Zadnja promjena: mdoko; 15:30 uto, 11. 1. 2005; ukupno mijenjano 1 put.
|
|
[Vrh] |
|
vjekovac Forumaš(ica)


Pridružen/a: 23. 01. 2003. (18:26:55) Postovi: (2DB)16
Spol: 
|
Postano: 14:50 uto, 11. 1. 2005 Naslov: |
|
|
[quote]hocu li sada JAVNO dobiti obrazlozenje zasto je na pocetku vek. pr. 1, as. Vjekoslav Kovac, bila praxa doci u cca 10:13, raditi do 11:10, doci u 11:15 i raditi do 12:10???? i tako mjesec dana u komadu.... pa hvala lijepo - ja volim svoj mozak i zivce... ako niste u stanju ispredavati gradivo usprkos oj prekrasnom tempu - ne mislite li da je vrijeme PROMIJENITI ponesto u nacinu predavanja/kolicini gradiva/zadatcima? mozda nisu bas SVI zadatci TOLIKO bitni/korisni...[/quote]
Nisam vidio ovaj post. Vjerojatno su ga Moderatori pobrisali?! Ipak, evo odgovora:
http://degiorgi.math.hr/forum/viewtopic.php?t=3235
(Zahvaljujem se mdoku što ga je kvotao.)
Citat: | hocu li sada JAVNO dobiti obrazlozenje zasto je na pocetku vek. pr. 1, as. Vjekoslav Kovac, bila praxa doci u cca 10:13, raditi do 11:10, doci u 11:15 i raditi do 12:10???? i tako mjesec dana u komadu.... pa hvala lijepo - ja volim svoj mozak i zivce... ako niste u stanju ispredavati gradivo usprkos oj prekrasnom tempu - ne mislite li da je vrijeme PROMIJENITI ponesto u nacinu predavanja/kolicini gradiva/zadatcima? mozda nisu bas SVI zadatci TOLIKO bitni/korisni... |
Nisam vidio ovaj post. Vjerojatno su ga Moderatori pobrisali?! Ipak, evo odgovora:
http://degiorgi.math.hr/forum/viewtopic.php?t=3235
(Zahvaljujem se mdoku što ga je kvotao.)
|
|
[Vrh] |
|
vjekovac Forumaš(ica)


Pridružen/a: 23. 01. 2003. (18:26:55) Postovi: (2DB)16
Spol: 
|
Postano: 15:01 uto, 11. 1. 2005 Naslov: |
|
|
Aha, joj... :oops:
Sad sam skužio. Autorica je [b]Nesi[/b].
E pa, Nesi, sve što sam rekao, specijaliziraj kao da sam se obraćao tebi - i evo ti odgovora. :lol:
(Mogla si ga dobiti i prije da si pitala.)
Onako usput, ako ćemo iskreno, ti dolaziš na vježbe :?: :-s
Aha, joj...
Sad sam skužio. Autorica je Nesi.
E pa, Nesi, sve što sam rekao, specijaliziraj kao da sam se obraćao tebi - i evo ti odgovora.
(Mogla si ga dobiti i prije da si pitala.)
Onako usput, ako ćemo iskreno, ti dolaziš na vježbe
|
|
[Vrh] |
|
Gost
|
|
[Vrh] |
|
Nesi Inventar Foruma (Moderator)


Pridružen/a: 14. 10. 2002. (14:27:35) Postovi: (E68)16
Spol: 
Sarma: -
|
Postano: 18:33 uto, 11. 1. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="Anonymous"][quote="Nesi"]znanstveno je dokazano da ljudi NEMAJU koncentraciju preko 45 minuta... [/quote]
jako smijesna igra rijecima! dokazano( ukoliko se moze tako nesto tvrditi za takve studije) jest da se covjek moze kvalitetno koncetrirati na "posao" koji mu je dosta tezak izmedju 15-25 minuta( kontrolori leta se mijenjaju svakih dvadeset minuta)! pa ajmo onda skratiti nastavu na tih dvadeset i pet minuta ???[/quote]
mislim da ipak nas studij nije toliko naporan kao kontrola leta... :lol:
ok, bas me briga tko je sta rekao
JA NE MOGU 90 MINUTA IMATI FUL KONCENTRACIJU
MENI treba pauza
i NISAM JEDINA, samo sto se drugi ne usude progovoriti....
isto tako, NIJE dovoljno 5 minuta.... jednostavno - nije
da od malih nogu imamo 90minutne sate, MOZDA bi bilo u redu (ne kazem da bi bilo dobro, ali bi se MOZDA priviknuli)
ali NEMAMO
UVIJEK je bilo tih famoznih 45 minuta, za koje su vodjene mnoge studije, i zakljuceno je da je to optimalno za NASTAVU
i onda HOCU SVOJIH 45 MINUTA i 15 minuta PAUZE!!!!
Anonymous (napisa): | Nesi (napisa): | znanstveno je dokazano da ljudi NEMAJU koncentraciju preko 45 minuta... |
jako smijesna igra rijecima! dokazano( ukoliko se moze tako nesto tvrditi za takve studije) jest da se covjek moze kvalitetno koncetrirati na "posao" koji mu je dosta tezak izmedju 15-25 minuta( kontrolori leta se mijenjaju svakih dvadeset minuta)! pa ajmo onda skratiti nastavu na tih dvadeset i pet minuta ??? |
mislim da ipak nas studij nije toliko naporan kao kontrola leta...
ok, bas me briga tko je sta rekao
JA NE MOGU 90 MINUTA IMATI FUL KONCENTRACIJU
MENI treba pauza
i NISAM JEDINA, samo sto se drugi ne usude progovoriti....
isto tako, NIJE dovoljno 5 minuta.... jednostavno - nije
da od malih nogu imamo 90minutne sate, MOZDA bi bilo u redu (ne kazem da bi bilo dobro, ali bi se MOZDA priviknuli)
ali NEMAMO
UVIJEK je bilo tih famoznih 45 minuta, za koje su vodjene mnoge studije, i zakljuceno je da je to optimalno za NASTAVU
i onda HOCU SVOJIH 45 MINUTA i 15 minuta PAUZE!!!!
_________________ It's not who you love. It's how.
|
|
[Vrh] |
|
Nesi Inventar Foruma (Moderator)


Pridružen/a: 14. 10. 2002. (14:27:35) Postovi: (E68)16
Spol: 
Sarma: -
|
Postano: 18:34 uto, 11. 1. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="vjekovac"]Aha, joj... :oops:
Sad sam skužio. Autorica je [b]Nesi[/b].
E pa, Nesi, sve što sam rekao, specijaliziraj kao da sam se obraćao tebi - i evo ti odgovora. :lol:
(Mogla si ga dobiti i prije da si pitala.)
Onako usput, ako ćemo iskreno, ti dolaziš na vježbe :?: :-s[/quote]
da si PROCITAO moj post, vidio bi da
1. [quote="myself"]kad sam doticnome osobno prigovorila - rezultiralo je jednim smjeskom i okretom na peti... sto da ja mislim? osim nesto tipa 'hehe, sta ce vama pauza....' [/quote]
ako se ne sjecas tog razgovora - bilo je pred sendvicarom u holu
2. NAPISALA sam da sam PRESTALA dolaziti na vjezbe upravo iz tog razloga - jer mi je naporno i ne zelim dan potratiti skupljajuci koncentraciju po putu...
vjekovac (napisa): | Aha, joj...
Sad sam skužio. Autorica je Nesi.
E pa, Nesi, sve što sam rekao, specijaliziraj kao da sam se obraćao tebi - i evo ti odgovora.
(Mogla si ga dobiti i prije da si pitala.)
Onako usput, ako ćemo iskreno, ti dolaziš na vježbe  |
da si PROCITAO moj post, vidio bi da
1. myself (napisa): | kad sam doticnome osobno prigovorila - rezultiralo je jednim smjeskom i okretom na peti... sto da ja mislim? osim nesto tipa 'hehe, sta ce vama pauza....' |
ako se ne sjecas tog razgovora - bilo je pred sendvicarom u holu
2. NAPISALA sam da sam PRESTALA dolaziti na vjezbe upravo iz tog razloga - jer mi je naporno i ne zelim dan potratiti skupljajuci koncentraciju po putu...
_________________ It's not who you love. It's how.
|
|
[Vrh] |
|
Nesi Inventar Foruma (Moderator)


Pridružen/a: 14. 10. 2002. (14:27:35) Postovi: (E68)16
Spol: 
Sarma: -
|
Postano: 18:40 uto, 11. 1. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="mdoko"][quote="nesi"]elementarna - koja svrha ako sam ja TEK na trecoj godini i to TEK na Forumu spoznala [b]SNAGU[/b] indukcije??!?!
[/quote]
No offence, ali hoce li meni netko konacno objasniti kako je moguce doci na trecu godinu a da se ne zna indukcija??!?!
Ma sta na trecu! Na drugu![/quote]
aj pogledaj boldanu rijec
ZNATI i RAZUMJETI indukciju NIJE isto
ja sam budala koja PRIZNA da je TEK SAD SPOZNALA tu famoznu SNAGU indukcije
dajem ruku u vatru ako u mojoj grupi svi to RAZUMIJU (evo, toleriram do 5 iznimaka)
ako nisu svi naucili pisati n iz N, ma sto god to znacilo, nesto probrljati sa n+1 i that's all folks
kako je moguce ovaj fax zavrsiti, a da ne znas upaliti komp, na smjeru racunarstvo
kako je moguce prelaziti godine da ne razumijes neprekidnost, indukciju, i jos ponesto...
gle, ti si mozda osoba koja je SAMA radila
ja volim kada mi se servira i objasni.... svoje ambicije za kopanje preusmjerim na druge teme koje me vise zanimaju.... ok?
tebi je mozda netko DRUGACIJE objasnio...
ja i dalje stojim iza toga da moja generacija generalno NE RAZUMIJE SNAGU INDUKCIJE
a ti se zgrazaj koliko hoces :roll:
:OT:
[quote="mdoko"][quote="nesi"]studentski predstavnici, reci cete?
vjerujem da vecina zna da radimo na tome da ih promijenimo - zanimljivost - ako nam to uspije, mozete nam odmah podijeliti diplome, obzirom na kakve sve nacine misle onemoguciti promjenu sadasnjih....
[/quote][color=red]
Pasteta![/color][/quote]
jogurt
[quote="mdoko"]@vsego: daj stavi neki smajlic sa pastetom da ga mogu lipit na sve ove reklame koje se pojavljuju u threadovima koji u topicu ne spominju nikakve izbore.[/quote]
tragicno je kad studentima studentski izbori nisu bitni :roll:
mdoko (napisa): | nesi (napisa): | elementarna - koja svrha ako sam ja TEK na trecoj godini i to TEK na Forumu spoznala SNAGU indukcije??!?!
|
No offence, ali hoce li meni netko konacno objasniti kako je moguce doci na trecu godinu a da se ne zna indukcija??!?!
Ma sta na trecu! Na drugu! |
aj pogledaj boldanu rijec
ZNATI i RAZUMJETI indukciju NIJE isto
ja sam budala koja PRIZNA da je TEK SAD SPOZNALA tu famoznu SNAGU indukcije
dajem ruku u vatru ako u mojoj grupi svi to RAZUMIJU (evo, toleriram do 5 iznimaka)
ako nisu svi naucili pisati n iz N, ma sto god to znacilo, nesto probrljati sa n+1 i that's all folks
kako je moguce ovaj fax zavrsiti, a da ne znas upaliti komp, na smjeru racunarstvo
kako je moguce prelaziti godine da ne razumijes neprekidnost, indukciju, i jos ponesto...
gle, ti si mozda osoba koja je SAMA radila
ja volim kada mi se servira i objasni.... svoje ambicije za kopanje preusmjerim na druge teme koje me vise zanimaju.... ok?
tebi je mozda netko DRUGACIJE objasnio...
ja i dalje stojim iza toga da moja generacija generalno NE RAZUMIJE SNAGU INDUKCIJE
a ti se zgrazaj koliko hoces
mdoko (napisa): | nesi (napisa): | studentski predstavnici, reci cete?
vjerujem da vecina zna da radimo na tome da ih promijenimo - zanimljivost - ako nam to uspije, mozete nam odmah podijeliti diplome, obzirom na kakve sve nacine misle onemoguciti promjenu sadasnjih....
|
Pasteta! |
jogurt
mdoko (napisa): | @vsego: daj stavi neki smajlic sa pastetom da ga mogu lipit na sve ove reklame koje se pojavljuju u threadovima koji u topicu ne spominju nikakve izbore. |
tragicno je kad studentima studentski izbori nisu bitni
_________________ It's not who you love. It's how.
|
|
[Vrh] |
|
mdoko Forumaš(ica)


Pridružen/a: 30. 11. 2002. (22:17:12) Postovi: (71A)16
Spol: 
Lokacija: Heriot-Watt University, Edinburgh
|
Postano: 19:37 uto, 11. 1. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="Nesi"]
ZNATI i RAZUMJETI indukciju NIJE isto
[/quote]
Meni se cini da u matematici jeste. Kako mozes nesto znati, a da to ne razumijes. Please to objasni na primjeru famozne indukcije.
[quote]
ja sam budala koja PRIZNA da je TEK SAD SPOZNALA tu famoznu SNAGU indukcije
[/quote]
Ako si shvatila onda nisi budala :wink:
[quote]
kako je moguce ovaj fax zavrsiti, a da ne znas upaliti komp, na smjeru racunarstvo
kako je moguce prelaziti godine da ne razumijes neprekidnost, indukciju, i jos ponesto...
[/quote]
Znam ja da je moguce, vidio sam i previse primjera, ali jos uvijek nisam dobio _objasnjenje_ tog fenomena.
[quote]
ja volim kada mi se servira i objasni.... svoje ambicije za kopanje preusmjerim na druge teme koje me vise zanimaju.... ok?
[/quote]
OK.
Nesi (napisa): |
ZNATI i RAZUMJETI indukciju NIJE isto
|
Meni se cini da u matematici jeste. Kako mozes nesto znati, a da to ne razumijes. Please to objasni na primjeru famozne indukcije.
Citat: |
ja sam budala koja PRIZNA da je TEK SAD SPOZNALA tu famoznu SNAGU indukcije
|
Ako si shvatila onda nisi budala
Citat: |
kako je moguce ovaj fax zavrsiti, a da ne znas upaliti komp, na smjeru racunarstvo
kako je moguce prelaziti godine da ne razumijes neprekidnost, indukciju, i jos ponesto...
|
Znam ja da je moguce, vidio sam i previse primjera, ali jos uvijek nisam dobio _objasnjenje_ tog fenomena.
Citat: |
ja volim kada mi se servira i objasni.... svoje ambicije za kopanje preusmjerim na druge teme koje me vise zanimaju.... ok?
|
OK.
_________________ Extraordinary claims require extraordinary evidence. – Carl Sagan
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin


Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3562)16
Spol: 
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 19:50 uto, 11. 1. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="mdoko"][quote="Nesi"]ZNATI i RAZUMJETI indukciju NIJE isto[/quote]
Meni se cini da u matematici jeste. Kako mozes nesto znati, a da to ne razumijes. Please to objasni na primjeru famozne indukcije.[/quote]
Simple. :D Ljudi znaju RECEPT. :-s Pogledaj [url=http://degiorgi.math.hr/forum/viewtopic.php?p=22135#22135]kako je Nesi dosla do spoznaje o indukciji[/url]. :shock:
Treba provjeriti bazu, napisati pretpostavku, nekako ju raspisati,... :| Sve divno i krasno dok studenti znaju da se u tom i tom zadatku ocekuje indukcija. 8) Rapsishe se pricica i aj'mo kuci. 8) U vise navrata sam dobio zacudjene poglede kad bih rekao da se nesto (van nasih kolegija) moze lako dokazati indukcijom, a bili su stvarno ociti primjeri. :?
[quote="mdoko"][quote="Nesi"]kako je moguce ovaj fax zavrsiti, a da ne znas upaliti komp, na smjeru racunarstvo
kako je moguce prelaziti godine da ne razumijes neprekidnost, indukciju, i jos ponesto...[/quote]
Znam ja da je moguce, vidio sam i previse primjera, ali jos uvijek nisam dobio _objasnjenje_ tog fenomena.[/quote]
Krajnje jednostavno: ofrlje ispitivanje. 8)
Primjer osobe koja je zavrshila racunarstvo (s moje godine): Dosla je u Praktikum 4 (danasnji 3) naprintati vlasititi diplomski (iz racunarstva). Sjedne pred PC, stisne gumb na monitoru i ceka, ceka,... i onda 15ak minuta kasnije dodje kolega demos (koji je to promatrao i koji mi je to osobno ispricao), pita ju sto ceka, ona kaze da ceka da se racunalo upali. Onda je on bio dobar i pritisnuo gumb na toweru. :D
Point: kolegica je polagala preko zadataka koji se rade doma (i koje joj je rjesavao decko), preko pismenih koji su dovljno puni sablonskih zadataka i preko usmenih za koje je dovoljno nabubati komad gradiva. :roll: Btw, i diplomski je napisao decko. 8)
(I, ne, nije [b]moja[/b] tadasnja cura u igri; njoj svaka cast, ona je svoje ispite sama rjesavala :P)
Jasno je da to samo po sebi nema neke veze s kolokvijima, ali kolokviji bas potenciraju tu shabloniziranost i "rijesit ce mi netko drugi"-efekt (ref. prepisivanje). :evil:
mdoko (napisa): | Nesi (napisa): | ZNATI i RAZUMJETI indukciju NIJE isto |
Meni se cini da u matematici jeste. Kako mozes nesto znati, a da to ne razumijes. Please to objasni na primjeru famozne indukcije. |
Simple. Ljudi znaju RECEPT. Pogledaj kako je Nesi dosla do spoznaje o indukciji.
Treba provjeriti bazu, napisati pretpostavku, nekako ju raspisati,... Sve divno i krasno dok studenti znaju da se u tom i tom zadatku ocekuje indukcija. Rapsishe se pricica i aj'mo kuci. U vise navrata sam dobio zacudjene poglede kad bih rekao da se nesto (van nasih kolegija) moze lako dokazati indukcijom, a bili su stvarno ociti primjeri.
mdoko (napisa): | Nesi (napisa): | kako je moguce ovaj fax zavrsiti, a da ne znas upaliti komp, na smjeru racunarstvo
kako je moguce prelaziti godine da ne razumijes neprekidnost, indukciju, i jos ponesto... |
Znam ja da je moguce, vidio sam i previse primjera, ali jos uvijek nisam dobio _objasnjenje_ tog fenomena. |
Krajnje jednostavno: ofrlje ispitivanje.
Primjer osobe koja je zavrshila racunarstvo (s moje godine): Dosla je u Praktikum 4 (danasnji 3) naprintati vlasititi diplomski (iz racunarstva). Sjedne pred PC, stisne gumb na monitoru i ceka, ceka,... i onda 15ak minuta kasnije dodje kolega demos (koji je to promatrao i koji mi je to osobno ispricao), pita ju sto ceka, ona kaze da ceka da se racunalo upali. Onda je on bio dobar i pritisnuo gumb na toweru.
Point: kolegica je polagala preko zadataka koji se rade doma (i koje joj je rjesavao decko), preko pismenih koji su dovljno puni sablonskih zadataka i preko usmenih za koje je dovoljno nabubati komad gradiva. Btw, i diplomski je napisao decko.
(I, ne, nije moja tadasnja cura u igri; njoj svaka cast, ona je svoje ispite sama rjesavala )
Jasno je da to samo po sebi nema neke veze s kolokvijima, ali kolokviji bas potenciraju tu shabloniziranost i "rijesit ce mi netko drugi"-efekt (ref. prepisivanje).
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju. 
|
|
[Vrh] |
|
Nesi Inventar Foruma (Moderator)


Pridružen/a: 14. 10. 2002. (14:27:35) Postovi: (E68)16
Spol: 
Sarma: -
|
Postano: 19:59 uto, 11. 1. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="mdoko"][quote="Nesi"]ZNATI i RAZUMJETI indukciju NIJE isto
[/quote]
Meni se cini da u matematici jeste. Kako mozes nesto znati, a da to ne razumijes. Please to objasni na primjeru famozne indukcije.[/quote]
tako BI TREBALO biti
ali TAKO NIJE NA OVOM FAXU
jel to tako tesko shvatiti/spoznati/pojmiti?
jel uopce imalo pratis napredak i rad kolega s grupe?
ne tvojih prijatelja, vec bas ljudi koje pozdravis kad ih sretnes, i sa kojima ne dokazujes teoreme u pauzama....
ovaj fax JAKO gubi na svojoj svrsi, na onome cime se toliko hvali:
DA LJUDI nakon njega RAZUMIJU i zato brze svladavaju nove stvari (like, u firmi brze od ostalih pokopcaju sto treba raditi)
indukcija je samo jedan u nizu primjera....
kako se provjerava tvoje znanje?
pismenim ispitom, eventualno usmenim....
1. pismeni:
imas neki zadatak, recimo, dok da je suma prvih n pr.br. kolika je
ljudi pisu:
1. n=1 vrijedi
2. pretp da vrijedi za n iz N (najcesce pisu samo n iz N ili nes jos krace)
3. korak... blablabla...
jel ti jasno da ti ljudi ZIVE u uvjerenju da ZNAJU algoritam, dapace, na testovima im se priznaje...
ali ono sto NE ZNAJU je da im je pretpostavka kriva, jerbo ju niti ne napisu pa ju nema tko provjeriti... kuzis?
nigdje se nikoga ne trazi (a nitko i ne daje) zapis ovog banalnog primjera RIJECIMA
pogotovo 2, pretpostavku... da se to RIJECIMA zapise... da se zna sto se MISLI pod time...
ljudi iskrampaju algoritam.... meni su svi zadatci bili tocni.... tragicno, zar ne?
jer [b]je bilo dovoljno napisati[/b] [latex]n \in N[/latex] i sve ostalo se 'podrazumijevalo'
jel kuzis sto Veky i ja pokusavamo cijelo vrijeme objasniti????
da ljudi ne kuze BIT, POANTU
a time ne kuze i indukciju....
znaju ju - jer znaju 'napisati' algoritam (u skracenoj verziji gdje se ne vidi tko pije a tko placa)
ali ju NE RAZUMIJU
tebi je to isto, jer ju RAZUMIJES
[color=green]ali ljudi matematiku dozivljavaju kao SABLONSKO RJESAVANJE ZADATAKA, i indukcija im je jos samo jedan zadatak kojeg treba rijesiti da bi se prosao pismeni/kolokvij[/color]
a algoritam 'imaju' tj oni to misle....
usmeni?
mislis da prof koji mora ispitati cca 100 ljudi u cca 3 dana moze vise manje svakome provjeriti da li indukciju RAZUMIJE i cuti tu famoznu rijec koja razlikuje RAZUMIJEVANJE od zapravo puke nabubanosti i kvazi-znanja....
[quote="mdoko"][quote]ja sam budala koja PRIZNA da je TEK SAD SPOZNALA tu famoznu SNAGU indukcije
[/quote]
Ako si shvatila onda nisi budala :wink:[/quote]
rekoh - budala koja prizna
koliki si ne zele priznati da to nisu znali???
[quote="mdoko"]Znam ja da je moguce, vidio sam i previse primjera, ali jos uvijek nisam dobio _objasnjenje_ tog fenomena.[/quote]
mislim da bi ovo zeleno moglo biti ono sto trazis...
uz to dodaj da je trend da ljudi uce napamet uz izgovore da je tako lakse, da im to vise nece trebati, etc...
nema vise razumijevanja, niti truda za istim... i to je tragicno.... a to ocito nitko 'na vlasti' ne zeli vidjeti/shvatiti, vec se upisuje sve vise i vise ljudi, a time se gubi 'kontrola' znanja - jer, lakse je pratiti razvoj 30tak studenata, nego li njih 300....
mdoko (napisa): | Nesi (napisa): | ZNATI i RAZUMJETI indukciju NIJE isto
|
Meni se cini da u matematici jeste. Kako mozes nesto znati, a da to ne razumijes. Please to objasni na primjeru famozne indukcije. |
tako BI TREBALO biti
ali TAKO NIJE NA OVOM FAXU
jel to tako tesko shvatiti/spoznati/pojmiti?
jel uopce imalo pratis napredak i rad kolega s grupe?
ne tvojih prijatelja, vec bas ljudi koje pozdravis kad ih sretnes, i sa kojima ne dokazujes teoreme u pauzama....
ovaj fax JAKO gubi na svojoj svrsi, na onome cime se toliko hvali:
DA LJUDI nakon njega RAZUMIJU i zato brze svladavaju nove stvari (like, u firmi brze od ostalih pokopcaju sto treba raditi)
indukcija je samo jedan u nizu primjera....
kako se provjerava tvoje znanje?
pismenim ispitom, eventualno usmenim....
1. pismeni:
imas neki zadatak, recimo, dok da je suma prvih n pr.br. kolika je
ljudi pisu:
1. n=1 vrijedi
2. pretp da vrijedi za n iz N (najcesce pisu samo n iz N ili nes jos krace)
3. korak... blablabla...
jel ti jasno da ti ljudi ZIVE u uvjerenju da ZNAJU algoritam, dapace, na testovima im se priznaje...
ali ono sto NE ZNAJU je da im je pretpostavka kriva, jerbo ju niti ne napisu pa ju nema tko provjeriti... kuzis?
nigdje se nikoga ne trazi (a nitko i ne daje) zapis ovog banalnog primjera RIJECIMA
pogotovo 2, pretpostavku... da se to RIJECIMA zapise... da se zna sto se MISLI pod time...
ljudi iskrampaju algoritam.... meni su svi zadatci bili tocni.... tragicno, zar ne?
jer je bilo dovoljno napisati i sve ostalo se 'podrazumijevalo'
jel kuzis sto Veky i ja pokusavamo cijelo vrijeme objasniti????
da ljudi ne kuze BIT, POANTU
a time ne kuze i indukciju....
znaju ju - jer znaju 'napisati' algoritam (u skracenoj verziji gdje se ne vidi tko pije a tko placa)
ali ju NE RAZUMIJU
tebi je to isto, jer ju RAZUMIJES
ali ljudi matematiku dozivljavaju kao SABLONSKO RJESAVANJE ZADATAKA, i indukcija im je jos samo jedan zadatak kojeg treba rijesiti da bi se prosao pismeni/kolokvij
a algoritam 'imaju' tj oni to misle....
usmeni?
mislis da prof koji mora ispitati cca 100 ljudi u cca 3 dana moze vise manje svakome provjeriti da li indukciju RAZUMIJE i cuti tu famoznu rijec koja razlikuje RAZUMIJEVANJE od zapravo puke nabubanosti i kvazi-znanja....
mdoko (napisa): | Citat: | ja sam budala koja PRIZNA da je TEK SAD SPOZNALA tu famoznu SNAGU indukcije
|
Ako si shvatila onda nisi budala  |
rekoh - budala koja prizna
koliki si ne zele priznati da to nisu znali???
mdoko (napisa): | Znam ja da je moguce, vidio sam i previse primjera, ali jos uvijek nisam dobio _objasnjenje_ tog fenomena. |
mislim da bi ovo zeleno moglo biti ono sto trazis...
uz to dodaj da je trend da ljudi uce napamet uz izgovore da je tako lakse, da im to vise nece trebati, etc...
nema vise razumijevanja, niti truda za istim... i to je tragicno.... a to ocito nitko 'na vlasti' ne zeli vidjeti/shvatiti, vec se upisuje sve vise i vise ljudi, a time se gubi 'kontrola' znanja - jer, lakse je pratiti razvoj 30tak studenata, nego li njih 300....
_________________ It's not who you love. It's how.
|
|
[Vrh] |
|
defar Forumaš(ica)


Pridružen/a: 19. 01. 2004. (01:37:19) Postovi: (152)16
|
Postano: 21:13 uto, 11. 1. 2005 Naslov: |
|
|
hm...po obicaju, malo zaostajem, pa dok probavim dosadasnju raspravu moj eventualni doprinos ce najvjerovatnije biti zakasnjeo, al' do tada da bar pokusam poloviti konce te slavne rasprave o mat. indukciji - Nesi, mdoko, i svi vitezovi indukcije, ako biste mi posvetili koju minutu vaseg vremena...
[url]http://degiorgi.math.hr/forum/viewtopic.php?p=23014#23014[/url] :)
hm...po obicaju, malo zaostajem, pa dok probavim dosadasnju raspravu moj eventualni doprinos ce najvjerovatnije biti zakasnjeo, al' do tada da bar pokusam poloviti konce te slavne rasprave o mat. indukciji - Nesi, mdoko, i svi vitezovi indukcije, ako biste mi posvetili koju minutu vaseg vremena...
http://degiorgi.math.hr/forum/viewtopic.php?p=23014#23014
_________________ `To begin with, a dog's not mad. You grant that? 'Well, then,' the Cat went on, `you see, a dog growls when it's angry, and wags its tail when it's pleased. Now I growl when I'm pleased, and wag my tail when I'm angry. Therefore I'm mad.'
|
|
[Vrh] |
|
Crni Forumaš(ica)


Pridružen/a: 15. 12. 2003. (01:20:43) Postovi: (23C)16
Spol: 
Lokacija: Zagreb
|
Postano: 0:27 sri, 12. 1. 2005 Naslov: |
|
|
Apropo indukcije, htel' bi reć' da bi indukciju friškim brucošima trebalo predstaviti kao nakakav automat koji konstruiramo da nam sam riješi određeni problem ili tak' nekak'. Uglavnom takve, ajmo reć, apstraktnije stvari u matematici bi se trebale opisivati sa puno više slobodnijih termina.
Mislim da bi čak bilo OK organizirati neke seminare za brucoše o indukciji i sličnim pojmovima kaj štekaju u startu.
A kaj se kolokvija tiče, ja sam isto za to da se ukinu, jer sam čak i ja, koji se na te stvari ne obazirem previše, skužil' da od toga kriteriji ful padaju. Skužil' sam da jako puno rulje kaj kolokviraju neki kolegij nemaju pojma o osnovama. Matematika nije obrt i s tim se treba pomirit'.
Apropo indukcije, htel' bi reć' da bi indukciju friškim brucošima trebalo predstaviti kao nakakav automat koji konstruiramo da nam sam riješi određeni problem ili tak' nekak'. Uglavnom takve, ajmo reć, apstraktnije stvari u matematici bi se trebale opisivati sa puno više slobodnijih termina.
Mislim da bi čak bilo OK organizirati neke seminare za brucoše o indukciji i sličnim pojmovima kaj štekaju u startu.
A kaj se kolokvija tiče, ja sam isto za to da se ukinu, jer sam čak i ja, koji se na te stvari ne obazirem previše, skužil' da od toga kriteriji ful padaju. Skužil' sam da jako puno rulje kaj kolokviraju neki kolegij nemaju pojma o osnovama. Matematika nije obrt i s tim se treba pomirit'.
|
|
[Vrh] |
|
mdoko Forumaš(ica)


Pridružen/a: 30. 11. 2002. (22:17:12) Postovi: (71A)16
Spol: 
Lokacija: Heriot-Watt University, Edinburgh
|
Postano: 12:34 sri, 12. 1. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="ja"]Kako mozes nesto znati, a da to ne razumijes[/quote]
[quote="vsego"]Ljudi znaju RECEPT. [/quote]
Znati peci kolace nije isto sto i znati matematiku.
[quote="vsego"]
U vise navrata sam dobio zacudjene poglede kad bih rekao da se nesto (van nasih kolegija) moze lako dokazati indukcijom, a bili su stvarno ociti primjeri.
[/quote]
As I said. Ljudi [b]ne znaju[/b] indukciju.
[quote="Nesi"]
ali ljudi matematiku dozivljavaju kao SABLONSKO RJESAVANJE ZADATAKA, i indukcija im je jos samo jedan zadatak kojeg treba rijesiti da bi se prosao pismeni/kolokvij
[/quote]
Nikakvo cudo kada se matematika tako prezentira kroz citavu osnovnu i srednju skolu. Jako mali broj istinu spozna prije dolaska na fakultet, a mnogi ni tada, jer (ovako koncipirani) kolokviji upravo poticu takvo dozivljavanje matematike.
[quote="Nesi"]
rekoh - budala koja prizna
[/quote]
Priznanje je prvi korak do ozdravljenja, bar tako kazu ljeceni alkoholicari :)
[quote="Crni"]Matematika nije obrt [/quote]
=D> Nazalost, nekima to uopce nije jasno.
ja (napisa): | Kako mozes nesto znati, a da to ne razumijes |
vsego (napisa): | Ljudi znaju RECEPT. |
Znati peci kolace nije isto sto i znati matematiku.
vsego (napisa): |
U vise navrata sam dobio zacudjene poglede kad bih rekao da se nesto (van nasih kolegija) moze lako dokazati indukcijom, a bili su stvarno ociti primjeri.
|
As I said. Ljudi ne znaju indukciju.
Nesi (napisa): |
ali ljudi matematiku dozivljavaju kao SABLONSKO RJESAVANJE ZADATAKA, i indukcija im je jos samo jedan zadatak kojeg treba rijesiti da bi se prosao pismeni/kolokvij
|
Nikakvo cudo kada se matematika tako prezentira kroz citavu osnovnu i srednju skolu. Jako mali broj istinu spozna prije dolaska na fakultet, a mnogi ni tada, jer (ovako koncipirani) kolokviji upravo poticu takvo dozivljavanje matematike.
Nesi (napisa): |
rekoh - budala koja prizna
|
Priznanje je prvi korak do ozdravljenja, bar tako kazu ljeceni alkoholicari
Crni (napisa): | Matematika nije obrt |
Nazalost, nekima to uopce nije jasno.
_________________ Extraordinary claims require extraordinary evidence. – Carl Sagan
|
|
[Vrh] |
|
vsego Site Admin


Pridružen/a: 06. 10. 2002. (22:07:09) Postovi: (3562)16
Spol: 
Lokacija: /sbin/init
|
Postano: 13:01 sri, 12. 1. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="mdoko"][quote="ja"]Kako mozes nesto znati, a da to ne razumijes[/quote]
[quote="vsego"]Ljudi znaju RECEPT.[/quote]
Znati peci kolace nije isto sto i znati matematiku.
[quote="vsego"]U vise navrata sam dobio zacudjene poglede kad bih rekao da se nesto (van nasih kolegija) moze lako dokazati indukcijom, a bili su stvarno ociti primjeri.[/quote]
As I said. Ljudi [b]ne znaju[/b] indukciju.[/quote]
Of course. 8) Ne mislim ja da oni ZNAJU, a vjerujem da to nije ni Nesi mislila; pod "[i]oni znaju[/i]" se zapravo misli (bar ja to tako dozivljavam) "[i]oni misle da znaju[/i]". 8) Problem je sto oni i poloze ispit s takvim "znanjem"... :(
mdoko (napisa): | ja (napisa): | Kako mozes nesto znati, a da to ne razumijes |
vsego (napisa): | Ljudi znaju RECEPT. |
Znati peci kolace nije isto sto i znati matematiku.
vsego (napisa): | U vise navrata sam dobio zacudjene poglede kad bih rekao da se nesto (van nasih kolegija) moze lako dokazati indukcijom, a bili su stvarno ociti primjeri. |
As I said. Ljudi ne znaju indukciju. |
Of course. Ne mislim ja da oni ZNAJU, a vjerujem da to nije ni Nesi mislila; pod "oni znaju" se zapravo misli (bar ja to tako dozivljavam) "oni misle da znaju". Problem je sto oni i poloze ispit s takvim "znanjem"...
_________________ U pravilu ignoriram pitanja u krivim topicima i kodove koji nisu u [code]...[/code] blokovima.
Takodjer, OBJASNITE sto vas muci! "Sto mi je krivo?", bez opisa u cemu je problem, rijetko ce zadobiti moju paznju. 
|
|
[Vrh] |
|
mdoko Forumaš(ica)


Pridružen/a: 30. 11. 2002. (22:17:12) Postovi: (71A)16
Spol: 
Lokacija: Heriot-Watt University, Edinburgh
|
|
[Vrh] |
|
veky Forumaš(ica)

Pridružen/a: 09. 12. 2002. (19:59:43) Postovi: (5B0)16
Lokacija: negdje daleko...
|
|
[Vrh] |
|
Vincent Van Ear Forumaš(ica)


Pridružen/a: 19. 08. 2004. (11:29:05) Postovi: (175)16
|
Postano: 15:50 sri, 12. 1. 2005 Naslov: |
|
|
Ja neznam čemu se tolika strka(barem forumska :) ) radi oko toga kako netko uči matematiku ?
(Ok,ovo je pitanje bilo retoričke prirode :mrgreen: ,kužim poriv )
Nemalo puta mi se desilo kada bih nekog od svojih kolega pitao u nekom praktičnom okruženju(ploča,kreda i math zadatak)da mi predočeni ispis na ploči interpretira(jer ne želim šablonu,zapravo želim,ali samo ako sam svjestan smislene podloge iste) pa sam često dobivao odgovor [i]joj,daj ne filozofiraj[/i](što je lijepa riječ za [i]daj ne dosađuj s glupostima[/i] ,da ne budem sad prost ;) ),to je [b]jednostavno[/b] tako!
Primjerice,upravo zato što nisam smisleno prošao([b]teoretski[/b] ) kroz gradivo kongruencije iz elementarne odbio sam rješiti isti zadatak na kolokviju mada mi je prijatelj dan prije kolokvija prodao čitav algoritam za rješavanje kongruencije.
Ja sam riješio onoliko za koliko sam znao zašto ispisujem to što ispisujem(teoretska podloga) i čim je olovka postala predmet vizualizacije šablone iz glave istu sam odložio.
Kolega je dakako tu pobrao cenera(bodova) mada je apsolutno sve riješio mehaničko-šablonski i za njega tu nema srceparateljskih osjećaja ili bilo-kakve grižnje savjesti poradi toga,jer,je njegov krajnji goal-programirati.
Ne razumijem se pretjerano u programiranje ali nekako on i misli(po meni)na sasvim razumljiv način.
On je svladao ''osnovna pravila konvergiranja'',usvojio algoritam rješavanja i jednostavno krckao math kod na papir.
Pa što je programiranje drugo(ugrubo) doli usvajanje osnovnih pravila igre(sintaksa) i onda ''žongliranje po ekranu''?
Po meni ljudi-šablonisti potiču iz dva tabora:
i)Ljudi što odabiru profesorske smjerove prihvaćaju šablone i sve izvan nje je većini nepotrebno filozofiranja.
Stav je sljedeći:
[i]Pa zašto bih se opterećivao kako,zašto i odakle sam nešto dobio,šablona sasvim lijepo funkcionira u srednjoj školi,pa prošao sam istu,i mehanizacija matematike je ono što sam tamo vidio.Zašto bih se nepotrebno(njemu) klao sa high-level mozganjem kada to srednjoškolska djeca ionako ne znaju cijeniti već jedva odbrojavaju kraj sata da pobjegnu u beskraj[/i]
ii)LJudi što odabiru računarstvo kao cilj studiranja pa svaku suvišnu matematiku doživljavaju kao kruna od trnja na glavi,
misleći:
[i]Što će mi sve to?Pa ja ću krckati kodove,ne treba mi tamo znanje kako smo došli do spoznaje Reiman integrabilnosti[/i]
Ne opravdavam nijedan od dva prezentirana mišljenja ali smatram daleko većom ''genocidnošću nad znanjem'' ove iz prve skupine jer su u izravnom doticaju sa onima kojima treba prezentirati math na najbolji mogući način,a nema boljeg načina nego je prezentirati maštovito u skladu sa njenom povijesti(koja je svakako burna) i sve začinjeno zanimljivošću,ovako math(zbog profaća koji osim šablone koju su naučili ništa drugo ni neznaju,ok,znaju se dobro služiti onim megalomanskim drvenim šestarima :mrgreen: ) i dalje ostaje noćna mora većine i sasvim ogoljena i smrtno ružna dok leži na tim kockastim papirima onih koji doma prije škole rješavaju zadatke u potpunoj mehanizaciji nesvjesni svoga ''Daltonizma''.
Amen. ;)
I da,psihologija ima na prijemnom osim testa inteligencije,testa percepcije,normalnog testa,whatever i razgovor sa psihologom(''pravim'' :mrgreen: ) koji postavlja pitanja u stilu:
[i]Koji su vaši porivi za ovom znanošću ?[/i]
[i]koje ste od knjiga dosad čitali ?Vaše mišljenje o njima? [/i]
(hint:kod ovog pitanja nije poželjno odgovoriti da ste čitali Frojda jer je on znanstveno nekonvencionalan,pst,nemojte nikom reć da sam vam rek'o! :mrgreen: )
Uglavnom,taj dojam kod psihologa je gotovo jednako težak(u kvalifikacijskom smislu) koliko je i ispit.
S obzirom da psihologija prima 20-etak ljudi sasvim je jasna potreba za ovakvim drill-om.
Ja neznam čemu se tolika strka(barem forumska ) radi oko toga kako netko uči matematiku ?
(Ok,ovo je pitanje bilo retoričke prirode ,kužim poriv )
Nemalo puta mi se desilo kada bih nekog od svojih kolega pitao u nekom praktičnom okruženju(ploča,kreda i math zadatak)da mi predočeni ispis na ploči interpretira(jer ne želim šablonu,zapravo želim,ali samo ako sam svjestan smislene podloge iste) pa sam često dobivao odgovor joj,daj ne filozofiraj(što je lijepa riječ za daj ne dosađuj s glupostima ,da ne budem sad prost ),to je jednostavno tako!
Primjerice,upravo zato što nisam smisleno prošao(teoretski ) kroz gradivo kongruencije iz elementarne odbio sam rješiti isti zadatak na kolokviju mada mi je prijatelj dan prije kolokvija prodao čitav algoritam za rješavanje kongruencije.
Ja sam riješio onoliko za koliko sam znao zašto ispisujem to što ispisujem(teoretska podloga) i čim je olovka postala predmet vizualizacije šablone iz glave istu sam odložio.
Kolega je dakako tu pobrao cenera(bodova) mada je apsolutno sve riješio mehaničko-šablonski i za njega tu nema srceparateljskih osjećaja ili bilo-kakve grižnje savjesti poradi toga,jer,je njegov krajnji goal-programirati.
Ne razumijem se pretjerano u programiranje ali nekako on i misli(po meni)na sasvim razumljiv način.
On je svladao ''osnovna pravila konvergiranja'',usvojio algoritam rješavanja i jednostavno krckao math kod na papir.
Pa što je programiranje drugo(ugrubo) doli usvajanje osnovnih pravila igre(sintaksa) i onda ''žongliranje po ekranu''?
Po meni ljudi-šablonisti potiču iz dva tabora:
i)Ljudi što odabiru profesorske smjerove prihvaćaju šablone i sve izvan nje je većini nepotrebno filozofiranja.
Stav je sljedeći:
Pa zašto bih se opterećivao kako,zašto i odakle sam nešto dobio,šablona sasvim lijepo funkcionira u srednjoj školi,pa prošao sam istu,i mehanizacija matematike je ono što sam tamo vidio.Zašto bih se nepotrebno(njemu) klao sa high-level mozganjem kada to srednjoškolska djeca ionako ne znaju cijeniti već jedva odbrojavaju kraj sata da pobjegnu u beskraj
ii)LJudi što odabiru računarstvo kao cilj studiranja pa svaku suvišnu matematiku doživljavaju kao kruna od trnja na glavi,
misleći:
Što će mi sve to?Pa ja ću krckati kodove,ne treba mi tamo znanje kako smo došli do spoznaje Reiman integrabilnosti
Ne opravdavam nijedan od dva prezentirana mišljenja ali smatram daleko većom ''genocidnošću nad znanjem'' ove iz prve skupine jer su u izravnom doticaju sa onima kojima treba prezentirati math na najbolji mogući način,a nema boljeg načina nego je prezentirati maštovito u skladu sa njenom povijesti(koja je svakako burna) i sve začinjeno zanimljivošću,ovako math(zbog profaća koji osim šablone koju su naučili ništa drugo ni neznaju,ok,znaju se dobro služiti onim megalomanskim drvenim šestarima ) i dalje ostaje noćna mora većine i sasvim ogoljena i smrtno ružna dok leži na tim kockastim papirima onih koji doma prije škole rješavaju zadatke u potpunoj mehanizaciji nesvjesni svoga ''Daltonizma''.
Amen.
I da,psihologija ima na prijemnom osim testa inteligencije,testa percepcije,normalnog testa,whatever i razgovor sa psihologom(''pravim'' ) koji postavlja pitanja u stilu:
Koji su vaši porivi za ovom znanošću ?
koje ste od knjiga dosad čitali ?Vaše mišljenje o njima?
(hint:kod ovog pitanja nije poželjno odgovoriti da ste čitali Frojda jer je on znanstveno nekonvencionalan,pst,nemojte nikom reć da sam vam rek'o! )
Uglavnom,taj dojam kod psihologa je gotovo jednako težak(u kvalifikacijskom smislu) koliko je i ispit.
S obzirom da psihologija prima 20-etak ljudi sasvim je jasna potreba za ovakvim drill-om.
_________________ Samo sam jedan čovjek,
samo jedan pakao.
|
|
[Vrh] |
|
mdoko Forumaš(ica)


Pridružen/a: 30. 11. 2002. (22:17:12) Postovi: (71A)16
Spol: 
Lokacija: Heriot-Watt University, Edinburgh
|
Postano: 16:15 sri, 12. 1. 2005 Naslov: |
|
|
[quote]
Pa što je programiranje drugo doli usvajanje osnovnih pravila igre(sintaksa) i onda ''žongliranje po ekranu''.
[/quote]
:blueshock:
Ocito nisi dobro upoznat s programiranjem. Da bi netko bio kvalitetan programer mora dobro razumjeti pozadinu onoga sto radi. Programer mora znati razmisljati na algoritamski nacin, ali se takodjer mora jako izdignuti iznad algoritamskog nacina rjesavanja problema. Programer mora prije nego sto pocne "zonglirati po ekranu" smisliti algoritam, sto je izrazito nesablonska stvar. Kreiranje algoritma zahtijeva uocavanje odredjenih obrazaca i njihovo povezivanje u logicku cjelinu, a povrh svega toga moras znati obrazloziti (citaj: dokazati) da algoitam koji si smislio stvarno radi. Oni kosji se iskljucivo bave pisanjem kodova nisu programeri nego koderi.
[quote]
ii)LJudi što odabiru računarstvo kao cilj studiranja pa svaku suvišnu matematiku doživljavaju kao kruna od trnja na glavi,
misleći:
[i]Što će mi sve to?Pa ja ću krckati kodove,ne treba mi tamo znanje kako smo došli do spoznaje Reiman integrabilnosti[/i]
[/quote]
Ljudi koji su odabrali _racunarstvo_ kao cilj studiranja mogu se podijeliti u dvije grupe:
1. oni koji se zele baviti teorijskim racunarstvom, a oni ocito prvenstveno sve sagledavaju s matematickog aspekta
2. oni koji zele biti programeri. Njima mora biti jasno koliko je bitan ispravan nacin razmisljanja.
Ljudi o kojima ti govoris su oni kojim je cilj studiranja kodiranje i koji misle da ce time sto nauce nekoliko programskih jezika nauciti programirati. Oni su promasili fakultet!
Citat: |
Pa što je programiranje drugo doli usvajanje osnovnih pravila igre(sintaksa) i onda ''žongliranje po ekranu''.
|
Ocito nisi dobro upoznat s programiranjem. Da bi netko bio kvalitetan programer mora dobro razumjeti pozadinu onoga sto radi. Programer mora znati razmisljati na algoritamski nacin, ali se takodjer mora jako izdignuti iznad algoritamskog nacina rjesavanja problema. Programer mora prije nego sto pocne "zonglirati po ekranu" smisliti algoritam, sto je izrazito nesablonska stvar. Kreiranje algoritma zahtijeva uocavanje odredjenih obrazaca i njihovo povezivanje u logicku cjelinu, a povrh svega toga moras znati obrazloziti (citaj: dokazati) da algoitam koji si smislio stvarno radi. Oni kosji se iskljucivo bave pisanjem kodova nisu programeri nego koderi.
Citat: |
ii)LJudi što odabiru računarstvo kao cilj studiranja pa svaku suvišnu matematiku doživljavaju kao kruna od trnja na glavi,
misleći:
Što će mi sve to?Pa ja ću krckati kodove,ne treba mi tamo znanje kako smo došli do spoznaje Reiman integrabilnosti
|
Ljudi koji su odabrali _racunarstvo_ kao cilj studiranja mogu se podijeliti u dvije grupe:
1. oni koji se zele baviti teorijskim racunarstvom, a oni ocito prvenstveno sve sagledavaju s matematickog aspekta
2. oni koji zele biti programeri. Njima mora biti jasno koliko je bitan ispravan nacin razmisljanja.
Ljudi o kojima ti govoris su oni kojim je cilj studiranja kodiranje i koji misle da ce time sto nauce nekoliko programskih jezika nauciti programirati. Oni su promasili fakultet!
_________________ Extraordinary claims require extraordinary evidence. – Carl Sagan
|
|
[Vrh] |
|
Vincent Van Ear Forumaš(ica)


Pridružen/a: 19. 08. 2004. (11:29:05) Postovi: (175)16
|
|
[Vrh] |
|
mdoko Forumaš(ica)


Pridružen/a: 30. 11. 2002. (22:17:12) Postovi: (71A)16
Spol: 
Lokacija: Heriot-Watt University, Edinburgh
|
Postano: 16:38 sri, 12. 1. 2005 Naslov: |
|
|
[quote="Vincent Van Ear"]Hm,ok,ne kužim se bash u programiranje ali nekako se ne bih kladio u to da Carmack(tvorac igre Doom i Quake,valjda jedan od major programera u igraćoj industriji) zna išta od high-level mathematike.
[/quote]
Istina, ja se bas ne razumijem u programiranje igrica, ali nism ni rekao da programeru treba high-level matematika, ali isto tako mislim da ces se sloziti da R-integrabilnost i slicno nije high-level matematika. Bit je u tome da se kroz ucenje takvih stvari ljudi navikavaju na ispravan nacin razmisljanja.
Vincent Van Ear (napisa): | Hm,ok,ne kužim se bash u programiranje ali nekako se ne bih kladio u to da Carmack(tvorac igre Doom i Quake,valjda jedan od major programera u igraćoj industriji) zna išta od high-level mathematike.
|
Istina, ja se bas ne razumijem u programiranje igrica, ali nism ni rekao da programeru treba high-level matematika, ali isto tako mislim da ces se sloziti da R-integrabilnost i slicno nije high-level matematika. Bit je u tome da se kroz ucenje takvih stvari ljudi navikavaju na ispravan nacin razmisljanja.
_________________ Extraordinary claims require extraordinary evidence. – Carl Sagan
|
|
[Vrh] |
|
|